
Pepsi Yπερηχητικό αεροσκάφος: Το μπλε χρώμα στο Pepsi Concorde κόστισε 1 εκατομμύριο δολάρια και προκάλεσε ένα μοναδικό πρόβλημα για το υπερηχητικό αεροσκάφος της Air France . Η μπλε βαφή στο Pepsi Concorde κόστισε ένα εκατομμύριο δολάρια για να ολοκληρωθεί, αλλά τελικά προκάλεσε προβλήματα στο υπερηχητικό αεροσκάφος. Αυτή ήταν μια από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες της δεκαετίας του 1990 και δεν έγινε εύκολα πραγματικότητα.
Χρειάστηκαν πάνω από 200 λίτρα μπογιάς και χιλιάδες εργατοώρες για να ολοκληρωθεί. Αλλά αυτό το έργο θα κατέληγε να προκαλέσει προβλήματα για το τζετ αργότερα. Η ιστορία του πώς ένα τζετ Pepsi Concorde κατέληξε να βαφτεί μπλε για μια καμπάνια
Ναι, το 1996 ήταν μια σπουδαία χρονιά – η Ημέρα Ανεξαρτησίας κυριαρχούσε στο box office, όλοι έπαιζαν το Macarena και οι Spice Girls είχαν εισβάλει δυναμικά στη μουσική σκηνή. Ήταν επίσης η χρονιά που η Pepsi λάνσαρε το «Project Blue».
Μπορεί να είσαι αρκετά μεγάλος για να θυμάσαι τότε που τα κουτάκια της Pepsi ήταν κυρίως λευκά και κόκκινα. Το πρόβλημα με αυτό; Το κόκκινο ήταν πολύ παρόμοιο με τον ανταγωνιστή της εταιρείας, την Coca-Cola. Έτσι αποφασίστηκε ότι χρειαζόταν μια μπλε μεταμόρφωση και ένα μεγάλο μπλε Concorde ήταν ο ιδανικός τρόπος για να ηγηθεί της καμπάνιας.
Η Pepsi προσέγγισε την Air France και την British Airways για τις προθέσεις της και η πρώτη συμφώνησε ότι το Concorde θα πετούσε για δύο εβδομάδες με τα μπλε χρώματα της Pepsi. Και έτσι γεννήθηκε το Pepsi Concorde .
Pepsi Yπερηχητικό αεροσκάφος: Πώς αυτό το μπλε αεροπλάνο κατέληξε να προκαλεί προβλήματα
Το Pepsi Concorde κατέληξε να πραγματοποιήσει μια διαφημιστική περιοδεία σε δέκα πόλεις σε όλη την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Αλλά το έκανε υπό έναν όρο – το αεροπλάνο έπρεπε να μειώσει την ταχύτητα. Αυτό μοιάζει αντίθετο με τη φύση του Concorde , σωστά;
Λοιπόν, ο λόγος για τη μειωμένη ταχύτητα ήταν το μπλε χρώμα. Ας εξηγήσουμε. Όλα τα Concorde ήταν βαμμένα λευκά, κάτι που με την πρώτη ματιά μπορεί να φαίνεται σαν στυλιστική επιλογή. Ωστόσο, υπάρχει ένας πρακτικός λόγος πίσω από αυτό επειδή το αεροσκάφος εκτέθηκε σε εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες, το λευκό ήταν το καλύτερο χρώμα για να βοηθήσει στην εκτροπή της θερμότητας.
Έτσι, η μπλε χρωματική παλέτα της ανακαίνισης της Pepsi σταμάτησε να προστατεύει το υπερηχητικό αεροπλάνο από τις εξαιρετικά υψηλές θερμοκρασίες. Ως αποτέλεσμα, αυτό σήμαινε ότι έτρεχε με τις εμβληματικές ταχύτητες των Mach 2 μόνο για 20 λεπτά κάθε φορά. Αφού υπήρχε για λίγο ως Pepsi Concorde, η Air France αποφάσισε να επιστρέψει στην αρχική της κατάσταση.
Πιστέψτε το ή όχι, αυτό δεν ήταν καν το πιο αλλόκοτο διαφημιστικό κόλπο της Pepsi της δεκαετίας. Ίσως θυμάστε ότι η εταιρεία έκανε μια διαφήμιση στην οποία έλεγε στους ανθρώπους ότι μπορούσαν να συλλέγουν «πόντους Pepsi» με κάθε αγορά που έκαναν και να κερδίζουν δώρα, συμπεριλαμβανομένου ενός μαχητικού αεροσκάφους .
«Στο Engine Power ο κινητήρας της επικαιρότητας δεν σβήνει ποτέ, μείνετε στην τροχιά μας για κάθε στροφή, προσπέραση και έκρηξη αδρεναλίνης στον κόσμο της μηχανοκίνησης!»