WorldSBK Alvaro Bautista Estoril: Σκληρή μάχη με τον Jonathan Rea

WorldSBK Alvaro Bautista Estoril

WorldSBK Alvaro Bautista Estoril: Μάχη με τον Alvaro Bautista στο Estoril: Το WorldSBK «αποθαρρυντικό» για τον Jonathan Rea. Ο Jonathan Rea λέει ότι ήταν «απογοητευτικό» να αντιμετωπίσει τον Alvaro Bautista στο Estoril WorldSBK.

Ενώ ο Jonathan Rea επέστρεψε στη μάχη για θέσεις στο βάθρο στο Estoril WorldSBK, η μάχη με τον Alvaro Bautista ήταν μια «απογοητευτική» εμπειρία για τον αναβάτη της Pata Yamaha. Από τότε που ο Bautista μετακόμισε στο World Superbike από το MotoGP το 2019, η ταχύτητα στις ευθείες ήταν ένα από τα μεγαλύτερα όπλα του έναντι των αντιπάλων του.

Πάντα ευγενικός με τα ελαστικά, θα ήταν άδικο να χαρακτηρίσουμε τον Bautista ως έναν μονοδιάστατο αναβάτη που βασίζεται στην απόδοση στην ευθεία για να πετύχει αποτελέσματα, αλλά ακόμη και απέναντι σε άλλους αναβάτες της Ducati και ακόμη και με το πρόσθετο βάρος που αναγκάζεται να οδηγήσει βάσει των κανονισμών ισορροπίας απόδοσης που εισήχθησαν στις αρχές του 2024, ο Ισπανός αναβάτης εξακολουθεί να παρουσιάζει συχνά ένα σημαντικό πλεονέκτημα ταχύτητας στην ευθεία έναντι των αντιπάλων του.

Αυτό ήταν ιδιαίτερα εμφανές στο Εστορίλ, το οποίο διαθέτει τη μεγαλύτερη ευθεία εκκίνησης-τερματισμού της σεζόν. Ο Μπαουτίστα διέπρεψε βγαίνοντας από την μεγάλη τελευταία στροφή και κατά μήκος της ευθείας, αλλά τον πρόλαβαν ξανά οι πίσω του – τουλάχιστον στους πρώτους γύρους των αγώνων – στα πιο στενά τμήματα της πίστας στους τομείς δύο και τρία.

Ήταν τέτοιο το πλεονέκτημα του Bautista μεταξύ της τελευταίας στροφής και της πρώτης στροφής που ο Rea λέει ότι το βρήκε «απογοητευτικό».

«Το πιο εύκολο σημείο για να προσπεράσεις είναι στην ευθεία», δήλωσε ο Jonathan Rea στο WorldSBK.com μετά τον 2ο αγώνα του Estoril.

«Δυστυχώς, δεν είχαμε αυτή την πολυτέλεια.» 

«Φυσικά, δεν είμαι ο πιο κοντός αναβάτης, ούτε ο πιο αποτελεσματικός αεροδυναμικά, αλλά δεν μπορούμε να χάσουμε τόσο χρόνο. Οπότε, είναι δύσκολο.» 

«Καταλαβαίνω επίσης την άποψή του, αλλά το να παλέψεις μαζί του είναι εξαιρετικά δύσκολο.»

Ο Rea έπεσε προς τα πίσω και στους τρεις αγώνες στο Estoril, αλλά πιο σημαντικά στον 2ο Αγώνα. Ο Βορειοϊρλανδός είπε ότι αυτό οφειλόταν σε μια αλλαγή στις ρυθμίσεις που έκανε για τον τελευταίο αγώνα που του κόστισε πρόσφυση στο πίσω μέρος.

«Αλλά, στην ουσία, μας πήγε εις βάρος μας. Δυσκολεύτηκα πολύ με την πρόσφυση του πίσω ελαστικού σε όλο τον αγώνα.» 

«Έτσι, στην αρχή του αγώνα ένιωθα καλά, αλλά μόλις μου έπεσε για πρώτη φορά το πίσω ελαστικό, ένιωσα σαν να καθόμουν στάσιμη πάπια, οπότε ήρθε η ώρα να πάρω τη μοτοσικλέτα σπίτι.»

Πρόσθεσε: «Απλώς μερικά προβλήματα ρύθμισης, απλώς μια λάθος κατεύθυνση που πήραμε. Αλλά πρέπει να κάνετε αυτές τις αλλαγές για να προσπαθήσετε να βελτιωθείτε.» 

«Οπότε, θα μάθουμε από αυτό και θα πάμε στη Χερέθ με, ας πούμε, ένα καλό προαίσθημα ότι καταφέραμε να παλέψουμε μέσα στην πρώτη πεντάδα και να προσπαθήσουμε να ολοκληρώσουμε τη χρονιά δυνατά.»

«Αλλά πρέπει να ήταν η φαντασία μου, επειδή ελέγξαμε τα δεδομένα και δεν υπήρχε τίποτα λάθος σε αυτό το σημείο».

WorldSBK Alvaro Bautista Estoril: «Απογοητευμένος» με το ατύχημα στον αγώνα Superpole

Οι αλλαγές στις ρυθμίσεις του Αγώνα 2 έγιναν μετά από μια σύγκρουση στον Αγώνα Superpole. Ήταν κάτι που άφησε τον Ρέα «απογοητευμένο» επειδή ένιωθε ότι είχε την ευκαιρία να πετύχει ένα καλό αποτέλεσμα. «Είμαι απογοητευμένος με [το ατύχημα στον αγώνα Superpole], για να είμαι ειλικρινής, επειδή είχα καλή θέση στην πίστα», είπε ο Rea.

«Όταν πέρασε ο Loka [Andrea Locatelli], είχα κατά νου την τρίτη θέση του στις φιλοδοξίες για το πρωτάθλημα, οπότε δεν ήθελα πραγματικά να εμπλακώ. Πίστευα ότι θα είχε ρυθμό για να ανταγωνιστεί τον Alvaro [Bautista] και ακόμα παραπέρα.» 

«Αλλά μετά από μερικούς γύρους φάνηκε ότι απλά δεν τα κατάφερνε στις πίστες. Έτσι, σκέφτηκα, “Εντάξει, πρέπει να προσπαθήσω να κάνω μια πρόκληση”, επειδή ένιωθα καλά με τη μοτοσικλέτα.» 

«Ήμασταν πολύ δυνατοί στους τομείς δύο και τρία, οπότε σκέφτηκα ότι αν μπορούσα να είμαι εκεί στον τελευταίο γύρο, θα ήταν η ευκαιρία μου.» 

«Αλλά έπεσα στην έβδομη στροφή, λίγο πάνω από το όριο. Λίγους βαθμούς περισσότερο από τον προηγούμενο γύρο και για αυτά τα περιθώρια μιλάμε.»

«Στο Engine Power ο κινητήρας της επικαιρότητας δεν σβήνει ποτέ, μείνετε στην τροχιά μας για κάθε στροφή, προσπέραση και έκρηξη αδρεναλίνης στον κόσμο της μηχανοκίνησης

 

author avatar
MR ZERO
Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
  • eidiki-diadromi-rally-sprint-livadeias-distomo-i-pista-pou-tha-se-kanei-na-agapiseis-to-choma
    4 τροχοί - Auto

    Ειδική Διαδρομή Rally Sprint Λιβαδειάς «Δίστομο» : Η πρόκληση που σε κάνει να αγαπήσεις το χώμα

    Ειδική Διαδρομή Rally Sprint Λιβαδειάς «Δίστομο» :  Από την πρώτη στιγμή που άκουσα τα σχέδια της ειδικής, ήξερα ότι δεν πρόκειται για καμία “ήσυχη βόλτα”. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπεύθυνο της οργανωτικής επιτροπής [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Vouros Perfomance | Συνεργείο, Βελτιώσεις, Μετατροπές, Ανταλλακτικά

    Vouros Perfomance | Συνεργείο, Βελτιώσεις, Μετατροπές, Ανταλλακτικά. Το συνεργείο αυτοκινήτων Vouros Performance στον Νέο Κόσμο, εξοπλίζει το αυτοκίνητο σας με όσα χρειάζονται για να γίνει μοναδικό! Με πολύ μεράκι και αγάπη για το αυτοκίνητο σας [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    48ο Rally Sprint Θερμαϊκού: Ο Τολμών Νικά!

    Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης τόλμησε να μεταμορφώσει ένα ιστορικό αγώνα και στην 48η εκδοχή του Ράλλυ Θερμαϊκού, 4ου φετινού γύρου του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Βόρειας Ελλάδας, να του δώσει νέα πνοή δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες [...]
  • kostas-kavvathas-4-troxoi-ekdotis-dhmosiografos-syggrafeas-engine-power
    4 τροχοί - Auto

    Κώστας Καββαθάς Ετοιμάζω βαλίτσες για το τελευταίο της ζωής μου ταξίδειον

    Κώστας Καββαθάς Ετοιμάζω βαλίτσες για το τελευταίο της ζωής μου ταξίδειον Συγκλονίζει ο εκδότης και δημοσιογράφος Κώστας Καββαθάς: Δίνει τη δική του μάχη από επέμβαση στην καρδιά , εγκεφαλίτιδα, δύο άγριες ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις, Covid και [...]
  • efun lipo wheelnwater,engine power
    2 Τροχοί - Moto

    EFUN LIPO ένα απο τα καλύτερα στον κόσμο

    EFUN LIPO ένα απο τα καλύτερα στον κόσμο Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα (σκουτερ) – Lipo Ισχυρό, αξιόπιστο μηχανάκι, ένα απο τα καλύτερα στον κόσμο, το ηλεκτρικό σκουτερ Lipo. Powered με 2000W / 3000W / 4000W / 5000W [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    Ο Γιώργος Βεργόπουλος γιορτάζει τα γενέθλια του!!!

    Ο Γιώργος Βεργόπουλος γιορτάζει τα γενέθλια του που αλλου στα καθημερινά λιμέρια του στην πιστα motocross στα Δουναίικα στον Πύργο Ηλίειας!!! Πολύχρονος Προεδράρα και σου ευχόμαστε περισσότερο θέαμα, περισσοτερες χαρές και στιγμες μηχανοκίνητης λατρείας στην [...]
  • formula1 monako,engine power
    4 τροχοί - Auto

    Κόπηκε στα δύο το μονοθέσιο του Μικ Σουμάχερ

    Κόπηκε στα δύο το μονοθέσιο του Μικ Σουμάχερ Μετά από σφοδρή σύγκρουση, το μονοθέσιο του Γερμανού πιλότου κόπηκε κυριολεκτικά στα δύο, στον 26ο γύρο στην πίστα του Μονακό, ενώ  κομμάτια του μονοθέσιου εκτοξεύτηκαν σε μεγάλη [...]
  • san-simera-ston-kosmo-tis-michanokinisis-motorsport-world-8-september
    4 τροχοί - Auto

    Σαν σήμερα στον κόσμο της μηχανοκίνησης-Σημαντικά γεγονότα 8 Σεπτεμβρίου

    Σαν σήμερα στον κόσμο της μηχανοκίνησης – Σημαντικά γεγονότα στις 8 Σεπτεμβρίου: 1. Jim Clark – Παγκόσμιος Πρωταθλητής F1 (1963) Ο Jim Clark στέφθηκε για πρώτη φορά Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο Grand Prix της Ιταλίας, στο [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Drift Kings σε Σέρρες και Νιγρίτα τον Οκτώβριο

    Το φθινόπωρο του 2018 πραγματοποιήθηκαν για 2η συνεχή φορά στις Σέρρες, οι τελικοί του Πανευρωπαϊκού και Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Drift, King of Europe & King of Nations, αντίστοιχα, σε μία sold-out διοργάνωση που κατάφερε να αποσπάσει [...]
  • hellas rally raid-karpenhsi-engine power
    2 Τροχοί - Moto

    Hellas Rally Raid και τους πήρε το ποτάμι

    Hellas Rally Raid και τους πήρε το ποτάμι Hellas Rally Raid επτά ημέρες στις απομακρυσμένες περιοχές των βουνών της Στερεάς Ελλάδας με 250χλμ σκληροτράχηλής διαδρομής ανά ήμερα να σε φέρνει στα όρια σου Hellas Rally [...]
  • ΤΣΑΒΑΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ VS ΤΣΑΒΑΚΟΣ ΘΩΜΑΣ,ENGINE POWER
    4 τροχοί - Auto

    Η μονομαχία που θα αφήσει εποχή!!!

    Η μονομαχία που θα αφήσει εποχή!!! Ζήσε το αξεπέραστο ζήσε το ανεπανάληπτο!!! Η μονομαχία που θα αφήσει εποχή… Τσαβάκος Σταύρος VS Τσαβάκος Θωμάς πατέρας και γιος θα ξεκαθαρίσουν τις οδηγικές σχέσεις τους στο 19th Motor [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Περί MR ZERO 1280 Άρθρα
Εμπιστοσύνη : Για περισσότερα από 13 χρόνια βρισκόμαστε στην κορυφή της διαφήμισης, της προώθησης και της επικοινωνίας, αποτελώντας σημείο αναφοράς στον χώρο. Με περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που έχουν εμπιστευθεί τις υπηρεσίες μας, αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε απλά μια εταιρεία. Συνεργάτης : Είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης που κάθε επαγγελματίας χρειάζεται για να φτάσει στους στόχους του. Με αξιοπιστία, πάθος και διάθεση να προσφέρουμε τα μέγιστα, δημιουργούμε καταχωρίσεις και καμπάνιες που ξεχωρίζουν και αποδίδουν. Καινοτομία : Η καινοτομία στον τρόπο που διαφημίζουμε και η προσήλωσή μας στα αποτελέσματα, μας κάνουν να ξεχωρίζουμε. Προσφέρουμε εγγυημένα, μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα, γιατί πιστεύουμε πως η επιτυχία των συνεργατών μας είναι και δική μας επιτυχία. https://magiclamp.gr/poioi-eimaste/