Το Chiron της Bugatti προμοτάρεται ως το πρώτο οδικό αυτοκίνητο που πάει να σπάσει το όριο των 300 μιλίων / ώρα – αλλά ήταν βαριά τροποποιημένο για να επιτύχει κάτι τέτοιο. Τον περασμένο μήνα, η Bugatti Chiron, οδηγούμενος από τον νικητή του βρετανικού Le Mans, Andy Wallace, έσπασε το φράγμα των 300 μιλίων / ώρα στη δοκιμαστική πίστα του Volkswagen Ehra-Lessien.
Δεν μπορεί ποτέ να καταχορυθεί στα επίσημα αρχεία επειδή δεν ήταν μια μέση ταχύτητα πάνω από ένα μετρημένο μίλι, πόσο μάλλον ο μέσος όρος των δύο διαδρομών που ολοκληρώθηκαν μέσα στην ώρα σε αντίθετες κατευθύνσεις, αλλά αυτό δεν είναι το νόημα. Το αυτοκίνητο έφτασε 300 μίλια / ώρα και βγάζουμε το καπέλο στον κ. Wallace, κυρίως επειδή σε ένα νορμάλ σαμαράκι στον δρόμο δημιούργησε ένα άλμα με ταχύτητα πάνω από 250 μίλια / ώρα, πράγμα που σημαίνει ότι το Chiron έγινε για λίγο αεροθούμενο.
Και να θέλαμε να πούμε ότι αυτό είναι ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα στην ιστορία της ανάπτυξης οδικών αυτοκινήτων δυστυχώς δεν γίνεται γιατί είναι ούτε λίγο ούτε πολύ ένα κυνήγι δημοσιότητας. Πρόκειται για ένα προσαρμοσμένο πρωτότυπο με εξειδικευμένο αμάξωμα, ειδικές ρυθμίσεις ανάρτησης και πλήθος επιπλέον εξοπλισμού ασφαλείας. Η Bugatti ανακοίνωσε άμεσα μια παραγωγή των 30 οδικών αυτοκινήτων με βάση το πρωτότυπο. Ναι, αλλά μαντέψτε τι, παρόλο που το μοντέλο θα το ονομάσει Chiron Super Sport 300+, στην πραγματικότητα θα περιοριστεί σε 273 μίλια / ώρα, έτσι δεν θα φτάνει τα 300mph καθόλου.
Αυτό που επικροτώ στην Bugatti είναι η ανακοίνωσή της ότι τώρα έχει κάνει 300 μίλια / ώρα, η προσπάθεια της για ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα έχει τελειώσει. Αυτή πρέπει να είναι η σωστή απόφαση. Καταλαβαίνω ότι η ταχύτητα είναι το βασικό συστατικό της μάρκας Bugatti, αλλά πρέπει να έρθει μια εποχή που αρκεί αρκετό και σίγουρα αυτό είναι.