
Οι 7 τύποι οδηγών στη βροχή: από τον φοβισμένο με 30 μέχρι τον απτόητο με 100. Χιουμοριστική ματιά στην ελληνική οδήγηση υπό βροχή, μόνο στο Engine Power! Τα 7 πράγματα που κάνει κάθε οδηγός στη βροχή και γιατί η Ελλάδα δεν είναι έτοιμη για νερό από τον ουρανό. Κάθε φορά που αρχίζει να ψιχαλίζει, η Ελλάδα μπαίνει σε κατάσταση… κατακλυσμού. Οι δρόμοι γλιστρούν, τα φανάρια κοκκινίζουν πιο αργά, τα φρένα τρίζουν, και οι οδηγοί μετατρέπονται σε ένα μοναδικό είδος που ζει μόνο όταν πέφτει νερό: ο Homo Brakaris Nervosus. Αν οδηγείς εδώ, σίγουρα έχεις δει (ή είσαι) έναν από τους παρακάτω.
Ο πρώτος είναι ο “πανικόβλητος με 30”. Μόλις πέσουν δύο σταγόνες, ανάβει τα αλάρμ, μειώνει ταχύτητα σε 30 km/h και δημιουργεί πίσω του κομβόι 17 αυτοκινήτων. Πιστεύει ότι η βροχή είναι προσωρινό τέλος του κόσμου. Αν τον προσπεράσεις, θα σε κοιτάξει με βλέμμα “εσύ θα σκοτωθείς παιδί μου”.
Δίπλα του, ο “απτόητος με 100”. Για εκείνον δεν υπάρχει καιρός, υπάρχει μόνο δρόμος. Το νερό ρέει πάνω στο παρμπρίζ σαν σε ντοκιμαντέρ του National Geographic, αλλά αυτός έχει το ραδιόφωνο δυνατά και την ψυχή του ήρεμη. Αν δεις τα φώτα του στον καθρέφτη, άλλαξε λωρίδα. Δεν επιβραδύνει· απλώς “γλιστράει με στυλ”.
Μετά έχουμε τον “άνευ καθαριστήρων”. Πιστεύει ότι το χέρι του είναι πιο αποτελεσματικό από το σύστημα καθαρισμού. Μία κίνηση με το χαρτομάντηλο κάθε πέντε λεπτά, και συνεχίζει. Αν τον ρωτήσεις γιατί δεν βάζει καινούριους υαλοκαθαριστήρες, θα σου πει “μια χαρά είναι, απλώς δεν βλέπω καλά”.
Διάβασε : 27th Motor Festival 2026 – Size Matters The Legend Returns to Larisa
Οι 7 τύποι οδηγών στη βροχή:Ο “ταλαιπωρημένος με τα φώτα ομίχλης” ενεργοποιεί ό,τι φως υπάρχει στο ταμπλό. Φώτα πορείας, ομίχλης, φρένων, ψυχολογίας. Πιστεύει ότι όσο περισσότερα φωτάκια ανάβουν, τόσο πιο ασφαλής γίνεται. Το αποτέλεσμα; Μοιάζει με χριστουγεννιάτικο δέντρο σε τροχιά.
Υπάρχει και ο “ρομαντικός ακροβάτης”. Δεν σταματά πουθενά. Κρατά το τιμόνι με το ένα χέρι και το άλλο… έξω από το παράθυρο, για να “νιώσει τη βροχή”. Το αποτέλεσμα; Νιώθει και την ολίσθηση. Στη βροχή κάνει την εμφάνισή του και ο “καλλιτέχνης της λακκούβας”. Δεν αποφεύγει το νερό· το στοχεύει. Κάθε λακκούβα είναι πίνακας δράσης. Ο πίσω οδηγός γεμίζει σταγόνες και κατάρες, αλλά εκείνος απολαμβάνει το “splash effect”.
Τέλος, υπάρχει ο “άχαστος”. Κρατάει το κινητό, το τιμόνι, τον καφέ και μια σακούλα με τυρόπιτα. Βρέχει; Δεν τον νοιάζει. Στο μυαλό του, η βροχή είναι σκηνικό. Το παρμπρίζ θολώνει, τα λάστιχα φωνάζουν, αλλά αυτός έχει ανοίξει ραδιόφωνο και λέει “δε βαριέσαι, λίγη ολισθηρότητα δίνει ζωή”.
Η βροχή δεν φτιάχνει χαρακτήρα τον αποκαλύπτει. Και ο Έλληνας οδηγός είναι πάντα έτοιμος να δείξει ποιος είναι, αρκεί να πέσει μια σταγόνα. Γιατί όπως λένε οι σοφοί της ασφάλτου: “Όταν βρέχει, δεν αλλάζει ο δρόμος· αλλάζει ο εγκέφαλος”.
Στο Engine Power ο καιρός αλλάζει, αλλά το χιούμορ μένει σταθερό μείνετε μαζί μας για κάθε σταγόνα γέλιου και αυτοκινητιστικής πραγματικότητας!



