Ελένη Ρεβελτζή η βασίλισσα του Dragster

eleni-reveltzi-dragster-hayabusha-gsxr-1300-0-400m-kori-sofia-kontres-thessaloniki-lenoe

Ελένη Ρεβελτζή η βασίλισσα του Dragster

Μηχανοκίνητος αθλητισμός: Η Ελένη Ρεβελτζή μας οδηγεί με ασφάλεια, στην πιο όμορφη και γρήγορη κόντρα που έχουμε ζήσει, σπάει τα στερεότυπα και τα χρονόμετρα και συνεχίζει την πορεία της με επιτυχία στον κόσμο του Dragster.
Dragster; Ελένη Ρεβελτζή, από πότε είσαι εθισμένη με την ταχύτητα και στην αδρεναλίνη;

Ελένη Ρεβελτζή: Δεν θα έλεγα ότι είμαι εθισμένη στην ταχύτητα και στην αδρεναλίνη, ωστόσο η ταχύτητα με συναρπάζει, με γοητεύει, σε συνάρτηση με την αγάπη που έχω για αυτό το άθλημα, το Dragster. Το ενδιαφέρον μου για τις μοτοσικλέτες ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου έπαιζα με αμάξια και μηχανές κάνοντας αγώνες! Μπορείς να το πεις και έμφυτο! Στην εφηβεία μου αγόρασα την πρώτη μου μοτοσικλέτα και ξεκίνησα αγώνες Scrable και motocross, σύντομα όμως το ενδιαφέρον μου στράφηκε στους αγώνες Dragster γιατί πάντα το φλέρτ με την ταχύτητα με κέρδιζε περισσότερο.
Ποιος είναι ο καλύτερος χρόνος σου ως σήμερα; Ποια είναι η μεγαλύτερη επιτυχία της Ελένης Ρεβελτζής;

Ο καλύτερος χρόνος μου είναι 7,8sec με 285 χλμ. τελική και πάντα καταλαμβάνω μια από τις πρώτες 3 θέσεις στο πανελλήνιο πρωτάθλημα. Η μεγαλύτερη μου επιτυχία και όνειρο ήταν η συμμετοχή μου σε αγώνα του πανευρωπαϊκό πρωταθλήματος.
Όταν πρώτο ξεκίνησες Ελένη Ρεβελτζή, πως σε αντιμετώπισαν στο ανδροκρατούμενο ως τότε Dragster;
Δεν μπορώ να πω ότι αντιμετώπισα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα πέρα κάτι σχόλιων τύπου ” Πάνε πλύνε κανένα πιάτο” (γέλιο) ίσα, ίσα που ήταν πολύ φιλικοί απέναντι μου. Στην αρχή αισθανόμουν όλα τα βλέμματα των συναθλητών μου στραμμένα πάνω μου. Μην ξεχνάς πως ήμουν η μοναδική γυναίκα αγωνιζόμενη, δυστυχώς δεν υπήρχαν άλλες γυναικείες παρουσίες στο χώρο του Dragster. Με την πάροδο του χρόνου όμως το συνήθισα, όπως και οι ίδιοι. Όσο για τον κόσμο, το βρίσκει πολύ ενδιαφέρον που μια γυναίκα μπορεί να συμμετέχει και να είναι ανταγωνιστική σε ένα τόσο ανδροκρατούμενο άθλημα.

eleni-reveltzi-dragster-hayabusha-gsxr-1300-0-400m-kori-sofia-kontres-thessaloniki-lenoe
Πόσες φορές έχουν χάσει σε κόντρα από σένα που δεν το περίμεναν θυμάσαι κάποια επική μάχη που σου έχει μείνει;

Οι νίκες μου όλα αυτά τα χρόνια ήταν πάρα πολλές κάτι που δεν μπορώ να το απαντήσω με νούμερα, όλες οι κόντρες μου ήταν μάχες με σκοπό να τις κερδίσω. Πάντα έτρεχα με άντρες για το λόγο ότι δεν υπάρχει διαχωρισμός φύλου σε αυτό το άθλημα και ότι δεν υπήρχαν άλλες γυναικείες παρουσίες. Η κάθε μάχη έχει το δικό της μάθημα να σου προσφέρει και εμπειρία γυναίκες, άντρες αγωνιζόμαστε με τους ίδιους όρους και όλοι θέλουμε το καλύτερο αποτέλεσμα, η κάθε μονομαχία ξέρουμε πως μπορεί να είναι και η τελευταία, γιαυτό τα δίνουμε πάντα όλα για να συνεχίσουμε, να σπάσουμε το ατομικό μας ρεκόρ και να κερδίσουμε τον αγώνα.
Πες μου από τα πρώτα σου βήματα ως τώρα την εξέλιξη της Ελένης Ρεβελτζής ως οδηγός και με τι αγωνιζόσουν σταδιακά όλα αυτά τα χρόνια;

Ξεκίνησα το 2003 τρέχοντας στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς για τότε ως το 2006 έτρεχα με ένα Yamaha R6 με καλύτερο χρόνο το 10,4 sec. στα 0-400m. Tο 2007 έτρεχα με ένα Κawasaki ΖΧ12 και κατάφερα να κατέβω σε χρόνο 9,8sec. Tον ίδιο χρόνο στον τελευταίο αγώνα επιχείρησα να τρέξω στην μεγαλύτερη κατηγορία του dragster super pro και δυστυχώς είχα ένα ατύχημα και με άφησε εκτός πίστας εώς το 2009. Από το 2009 έως το 2011 έτρεχα με ένα GSXR 1000, ίσα ίσα να προσαρμοστώ μετά από το ατύχημα. Από το 2012 έως το 2015 έτρεχα με ένα Hayabusa GSXR1300 σε κατηγορία με δηλωτέους χρόνους με καλύτερο χρόνο 9.3sec. Το 2016 έως το 2018 ανέβηκα κατηγορία στην Street 2 παλι με Hayabusa GSXR 1300 βελτιωμένο με χρόνο 8,6sec στην Ελλάδα και 8,4sec σε αγώνα που έλαβα μέρος στην Ουγγαρία στον οποίο βγήκα και πρώτη στον τοπικό αγώνα τους. Το 2018 δεν έλαβα μέρος λόγο υγείας. Το 2019 πήγα σε μεγαλύτερη κατηγορία στην Pro Street 2 Hayabusa GSXR1300 nitro στην οποία είμαι μέχρι και σήμερα.

eleni-reveltzi-dragster-hayabusha-gsxr-1300-0-400m

Πιστεύεις έχεις να ξεπεράσεις κάτι ακόμη η ότι ήταν να κάνεις, το έχεις πετύχει ως αθλήτρια;

Πιστεύω πως στην κατηγορία που βρίσκομαι τώρα έχω να δώσω πολλά ακόμη μιας και έχω αποκτήσει πλέον εμπειρία και τα περιθώρια βελτίωσης είναι μεγάλα και εφικτά. Το γεγονός πως είμαι ακόμα εν ενεργεία ως οδηγός και αθλήτρια μου ανοίγει το δρόμο στο να πετύχω νέους στόχους και εμπειρίες. Η αγάπη, το πάθος και η τρέλα για τις μοτοσικλέτες και την ταχύτητα είναι τα κίνητρα μου για να συνεχίσω ακόμη πιο δυναμικά.
Πως βλέπεις τον χώρο του Dragster στην Ελλάδα;
Δυστυχώς στην Ελλάδα γενικά ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι πολύ πίσω από τα ευρωπαϊκά και παγκόσμια πρότυπα σε θέματα εγκαταστάσεων και όχι σε θέματα αθλητών και βελτίωσης των μοτοσυκλετών. Γιαυτό ευθύνεται η πολιτεία και οι ομοσπονδίες που δυστυχώς δεν μας αντιμετωπίζουν όπως άλλα αθλήματα όπως μπάσκετ, ποδόσφαιρο, κολύμβηση κλπ τα οποία έχουν τον δικό τους αγωνιστικό χώρο, το dragster δυστυχώς δεν έχει τον δικό του αθλητικό χώρο με αποτέλεσμα τα σωματεία που ασχολούνται με αυτό να ψάχνουν να βρουν και να νοικιάζουν χώρο για φιλοξενήσουν τέτοιου είδους αγώνες και οι χώροι αυτοί είναι ως επι το πλείστον ανενεργά αεροδρόμια.
Ποιο άνθρωποι κρύβονται πίσω από την Ελένη Ρεβελτζή όλα αυτά τα χρόνια;
Όλα αυτά τα χρόνια δίπλα μου είναι ο άντρας μου ο οποίος με στηρίζει, με εμψυχώνει, με συμβουλεύει και είναι ο μηχανικός μου Πουμπουρίδης Γαβριήλος, η κόρη μου Σοφία και οι πολύ κοντινοί μου φίλοι και φυσικά οι σπόνσορες μου που με στηρίζουν στους αγώνες και θα ήθελα να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί χωρίς αυτούς θα είχα καταφέρει λιγότερα πράγματα.
Έχεις αγωνιστεί και σε διεθνή αγώνες ποιες είναι οι διαφορές με την Ελλάδα; Μπορούμε να φτάσουμε το επίπεδο των αγώνων του εξωτερικού;
Έχω λάβει μέρος σε διεθνή αγώνες αλλά έχω παραβρεθεί σε πολλούς διεθνείς αγώνες οι μόνες διαφορές μας είναι στο επίπεδο των εγκαταστάσεων κατά τα αλλά δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα σε αγωνιστικό επίπεδο αφού βλέπουμε ότι οι Έλληνες αθλητές είναι πολύ κοντά σε χρόνους με των Ευρωπαίων δεν είναι τυχαίο που Έλληνες αθλητές είναι πρώτοι σε ευρωπαϊκούς αγώνες.

eleni-reveltzi-dragster-hayabusha-gsxr-1300-0-400m-ougaria-kontres-thessaloniki-lenoe-winner
Πες μου τον πιο αξέχαστο αγώνα της Ελένης Ρεβελτζής σε θέμα τροπής, αγωνίας, συναισθημάτων και γιατί όχι και επιτυχίας;
Ο αγώνας που θα μου μείνει αξέχαστος και φυσικά στέφθηκε με την πρώτη θέση ήταν το 2019 από τους πρώτους μου αγώνες στην τότε για εμένα δύσκολη κατηγορία Pro Street 2 όπου περιμένοντας να χάσω από την πρώτη κόντρα, τελικά κατάφερα μέσα από διάφορες συγκύριες να πάρω την πρώτη θέση ανάμεσα από 12 συμμετέχοντες. Απλά απίστευτο, μου έχει μείνει μέχρι σήμερα η χαρά μου, οι αγωνίες μας και η έκπληξη ώσπου να στεφτώ νικήτρια, τα συναισθήματα αυτού του αγώνα ήταν τόσο έντονα και ξεχωριστά.
Υπήρχε κάτι που σε στεναχώρησε τόσο πολύ που σκεφτόσουν αν σταματήσεις να ασχολείσαι με τον dragster;
Όχι δεν υπήρξε κάτι που να με έκανε να σκεφτώ να σταματήσω κάτι που αγαπάω τόσο πολύ.
Πως βλέπεις το φαινόμενο με τις κόντρες στους δρόμους;
Φυσικά είμαι αντίθετη με όλο αυτό που γίνεται με τις κόντρες έξω στους δρόμους αλλά πρέπει να αναλογιστούμε ότι μέσα από αυτό ξεκίνησε και ο θεσμός των αγώνων dragster.πιστευω πως αν είχαμε μόνιμη πίστα dragster στην Ελλάδα η οποία θα ήταν και προπονητικός χώρος δεν θα υπήρχαν κόντρες έξω σε δημοσίους δρόμους.

eleni-reveltzi-dragster-hayabusha-gsxr-1300-0-400m-kori-sofia-kontres

Πως αισθάνεσαι ως μαμά που βλέπει την κόρη να ακολουθεί τα βήματα της;
Αισθάνομαι πολύ περήφανη για αυτό, γνωρίζοντας ότι το άθλημα αυτό έχει μια επικινδυνότητα αν και τα τελευταία δυο χρόνια έχει μια αποχή από τους αγώνες περιμένοντας να την ετοιμάσουμε την νέα της μοτοσυκλέτας μια και έχει φύγει από την κατηγορία dragster junior λόγο ηλικίας και αλλαγή κατηγορίας
Το μήνυμα της Ελένης Ρεβελτζής για τα τροχαία ατυχήματα;

Το μήνυμα μου είναι ότι ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω και αυτό πρέπει να το σκεφτόμαστε καλά πριν πιάσουμε το τιμόνι στα χέρια μας, γι αυτό η ζώνη και το κράνος σώζει ζωές και δεν πρέπει να υπερβαίνουμε τον εαυτό μας.

eleni-reveltzi-dragster-hayabusha-gsxr-1300-0-400m-kori-sofia-kontres-thessaloniki

Δείτε όλα τα θέματα του Engine Power  στο SPORTIME!!!

Επιστροφή στην Αρχική

 

  • anavasi-pititsas-apotelesmata-agona-engine power
    4 τροχοί - Auto

    Ανάβαση Πιτίτσας αποτελέσματα αγώνα

    Ανάβαση Πιτίτσας αποτελέσματα αγώνα Ανάβαση Πιτίτσας αποτελέσματα αγώνα. Η πρεμιέρα του Πρωταθλήματος έγινε με 67 οδηγούς και ξεκίνησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων με πολύ θέαμα και μονομαχίες που συγκλόνισαν. anavasi-pititsas-2023-apotelesmata-nikos-michalopoulos Ανάβαση Πιτίτσας «Νίκος Μιχαλόπουλος» και [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Bentley και Team Parker Racing σε κοινή πορεία

    Bentley και Team Parker Racing σε κοινή πορεία, με την πρώτη να εξελίσσει τρία νέα ταλέντα για τη δεύτερη, ώστε στο μέλλον να την εκπροσωπήσουν στους αγώνες GT. Μάλιστα η Bentley επέλεξε τρεις νέους οδηγούς. Θα τους παραχωρήσει [...]
  • formula-1-miami-2025-Grand-Prix
    4 τροχοί - Auto

    Formula 1 Miami 2025: Προεπισκόπηση και προβλέψεις για το Grand Prix του Μαϊάμι

    Formula 1 Miami 2025: Μετά από μια εβδομάδα διάλειμμα, η δράση της Φόρμουλα 1 επιστρέφει, καθώς η γραμμή εκκίνησης κατευθύνεται προς τις Ηνωμένες Πολιτείες για το Γκραν Πρι του Μαϊάμι του 2025. Ο Όσκαρ Πιάστρι [...]
  • Εμπορική ναυτιλία

    Τρια υπερσύγχρονα aero catamaran φέρνει η Hellenic seaways στο πειραιά

    Ο όμιλος Attica , μια κορυφαία παράκτια ναυτιλιακή εταιρεία στην Ελλάδα, υπέγραψε συμφωνία με το ναυπηγείο Brødrene Aa της Νορβηγίας, για την κατασκευή τριών υπερσύγχρονων πλοίων Aero Catamaran που θα αντικαταστήσουν τρία από τα παλαιότερα τεχνολογικά πλοία του ομίλου [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    18ο Motor Festival στις 31 Οκτωβρίου – 1 Νοεμβρίου στο Ολυμπιακό Στάδιο

    18ο Motor Festival και ζωντανεύει το πάθος σου για την μηχανοκίνηση. Μονό αγάπη στις 31 Οκτωβρίου – 1 Νοεμβρίου στο Ολυμπιακό Στάδιο. Ενα διαφορετικό Motor Festival μια γιορτή με πρωταγωνιστή την αγάπη για τον κόσμο [...]
  • Adrien-Fourmaux-Mexico-Wolf-Power-Stage-WRC2
    4 τροχοί - Auto

    Adrien Fourmaux σαν μονομάχος συνεχίζει

    Adrien Fourmaux σαν μονομάχος συνεχίζει Ξέρουμε τι μαχητής είναι και πόσο δυνατός είναι ο Adrien Fourmaux και τι είναι ικανός να κάνει  με το αγωνιστικό του  φέτος. Ο Adrien Fourmaux κάνει την τρίτη του έξοδο [...]
  • ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗΣ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ,ENGINE POWER
    Αυτοκίνητο

    ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗΣ

    ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗΣ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗΣ. H εταιρεία ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗΣ παρέχει υψηλού επιπέδου λύσεις στους πελάτες της. Τα προϊόντα μας και οι επισκευές μας βασίζονται στην άριστη τεχνογνωσία μας και στις υψηλού προδιαγραφών τεχνολογίες που χρησιμοποιεί, και οι [...]
  • Αγώνες | Events

    39ο Ράλλυ Κένταυρος (5-6/6)

    39ο Ράλλυ Κένταυρος (5-6/6). Από τις ειδικές διαδρομές του Πηλίου το “39ου Ράλλυ Κένταυρος” θα ανοίξει η αυλαία του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου καθώς και των Κυπέλλου Αγώνων Ράλλυ Ασφάλτου και Επάθλου Αγώνων Ράλλυ [...]
  • thleoptiki ekpomph engine power-santorini-volcano-kyklades-mixalis kontizas
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 13/6/23

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 13/6/23 152o τηλεοπτικό επεισόδιο με την περιπέτεια να μεταφέρεται στην Σαντορίνη Το Engine Power και ο Μιχάλης Κοντιζάς σαλπάρει στις Κυκλάδες με προορισμό το νησί της πανέμορφης Σαντορίνης .Το ταξίδι ξεκινάει [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ