
WorldSBK Alvaro Bautista Estoril: Μάχη με τον Alvaro Bautista στο Estoril: Το WorldSBK «αποθαρρυντικό» για τον Jonathan Rea. Ο Jonathan Rea λέει ότι ήταν «απογοητευτικό» να αντιμετωπίσει τον Alvaro Bautista στο Estoril WorldSBK.
Ενώ ο Jonathan Rea επέστρεψε στη μάχη για θέσεις στο βάθρο στο Estoril WorldSBK, η μάχη με τον Alvaro Bautista ήταν μια «απογοητευτική» εμπειρία για τον αναβάτη της Pata Yamaha. Από τότε που ο Bautista μετακόμισε στο World Superbike από το MotoGP το 2019, η ταχύτητα στις ευθείες ήταν ένα από τα μεγαλύτερα όπλα του έναντι των αντιπάλων του.
Πάντα ευγενικός με τα ελαστικά, θα ήταν άδικο να χαρακτηρίσουμε τον Bautista ως έναν μονοδιάστατο αναβάτη που βασίζεται στην απόδοση στην ευθεία για να πετύχει αποτελέσματα, αλλά ακόμη και απέναντι σε άλλους αναβάτες της Ducati και ακόμη και με το πρόσθετο βάρος που αναγκάζεται να οδηγήσει βάσει των κανονισμών ισορροπίας απόδοσης που εισήχθησαν στις αρχές του 2024, ο Ισπανός αναβάτης εξακολουθεί να παρουσιάζει συχνά ένα σημαντικό πλεονέκτημα ταχύτητας στην ευθεία έναντι των αντιπάλων του.
Αυτό ήταν ιδιαίτερα εμφανές στο Εστορίλ, το οποίο διαθέτει τη μεγαλύτερη ευθεία εκκίνησης-τερματισμού της σεζόν. Ο Μπαουτίστα διέπρεψε βγαίνοντας από την μεγάλη τελευταία στροφή και κατά μήκος της ευθείας, αλλά τον πρόλαβαν ξανά οι πίσω του – τουλάχιστον στους πρώτους γύρους των αγώνων – στα πιο στενά τμήματα της πίστας στους τομείς δύο και τρία.
Ήταν τέτοιο το πλεονέκτημα του Bautista μεταξύ της τελευταίας στροφής και της πρώτης στροφής που ο Rea λέει ότι το βρήκε «απογοητευτικό».
«Το πιο εύκολο σημείο για να προσπεράσεις είναι στην ευθεία», δήλωσε ο Jonathan Rea στο WorldSBK.com μετά τον 2ο αγώνα του Estoril.
«Δυστυχώς, δεν είχαμε αυτή την πολυτέλεια.»
«Φυσικά, δεν είμαι ο πιο κοντός αναβάτης, ούτε ο πιο αποτελεσματικός αεροδυναμικά, αλλά δεν μπορούμε να χάσουμε τόσο χρόνο. Οπότε, είναι δύσκολο.»
«Καταλαβαίνω επίσης την άποψή του, αλλά το να παλέψεις μαζί του είναι εξαιρετικά δύσκολο.»
Ο Rea έπεσε προς τα πίσω και στους τρεις αγώνες στο Estoril, αλλά πιο σημαντικά στον 2ο Αγώνα. Ο Βορειοϊρλανδός είπε ότι αυτό οφειλόταν σε μια αλλαγή στις ρυθμίσεις που έκανε για τον τελευταίο αγώνα που του κόστισε πρόσφυση στο πίσω μέρος.
«Αλλά, στην ουσία, μας πήγε εις βάρος μας. Δυσκολεύτηκα πολύ με την πρόσφυση του πίσω ελαστικού σε όλο τον αγώνα.»
«Έτσι, στην αρχή του αγώνα ένιωθα καλά, αλλά μόλις μου έπεσε για πρώτη φορά το πίσω ελαστικό, ένιωσα σαν να καθόμουν στάσιμη πάπια, οπότε ήρθε η ώρα να πάρω τη μοτοσικλέτα σπίτι.»
Πρόσθεσε: «Απλώς μερικά προβλήματα ρύθμισης, απλώς μια λάθος κατεύθυνση που πήραμε. Αλλά πρέπει να κάνετε αυτές τις αλλαγές για να προσπαθήσετε να βελτιωθείτε.»
«Οπότε, θα μάθουμε από αυτό και θα πάμε στη Χερέθ με, ας πούμε, ένα καλό προαίσθημα ότι καταφέραμε να παλέψουμε μέσα στην πρώτη πεντάδα και να προσπαθήσουμε να ολοκληρώσουμε τη χρονιά δυνατά.»
«Αλλά πρέπει να ήταν η φαντασία μου, επειδή ελέγξαμε τα δεδομένα και δεν υπήρχε τίποτα λάθος σε αυτό το σημείο».
WorldSBK Alvaro Bautista Estoril: «Απογοητευμένος» με το ατύχημα στον αγώνα Superpole
Οι αλλαγές στις ρυθμίσεις του Αγώνα 2 έγιναν μετά από μια σύγκρουση στον Αγώνα Superpole. Ήταν κάτι που άφησε τον Ρέα «απογοητευμένο» επειδή ένιωθε ότι είχε την ευκαιρία να πετύχει ένα καλό αποτέλεσμα. «Είμαι απογοητευμένος με [το ατύχημα στον αγώνα Superpole], για να είμαι ειλικρινής, επειδή είχα καλή θέση στην πίστα», είπε ο Rea.
«Όταν πέρασε ο Loka [Andrea Locatelli], είχα κατά νου την τρίτη θέση του στις φιλοδοξίες για το πρωτάθλημα, οπότε δεν ήθελα πραγματικά να εμπλακώ. Πίστευα ότι θα είχε ρυθμό για να ανταγωνιστεί τον Alvaro [Bautista] και ακόμα παραπέρα.»
«Αλλά μετά από μερικούς γύρους φάνηκε ότι απλά δεν τα κατάφερνε στις πίστες. Έτσι, σκέφτηκα, “Εντάξει, πρέπει να προσπαθήσω να κάνω μια πρόκληση”, επειδή ένιωθα καλά με τη μοτοσικλέτα.»
«Ήμασταν πολύ δυνατοί στους τομείς δύο και τρία, οπότε σκέφτηκα ότι αν μπορούσα να είμαι εκεί στον τελευταίο γύρο, θα ήταν η ευκαιρία μου.»
«Αλλά έπεσα στην έβδομη στροφή, λίγο πάνω από το όριο. Λίγους βαθμούς περισσότερο από τον προηγούμενο γύρο και για αυτά τα περιθώρια μιλάμε.»
«Στο Engine Power ο κινητήρας της επικαιρότητας δεν σβήνει ποτέ, μείνετε στην τροχιά μας για κάθε στροφή, προσπέραση και έκρηξη αδρεναλίνης στον κόσμο της μηχανοκίνησης!»