Στον τέταρτο τερματισμό του σε ισάριθμες συμμετοχές του στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ο Νίκος Παυλίδης της ομάδας Step Racing πέτυχε το καλύτερό του αποτέλεσμα στον εναρκτήριο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ: την 5η θέση στην κατηγορία του (RC4) και την 40η θέση στη γενική κατάταξη!
Ο Έλληνας οδηγός, και αντιπρόεδρος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης, με τον Allan Harryman στο δεξί μπάκετ του Peugeot 208 R2, έγινε έτσι ο πρώτος συμπατριώτης μας που μετρά τέσσερις τερματισμούς σε έναν από τους ιστορικότερους και δυσκολότερους αγώνες Ράλλυ του κόσμου.
Πιέζοντας αρκετά, ο Νίκος Παυλίδης και ο Αllan Harryman αναρριχήθηκαν στις έξι Ειδικές Διαδρομές του δεύτερου σκέλους του αγώνα (την Παρασκευή 24/1) στην έκτη θέση της κατηγορίας τους, μεταξύ 20 πληρωμάτων.
Το οδόστρωμα στο μεγαλύτερο ποσοστό των Ειδικών ήταν στεγνό, γεγονός που τους βοήθησε να πιέσουν και να πετύχουν την τέταρτη καλύτερη επίδοση της κατηγορίας τους στη δεύτερη διαδρομή της ημέρας: «Η πρώτη ειδική του σκέλους ακυρώθηκε για εμάς, εξαιτίας εξόδου ενός πληρώματος. Βλέποντας πως ο δρόμος δεν έκρυβε παγίδες στη δεύτερη διαδρομή της ημέρας, αποφασίσαμε να πιέσουμε, τερματίζοντας τέταρτοι στην κατηγορία μας», εξήγησε ο Ν. Παυλίδης.
Η συνέχεια, ωστόσο δεν ήταν ανάλογη για το δίδυμο: «Δυστυχώς αναγκαστήκαμε να οδηγήσουμε 10 χιλιόμετρα με κλαταρισμένο λάστιχο, καθώς προτιμήσαμε να μην το αλλάξουμε εντός Ειδικής, λόγω της στενότητάς της. Αυτό μας στοίχισε σε χρόνο και δε μας επέτρεψε να διατηρήσουμε τη θέση μας», συμπλήρωσε.
Ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του στις απογευματινές Ειδικές Διαδρομές της Παρασκευής και οι Παυλίδης-Harryman προτίμησαν να μην πιέσουν και να διατηρήσουν τη θέση τους στην κατηγορία: «Το τέλος της ημέρας μας βρήκε στην έκτη θέση. Κρατάμε την πολύ καλή μας επίδοση το πρωί και συνεχίζουμε με αισιοδοξία. Στο Μόντε Κάρλο πρέπει να οδηγείς μυαλωμένα και αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε στις δύο ημέρες που απομένουν», συμπλήρωσε ο Νίκος Παυλίδης.
Το Σάββατο 25/1 τα πληρώματα κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν τέσσερις δοκιμασίες, 75 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Στις Ειδικές αυτές ο Έλληνας οδηγός βρέθηκε ακόμα πιο κοντά στο στόχο του, «φλερτάροντας» για λίγο και με την πέμπτη θέση της κατηγορίας. «Οι πρωινές ειδικές είχαν πάγο σε κάποια σημεία, γεγονός που μας ανάγκασε να προτιμήσουμε ελαστικά με καρφιά, επιλογή που αποδείχθηκε σωστή για το δικίνητο 208 R2», δήλωσε ο Παυλίδης αναφορικά με την επιλογή ελαστικών.
Και συνέχισε: «Δεν κινηθήκαμε όπως θα θέλαμε, καθώς είχαμε πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία για 10 περίπου χιλιόμετρα στην πρώτη δοκιμασία της ημέρας. Παρ’ όλα αυτά, διατηρήσαμε τη θέση στην κατηγορία μας. Στην επόμενη μάλιστα διαδρομή ο πρωτοπόρος της RC4 εγκατέλειψε και ανεβήκαμε στην πέμπτη θέση».
Το απόγευμα η κατάσταση στις Ειδικές άλλαξε, με το πλήρωμα να επιλέγει πολύ μαλακή γόμα για τις δύο τελευταίες Διαδρομές του σκέλους. Δύο τετ-α-κε έριξαν τους Παυλίδη-Harryman, και πάλι στην έκτη θέση της κατηγορίας τους: «Γλιστρήσαμε δύο φορές στην πρώτη απογευματινή ειδική, καθώς η επιλογή ελαστικών δεν ήταν η ενδεδειγμένη με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο. Το τέλος της ημέρας μας βρίσκει στην έκτη θέση της κατηγορίας, ένα αποτέλεσμα αρκετά ικανοποιητικό, λαμβάνοντας υπόψη τα σημερινά προβλήματα. Είμαστε στους πρώτους 60, κάτι που μας δίνει το εισιτήριο για τις αυριανές ειδικές που ολοκληρώνουν τον αγώνα. Πάμε για τερματισμό!», κατέληξε ο Έλληνας οδηγός.
Πηγή : ΟΜΑΕ-ΕΠΑ