Ο δημιουργός του Laffite το περιγράφει ως ένας εκτός δρόμου supercar και όπως θα δείτε δεν έχει και πολύ άδικο.
Πίσω από την Laffite G-Tec X-Road κρύβεται ο Bruno Laffite, o ανιψιός του Jacques Laffite ο οποίος την δεκαετία του 1980 είχε σημειώσει έξι νίκες στην Formula 1. Ο Bruno είχε κάνει μια πρώτη προσπάθεια με την Zarooq Motors και το SandRacer GT των 525 ίππων, αλλά τελικά αυτή δεν τελεσφόρησε.
Έτσι, ο Γάλλος μετακόμισε από τα Αραβικά Εμιράτα προς την Καλιφόρνια όπου με την σύζυγο του Laetitia δημιούργησαν την Laffite Company. Η εταιρία έχει γραφεία στο Λος Άντζελες, στο Μαϊάμι και στην Βαλένθια και στελεχώνεται από έμπειρα πρόσωπα με πολύχρονη παρουσίας στους αγώνες.
Το σασί έχει εξελιχθεί και κατασκευαστεί εξ νέου και κάτω από το καπό υπάρχει η δοκιμασμένη επιλογή του V8 LS3 της GM χωρητικότητας 6,3 λίτρων με ισχύ 720 ίππων. Η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς μέσω εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου με το απόβαρο να μην ξεπερνά τα 1.300 κιλά και την τελική να φτάνει τα 230 χλμ./ώρα. Όχι και άσχημα για ένα εκτός δρόμου supercar!
Πηγή : caroto.gr/ Νίκος Μαρινόπουλοσ