Προπόνηση & Αγώνας Μοτοσυκλετών DRAGSTER Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Αγρινίου 16-17/11/2019

 Προπόνηση 

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ DRAGSTER 

Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Αγρινίου 15/11/2019

Ειδικός   Κανονισμός

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Έναρξη εγγραφών.

Δευτέρα  28/10/2019 ώρα 10.00

Λήξη εμπρόθεσμων εγγραφών

Τετάρτη 13/11/2019 ώρα 24.00

Λήξη εκπρόθεσμων εγγραφών

Πέμπτη 14/11/2019 ώρα 24.00

Άνοιγμα Πίστας.

Παρασκευή 15/11/2019 08.00

Διοικητικός Έλεγχος 

Παρασκευή 15/11/2019 08.30 – 10.30

Έλεγχος εξακρίβωσης.

Παρασκευή 15/11/2019 08.30 – 10.30

Υποχρεωτική Ενημέρωση αθλητών.                                    

Παρασκευή 15/11/2019 10.30             

Δημοσίευση πίνακα Εκκινούντων

Παρασκευή 15/11/2019 11.00

Περάσματα

Παρασκευή 15/11/2019 11.00

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ 

Η Γραμματεία της διοργάνωσης και ο πίνακας πληροφοριών, θα λειτουργεί από 28/10/2019 έως  14/11/2019 από 11.00-14.00, Ειρήνης & Φιλίας 20 Ηράκλειο-Κρήτης τηλ 2815104099-2815104098 φαξ 2815104087 κιν 6972872932-6953010500, Mail  asihellas@gmail.com και 15/11/2019 στον χώρο της προπόνησης από 08.00-19.00.

ΑΡΘΡΟ  1   ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ

1. ΟΡΙΣΜΟΣ.  

O Α.Σ.Η. διοργανώνει, με την έγκριση της ΑΜΟΤΟΕ προπόνηση μοτοσυκλετών DRAGSTER 2019 στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Αγρινίου , την 15/11/2019 σύμφωνα με:

   α. Τον Αθλητικό Νόμο 2725/1999 όπως αυτός ισχύει

   β. Τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Dragster, της ΑΜΟΤΟΕ

   γ. Του Κανονισμούς της ΑΜΟΤΟΕ όπως ισχύουν

   δ. Τον παρόντα Ειδικό Κανονισμό 

2ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

   Πρόεδρος:    ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

   Μέλη:     ΠΑΠΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

3.  ΣΤΕΛΕΧΗ                     

   Αγωνοδίκης-Παρατηρητής ΑΜΟΤΟΕ            : ΠΛΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

   Αγωνοδίκες                                              : ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ-ΚΑΠΡΟΥΤΣΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

   Αλυτάρχης                                               : ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

   Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος                     : ΜΑΝΙΑΔΗΣ ΜΑΝΟΣ

   Γραμματέας του Αγώνα                             : ΚΑΝΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

   Έφορος Χρονομέτρησης                            : PROACTION

   Επικεφαλής Γιατρός                                  : ΜΕΡΙΜΝΑ ΑΜΟΤΟΕ

ΑΡΘΡΟ  2.    ΓΕΝΙΚΑ

Η διοργάνωση δεν περιλαμβάνεται στο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας DRAGSTER 2019. 

ΑΡΘΡΟ  3.   ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ – ΘΕΣΗ – ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ 

1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Επίτευξη χρόνου επιτάχυνσης μεταξύ δύο μοτοσυκλετών από στάση για συγκεκριμένη διαδρομή.                      

2. ΠΙΣΤΑ

Θέση:ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚO ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Ηλεκτρονική Διεύθυνση :  asihellas@gmail.com

Μήκος Διαδρομής : 1800μ.

Πλάτος Διαδρομής:    36 μ.

3. ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα έχει μία σειρά κάθετων φώτων δίνοντας οπτικά την αντίστροφη μέτρηση σε κάθε αθλητή και είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. 

ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ

Καταγράφονται ο χρόνος αντίδρασης, ο χρόνος στα 18 μέτρα και στα 402,34 μέτρα και η ταχύτητα εξόδου καθώς το μοτοσυκλέτα περνάει από τις δέσμες των φωτοκύτταρων.

ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ

Το άναμμα του κόκκινου φωτός δεν οδηγεί στην ακύρωση του περάσματος του αθλητή.

ΑΡΘΡΟ 4.    ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΔΕΚΤΕΣ

FREE PASS

MINI PRO 

PRO Z  

STREET 2 

PRO STREET 1  

 

PRO STREET 2  

SUPER STREET

TRUE STREET MOTO  9,3

TRUE STREET MOTO  9

REAL STREET

SUPER PRO

APΘPO 5.    ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

1.   Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρο Αγωνιστικό Δελτίο, σύμφωνα με την ΑΜΟΤΟΕ.

2.   Κάθε μοτοσυκλέτα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στην προπόνηση μέχρι δύο φορές, αλλά κάθε φορά σε διαφορετική κατηγορία, εφόσον εμπίπτει στις διατάξεις της. Κάθε αθλητής μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.

ΑΡΘΡΟ 6.   ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Όποιος αθλητής επιθυμεί να λάβει μέρος στην διοργάνωση, πρέπει να συμπληρώσει και να στείλει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του Οργανωτή. 

Το Σωματείο που ανήκει ο αθλητής πρέπει να δηλώσει τον αθλητή στην ΑΜΟΤΟΕ, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, (μέσω του site της ΑΜΟΤΟΕ). HYPERLINK “http://www.e-amotoe.gr/http://www.e-amotoe.gr/ 

Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον Ειδικό κανονισμό της διοργάνωσης.

ΑΡΘΡΟ 7.     ΠΑΡΑΒΟΛΑ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Το παράβολο συμμετοχής καθορίζεται στα 65€ EURO ανά συμμετοχή.

Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή, αν ο αθλητής δεν βρεθεί στις συμμετοχές του site, της ΑΜΟΤΟΕ. Υπεύθυνο για την δήλωση συμμετοχής είναι το Σωματείο που ανήκει ο Αθλητής εφόσον αυτός έχει στείλει το ανάλογο παράβολο. Οι αθλητές υποχρεούνται να επιδείξουν κατά τον τεχνικό έλεγχο την ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΘΛΗΤΗ θεωρημένη. Χωρίς αυτή δεν δύναται να συμμετάσχει, ακόμα και αν έχει δηλωθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα της ΑΜΟΤΟΕ.

Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αθλητή που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους. Η ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης από τη στιγμή της εκκίνησής τους και παύει να ισχύει με τη λήξη της διοργάνωσης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης από την διοργάνωση ή του αποκλεισμού από αυτήν.

ΑΡΘΡΟ 8.    ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ 

Ο αγωνοδίκης, έχει το δικαίωμα με απόφασή του, να τροποποιεί τις διατάξεις του Ειδικού κανονισμού ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θα παρουσιασθούν. 

ΑΡΘΡΟ 9.    ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ 

Ο Αλυτάρχης της διοργάνωσης είναι επιφορτισμένος για την εφαρμογή του παρόντος κανονισμού και των διατάξεών της κατά τη διεξαγωγή της.

Παρόλα αυτά, για κάθε σημαντική απόφαση που χρειάσθηκε να πάρει σε σχέση με την ερμηνεία του γενικού ή του ειδικού κανονισμού της διοργάνωσης πρέπει να ενημερώνει τον Αγωνοδίκη.

ΑΡΘΡΟ 10.    ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ, ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Η σειρά εκκίνησης των μοτοσυκλετών θα ορίζεται από τον οργανωτή.

Οι αριθμοί συμμετοχής ορίζονται σε τετραψήφια νούμερα. Τα πρώτα 2 ψηφία του τετραψήφιου αριθμού θα καθορίζουν την κατηγορία της συμμετοχής και θα είναι περίπου το μισό μέγεθος από τα επόμενα 2 που θα καθορίζουν τον αριθμό της συμμετοχής.

ΑΡΘΡΟ 11.    ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Επιτρέπεται στους αθλητές να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα οχήματά τους οποιαδήποτε διαφήμιση με τους παρακάτω όρους:

Να μην αντιβαίνει το περιεχόμενο τους Νόμους του Ελληνικού Κράτους και τις διατάξεις του Αθλητικού Νόμου 2725/1999 όπως αυτός ισχύει. 

Να μην προσβάλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα.

Να μην καλύπτουν με τις επιγραφές διαφημιστικού περιεχομένου τις θέσεις που προορίζονται για την πινακίδα και τον αριθμό συμμετοχής.

Να μην εμποδίζουν την ορατότητα. 

Να μην είναι πολιτικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα.

O Οργανωτής έχει το δικαίωμα διαφήμισης του υποστηρικτή στους αριθμούς συμμετοχής.

Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε μοτοσυκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τα παραπάνω.

ΑΡΘΡΟ 12.      ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ

Μετά τη διοικητική – γραμματειακή τακτοποίηση των συμμετεχόντων, οι μοτοσυκλέτες θα ελεγχθούν από τους τεχνικούς εφόρους της διοργάνωσης και στη συνέχεια θα οδηγηθούν στον χώρο επισκευών 

Στις μοτοσυκλέτες θα χορηγείται από τον Οργανωτή ειδικό σήμα αναγνώρισης. 

ΑΡΘΡΟ 13.    ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

1. Κάθε μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Τεχνικό Κανονισμό. Όταν κάποιος αθλητής διαπιστώνει παρατυπία, ενημερώνει τον Τεχνικό Έφορο.

2. Όλοι οι αθλητές πρέπει να φοράνε φόρμα και κράνος, εγκεκριμένα. 

3. Απαγορεύεται στις μοτοσυκλέτες να κινηθούν αντίθετα προς την φορά του αγώνα και το σπρώξιμο από οποιονδήποτε μετά την εκκίνηση.

4.Στα προκριματικά οι αθλητές υποχρεωτικά θα περνούν κατά ζεύγη. Δεν θα υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαδρόμου από τον αθλητή. Αυτό θα καθορίζεται από την Οργάνωση. 

5.Οι αθλητές θα εισέρχονται στον χώρο του BURN OUT με τον αρχιμηχανικό τους και μόνο στην PRO STREET 2 με 2 βοηθούς  μηχανικούς. Θα φέρουν υποχρεωτικά μαζί τους και την αγωνιστική τους άδεια (license), την οποία θα επιδεικνύουν εάν τους ζητηθεί.

6.Η προσέλευση στον χώρο του BURN OUT θα γίνεται κατά κατηγορία και με την σειρά που ανακοινώνεται στα μεγάφωνα.                                                                            

7.Η παρουσία των αθλητών είναι υποχρεωτική στην ενημέρωση. Στο τέλος η υπογραφή θα μπαίνει μόνο από τον ίδιο τον αθλητή. 

8.Η τήρηση της σειράς του προγράμματος είναι υποχρεωτική σε όλους.

9.Οι αθλητές υποχρεούνται να τηρούν αυστηρά τους κανόνες ασφαλείας.

10.Απαγορεύεται η είσοδος στην πίστα και στον χώρο του BURN OUT σε οποιονδήποτε εκτός των αρμοδίων (αθλητών – οργανωτών), καθώς και μηχανικών με παντόφλες και χωρίς γάντια.

11.H παρουσία του Αρχιμηχανικού με πυροσβεστήρα, είναι υποχρεωτική στην εκκίνηση.

12.Απαγορεύεται ο δανεισμός της κάρτας συμμετοχής σε οποιονδήποτε. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρήση της κάρτας συμμετοχής από άλλο άτομο, θα επιβληθούν κυρώσεις στον αθλητή.

13.Για οποιαδήποτε καθυστέρηση προσέλευσης αθλητού, θα πρέπει να ενημερώνεται η Οργανωτική Επιτροπή έγκαιρα.

14.Κατά τον τεχνικό έλεγχο, η παρουσία αθλητού και αρχιμηχανικού είναι υποχρεωτική. Τα πιστοποιητικά για τα διάφορα εξαρτήματα που θα ζητηθούν θα πρέπει να είναι έτοιμα για να επιδειχθούν.

15.Oι μηχανικοί πρέπει να έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πυροσβεστήρα 5 kg, τουλάχιστον, σε εμφανές σημείο στον χώρο των Pits.       

16.Στο χώρο των Pits, απαγορεύεται ταχύτητα άνω των 20χλμ/ώρα.

17. Απαγορεύεται αυστηρά με ποινή αποκλεισμού το ξάπλωμα (ψαράκι) επάνω στην μοτοσυκλέτα.

ΑΡΘΡΟ 14.    ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ 

Οι σειρές εκκίνησης καθορίζονται από τον οργανωτή. 

Την Παρασκευή θα γίνουν από 2-4 προκριματικά περάσματα.

BURN OUT (Ζέσταμα ελαστικών)

Όλα τα Burn out πριν τον αγώνα περιορίζονται σε οριοθετημένους χώρους

ΓΡΑΜΜΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ

Άπαξ η μοτοσυκλέτα βρεθεί στην περιοχή στησίματος πριν τη γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις του οχήματος. Αν ένας  αθλητής δεν παρουσιασθεί στο burn out,  μέσα σε δύο λεπτά από τη στιγμή που τον κάλεσε ο Αλυτάρχης, αποκλείεται από το σκέλος. Μετά την παρέλευση αυτού του χρονικού ορίου ο άλλος αθλητής πραγματοποιεί τη δοκιμασία μόνος του.

ΣΤΗΣΙΜΟ

Μόλις η μοτοσυκλέτα φτάσει στην γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να είναι έτοιμη να εκκινήσει. Για να είναι έγκυρο το πέρασμα, η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να στηθεί και να ξεκινήσει μόνη της. 

Ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να δίδεται στους αθλητές για να στηθούν. Το χρονικό όριο αυτό είναι στην απόλυτη κρίση του Αφέτη του αγώνα (ο μέγιστος χρόνος καθορίζεται στο 1 λεπτό). Όταν και οι δύο αθλητές βρίσκονται στο pre stage, και ο ένας κλειδώσει στο stage, τότε ο άλλος, έχει δικαίωμα να καθυστερήσει να κλειδώσει μέχρι 10 δευτερόλεπτα. 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Η εκκίνηση θα δίδεται με τη χρήση του Christmas Tree.

ΠΡΟΚΡΙΣΗ

Για να είναι μια προσπάθεια έγκυρη, όλα τα οχήματα θα πρέπει να στηθούν και να εκκινήσουν μόνα τους

ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ, ΠΑΥΣΗ, ΑΠΟΒΟΛΗ ΠΟΙΝΗ

Ότι αναφέρεται στον Γενικό Κανονισμό.

 

Αγώνας 

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ DRAGSTER 

Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Αγρινίου 16-17/11/2019

Ειδικός   Κανονισμός

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Έναρξη εγγραφών.

Δευτέρα  28/10/2019 ώρα 10.00

Λήξη εμπρόθεσμων εγγραφών

Πέμπτη 14/11/2019 ώρα 24.00

Λήξη εκπρόθεσμων εγγραφών

Παρασκευή 15/11/2019 ώρα 24.00

Άνοιγμα Πίστας.

Σάββατο 16/11/2019 08.00

Διοικητικός Έλεγχος 

Σάββατο 16/11/2019 08.30 – 10.30

Έλεγχος εξακρίβωσης.

Σάββατο 16/11/2019 08.30 – 10.30

Υποχρεωτική Ενημέρωση αθλητών.                                    

Σάββατο 16/11/2019 10.30             

Δημοσίευση πίνακα Εκκινούντων

Σάββατο 16/11/2019 11.00

Περάσματα

Σάββατο 16/11/2019 11.00

Κόντρες

Κυριακή 17/11/2019  10.00

Δημοσίευση αποτελεσμάτων

10 λεπτά μετά τη λήξη της διοργάνωσης

Απονομή επάθλων

20 λεπτά μετά τη λήξη της διοργάνωσης

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ 

Η Γραμματεία της διοργάνωσης και ο πίνακας πληροφοριών, θα λειτουργεί από 28/10/2019 έως  15/11/2019 από 11.00-14.00, Ειρήνης & Φιλίας 20 Ηράκλειο-Κρήτης τηλ 2815104099-2815104098 φαξ 2815104087 κιν 6972872932-6953010500, Mail   asihellas@gmail.com” data-mce-href=”mailto: asihellas@gmail.com“> asihellas@gmail.com και 16 και 17/11/2019 στον χώρο του αγώνα από 08.00-19.00.

ΑΡΘΡΟ  1   ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ

1. ΟΡΙΣΜΟΣ.  

O Α.Σ.Η. διοργανώνει, με την έγκριση της ΑΜΟΤΟΕ τον 6ο αγώνα Πανελληνίου Πρωταθλήματος μοτοσυκλετών DRAGSTER 2019 στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Αγρινίου , την 16-17/11/2019 σύμφωνα με:

   α. Τον Αθλητικό Νόμο 2725/1999 όπως αυτός ισχύει

   β. Τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Dragster, της ΑΜΟΤΟΕ

   γ. Του Κανονισμούς της ΑΜΟΤΟΕ όπως ισχύουν

   δ. Τον παρόντα Ειδικό Κανονισμό 

2ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

   Πρόεδρος:    ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

   Μέλη:     ΠΑΠΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

3.  ΣΤΕΛΕΧΗ                     

   Αγωνοδίκης-Παρατηρητής ΑΜΟΤΟΕ            : ΠΛΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

   Αγωνοδίκες                                              : ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ-ΚΑΠΡΟΥΤΣΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

   Αλυτάρχης                                               : ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

   Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος                     : ΜΑΝΙΑΔΗΣ ΜΑΝΟΣ

   Γραμματέας του Αγώνα                             : ΚΑΝΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

   Έφορος Χρονομέτρησης                            : PROACTION

   Επικεφαλής Γιατρός                                  : ΜΕΡΙΜΝΑ ΑΜΟΤΟΕ

ΑΡΘΡΟ  2.    ΓΕΝΙΚΑ

Η διοργάνωση περιλαμβάνεται στο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας DRAGSTER 2019, της AMOTOE και είναι ο 6ος αγώνας του Πρωταθλήματος. 

ΑΡΘΡΟ  3.   ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ – ΘΕΣΗ – ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ 

1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Επίτευξη χρόνου επιτάχυνσης μεταξύ δύο μοτοσυκλετών από στάση για συγκεκριμένη διαδρομή.                      

2. ΠΙΣΤΑ

Θέση:ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚO ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Ηλεκτρονική Διεύθυνση :   asihellas@gmail.com” data-mce-href=”mailto: asihellas@gmail.com“> asihellas@gmail.com

Μήκος Διαδρομής : 1800μ.

Πλάτος Διαδρομής:    36 μ.

3. ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα έχει μία σειρά κάθετων φώτων δίνοντας οπτικά την αντίστροφη μέτρηση σε κάθε αθλητή και είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. 

ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ

Καταγράφονται ο χρόνος αντίδρασης, ο χρόνος στα 18 μέτρα και στα 402,34 μέτρα και η ταχύτητα εξόδου καθώς το μοτοσυκλέτα περνάει από τις δέσμες των φωτοκύτταρων.

ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ

Το άναμμα του κόκκινου φωτός δεν οδηγεί στην ακύρωση του περάσματος του αθλητή.

ΑΡΘΡΟ 4.    ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΔΕΚΤΕΣ

FREE PASS

MINI PRO 

PRO Z  

STREET 2 

PRO STREET 1  

 

PRO STREET 2  

SUPER STREET

TRUE STREET MOTO  9,3

TRUE STREET MOTO  9

REAL STREET

SUPER PRO

JUNIOR

APΘPO 5.    ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

1.   Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρο Αγωνιστικό Δελτίο, σύμφωνα με την ΑΜΟΤΟΕ.

2.   Κάθε μοτοσυκλέτα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στον αγώνα μέχρι δύο φορές, αλλά κάθε φορά σε διαφορετική κατηγορία, εφόσον εμπίπτει στις διατάξεις της. Κάθε αθλητής μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.

ΑΡΘΡΟ 6.   ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Όποιος αθλητής επιθυμεί να λάβει μέρος στην διοργάνωση, πρέπει να συμπληρώσει και να στείλει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του Οργανωτή. 

Το Σωματείο που ανήκει ο αθλητής πρέπει να δηλώσει τον αθλητή στην ΑΜΟΤΟΕ, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, (μέσω του site της ΑΜΟΤΟΕ). HYPERLINK “http://www.e-amotoe.gr/http://www.e-amotoe.gr/ 

Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον Ειδικό κανονισμό της διοργάνωσης.

ΑΡΘΡΟ 7.     ΠΑΡΑΒΟΛΑ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Το παράβολο συμμετοχής καθορίζεται στα 135€ EURO ανά συμμετοχή και στα 20€ για την κατηγορία Junior.

Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή, αν ο αθλητής δεν βρεθεί στις συμμετοχές του site, της ΑΜΟΤΟΕ. Υπεύθυνο για την δήλωση συμμετοχής είναι το Σωματείο που ανήκει ο Αθλητής εφόσον αυτός έχει στείλει το ανάλογο παράβολο. Οι αθλητές υποχρεούνται να επιδείξουν κατά τον τεχνικό έλεγχο την ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΘΛΗΤΗ θεωρημένη. Χωρίς αυτή δεν δύναται να συμμετάσχει, ακόμα και αν έχει δηλωθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα της ΑΜΟΤΟΕ.

Για την δεύτερη συμμετοχή σε άλλη κατηγορία ή στην Free Pass το παράβολο συμμετοχής είναι 100€ και 60€ αντίστοιχα και καταβάλλεται στον διοικητικό έλεγχο.

Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αθλητή που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους. Η ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης από τη στιγμή της εκκίνησής τους και παύει να ισχύει με τη λήξη της διοργάνωσης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης από την διοργάνωση ή του αποκλεισμού από αυτήν.

ΑΡΘΡΟ 8.    ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ 

Ο αγωνοδίκης, έχει το δικαίωμα με απόφασή του, να τροποποιεί τις διατάξεις του Ειδικού κανονισμού ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θα παρουσιασθούν. 

ΑΡΘΡΟ 9.    ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ 

Ο Αλυτάρχης της διοργάνωσης είναι επιφορτισμένος για την εφαρμογή του παρόντος κανονισμού και των διατάξεών της κατά τη διεξαγωγή της.

Παρόλα αυτά, για κάθε σημαντική απόφαση που χρειάσθηκε να πάρει σε σχέση με την ερμηνεία του γενικού ή του ειδικού κανονισμού της διοργάνωσης πρέπει να ενημερώνει τον Αγωνοδίκη.

ΑΡΘΡΟ 10.    ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ, ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Η σειρά εκκίνησης των μοτοσυκλετών θα ορίζεται από τον οργανωτή.

Οι αριθμοί συμμετοχής ορίζονται σε τετραψήφια νούμερα. Τα πρώτα 2 ψηφία του τετραψήφιου αριθμού θα καθορίζουν την κατηγορία της συμμετοχής και θα είναι περίπου το μισό μέγεθος από τα επόμενα 2 που θα καθορίζουν τον αριθμό της συμμετοχής.

ΑΡΘΡΟ 11.    ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Επιτρέπεται στους αθλητές να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα οχήματά τους οποιαδήποτε διαφήμιση με τους παρακάτω όρους:

Να μην αντιβαίνει το περιεχόμενο τους Νόμους του Ελληνικού Κράτους και τις διατάξεις του Αθλητικού Νόμου 2725/1999 όπως αυτός ισχύει. 

Να μην προσβάλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα.

Να μην καλύπτουν με τις επιγραφές διαφημιστικού περιεχομένου τις θέσεις που προορίζονται για την πινακίδα και τον αριθμό συμμετοχής.

Να μην εμποδίζουν την ορατότητα. 

Να μην είναι πολιτικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα.

O Οργανωτής έχει το δικαίωμα διαφήμισης του υποστηρικτή στους αριθμούς συμμετοχής.

Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε μοτοσυκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τα παραπάνω.

ΑΡΘΡΟ 12.      ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ

Μετά τη διοικητική – γραμματειακή τακτοποίηση των συμμετεχόντων, οι μοτοσυκλέτες θα ελεγχθούν από τους τεχνικούς εφόρους της διοργάνωσης και στη συνέχεια θα οδηγηθούν στον χώρο επισκευών 

Στις μοτοσυκλέτες θα χορηγείται από τον Οργανωτή ειδικό σήμα αναγνώρισης. 

ΑΡΘΡΟ 13.    ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

1. Κάθε μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Τεχνικό Κανονισμό. Όταν κάποιος αθλητής διαπιστώνει παρατυπία, ενημερώνει τον Τεχνικό Έφορο.

2. Όλοι οι αθλητές πρέπει να φοράνε φόρμα και κράνος, εγκεκριμένα. 

3. Απαγορεύεται στις μοτοσυκλέτες να κινηθούν αντίθετα προς την φορά του αγώνα και το σπρώξιμο από οποιονδήποτε μετά την εκκίνηση.

4.Στα προκριματικά οι αθλητές υποχρεωτικά θα περνούν κατά ζεύγη. Δεν θα υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαδρόμου από τον αθλητή. Αυτό θα καθορίζεται από την Οργάνωση. 

5.Οι αθλητές θα εισέρχονται στον χώρο του BURN OUT με τον αρχιμηχανικό τους και μόνο στην PRO STREET 2 με 2 βοηθούς  μηχανικούς. Θα φέρουν υποχρεωτικά μαζί τους και την αγωνιστική τους άδεια (license), την οποία θα επιδεικνύουν εάν τους ζητηθεί.

6.Η προσέλευση στον χώρο του BURN OUT θα γίνεται κατά κατηγορία και με την σειρά που ανακοινώνεται στα μεγάφωνα.                                                                            

7.Η παρουσία των αθλητών είναι υποχρεωτική στην ενημέρωση. Στο τέλος η υπογραφή θα μπαίνει μόνο από τον ίδιο τον αθλητή. 

8.Η τήρηση της σειράς του προγράμματος είναι υποχρεωτική σε όλους.

9.Οι αθλητές υποχρεούνται να τηρούν αυστηρά τους κανόνες ασφαλείας.

10.Απαγορεύεται η είσοδος στην πίστα και στον χώρο του BURN OUT σε οποιονδήποτε εκτός των αρμοδίων (αθλητών – οργανωτών), καθώς και μηχανικών με παντόφλες και χωρίς γάντια.

11.H παρουσία του Αρχιμηχανικού με πυροσβεστήρα, είναι υποχρεωτική στην εκκίνηση.

12.Απαγορεύεται ο δανεισμός της κάρτας συμμετοχής σε οποιονδήποτε. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρήση της κάρτας συμμετοχής από άλλο άτομο, θα επιβληθούν κυρώσεις στον αθλητή.

13.Για οποιαδήποτε καθυστέρηση προσέλευσης αθλητού, θα πρέπει να ενημερώνεται η Οργανωτική Επιτροπή έγκαιρα.

14.Κατά τον τεχνικό έλεγχο, η παρουσία αθλητού και αρχιμηχανικού είναι υποχρεωτική. Τα πιστοποιητικά για τα διάφορα εξαρτήματα που θα ζητηθούν θα πρέπει να είναι έτοιμα για να επιδειχθούν.

15.Oι μηχανικοί πρέπει να έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πυροσβεστήρα 5 kg, τουλάχιστον, σε εμφανές σημείο στον χώρο των Pits.       

16.Στο χώρο των Pits, απαγορεύεται ταχύτητα άνω των 20χλμ/ώρα.

17. Απαγορεύεται αυστηρά με ποινή αποκλεισμού το ξάπλωμα (ψαράκι) επάνω στην μοτοσυκλέτα.

ΑΡΘΡΟ 14.    ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ 

Οι σειρές εκκίνησης καθορίζονται από τον οργανωτή. 

Το Σάββατο θα γίνουν από 2-4 προκριματικά περάσματα στις κατηγορίες Dragster και 2-4 περάσματα στην κατηγορία Free Pass.

Την Κυριακή θα γίνουν οι κόντρες. 

BURN OUT (Ζέσταμα ελαστικών)

Όλα τα Burn out πριν τον αγώνα περιορίζονται σε οριοθετημένους χώρους

ΓΡΑΜΜΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ

Άπαξ η μοτοσυκλέτα βρεθεί στην περιοχή στησίματος πριν τη γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις του οχήματος. Αν ένας  αθλητής δεν παρουσιασθεί στο burn out,  μέσα σε δύο λεπτά από τη στιγμή που τον κάλεσε ο Αλυτάρχης, αποκλείεται από το σκέλος. Μετά την παρέλευση αυτού του χρονικού ορίου ο άλλος αθλητής πραγματοποιεί τη δοκιμασία μόνος του.

ΣΤΗΣΙΜΟ

Μόλις η μοτοσυκλέτα φτάσει στην γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να είναι έτοιμη να εκκινήσει. Για να είναι έγκυρο το πέρασμα, η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να στηθεί και να ξεκινήσει μόνη της. 

Ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να δίδεται στους αθλητές για να στηθούν. Το χρονικό όριο αυτό είναι στην απόλυτη κρίση του Αφέτη του αγώνα (ο μέγιστος χρόνος καθορίζεται στο 1 λεπτό). Όταν και οι δύο αθλητές βρίσκονται στο pre stage, και ο ένας κλειδώσει στο stage, τότε ο άλλος, έχει δικαίωμα να καθυστερήσει να κλειδώσει μέχρι 10 δευτερόλεπτα. 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Η εκκίνηση θα δίδεται με τη χρήση του Christmas Tree.

ΠΡΟΚΡΙΣΗ

Για να είναι μια προσπάθεια πρόκρισης έγκυρη, όλα τα οχήματα θα πρέπει να στηθούν και να εκκινήσουν μόνα τους

ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ, ΠΑΥΣΗ, ΑΠΟΒΟΛΗ ΠΟΙΝΗ

Ότι αναφέρεται στον Γενικό Κανονισμό.

ΑΡΘΡΟ 15.  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ.

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει 20’ μετά την λήξη του αγώνα. 

ΑΡΘΡΟ 16.   ΕΠΑΘΛΑ.

Κύπελλα στους 3 νικητές κάθε κατηγορίας

ΑΡΘΡΟ 17.   ΑΠΟΝΟΜΗ.

Η απονομή των επάθλων θα γίνει 20’ μετά την έκδοση των προσωρινών αποτελεσμάτων.

Πηγή: ΑΜΟΤΟΕ

 

BC RACING

ST suspensions

Auto MArine gas

ζημινοπουλοσ ελαστικα κορινθοσ

ELESPO ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ

CTD AUTO MOTO ACCESSORIES

CTD ACCESSORIES

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

KOLIOUSIS SUZUKI PARTS

ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΦΑΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ OPEL ΧΑΛΚΙΔΑ

  • Engine-power-h-epistrofh-4-2-25-proto-epeisodio-michail-kontizas-engine-power
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Engine Power η επιστροφή 4/02/2025

    Engine Power η επιστροφή 4/02/2025 ΠΡΩΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ! Η σατιρική εκπομπή που θα ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕΙ τον μηχανοκίνητο κόσμο! 🏁💥 Κυρίες και κύριοι, φορέστε τις ζώνες σας γιατί η απόλυτη σατιρική εκπομπή για τον μηχανοκίνητο κόσμο είναι εδώ [...]
  • drift-sto-hrakleio-krhths-8-9-fevrouariou-protos-agonas-41-symmetoxes-engine-power
    4 τροχοί

    Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 Συμμετοχές

    Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 Συμμετοχές Με 41 συμμετοχές θα διεξαχθεί στις 8 και 9 Φεβρουαρίου ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στο Ηράκλειο Κρήτης. Αναλυτικά οι συμμετοχές στις τρεις κατηγορίες του αγώνα, έχουν ως [...]
  • amotoe-programma-agonon-2025-engine-power
    2 τροχοί

    ΑΜΟΤΟΕ πρόγραμμα αγώνων 2025

    ΑΜΟΤΟΕ πρόγραμμα αγώνων 2025   ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ AMOTOE 2025  Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΜΟΤΟΕ, ενέκρινε το Αγωνιστικό ημερολόγιο για το έτος 2025 και είναι το παρακάτω:   ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ENDURO  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ENDURO  1ος Αγώνας [...]
  • rotax-2025-epathlo-agones-kart-dyo-agones-engine-power
    4 τροχοί

    Έπαθλο Rotax 2025 το πρόγραμμα

    Έπαθλο Rotax 2025 το πρόγραμμα Το πρόγραμμα του Επάθλου ROTAX του 2025 απαρτίζεται από δύο αγώνες, έναν μονό και έναν διπλό. Η αρχή θα γίνει στις 3-4 Μαΐου στην Καλαμάτα με τη διεξαγωγή του μονού [...]
  • h-fia-tha-elegxei-perissotero-ta-pterygia-ton-agonistikon-f1-2025-engine-power
    4 τροχοί

    Η FIA θα ελέγχει περαιτέρω την ευελιξία των πτερυγίων το 2025

    Η FIA θα ελέγχει περαιτέρω την ευελιξία των πτερυγίων το 2025 Ένα αμφιλεγόμενο ζήτημα τη σεζόν 2024, η ευελιξία των πτερυγίων θα υπόκειται σε αυξημένους ελέγχους και πιο εκτεταμένες, εφάπαξ δοκιμές το 2025. Θα μπορούσε [...]
mpafetis piaggio-eko station-market-parts-accesories-car wash-thira-karterado-santorini-engine power

Μπαφετης Gas Station – Bikes – Piaggio -Parts- Accessories Santorini

2 τροχοί

Μπαφετης Gas Station – Bikes – Piaggio -Parts- Accessories Santorini ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ PIAGGIO VESPA APRILIA MOTO-BAFI Πρατήριο υγρών καυσίμων ΕΚΟ Βουλκανιζατέρ Ελαστικών Car Wash Parts & Accessories Εμπόριο auto-moto Διεύθυνση: ΚΑΡΤΕΡΑΔΟΣ ΘΗΡΑ Τ.Κ. 84700 Τηλέφωνο: […]

oi-60-nikes-tou-Sébastien- Ogier -sto-WRC-engine-power

Οι 60 νίκες του Sébastien Ogier στο WRC στο μικροσκόπιο

4 τροχοί

Οι 60 νίκες του Sébastien Ogier στο WRC στο μικροσκόπιο Οι 60 νίκες του Sébastien Ogier στο WRC τον φέρνουν ακόμη πιο κοντά απο τις 80 νίκες του Sebastian Loeb – Tα στατιστικά στοιχεία των […]

Τα 10 νέα ταχύπλοα του Λιμενικού, που θα περιπολούν με θερμικές κάμερες

Ναυτιλία

Mέλη της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών παραχώρησαν προς το Λιμενικό Σώμα 10 ταχύπλοα σκάφη νέας τεχνολογίας για τον έλεγχο των προσφυγικών και μεταναστευτικών ροών στο Αιγαίο τον περασμένο μήνα. Η δωρεά αφορά ειδικότερα 10 ταχύπλοα σκάφη […]

Μια Porsche έτοιμη για σαφάρι…

4 τροχοί

Το kit porsche baja 911 που κατασκευάζεται με ειδική παραγγελία από την Russell Built Fabrications, θα μετατρέψει την φτιαγμένη για άσφαλτο και μόνο Πόρσε σας σ΄ένα ασυγκράτητο θηρίο της ερήμου. Η όλη ιδέα βασίστηκε σ’ […]

thleoptiko-afieroma-sto-22o-motor-festival-engine-power

Engine Power το τηλεοπτικό αφιέρωμα του 22ου Motor Festival

Τηλεοπτική εκπομπή

Engine Power το τηλεοπτικό αφιέρωμα του 22ου Motor Festival Lagios Parts Απόσυρση και ανακύκλωση αυτοκινήτων Μπαταρίες by Georgopoulos Μουσαμάδες Δριβάκος SuperFastFerries Anek lines Tgs Parts Alpha Omega Car Detailing Sirianos Evolution Εξατμίσεις Nissan Χαλκιάς Ford […]

ΧΑΛΕΠΛΗΣ SERVICE ΛΑΜΙΑ

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΣ

ΚΟΥΛΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟ

latsis συνεργειο αυτοκινητων

Φανοποιεια Ζηκοσ team περιστερι

Καππασ φανοποιειο

borbolis bmw service

παραδοσιακη ταβερνα go gos