MotoGP vs F1
MotoGP vs F1 : Ο Dan Rossomondo με ιδέες από το NBA και το National Fototball League έχει σκοπό το MotoGP να το ανεβάσει με στόχο να ξεπεράσει ακόμη και την Formula 1
MotoGP vs F1 : Το MotoGP «μπορεί να είναι τόσο καλό όσο, αν όχι καλύτερο από τη F1», λέει ο νέος CCO της Dorna
MotoGP vs F1 σημειώσατε άσσο. Ο Dan Rossomondo, εμπορικός διευθυντής της Dorna Sports, πιστεύει ότι το MotoGP «μπορεί να είναι τόσο καλό όσο η Formula 1, αν όχι καλύτερο» και ελπίζει να κάνει τη σειρά επίκαιρη εκτός της αγωνιστικής περιόδου. Ο Rossomondo προσλήφθηκε για να αντικαταστήσει τον Manel Arroyo ως επικεφαλής εμπορικός διευθυντής στη Dorna, έχοντας προηγουμένως διατελέσει αντιπρόεδρος παγκόσμιας χορηγίας και μέσων ενημέρωσης για την Εθνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης στη Βόρεια Αμερική.
Ήταν παρών στο Grand Prix της Αμερικής την περασμένη εβδομάδα για πρώτη φορά, με τον CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta, να περιγράφει την άφιξή του στη σειρά ως «μια νέα εποχή στο MotoGP». Χρησιμοποιώντας το υπόβαθρό του στο ΝΒΑ, ο Rossomondo έχει θέσει ως στόχο να αναζωογονήσει ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα που φιλοδοξεί να σαγηνεύσει νέο κοινό, για να εξασφαλίσει ένα μέλλον τόσο ελκυστικό όσο αυτό που σχεδίασε η Liberty Media για να ενισχύσει τη δημοτικότητα της F1.
Η F1 είναι τώρα μια επιχείρηση που παράγει περισσότερα από 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με στοιχεία του Forbes, και που το 2022 γνώρισε ανάπτυξη που ξεπέρασε τα 400 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. «Νομίζω ότι είναι μια απίστευτη ιδιοκτησία, ως προϊόν», είπε ο Rossomondo για την F1 . Πραγματικά νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε τόσο καλοί όσο αυτοί, αν όχι καλύτεροι. Και νομίζω ότι μπορούμε επίσης να είμαστε διαφορετικοί.
“Πιστεύω ότι μπορούμε να γίνουμε μοναδικά MotoGP. Ακούστε, θα τους κλέψουμε μερικές ιδέες. Δεν φοβόμαστε να κλέψουμε τις καλές ιδέες, αλλά θα έχουμε τις δικές μας καλές ιδέες και ελπίζουμε ότι θα μας κλέψουν μερικές. ” Ο Rossomondo αποτελεί μέρος μιας νέας εταιρικής στρατηγικής στη Dorna για την ενίσχυση του εμπορικού μηχανισμού MotoGP. Σκοπός της ένταξής του είναι να ανακτήσει μερίδιο αγοράς και τηλεοπτικά και να εισχωρήσει στις νεότερες γενιές, οι οποίες έχουν δείξει κάποια δυσαρέσκεια για ένα προϊόν με προφανή αθλητική αξία.
Η πρόκληση είναι τεράστια για τον Rossomondo, ο οποίος είναι ενθουσιασμένος με την ευκαιρία. «Σημαίνει πολλά ότι το MotoGP πίστεψε σε μένα, γιατί αυτό σημαίνει ότι πιστεύουν ότι έχω τις κατάλληλες δεξιότητες για να πραγματοποιήσω αυτή την περιπέτεια», λέει ο νέος CCO. Ο Rossomondo παραδέχεται ότι τον κρατούσαν ξύπνιο το βράδυ με ιδέες για το τι μπορεί να κάνει για το MotoGP, ένας βασικός παράγοντας είναι η επιθυμία να διατηρήσει τη σειρά επίκαιρη καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους, όταν δεν υπάρχει Σαββατοκύριακο Grand Prix.
«Θέλω έναν διαγωνισμό που να είναι σχετικός όταν δεν υπάρχει γκραν πρι», είπε. “Προσπαθώ να κρατάω τον κόσμο αφοσιωμένο όλο το χρόνο, όχι μόνο στους αγώνες. Όπως το NFL, το οποίο έχει 18 πολυσύχναστα Σαββατοκύριακα στην κανονική περίοδο, αλλά θα είναι επίκαιρα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.” Ένας άλλος τρόπος για να αναγεννηθεί το MotoGP είναι η αφομοίωση ιδεών από άλλους κλάδους, όπως το ΝΒΑ, με τον Rossomondo να δηλώνει: «Αν υπάρχει κάτι που το ΝΒΑ κάνει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο, αυτό είναι η αφήγηση. «Αν πιστεύουν σε κάτι, θα το κάνουν να υπάρχει».