
12ο Φθινοπωρινό Ράλλυ 2025: Το myKTEO Φθινοπωρινό Ράλλυ στην Ιτέα έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια ως ένας από τους πιο σημαντικούς αγώνες στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος. Ο αγώνας συνδυάζει αγαπημένες ειδικές διαδρομές, τεχνογνωσία των οδηγών επί χωμάτινου εδάφους, υψηλό ανταγωνισμό και προβλέψιμη αγωνιστική αναστάτωση — στοιχεία που τον κάνουν σταθερό σημείο ενδιαφέροντος για συμμετέχοντες και θεατές.
Πρωταγωνιστές στο 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ
Νικητές της γενικής ήταν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου ‒ Χρήστος Κουζιώνης με Skoda Fabia Rally2. Μερικοί οδηγοί/πληρώματα που ξεχώρισαν για σταθερότητα και αγωνιστικό σθένος ήταν οι Γιώργος Βασιλάκης ‒ Δημήτρης Αμαξόπουλος με Ford Fiesta Rally3, οι οποίοι πήραν μερικά πλουσιότερα αποτελέσματα ειδικών αλλά έχασαν χρόνο ή θέσεις λόγω μηχανικών προβλημάτων ή κλαταρισμάτων. Στις μικρότερες κατηγορίες (Rally3, F2 κλπ) διαφαίνεται διαρκής μάχη τίτλου, και το Ράλλυ της Ιτέας χρησιμοποιείται ως κρίσιμος σταθμός.
Τι να περιμένουμε φέτος στο 12ο Φθινοπωρινό Ράλλυ 2025
Για τον 12ο Φθινοπωρινό Ράλλυ που θα διεξαχθεί 4-5 Οκτωβρίου 2025, υπάρχουν μερικά στοιχεία από την προκήρυξη και το πρόγραμμα που μας δίνουν ιδέες για το πώς θα εξελιχθεί. Ο αγώνας έχει συνολικά 84,54 km αγωνιστικών ειδικών διαδρομών μέσα στις 5 ειδικές του δεύτερου σκέλους + δύο του πρώτου. Τα συνολικά χιλιόμετρα που θα διανύσουν τα πληρώματα είναι 293,39 km με τους μετακινήσεις και service. Οι ειδικές διαδρομές είναι κλασικές ακροπολικές, όπως «Αγία Ευθυμία», «Βωξίτες», «Άμφισσα», «Καρούτες», που οι οδηγοί γνωρίζουν καλά — αυτό σημαίνει πως η εμπειρία στις διαδρομές αυτές θα παίξει μεγάλο ρόλο. Ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος: συμμετέχουν κορυφαία πληρώματα του θεσμού, και όσοι διεκδικούν πρωτάθλημα θα πρέπει να αποφύγουν λάθη, εγκαταλείψεις ή τεχνικά προβλήματα.
Πιθανοί πρωταγωνιστές και στρατηγικές με βάση τις εμφανίσεις των τελευταίων χρόνων:
- Ιωάννης Παπαδημητρίου – Χρήστος Κουζιώνης φαίνονται ως ένα από τα πληρώματα που μπορούν να διεκδικήσουν νίκη, ειδικά αν η ομάδα και το Skoda Fabia Rally2 είναι χωρίς απρόοπτα.
- Ο Γιώργος Αμούτζας είναι ένας οδηγός που έχει δείξει θετικά στοιχεία φέτος· αν αποφύγει τεχνικά προβλήματα ή λάθη, είναι πιθανός διεκδικητής βάθρου ή και νίκης.
- Πέτρος Παντελής ‒ Πάμπος Λαός, που έχουν Renault Clio Rally3, μπορεί να παίξουν σημαντικό ρόλο, ειδικά σε ειδικές με πιο “στρωμένο έδαφος” ή όταν άλλοι αντιμετωπίζουν θέματα.
Προβλέψεις του Engine Power
Αναμένω ο αγώνας να μην έχει “καθαρό” νικητή από την πρωινή ειδική· πιθανόν θα υπάρξουν μεταβολές στη γενική κατάταξη μετά τις διαδρομές του Σαββάτου λόγω διαφορών εδάφους, κλαταρισμάτων ή απρόοπτων μηχανικών. Η Power Stage (τελική ειδική) πιθανότατα να κρίνει πολλά – από εκεί μπορεί να κερδίσουν επιπλέον βαθμούς ή να ανακτήσουν θέσεις που χάθηκαν νωρίτερα. Οι συνθήκες καιρού δεν έχουν ανακοινωθεί πως θα είναι ακραίες, αλλά αν υπάρχει υγρασία ή μεταβολές (πχ βροχή ή μόλυνση της επιφάνειας), θα ευνοηθούν τα πληρώματα με καλή πρόσφυση και ρύθμιση του αυτοκινήτου για αλλαγές. Πληρώματα που έχουν πιο σταθερά αυτοκίνητα, σωστή υποστήριξη τεχνικά, και εμπειρία στις κλασικές ειδικές της Ιτέας, θα έχουν το προβάδισμα.
«Στο Engine Power ο κινητήρας της επικαιρότητας δεν σβήνει ποτέ, μείνετε στην τροχιά μας για κάθε στροφή, προσπέραση και έκρηξη αδρεναλίνης στον κόσμο της μηχανοκίνησης!»
Στην πίστα της ενημέρωσης: Μιχάλης Κοντιζάς



