Εκτός Avintia ο Abraham! Άδειασε μια Ducati για τον Zarco

Ο Τσέχος αναβάτης Karel Abraham ανακοίνωσε το βράδυ του Σαββάτου 23/11 στους φίλους και οπαδούς του πως αποχωρεί από το MotoGP και τη Reale Avintia Racing. Η είδηση δεν έσκασε ακριβώς ως κεραυνός εν αιθρία, καθώς πάνε μέρες που είχε συνδεθεί η μια μοτοσυκλέτα της Avintia με τον εκκρεμή Johann Zarco. Ας τα πάρουμε από την αρχή.

Η συμμετοχή του Zarco στη θέση του εγχειρισμένου Takaaki Nakagami στην LCR Honda για τους τρεις τελευταίους αγώνες της χρονιάς άφησε μια γλυκόπικρη γεύση στον Γάλλο αναβάτη. Αφενός έδειξε καλά σημάδια με μια μοτοσυκλέτα που δε γνώριζε καθόλου (και από τους περισσότερους θεωρείται μάλλον δυσκολοδήγητη), αλλά η πτώση του από δικό του λάθος στον τελευταίο αγώνα στη Valencia δεν του επέτρεψε να κάνει τον θόρυβο που θα ήθελε – παρότι πήγε άμεσα καλύτερα απ’ όσο κατάφερε σε μισή σεζόν πάνω στην εργοστασιακή ΚΤΜ.

Στη συνέχεια ήρθε η αποχώρηση του Jorge Lorenzo και το όνομα του Γάλλου ξαφνικά ενεπλάκη με την πορτοκαλιά Honda RC213V, ώσπου αυτή κατέληξε με συνοπτικές διαδικασίες στον εκλεκτό αδελφό Alex Marquez.

Κάπου εκεί τα ψωμιά του Zarco στο MotoGP έδειχναν τελειωμένα, με αρκετούς να απορούν αν το πέρασμά του από την LCR Honda «έκαψε» το ενδεχόμενο να βρει μια θέση στη Yamaha ως αναβάτης εξέλιξης – ένα σενάριο που πάντως φαίνεται πως υποστήριξε με θέρμη ο Valentino Rossi, αναγνωρίζοντας την ανάγκη να έχουν έναν test rider ικανό να πιέσει τη μοτοσυκλέτα σε ανταγωνιστικούς χρόνους, κάτι που ο Zarco έχει αποδείξει πως μπορεί να κάνει με την Μ1.

Και ξαφνικά, εκεί που όλοι ασχολούμασταν να τη δοκιμή της Valencia, ο Karel Abraham βγήκε ζωντανά σε συνέντευξη από την Ισπανική πίστα και επιβεβαίωσε τη φημολογία πως ο Zarco είχε συναντηθεί με τους ανθρώπους της Avintia και μάλιστα αποκαλύπτοντας πως στο ραντεβού βρέθηκαν και στελέχη της εργοστασιακής Ducati.

Ο Τσέχος αναβάτης συνέχισε εξηγώντας πως «μπορεί να θέλει τη μοτοσυκλέτα μου αλλά εγώ δεν του τη δίνω» και ολοκλήρωσε με βαρύγδουπους ισχυρισμούς του στυλ «εγώ είμαι εδώ γιατί φέρνω λεφτά, ας φέρει 5 εκατομμύρια στην ομάδα και η μοτοσυκλέτα είναι δική του».

Αυτά την Παρασκευή 22/11, ωστόσο μια μέρα μετά ήρθε η από κοινού ανακοίνωση της λύσης της συνεργασίας του με την ομάδα, παρότι είχε συμβόλαιο για το 2020.

Όπως φαίνεται, ο Zarco δεν ήταν διατεθειμένος να τρέξει με την Avintia καθώς η Ducati της ήταν μάλλον δεύτερης διαλογής – κάτι για το οποίο είχε παραπονεθεί πολλάκις και ο Abraham. Μάλιστα ο Γάλλος είχε κάνει και μια περίφημη δήλωση πως «προτιμώ Moto2 παρά Avintia». Τι άλλαξε;

Προφανώς αυτό που άλλαξε υπονοείται στην ανακοίνωση της Avintia, η οποία όχι απλά αποχαιρέτησε τον Abraham, αλλά αποκάλυψε πως έχει νέα συμφωνία με τη Ducati για «πιο στενή συνεργασία».

Επίσης, μετά την απώλεια της εργοστασιακής Honda, ήρθε και η ανακοίνωση της Marc VDS στη Moto2 που προσέλαβε τον Augusto Fernandez ως αντικαταστάτη του Alex Marquez. Τη θέση αυτή επωφθαλμιούσε και ο Zarco, οπότε ξαφνικά είδε να κλείνει άλλη μια πόρτα που ήλπιζε πως τον οδηγούσε σε έναν (ακόμη) τίτλο Moto2.

Κατά την εκτίμησή μας, η μετάφραση των ως τώρα δεδομένων δείχνει πως ο Zarco θα πάρει τη μια Ducati της ομάδας δίπλα στον Tito Rabat και το εργοστάσιο τον έχει διαβεβαιώσει πως θα είναι ανώτερων προδιαγραφών από αυτή που είχε ο Abraham. Το πόσο ανώτερη απομένει να αποδειχθεί.

Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί καν ακόμη ο Γάλλος, αλλά όλα αυτά τα πλάσματα που κάνουν νιάου στα κεραμίδια είναι μάλλον απίθανο να είναι ελάφια. Προφανώς είναι θέμα χρόνου.

Εφόσον η συμφωνια ολοκληρωθεί ως αναμένεται, ο Zarco θα έχει δύσκολο έργο μπροστά του καθώς ο (ευτυχώς ελαφρύς) τραυματισμός στους αστραγάλους από την ΚΤΜ (δε θα μπορούσε να είναι άλλης εταιρείας η μοτοσυκλέτα που έπεσε πάνω του!) του Iker Lecuona στη Valencia δεν του επιτρέπει να οδηγήσει στη δοκιμή της Jerez που αρχίζει σήμερα (25/11), οπότε δεν προκύπτει και λόγος για βιασύνες. Ο Γάλλος λογικά θα έχει την πρώτη του επαφή με την τρίτη διαφορετική μοτοσυκλέτα σε διάστημα ενός χρόνου (ΚΤΜ, Honda και τώρα Ducati) τον Φεβρουάριο στο δοκιμή της Sepang. Αργά; Ναι. Μα κάλλιο αργά παρά ποτέ.

Στη δοκιμή τώρα στη Jerez η Avintia ανακοίνωσε πως τη δεύτερη μοτοσυκλέτα της θα οδηγήσει ο Eric Granado ως επιβράβευση για την πορεία του φέτος στη MotoE – δύο νίκες και τρίτη θέση στο πρωτάθλημα με την ηλεκτρική πτέρυγα της Avintia.

Από την άλλη, ο Abraham φαίνεται να έχει κάθε δίκιο να γκρινιάζει και να δηλώνει εκνευρισμένος από τη συμπεριφορά της ομάδας, αλλά η ουσία είναι πως βρίσκεται στα GP από το 2005 με μία μόλις νίκη στη Moto2 (2010) και καλύτερο αποτέλεσμά του στη μεγάλη κατηγορία από το 2011 μια έβδομη θέση.

Με πολλούς να τον έχουν κατηγορήσει πως τρέχει τόσα χρόνια χάρη στα λεφτά του μπαμπά (ιδιοκτήτης της πίστας στο Brno), μάλλον ήρθε η ώρα να πληρώσει την απουσία στοιχειωδώς ανταγωνιστικών αποτελεσμάτων. Φέτος λ.χ. πέρασε όλη τη σεζόν σε μια τριπλή μονομαχία με τον Hafizh Syahrin (KTM) και τον Jorge Lorenzo (Honda) στο λάθος άκρο κάθε αγώνα για το ποιος θα βγει τελευταίος.

Ακόμη κι αν η λήξη αυτής της συνεργασίας ήρθε άκομψα, μάλλον όλοι μπορούμε να καταλάβουμε γιατί στη Ducati δεν ήθελαν να αφήσουν τον Zarco να χαθεί. Δύσκολα θα τα πάει χειρότερα από τον Abraham.

Πηγή : bikeit.gr

BC RACING

ST suspensions

Auto MArine gas

ζημινοπουλοσ ελαστικα κορινθοσ

ELESPO ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ

CTD AUTO MOTO ACCESSORIES

CTD ACCESSORIES

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

KOLIOUSIS SUZUKI PARTS

ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΦΑΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ OPEL ΧΑΛΚΙΔΑ

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΣ

ΧΑΛΕΠΛΗΣ SERVICE ΛΑΜΙΑ

ΚΟΥΛΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟ

latsis συνεργειο αυτοκινητων

Φανοποιεια Ζηκοσ team περιστερι

Καππασ φανοποιειο

borbolis bmw service