Οδηγώντας με 300 μίλια / ώρα με την Bugatti Chiron ήταν γαμάτο και ασήμαντο ταυτόχρονα

Το Chiron της Bugatti προμοτάρεται ως το πρώτο οδικό αυτοκίνητο που πάει να σπάσει το όριο των 300 μιλίων / ώρα – αλλά ήταν βαριά τροποποιημένο για να επιτύχει κάτι τέτοιο. Τον περασμένο μήνα, η Bugatti Chiron, οδηγούμενος από τον νικητή του βρετανικού Le Mans, Andy Wallace, έσπασε το φράγμα των 300 μιλίων / ώρα στη δοκιμαστική πίστα του Volkswagen Ehra-Lessien.

Δεν μπορεί ποτέ να καταχορυθεί στα επίσημα αρχεία επειδή δεν ήταν μια μέση ταχύτητα πάνω από ένα μετρημένο μίλι, πόσο μάλλον ο μέσος όρος των δύο διαδρομών που ολοκληρώθηκαν μέσα στην ώρα σε αντίθετες κατευθύνσεις, αλλά αυτό δεν είναι το νόημα. Το αυτοκίνητο έφτασε 300 μίλια / ώρα και βγάζουμε το καπέλο στον κ. Wallace, κυρίως επειδή σε ένα νορμάλ σαμαράκι στον δρόμο δημιούργησε ένα άλμα με ταχύτητα πάνω από 250 μίλια / ώρα, πράγμα που σημαίνει ότι το Chiron έγινε για λίγο αεροθούμενο.

Και να θέλαμε να πούμε ότι αυτό είναι ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα στην ιστορία της ανάπτυξης οδικών αυτοκινήτων δυστυχώς δεν γίνεται γιατί είναι ούτε λίγο ούτε πολύ ένα κυνήγι δημοσιότητας. Πρόκειται για ένα προσαρμοσμένο πρωτότυπο με εξειδικευμένο αμάξωμα, ειδικές ρυθμίσεις ανάρτησης και πλήθος επιπλέον εξοπλισμού ασφαλείας. Η Bugatti ανακοίνωσε άμεσα μια παραγωγή των 30 οδικών αυτοκινήτων με βάση το πρωτότυπο. Ναι, αλλά μαντέψτε τι, παρόλο που το μοντέλο θα το ονομάσει Chiron Super Sport 300+, στην πραγματικότητα θα περιοριστεί σε 273 μίλια / ώρα, έτσι δεν θα φτάνει τα 300mph καθόλου.

Αυτό που επικροτώ στην Bugatti είναι η ανακοίνωσή της ότι τώρα έχει κάνει 300 μίλια / ώρα, η προσπάθεια της για ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα έχει τελειώσει. Αυτή πρέπει να είναι η σωστή απόφαση. Καταλαβαίνω ότι η ταχύτητα είναι το βασικό συστατικό της μάρκας Bugatti, αλλά πρέπει να έρθει μια εποχή που αρκεί αρκετό και σίγουρα αυτό είναι.

BC RACING

ST suspensions

Auto MArine gas

ζημινοπουλοσ ελαστικα κορινθοσ

ELESPO ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ

CTD AUTO MOTO ACCESSORIES

CTD ACCESSORIES

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

KOLIOUSIS SUZUKI PARTS

ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΦΑΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ OPEL ΧΑΛΚΙΔΑ

taxi,koronakos,engine power

TAXI.GR | Κορωνάκος

4 τροχοί

TAXI.GR | Κορωνάκος Η πρώτη κάθετη μονάδα ταξί στην Ελλάδα με 31 χρόνια εμπειρίας. Η εταιρεία ΚΟΡΩΝΑΚΟΣ από το 1990 δραστηριοποιείται στο κλάδο των Επιβατικών Δημοσίας Χρήσεως Ταξί, στους τομείς των αγοραπωλησιών, των μισθώσεων – […]

Το Πρόγραμμα Των Αγώνων Αυτοκινήτου Του 2020

4 τροχοί

Η Επιτροπή Αγώνων (ΕΠ.Α.) της ΟΜΑΕ ανακοινώνει το Πρόγραμμα Αγώνων Αυτοκινήτου του 2020: 56ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Για την απονομή των προκηρυχθέντων τίτλων θα διεξαχθούν οι πέντε (5) αγώνες που αναφέρονται παρακάτω: 1. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΡΑΛΛΥ  – 04-05 […]

Θέμης Χαλκιάς,engine power

Τρέιλερ τηλεοπτικής εκπομπής 28/10/21

Τηλεοπτική εκπομπή

Τρέιλερ τηλεοπτικής εκπομπής 28/10/21. Αυτή την Πέμπτη στις 28/10/21 στις 21:00 το βράδυ στο κανάλι ΕΨΙΛΟΝ ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΈΝΤΑΣΗ!!! Τι να πρωτοπεριγραψουμε γιαυτο το επεισόδιο… Αυτή την Πέμπτη στις 28/10/21 στις 21:00 το βράδυ στο […]

21-23 Απριλίου αγώνας Dragster στις Σέρρες

2 τροχοί

21-23 Απριλίου αγώνας Dragster στις Σέρρες Η ΛΕΝΟΕ διοργανώνει το 2ο πανελλήνιο αγώνας Dragster για το 2023 στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών υπό την αιγίδα της ΑΜΟΤΟΕ και της ΟΜΑΕ. Μηχανοκίνητος Αθλητισμός: 2ος αγώνας Dragster στα […]

Αποτυχημένες και επιτυχημένες φιγούρες με μηχανές

2 τροχοί

Παρακολουθήστε τις extreme ικανότητες και φιγούρες των αναβατών που κόβουν την ανάσα και προκαλούν τον θαυμασμό των φίλων του αθλήματος.

ΧΑΛΕΠΛΗΣ SERVICE ΛΑΜΙΑ

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΣ

ΚΟΥΛΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟ

latsis συνεργειο αυτοκινητων

Φανοποιεια Ζηκοσ team περιστερι

Καππασ φανοποιειο

borbolis bmw service

παραδοσιακη ταβερνα go gos