Πώς η Opel κατέκτησε το DTM

pos-h-opel-katekthse-to-dtm-Kadett GSi -Cliff-Calibra-engine-power

Πώς η Opel κατέκτησε το DTM

Τα αγαπημένα του κοινού Kadett GSi και Cliff-Calibra

Όλα τα αυτοκίνητα Opel στην ιστορία του DTM από το 1984 που οδήγησαν την OPEL στην κορυφή των προτιμήσεων του κοινού.

Opel Kadett GSi Cliff-Calibra: Η Opel ήταν ίσως η πιο δημοφιλής μάρκα στο DTM: Πώς το αντιλήφθηκε ο Klaus Ludwig και ποια αυτοκίνητα κέρδισε τους θαυμαστές η εταιρεία με έδρα το Rüsselsheim

Αν και η Opel σπάνια ήταν η απόλυτη αναφορά στο DTM, η εταιρεία με έδρα το Rüsselsheim ήταν η απόλυτη αγαπημένη του κοινού. Το έτος της πρεμιέρας του 1984, διάφορα οχήματα της Opel ήταν στην αρχή και πέτυχαν ακόμη και τερματισμό στο βάθρο, αλλά η πραγματική ανακάλυψη ήρθε μόνο με το Calibra V6 4×4, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 1993.

Εκτός από μερικούς ιδιωτικούς αγώνες στις πρώτες μέρες της σειράς, το Motorsport.com δείχνει όλα τα αυτοκίνητα Opel στο DTM σε μια σειρά φωτογραφιών και παρέχει επίσης τις πιο σημαντικές πληροφορίες για την πολυσύχναστη εποχή DTM με την Opel, η οποία διήρκεσε από το 1984 έως το 2005 – με τα αγαπημένα των θαυμαστών όπως αυτό το Kadett GSi 16 V με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς!

Ειδικά με την εισαγωγή των ακριβών κανονισμών Class 1 το 1993, η Opel έκανε τα πάντα στο DTM – και με το Calibra V6 4×4 όχι μόνο βασίστηκε στην υψηλή τεχνολογία, αλλά και στα απόλυτα αστέρια στο πιλοτήριο.

Opel-Kadett-GSi-Cliff-Calibra-DTM

Ludwig: «Το Calibra ήταν ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο»

Opel Kadett GSi Cliff-Calibra: Όταν το τετρακίνητο όχημα έκανε το ντεμπούτο του στα τέλη του 1993, ο πρώην πρωταθλητής της Formula 1 Keke Rosberg και ο Manuel Reuter οδήγησαν τα μονοθέσια. Το 1995, άλλοι οδηγοί κορυφαίας κατηγορίας επιβιβάστηκαν μαζί με τους Klaus Ludwig, Hans-Joachim Stuck και τους πρώην οδηγούς της F1 JJ Lehto και Yannick.

«Ήταν επίσης μια υπέροχη στιγμή», λέει ο Ludwig, ο οποίος πήγε στην Opel ως πρωταθλητής της Mercedes, σε μια συνέντευξη βίντεο που δημοσιεύτηκε στο κανάλι YouTube.

Πώς βίωσε τα δύο χρόνια της Opel; «Το Calibra ήταν ένα σούπερ κουλ αυτοκίνητο», λέει ο Ludwig, ο οποίος ήθελε πολύ να οδηγεί ένα αυτοκίνητο με κίνηση σε όλους τους τροχούς. «Είχατε απίστευτο αριθμό οπαδών στις εξέδρες επειδή η Opel είναι μια μαζική μάρκα». Οι οπαδοί είναι τώρα «εκεί σε μεγάλους αριθμούς για τη Mercedes, αλλά τότε ήταν δύσκολο στην αρχή», θυμάται.

Opel-Kadett-GSi-Cliff-Calibra-DTM

Opel Kadett GSi Cliff-Calibra: Τετρακίνηση και τεχνολογία Formula 1

Τι έκανε το αυτοκίνητο τόσο ξεχωριστό; Ήταν γεμάτο με τεχνολογία Formula 1: το σασί προερχόταν από τη Williams, ο κινητήρας από την Cosworth και τα ηλεκτρονικά από τη Bosch. Ο κινητήρας V6 των 2,5 λίτρων απέδιδε 12.000 στροφές και πάνω από 500 ίππους – κατανεμημένους και στους τέσσερις τροχούς. Το αυτοκίνητο ζύγιζε το πολύ 1.060 κιλά.

Διέθετε ρυθμιζόμενο πίσω φτερό, υδραυλικά ρυθμιζόμενους σταθεροποιητές και ένα ημιαυτόματο σύστημα στο οποίο οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονταν σε κλάσματα του δευτερολέπτου με χρήση ταχυτήτων στο τιμόνι. Οι χρόνοι γύρων των μονοθεσίων ITC έφτασαν εκείνους της Formula 3000, οι οποίοι είναι συγκρίσιμοι με τη σημερινή Formula 2.

Ήδη από το 1994, το Reuter έσπασε την κατάρα της νίκης της Opel στο DTM με την πρώτη έκδοση του Calibra V6 4×4. Η Opel έγινε δύναμη DTM μόνο μέσω του Calibra «Phase4», όπως ονομαζόταν η περαιτέρω εξελιγμένη έκδοση για τη σεζόν του 1995.

Opel-Kadett-GSi-Cliff-Calibra-DTM

Πώς η Reuter εξαργύρωσε την Opel το 1996

Ο Ludwig έδειξε τι μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο: Με δύο νίκες στο Hockenheimring, ο Ludwig σημείωσε συνολικά 80 πόντους στην κατάταξη του DTM και έτσι ήρθε τρίτος στη γενική. Στην κατάταξη ITC για αγώνες στο εξωτερικό, το Reuter τερμάτισε πέμπτο μπροστά από τον Ludwig.

Η πραγματικά μεγάλη επιτυχία έγινε τη σεζόν ITC του 1996, όταν η Reuter έδωσε τελικά στην Opel τον τίτλο με το Calibra στο θρυλικό σχέδιο Cliff. Τρεις νίκες του ήταν αρκετές για να αφήσει πίσω τον Μπερντ Σνάιντερ στη Mercedes. Ο Κλάους Λούντβιχ κέρδισε ακόμη και τέσσερις φορές, αλλά οι αποτυχίες αποδείχθηκαν η πτώση του πριν διακοπεί η σειρά.

Τι σημαντικό ρόλο έπαιξε η Opel στην επανίδρυση του DTM; Μπορείτε τώρα να μάθετε αυτό και μια συναρπαστική επισκόπηση της ιστορίας της μάρκας στην παραδοσιακή σειρά στη νέα μας σειρά φωτογραφιών.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Τα αγαπημένα του κοινού Kadett GSi και Cliff-Calibra: Πώς η Opel κατέκτησε το DTM», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.

 

BC RACING

ST suspensions

KOLIOUSIS SUZUKI PARTS

  • ta-koryfaia-hlektrika-mhxanakia-engine-power
    2 τροχοί

    Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

    Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια Μια ερεύνα για τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια που συνδυάζουν επιδόσεις, αυτονομία, άνεση και ποιότητα κατασκευής . Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια: Η κλιματική κρίση και η αυξανόμενη ρύπανση στις [...]
  • 4 τροχοί

    7ο MEGA FOUR 4×4 PATRAS – ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΡΙΤΑΤΟΣ

    7ο MEGA FOUR 4×4 PATRAS – ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΡΙΤΑΤΟΣ Η Λέσχη 4χ4 Πάτρας “Skarta Ekato” μετά την απαραίτητη έγκριση της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος) και της Επιτροπής 4χ4 της ΕΠΑ θα διοργανώσει τον Αγώνα «7ο [...]
  • thleoptikh-ekpomph-engine-power-18-03-25
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτική εκπομπή Engine Power 18/03/25

    Τηλεοπτική εκπομπή Engine Power 18/03/25 Η σατιρική τηλεοπτική εκπομπή που θα ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕΙ τον κόσμο της μηχανοκίνησης !  Κυρίες και κύριοι, φορέστε τις ζώνες σας γιατί η απόλυτη σατιρική εκπομπή για τον μηχανοκίνητο κόσμο είναι εδώ  με έξυπνες ατάκες, [...]
  • 25o-motor-festival-sdna-erxetai-sto-mec-paianias-11-13-apriliou-engine-power
    2 τροχοί

    Το 25ο Motor Festival έρχεται στο MEC Παιανίας κι αλλάζει το παιχνίδι

    Το 25ο Motor Festival έρχεται στο MEC Παιανίας κι αλλάζει το παιχνίδι Το 25ο Motor Festival επιστρέφει ακόμα πιο δυνατό και φαντασμαγορικό το τριήμερο 11-13 Απριλίου στο MEC Παιανίας. Δώδεκα χρόνια ιστορίας, 24 ολοκληρωμένες διοργανώσεις που χάρισαν [...]
  • thleoptikh-ekpomph-engine-power-11-3-25-michail-kontizas
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτική εκπομπή Engine Power 11/03/25

    Τηλεοπτική εκπομπή Engine Power 11/03/25 Η σατιρική τηλεοπτική εκπομπή που θα ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕΙ τον κόσμο της μηχανοκίνησης !  Κυρίες και κύριοι, φορέστε τις ζώνες σας γιατί η απόλυτη σατιρική εκπομπή για τον μηχανοκίνητο κόσμο είναι εδώ  με έξυπνες ατάκες, [...]
anavasi-pititsas-apotelesmata-agona-engine power

Ανάβαση Πιτίτσας αποτελέσματα αγώνα

4 τροχοί

Ανάβαση Πιτίτσας αποτελέσματα αγώνα Ανάβαση Πιτίτσας αποτελέσματα αγώνα. Η πρεμιέρα του Πρωταθλήματος έγινε με 67 οδηγούς και ξεκίνησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων με πολύ θέαμα και μονομαχίες που συγκλόνισαν. anavasi-pititsas-2023-apotelesmata-nikos-michalopoulos Ανάβαση Πιτίτσας «Νίκος Μιχαλόπουλος» και […]

10ο Trail Ride & Experience Trophy (17/11) Στο Ναύπλιο

4 τροχοί

Ένας αγώνας που συνδυάζει προσανατολισμό – πλοήγηση – περιπέτεια – ακρίβεια εντός και εκτός δρόμου με στόχο να προσφέρει μια διασκεδαστική Κυριακή σε όλους, είναι το 10ο Trail Ride & Experience Trophy που θα διεξαχθεί […]

Engine Power η απόλυτη μηχανοκίνητη τηλεοπτική εμπειρία

Τηλεοπτική εκπομπή

Engine Power η απόλυτη μηχανοκίνητη τηλεοπτική εμπειρία, ξεκινά στη οθόνη σου κάθε Κυριακή στις 21:30 στο κανάλι Εψιλον! Η εκπομπή μέσα σε 7μήνες τηλεοπτικής παρουσίας άλλαξε τα δεδομένα και τις τηλεοπτικές συνήθειες του μηχανοκίνητου αθλητισμού […]

To νέο Gigafactory της Tesla… δεν θα χτιστεί στην Ελλάδα!

4 τροχοί

Φυσικά η σκέψη αυτή ούτε καν θα πέρασε ποτέ από το νου του Elon Musk και το νέο σούπερ εργοστάσιο της Tesla θα οικοδομηθεί στη Γερμανία, λίγο έξω από το Βερολίνο. Εδώ και μήνες υπήρχαν […]

Πολεμικά πλοία σχίζουν άγριες θάλασσες σε ακραίες καιρικές συνθήκες που προκαλούν δέος.

Ναυτιλία

Παρακολουθήστε πολεμικά πλοία να παλεύουν με τα μεγαλύτερα κύματα και καταιγίδες που ίσως έχουν αποτυπωθεί ποτέ στην κάμερα

borbolis bmw service