
Η μητέρα του Ντίνου δεν μπορούσε να γνωρίζει το 1974 ότι μια μηχανή που πήρε το γιο της για τα 14α γενέθλιά της θα είχε τέτοια επιρροή στη μελλοντική καριέρα του.Λίγες δεκαετίες αργότερα, το 2003, ο Ντίνος Νικολαΐδης συνέχισε να δημιουργεί τα βραβευμένα φιλικά προς το περιβάλλον φίλτρα αέρα για μοτοσικλέτες και στη συνέχεια το 2017 μαζί με το γιο του Μάριο έφτιαξαν την πρώτη 100% ελληνική μοτοσυκλέτα. Το έργο, το οποίο έχει θέσει την ομάδα του πατέρα και του γιου σε αστρική πορεία, διεξήχθη από το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας του, τα φίλτρα DNA, με βάση τις δεξιότητες και τις γνώσεις του Ντίνου.
Το ζευγάρι μίλησε ντης TEDx Λέσβου που έλαβε χώρα στο Δημοτικό Θέατρο της Μυτιλήνης, λέγοντας στο ακροατήριο ότι η τολμηρή πρωτοβουλία τους να εξάγουν προϊόντα που έχουν δημιουργήσει και να χτίσουν οι ίδιοι είχε ως αποτέλεσμα το 95% ξένες αγορές.
Ο πρώτος κινητήρας του Ντίνου ήρθε από δεύτερο χέρι από ένα κατάστημα στον Πειραιά και ο έφηβος το έβαλε στο ποδήλατό του, κάνοντας την πρώτη μοτοσικλέτα του και κερδίζοντας τον παρατσούκλι Doctor Dino. Πήγε στο πανεπιστήμιο και στη συνέχεια πήρε δουλειά ως μηχανικός παραγωγής, και ενώ τα χρήματα ήταν καλά, δεν ήταν αυτό που ονειρευόταν. Έφυγε από το 1985 και, με τη βοήθεια της συζύγου του, έκανε το πάθος του το έργο του και ξεκίνησε την εταιρεία Tecno Moto Racing. Από το 1985 έως το 2002 σχεδίασε και δημιούργησε αγωνιστικές μοτοσικλέτες, αποκτώντας εμπειρία και φήμη.
Στη συνέχεια αναπτύχθηκε ως η πρώτη και μοναδική ελληνική εταιρία που παράγει ανταλλακτικά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, ειδικά φίλτρα αέρα υψηλής απόδοσης και συστήματα εισαγωγής. Αυτό που κάνει τα φίλτρα που παράγονται από το DNA είναι ότι μπορούν να αφαιρεθούν, να καθαριστούν και να αντικατασταθούν καθ ‘όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος. Το 2012, το φίλτρο αέρα έδωσε στον Ντίνο το βραβείο Red Dot Design Award στη Γερμανία, σε έναν διαγωνισμό ο οποίος συγκέντρωσε 1.800 συμμετέχοντες από 58 χώρες.
Εν τω μεταξύ, ο Μάριος είχε πάει στο πανεπιστήμιο του Ηνωμένου Βασιλείου και πήρε πτυχίο μηχανολογίας, επιστρέφοντας με μια ιδέα να κάνει τα φίλτρα πιο ορατά ώστε τα καινοτόμα χαρακτηριστικά τους να είναι πιο εύκολα αντιληπτά. “Πήραμε το βάπτισμα του πυρός το 2016, σχεδιάζοντας και οικοδομώντας μια ελληνική μοτοσικλέτα γύρω από αυτά τα φίλτρα αέρα που θα ταξίδευαν σε όλο τον κόσμο”, λέει ο Μάριος. “Στόχος μας ήταν να προωθήσουμε την εταιρεία αλλά και την ελληνική μηχανική. Θέλαμε τη δουλειά μας να φτάσουμε εκεί έξω.
Το έργο πήρε 10 μήνες και είναι ουσιαστικά ένας επιτυχημένος γάμος του παλιού και του νέου.”Συνδυάσαμε την αισθητική της δεκαετίας του ’70 και του ’80 με την τεχνολογία του 2017”, προσθέτει. Ο DNA Cafe Racer που ξεκίνησε το 2017 κοστίζει 75.000 ευρώ, εκ των οποίων τα 58.000 ευρώ προορίζονται για υλικά και ανταλλακτικά. Εκτέθηκε για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2017 στο Μιλάνο.