Μαύρα σύννεφα στη Ferrari

mavra-synnefa-sth-formula-one-f1-formula-one-2023-engine-power

Μαύρα σύννεφα στη Ferrari

Τα κόκκινα μονοθέσια της Ferrari απογοήτευσαν τόσο στις κατατακτήριες δοκιμές όπου βρέθηκαν πίσω από τις McLaren και τη Red Bull στην 4η και 5η θέση, όσο και στον αγώνα, όπου τερμάτισαν στις δυο τελευταίες θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας

Για έναν ακόμη αγώνα τα κόκκινα μονοθέσια δεν απέδωσαν βάση της δυναμικής τους. Η Ferrari πήγαινε στο Σίλβερστον με τον αέρα της Αυστρίας, όπου ο Λεκλέρκ τερμάτισε 2ος πίσω από το Φερστάπεν. Έναν αέρα δικαιολογημένο καθώς η SF23 με τις αναβαθμίσεις που δέχτηκε έδειχνε ανταγωνιστική πόσο μάλλον σε μια πίστα που θεωρητικά ταιριάζει γάντι στα δυνατά της σημεία (γρήγορες καμπές).

Κι όμως τα κόκκινα μονοθέσια της Ferrari απογοήτευσαν τόσο στις κατατακτήριες δοκιμές όπου βρέθηκαν πίσω από τις McLaren και τη Red Bull στην 4η και 5η θέση, όσο και στον αγώνα, όπου τερμάτισαν στις δυο τελευταίες θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας. Αναλύοντας το τι συνέβη σίγουρα έπαιξε ρόλο η συννεφιά. Η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν σχετικά χαμηλή και αυτό δεν βοηθούσε τους Λεκλέρκ και Σάινθ να κρατήσουν τα λάστιχά τους εντός του παραθύρου λειτουργίας.
ferrari-formula-one-f1-provlimata-2023

Κάποιος θα μπορούσε να σταθεί εδώ στο γεγονός ότι και στην Αυστρία η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν χαμηλή. Υπάρχει όμως μια σημαντική διαφορά, ο νέος σκελετός των ελαστικών της Pirelli. Που όπως φάνηκε στην πράξη πέτυχε απόλυτα το σκοπό του, που ήταν να αντιμετωπίσει τα αυξημένα ενεργειακά φορτία λόγω αντίστοιχης εξέλιξης/βελτίωσης στο ρυθμό των μονοθεσίων.

O νέος αυτός σκελετός ανέτρεψε τα δεδομένα: Ενώ περιμέναμε δυο αλλαγές ελαστικών ή έστω μια με μέση/σκληρή γόμα, οι περισσότεροι είχαν την δυνατότητα να κάνουν πολλούς γύρους με τη μαλακή γόμα και όπως αποδείχτηκε ήταν εφικτή μια στρατηγική μαλακής/μέσης γόμας ακόμη και χωρίς την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας που οριοθέτησε το ρυθμό για 5 γύρους.

ferrari-formula-one-f1-provlimata-2023

Στη Ferrari δε χρησιμοποίησαν καθόλου τη μαλακή γόμα, ενδεικτικό των αποφάσεων που είχαν πάρει για το σετάρισμα του μονοθεσίου τους. Ήταν οι μόνοι οδηγοί, μαζί μ’ αυτούς της McLaren που δεν χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα.

Ερωτηματικά προκάλεσε η επιλογή των κόκκινων να αλλάξουν τη μέση γόμα από το Λεκλέρκ στον 18ο γύρο. Κανείς άλλος από τους οδηγούς που εκκίνησαν με μέση γόμα δεν την άλλαξε τόσο νωρίς. Μάλιστα οι πρωτοπόροι έφτασαν ως τον 33ο γύρο μ’ αυτή και εκμεταλλεύτηκαν το αυτοκίνητο ασφαλείας, έβαλαν τη μαλακή και πήγαν ως το τέλος.

Στη Ferrari δεν μπόρεσαν να το εκμεταλλευτούν γιατί είχαν αλλάξει λάστιχα και στο Σάινθ στον 26ο γύρο λίγο πριν εμφανιστεί το αυτοκίνητο ασφαλείας. Έτσι ο Ισπανός βρέθηκε πίσω από οδηγούς όπως ο Χάμιλτον που άλλαξαν ελαστικά υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας.

ferrari-formula-one-f1-provlimata-2023

Ο Λεκλέρκ έκανε 2η αλλαγή υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας και έβαλε εκ νέου τη μέση γόμα. Αυτό τον έριξε στην 12η θέση και τελικά κατάφερε προσπερνώντας και τον Σάινθ που έχασε 3 θέσεις με την φθαρμένη σκληρή γόμα να τερματίσει 9ος.

Μετά τον αγώνα ήταν ξεκάθαρο πως, οι επιλογές στρατηγικής της Ferrari δεν προσαρμόστηκαν στα νέα δεδομένα. Οι κόκκινοι δεν επέδειξαν την ευελιξία που όφειλαν στις προβλέψεις τους. Την ίδια στιγμή στις δηλώσεις τους οι οδηγοί αποδίδουν την αστάθεια σε ρυθμό αγώνα, στην ευαισθησία της SF23 στον πλευρικό άνεμο.

ferrari-formula-one-f1-provlimata-2023

Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Φρεντερίκ Βασέρ τόνισε: «Το σχέδιό μας ήταν να κάνουμε μια αλλαγή από μέση σε σκληρή γόμα. Το πραγματοποιήσαμε και για τους δυο οδηγούς πριν την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που σίγουρα μας έφερε σε άσχημη κατάσταση. Ωστόσο, δεν φταίει μόνο αυτό για τις τελικές μας θέσεις. Η αρχή του κακού ήταν την Παρασκευή, όταν ο Σαρλ δεν μπόρεσε να τρέξει στο FP2 και έτσι είχαμε λίγες πληροφορίες για τη μαλακή γόμα και ανησυχούσαμε για την πτώση απόδοσης.

Γι’ αυτό αποφασίσαμε να πάμε ασφαλώς σε μέση/σκληρή το οποίο αποδείχθηκε πολύ συντηρητική επιλογή καθώς η πτώση απόδοσης ήταν χαμηλότερη από την αναμενόμενη. Αυτό είναι ένα σημαντικό μάθημα για εμάς. Θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει πολύ καλύτερη δουλειά με τη δυναμική που έχουμε τώρα. Ο επόμενος αγώνας θα είναι στην Ουγγαρία, σε ένα πολύ διαφορετικό είδος πίστας με υψηλότερες θερμοκρασίες.

Η δυνατότητα προσαρμογής του μονοθεσίου στις διάφορες πίστες που έρχονται θα είναι ένα κρίσιμο στοιχείο. Είναι ελάχιστες οι διαφορές από την 2η ως την 10η θέση, ακόμη και το μικρότερο πρόβλημα κάνει μεγάλη διαφορά».

πηγή:mononews

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο.

Δείτε όλα τα θέματα του Engine Power  στο SPORTIME!!!

Επιστροφή στην Αρχική

BC RACING

ST suspensions

Auto MArine gas

ζημινοπουλοσ ελαστικα κορινθοσ

ELESPO ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ

CTD AUTO MOTO ACCESSORIES

CTD ACCESSORIES

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

KOLIOUSIS SUZUKI PARTS

ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΦΑΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ OPEL ΧΑΛΚΙΔΑ

  • thleoptiko-epeisodio-engine-power-24-12-24
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 24/12/24

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 24/12/24 210o τηλεοπτικό επεισόδιο και κλωνοποιούμαστε με μια Lamborghini Murcielago LP 640 #LamborghiniMurcielago #Lamborghini #LP640 #LamborghiniMurcielago #LP640 #Lamborghini Τα τηλεοπτικά κανάλια που εκπέμπει ο παλμός του Engine Power σε όλη την [...]
  • thleoptiko-epeisodio-engine-power-17-12-24-showtime-patra-drift
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 17/12/24

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 17/12/24 Show Time και βρισκόμαστε στην Πάτρα για ενα επεισόδιο ξεχωριστό!!!  #patras #showtime #motorsport #drift #timeatack #enginepower #michaliskontizas #πατρα #Driftshow Τα τηλεοπτικά κανάλια που εκπέμπει ο παλμός του Engine Power σε [...]
  • to-engine-power-sas-eyxetai-xronia-polla
    Lifestyle

    To Engine Power σας εύχεται καλά Χριστούγεννα

    To Engine Power σας εύχεται καλά Χριστούγεννα  #χριστούγεννα #αγαπη #συναισθήματα #φροντίδα #ψυχή #merrychristmas #Christmas #χριστούγεννα #marketin #γιορτες #άνθρωποσ #santaclaus #ευτυχία #αγαπη #συντροφικότητα #συναισθήματα #ψυχή #enginepower #motorfestival Τα τηλεοπτικά κανάλια που εκπέμπει ο παλμός του Engine Power σε όλη την [...]
  • thleoptiko-epeisodio-engine-power-3-12-24-zagoroxoria-monter-cars
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 3/12/24

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 3/12/24 Ζαγοροχώρια, η απόλυτη δοκιμάσια με μια παρέα απο MonsterCars (τηλεοπτικό επεισόδιο 208) #ζαγοροχωρια #monstercars #ήπειροσ Τα τηλεοπτικά κανάλια που εκπέμπει ο παλμός του Engine Power σε όλη την επικράτεια: 📺EPSILON Αττική Θεσσαλονίκη [...]

Ανέβηκε βάθρο ο Διονύσης Λιβέρης στη θρυλική πίστα στο ΛεΜαν της Γαλλίας

Ελληνικές ιστορίες

Τη μεγαλύτερη ελληνική επιτυχία μετά από πολλά χρόνια σε διεθνή διοργάνωση αγώνων Karting πέτυχε ο νεαρός οδηγός Διονύσης Λιβέρης στη θρυλική πίστα στο ΛεΜαν της Γαλλίας, κατακτώντας τη δεύτερη θέση στο Διεθνές Κύπελλο 2019 Kart […]

Invesion Composites όταν ο άνθρακας γίνεται θησαυρός στο 18th Motor Festival 19-20 September Olympic Stadium

2 τροχοί

Carbon Fiber VS Invesion Composites… Όταν το ενισχυμένο ανθρακονημάτινο πλαστικό (CFRP), παίρνει μορφή και τα συναισθήματα μας δεν γίνονται λέξεις, τότε βρίσκεσαι στην Invesion Composites και στον Γιάννη Δαμίγο!!! Το πιο εξαιρετικά διαδεδομένο συνθετικό, χάρη […]

vradia protathliton amotoe-engine power

Η βραδιά των πρωταθλητών ΑΜΟΤΟΕ

2 τροχοί

Η βραδιά των πρωταθλητών ΑΜΟΤΟΕ Η ΑΜΟΤΟΕ έχει την τιμή και την χαρά να τιμήσει τους Αθλητές που διακρίθηκαν το 2022 στα Πανελλήνια Πρωταθλήματα και Κύπελλα. Η Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος (Α.ΜΟΤ.Ο.Ε.), θα διοργανώσει την […]

Μercedes Benz CLA 180d η τέλεια εμφάνιση είναι δική σας υπόθεση!

4 τροχοί

Μercedes Benz CLA 180d η τέλεια εμφάνιση είναι δική σας υπόθεση. Κομψότητα,δυναμισμός και υψηλή τεχνολογία μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά της…

ΧΑΛΕΠΛΗΣ SERVICE ΛΑΜΙΑ

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΣ

ΚΟΥΛΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟ

latsis συνεργειο αυτοκινητων

Φανοποιεια Ζηκοσ team περιστερι

Καππασ φανοποιειο

borbolis bmw service

παραδοσιακη ταβερνα go gos