Toyota Mark II μια αναλυτική ματιά στην ιστορία

Toyota Mark II μια αναλυτική ματιά στην ιστορία

Απομακρύνοντας από τη φήμη τους ως προς τα καύσιμα, το Mark II ήταν η επιλογή πολυτελείας της Toyota τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.

Το Toyota Mark II ξεκίνησε ως απόδειξη ότι η Toyota ήταν κάτι περισσότερο από έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων οικονομίας. Αυτοκίνητα όπως το Toyota Crown ήθελαν να επιδείξουν αυτήν την ιδέα, αλλά αυτό κατέληξε να είναι ελαφρώς πολύ μεγάλο για τους κανονισμούς για το μέγεθος / βάρος / μετατόπιση της Ιαπωνίας Έτσι έκαναν ένα βήμα πίσω και κυκλοφόρησαν το Mark II: ένα πλήρως φορτωμένο μεσαίο αυτοκίνητο με αρκετές επιλογές για να χαρακτηριστεί ως πολυτελές.

Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1968, η πινακίδα Mark II στρατιώθηκε για 36 χρόνια και 9 γενιές και κέρδισε μια χούφτα ψευδώνυμα με βάση τις διάφορες περικοπές της, από την πολυτέλεια του προϋπολογισμού έως τα ελαφρώς πιο αμερικανικά σπορ αυτοκίνητα.

Απομακρύνοντας από τη φήμη τους ως προς τα καύσιμα, το Mark II ήταν η επιλογή πολυτελείας της Toyota τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο, οπότε ας ρίξουμε μια ματιά στο Mark II και σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα που γεννήθηκε.

Toyota Mark II: Ο Ελαφρώς Μεγαλύτερος Αδελφός Της Toyota Corona

Εμπνεύστηκε από την Corona, μοιράστηκε κινητήρες με την Corona, και μάλιστα ονομάστηκε Corona ανάλογα με το πότε και πού πούλησε. Για παράδειγμα, στην Ιαπωνία, η πρώτη γενιά Mark II ονομάστηκε μόνο Corona Mark II κατά τη διάρκεια της πρώτης της γενιάς, απλώς ονομαζόταν Mark II για το υπόλοιπο της πορείας της. Στις πολιτείες, το Mark II ονομάζονταν πάντα το Corona Mark II … έως ότου η Toyota το ονόμασε Cressida … η ονομασία είναι αρκετά συγκεχυμένη, αλλά θα τα καταφέρουμε αργότερα.

Το Mark II ήταν απλώς μια τρίχα μεγαλύτερη από την Corona και είχε επιλογές που ήταν ελαφρώς πιο διάσημες από την Corona. Καθ ‘όλη τη διάρκεια της κυκλοφορίας του, ήταν πάντα διαθέσιμο ως ένα τετράθυρο σεντάν, με ένα 5θυρο βαγόνι που έτρεχε από το 1968 έως το 1997, και ένα δίθυρο κουπέ που έτρεξε από το 1968-1980.

Αλλά μαζί με όλα αυτά, το Mark II ήταν επίσης διαθέσιμο ως δίθυρο coupe-utility κατά τη διάρκεια της πρώτης γενιάς. Παρόλο που ήταν το 1972 το δρόμο για το περίφημο και άφθαρτο Toyota Hilux.

Η πρώτη γενιά Mark II ήταν, πολύ ξεκάθαρα, απλώς ένα Corona σε ελαφρώς αλλοιωμένο δέρμα, αλλά κέρδισε αρκετή δημοτικότητα τόσο στο εσωτερικό όσο και διεθνώς για να ρίξει το Corona skin και να γίνει μια δική του σύνθεση, εξ ου και η αλλαγή ονόματος (στην Ιαπωνία) από Corona Mark II στο Mark II.

Η εμφάνιση άλλαξε δραστικά, προσαρμόστηκε στο “στυλ μπουκάλι οπτάνθρακα” που έγινε τόσο δημοφιλές στη δεκαετία του ’70. Οι κινητήρες δεν ήταν πλέον απλά σχισμένοι από το Corona και κυμαίνονταν από 1,7L inline-4 που πληρούσε τους ιαπωνικούς κανονισμούς για τους οδικούς φόρους έως έναν 6-κύλινδρο 2,6L μόνο για εξαγωγικές αγορές, ο οποίος παρήγαγε 109 ίππους ενώ στράφηκε σε καλή οικονομία καυσίμου κατά τη διάρκεια του πετρελαϊκή κρίση.

Στη συνέχεια ήρθε η τρίτης γενιάς Mark II, η οποία εισήγαγε το ευρωπαϊκό στυλ, καθώς και μια σειρά νέων τίτλων που προέρχονταν από το Mark II.

BC RACING

ST suspensions

KOLIOUSIS SUZUKI PARTS

  • o-sonic-sto-25o-motor-festival-mec-paianias-11-13-apriliou-engine-power
    2 τροχοί

    Η Μασκότ του Sonic στο 25th Motor Festival

    Η Μασκότ του Sonic στο 25th Motor Festival Ένας Ηρωας της Ταχύτητας και της Περιπέτειας Η συναρπαστική εμπειρία του Motor Festival αποκτά νέα διάσταση με την παρουσία ενός από τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες του κόσμου! [...]
  • oloklhrcuhke-sthn-hpeiro-o-pio-apaithtikos-agonas-ths-lesxhs-filon-klasikhs-motosykletas-engine-power
    2 τροχοί

    Ολοκληρώθηκε στην Ήπειρο ο πιο απαιτητικός αγώνας της Λέσχης Φίλων Κλασικής Μοτοσικλέταςς

    Ολοκληρώθηκε στην Ήπειρο ο πιο απαιτητικός αγώνας της Λέσχης Φίλων Κλασικής Μοτοσικλέτας Η Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασικής Μοτοσικλέτας διοργάνωσε τον πιο απαιτητικό αγώνα της, για 21η φορά, στις  1-2-3 Μαρτίου 2025.   Πάνω από 1200 [...]
  • ta-koryfaia-hlektrika-mhxanakia-engine-power
    2 τροχοί

    Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

    Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια Μια ερεύνα για τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια που συνδυάζουν επιδόσεις, αυτονομία, άνεση και ποιότητα κατασκευής . Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια: Η κλιματική κρίση και η αυξανόμενη ρύπανση στις [...]
  • 4 τροχοί

    7ο MEGA FOUR 4×4 PATRAS – ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΡΙΤΑΤΟΣ

    7ο MEGA FOUR 4×4 PATRAS – ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΡΙΤΑΤΟΣ Η Λέσχη 4χ4 Πάτρας “Skarta Ekato” μετά την απαραίτητη έγκριση της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος) και της Επιτροπής 4χ4 της ΕΠΑ θα διοργανώσει τον Αγώνα «7ο [...]
  • thleoptikh-ekpomph-engine-power-18-03-25
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτική εκπομπή Engine Power 18/03/25

    Τηλεοπτική εκπομπή Engine Power 18/03/25 Η σατιρική τηλεοπτική εκπομπή που θα ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕΙ τον κόσμο της μηχανοκίνησης !  Κυρίες και κύριοι, φορέστε τις ζώνες σας γιατί η απόλυτη σατιρική εκπομπή για τον μηχανοκίνητο κόσμο είναι εδώ  με έξυπνες ατάκες, [...]

Καλή Μηχανοκίνητη Χρονιά 2020 !!!

2 τροχοί

Χρόνια πολλά, Καλή Χρονιά! Εύχομαι προσωπική και οικογενειακή Υγεία, Ευτυχία, Επιτυχία και Αγάπη στο νέο ταξίδι που ξεκινάει από αύριο… 2020. Σε μια εβδομάδα >100.000 Η απήχηση της εκπομπής μας… Ευχαριστούμε για την δυναμη που […]

thleoptiko-episodio-engine-power-15-10-24

Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 15/10/24

Τηλεοπτική εκπομπή

Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 15/10/24 201ο τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power με Μάριο Ηλιοπουλο Αλέξ Παπαγεωργίου F1 MotoGP Motor Festival

18 πρωταθλητές που πρεπει να ξέρεις στην κατηγορία FIM

2 τροχοί

Με τον Brad Freeman που στέφθηκε πρωταθλητής στην Τσεχική Δημοκρατία αυτό το Σαββατοκύριακο, 18 πρωτοπόροι από τους 46 είναι σήμερα γνωστοί και αναφέρονται παρακάτω. Στις 30 Νοεμβρίου και την 1η Δεκεμβρίου 2019, περισσότερες από 100 […]

Aegean Airlines: Παραγγελία-μαμούθ για 42 νέα αεροσκάφη Airbus

Πολιτική αεροπορία

To προσύμφωνο μεταξύ των δύο πλευρών, το οποίο υπεγράφη σήμερα, αφορά στην προμήθεια 30 + 12 αεροπλάνων A320neo, από τα οποία 10 τουλάχιστον θα είναι ο μεγαλύτερος τύπος, A321. Οπως είπε ο κ. Βασιλάκης, η […]

Τι θα δούμε στο τηλεοπτικό επεισόδιο στις 6/5/2021 στο Engine Power.

Τηλεοπτική εκπομπή

Τι θα δούμε στο τηλεοπτικό επεισόδιο στις 6/5/2021 στο Engine Power Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!!! Επιστροφή του Engine Power τηλεοπτικά στο κανάλι ΕΨΙΛΟΝ καθε Πέμπτη στις 21:00 το βράδυ! Η ωρα του μηχανοκίνητου αθλητισμού […]

borbolis bmw service