Η πρώην ομάδα του World Rallycross GCK Motorsport ξεκίνησε ένα τετραετές πρόγραμμα εκτός δρόμου, ξεκινώντας με ένα ηλεκτρικό όχημα και κορυφώθηκε με μια μηχανή υδρογόνου στο Ράλι Ντακάρ του 2024.
Η ομάδα του Γάλλου οδηγού σκιέρ και ράλι διασταύρωσης Guerlain Chicherit έχει ήδη ξεκινήσει να δοκιμάζει το νέο GCK e-BLAST 1. Δεν θα αγωνιστεί στην εκδήλωση Ντακάρ του Ιανουαρίου στη Σαουδική Αραβία, αλλά θα δοκιμάσει στο ίδιο έδαφος προτού αγωνιστεί σε επιλεγμένα εκτός δρόμου γεγονότα αργότερα το το έτος.
Με βάση το σασί Peugeot 3008 DKR που κέρδισε την πιο διάσημη επιδρομή ράλι στον κόσμο το 2017 και το 2018, το e-BLAST 1 τροφοδοτείται από έναν ειδικό ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρία 150kW. Παράγει ροπή 340hp και 1000Nm.
Ενώ το e-BLAST 1 ανταγωνίζεται, η GCK Motorsport και οι θυγατρικές εταιρείες GCK Technology και GCK Energy θα εργαστούν για το έργο υδρογόνου.
Το αυτοκίνητο υδρογόνου θα προβληθεί για πρώτη φορά στο Ντακάρ του 2022. Μετά από ένα χρόνο δοκιμών, το αυτοκίνητο θα αντιμετωπίσει μερικά από τα τμήματα του μαραθωνίου του 2023. Ο στόχος είναι να έχουμε μια είσοδο δύο αυτοκινήτων για το Ντακάρ το 2024, και η GCK στοχεύει επίσης να παρέχει την τεχνολογία της εμπορικά σε άλλες ομάδες.
“Εργάζομαι για να συνδυάσω τα πάθη μου για το μηχανοκίνητο αθλητισμό και την τεχνολογία με το όραμά μου για ένα βιώσιμο μέλλον”, δήλωσε ο νικητής της FIA Cross-Country World Cup 2009 Chicherit, ο οποίος είναι επίσης νικητής της σκηνής του Ντακάρ.