Ανυπομονούμε για την επιστροφή της SUBARU στο WRC

h-subaru-epistrefei-sto-wrc-engine-power

Ανυπομονούμε για την επιστροφή της SUBARU στο WRC

Για πολλούς το WRC έγινε γνώριμο από τον Colin Mcrae και την εποχή που σαν παιδία παίζαμε βιντεοπαιχνίδια και πορωνόμασταν αμέτρητες ώρες με την ένταση να οδηγάς ένα Subaru στις ειδικές του WRC… Τα χρόνια περάσανε αλλά η γλυκιά αυτή ανάμνηση με την SUBARU να πρωταγωνιστεί παραμένει…

ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ SUBARU ΣΤΟ WRC;

Ο DAVID EVANS ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ SUBARU ΓΙΑ ΤΟ WRC ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ

Ρίτσαρντ Μπερνς ήταν ένας άνθρωπος που μπορούσε να αρθρώσει τα πράγματα καλύτερα από σχεδόν οποιονδήποτε γνωρίζω. Ή έχουν γνωρίσει. Η ευγλωττία του ταίριαζε τόσο με την ευφυΐα του όσο και με την εκτίμησή του για τη Subaru.

Ο RB λάτρευε το μπλε, αλλά του άρεσε πραγματικά το Impreza WRC2000. Με την κωδική ονομασία P2000, αυτό ήταν το αυτοκίνητό του. Κατά τη δική του παραδοχή, ήταν το αυτοκίνητο με το οποίο ήθελε να κερδίσει έναν παγκόσμιο τίτλο. Σε αντίθετη περίπτωση, ήταν ένα αυτοκίνητο που ήθελε να επισκεφτεί ξανά ένα τέταρτο του αιώνα στη γραμμή.

Πίσω στην κορυφή της τρέχουσας χιλιετίας, ο Richard αστειεύτηκε λέγοντας ότι είχε ένα WRC2000.

«Ποιος ξέρει», είπε στο ένδοξο βιβλίο Rally Cars του McKlein, «ίσως σε 25 χρόνια θα μπορούσα να εμφανιστώ σε μια από τις ιστορικές συγκεντρώσεις αυτοκινήτων ράλι του Reinhard Klein. Ο κόσμος κοιτούσε το Impreza WRC2000 και έλεγε: «Ουάου! Έχεις αυτοκίνητο 2000. Και λειτουργεί με βενζίνη!»».

Αυτή η συνάντηση έρχεται σε λίγο περισσότερο από ένα χρόνο από τώρα και πόσο κατάλληλο θα ήταν για τον Reinhard να βρει ένα από αυτά τα αυτοκίνητα. Δεν θα ήταν το ίδιο όμως. Θα χρειαζόταν το γρήγορο πνεύμα του Burnsy για να προσθέσει πραγματικά το χρώμα στις ιστορίες μιας αξέχαστης πρώτης αντίδρασης δοκιμής από τον δημιουργό του αυτοκινήτου Christian Loriaux, μιας εκπληκτικής νίκης στην Αργεντινή και ενός Land Cruiser που τον οδήγησε στο πλευρό του στα οδικά έργα στα περίχωρα του Πόρτο.

Το θέμα εδώ είναι ότι ο Ρίτσαρντ είχε δίκιο. Ήξερε ότι το αυτοκίνητο θα άντεχε στη δοκιμασία του χρόνου. Ήξερε ότι η Subaru θα ήταν πάντα σχετική.

wrc-cars-rally-vehicles-subaru-impreza-wrc-rally-cars-epistrofi-2024

Αυτή είναι η 15η σεζόν χωρίς εργοστασιακή Subaru να συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, ωστόσο η ιαπωνική μάρκα εξακολουθεί να διατηρεί τόσο τη συνάφεια όσο και την οριακή μανιακή λατρεία.

Η επιστροφή της Subaru στο WRC θα ήταν μερικά από τα μεγαλύτερα νέα στην ιστορία της σειράς. Είναι τόσο σημαντικό.

Στο άθλημά μας, το μπλε είναι ακόμα τόσο μεγάλο.

Το DirtFish βρίσκεται σε μοναδική θέση για να μιλήσει για την κλήρωση της Subaru. Είμαι μοναδικά τοποθετημένος. Η εργασία έξω από τη Σχολή Ράλι περιλάμβανε μια διαδρομή οκτώ λεπτών από το Snoqualmie Ridge. Κάθε δεύτερη μέρα, ένας διερχόμενος οδηγός μου προσφέρει ταυροκόρνες ή ένα μεγάλο κύμα. αν οδηγούν ένα Subaru, συχνά αναβοσβήνουν τα φώτα και ένα κορνάρισμα στην κόρνα.

Δεν είμαι εγώ. Είναι το DirtFish-liveried WRX ή Ascent που οδηγώ.

Σε όλη την Αμερική, αλλά συγκεκριμένα στον Βορειοδυτικό Ειρηνικό, η αγορά της Subaru είναι εξαιρετική. Οι άνθρωποι περνούν τις πόρτες μας με μάτι και ενδιαφέρον για το άθλημα και αναχωρούν ώρες ή μέρες αργότερα ως σκληροπυρηνικοί οπαδοί του ράλι που πετούν δολάρια προς την κατεύθυνση του πλησιέστερου αντιπροσώπου της Subaru. Θέλουν ένα. Είναι πολύ θέμα.

wrc-cars-rally-vehicles-subaru-impreza-wrc-rally-cars-epistrofi-2024

Αλλά δεν είμαστε μόνο εμείς. Η απόλυτη κυριαρχία της Subaru USA στα αμερικανικά ράλι συνέβαλε στην ανάπτυξη αυτής της απίστευτης λατρείας από την κορυφή προς τη βάση, από ακτή σε ακτή. Και ο υπόλοιπος κόσμος είναι απολύτως έτοιμος να ασχοληθεί ξανά με αυτό σε μια σύγχρονη μορφή.

Αλλά πρόκειται να συμβεί;

Οι δυνατότητες υπάρχουν, κυρίως χάρη στην προσφορά της Toyota να μοιραστεί την τεχνολογία των κινητήρων της με τη συνάδελφό της Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. Για το σασί δεν πειράζει. Μην ξεχνάτε, το Rally1 είναι κλιμακούμενο και όλα αφορούν ένα διαστημικό πλαίσιο. Ένα WRX Rally1 θα μπορούσε να τραβηχτεί μαζί σε σχεδόν καθόλου χρόνο, βασισμένο γύρω από το σωληνωτό πλαίσιο και την κυψέλη ασφαλείας της FIA.

Και αν η FIA παραδώσει μια συνέχιση των υφιστάμενων τεχνικών κανονισμών για το 2027 και τον επόμενο κύκλο πιστοποίησης, δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να μην μπορούμε να δούμε τη Subaru πίσω στο χρόνο για το 2025.

Πόσο επίκαιρο θα ήταν αυτό, 25 χρόνια μετά το λαμπρό WRC2000 της RB;

Θα συμβεί; Ποιός ξέρει. Υπάρχει μια συναρπαστική υπόθεση και, με τον Akio Toyoda να οδηγεί μια ατζέντα με το WRC κοντά στην κορυφή, το έργο έχει όλα τα σωστά ονόματα που συνδέονται με αυτό.

Ο μεγάλος κρίκος που λείπει αυτή τη φορά θα ήταν το Prodrive. Ήταν η επιμονή του Ντέιβιντ Ρίτσαρντς που συνδέθηκε με την τεχνική λαμπρότητα του Ντέιβιντ Λάπγουορθ που έδωσε παγκόσμιους τίτλους στην εποχή μας. Το Prodrive δεν είναι πλέον μέρος της εικόνας, αλλά υπάρχουν πολλές άλλες εναλλακτικές λύσεις.

Ενώ μια αμερικανική βάση μπορεί να προκαλέσει λογιστικούς πονοκεφάλους για αυτό που παραμένει μια σε μεγάλο βαθμό ευρωκεντρική σειρά, οι εγκαταστάσεις του Vermont SportsCar είναι άνετα αρκετά καλά για να δημιουργήσουν και να εκτελέσουν ένα πρόγραμμα παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Η εταιρεία του Lance Smith μόλις παρέδωσε άλλο ένα εκπληκτικό WRX με στόχο την περαιτέρω υπεροχή της Subaru στην Πολιτεία. Οι κανονισμοί υπαγορεύουν ότι το αυτοκίνητο έχει ξεφύγει από κάποια αεροσκάφη και τεχνολογίες πόκερ από πριν, αλλά εξακολουθεί να είναι γεννημένος νικητής (σε μια σειρά που ομολογουμένως στερείται ανταγωνισμού).

wrc-cars-rally-vehicles-subaru-impreza-wrc-rally-cars-epistrofi-2024

Και μετά υπάρχει ο Μπράντον Σεμενούκ. Και ο Τράβις Παστράνα. Αυτοί οι δύο βορειοαμερικανοί ήρωες όλων των ενεργειών θα μπορούσαν να βοηθήσουν τη Subaru να καταλάβει τον κόσμο. Προσθέστε έναν Solberg και έναν McRae στο ρόστερ των οδηγών και θα έχετε την ονειρεμένη συμφωνία για να επαναφέρετε την καρδιά στη μάρκα.

Αλλά πρέπει να είναι μπλε. Με μια πιτσιλιά κίτρινου. Προφανώς.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

author avatar
Engine Power
  • 4 τροχοί - Auto

    Ο σκληρότερος και πιο απαιτητικός αγώνας αντοχής του κόσμου συνεχίζεται με αμείωτη ένταση στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας. Ο Fernando Alonso είχε μία εντυπωσιακή έξοδο κατά τη διάρκεια της 10ης ειδικής διαδρομής του Ράλι Ντακάρ, [...]
  • thleoptiko-epeisodio-engine-power-5-12-23-michail-kontizas-engine-power
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 5/12/23

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 5/12/23 To Engine Power και ο Μιχάλης Κοντιζάς είναι στα καλύτερα του Ο Μιχάλης Κοντιζάς στο τελευταίο επεισόδιο για αυτή την σεζόν μας αποχαιρετά τηλεοπτικά με ένα ξεχωριστό αφιέρωμα, το 172ο [...]
  • Lifestyle

    Ο Νίκος Κοτσέκογλου μας τραγουδάει με ακούσματα από GTR

    Ο Χιώτης, Νικος Κοτσέκογλου ο καπετάνιος,τραγουδιστής και μεγάλος κοντράκιας, πλεόν εχεί στην γυάλα ενα λευκό θηρίο γνωστό απο το παρέλθον σε πολλούς για… Το Nissan GTR πλέον ανήκει στον Νίκο και οπώς ολα δείχνουν η [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Πώς θα δοκιμάσετε δωρεάν (ακόμα και αν είστε 16 ετών) στα Μέγαρα τα Legend Cars

    Οι καιρικές συνθήκες το Σαββατοκύριακο 25-26 Ιανουαρίου θα είναι αρκετά καλές και ιδανικές για όσους θέλουν να πάρουν μια οδηγική γεύση από τα Legend Cars. Πρόκειται για μονοθέσια αγωνιστικά οχήματα που εφοδιάζονται με κινητήρα Yamaha [...]
  • leschi-smokovou-4x4-offroad-smokovo-kopi-pitas
    4 τροχοί - Auto

    Η Λέσχη Σμοκόβου 4×4 παίρνει τα βουνά

    Η Λέσχη Σμοκόβου 4×4 παίρνει τα βουνά Λέσχη Σμοκόβου 4×4 θα διεξαχθεί στις 11-12 Φεβρουαρίου συνάντηση φίλων της Λέσχης, στην Λουτροπηγή όπου θα γίνει και η καθιερωμένη κοπή της πίτας για το 2023. Μηχανοκίνητος Αθλητισμός: [...]
  • efyge-apo-ti-zoi-o-klaountio-lobarnti-o-egkefalos-piso-apo-ti-doxa-tis-lancia-2025
    4 τροχοί - Auto

    Έφυγε από τη ζωή ο Κλαούντιο Λομπάρντι: Ο «εγκέφαλος» πίσω από τη δόξα της Lancia

    Έφυγε από τη ζωή ο Κλαούντιο Λομπάρντι: Η αυτοκινητιστική κοινότητα θρηνεί την απώλεια του Κλαούντιο Λομπάρντι, του Ιταλού μηχανικού που συνέδεσε το όνομά του με μερικές από τις πιο ένδοξες σελίδες της ιστορίας των αγώνων [...]
  • x moto,engine power
    2 Τροχοί - Moto

    Dainese Mayfair D- dry Jacket

    Dainese Mayfair D- dry Jacket Η εταιρία μας ιδρύθηκε το 2000, με σκοπό την κάλυψη των αναγκών του σύγχρονου μοτοσυκλετιστή. Στην προσπάθειά μας λοιπόν να πραγματοποιήσουμε αυτόν τον στόχο, δημιουργήσαμε δύο καταστήματα, με όλα τα [...]
  • 19oy-TRAIL-RIDE-EXPERIENCE-TROPHY-apotelesmata-4x4-adventure
    4 τροχοί - Auto

    Τα αποτελέσματα στο 19o TRAIL RIDE & EXPERIENCE TROPHY

    Τα αποτελέσματα στο 19o TRAIL RIDE & EXPERIENCE TROPHY 19o TRAIL RIDE & EXPERIENCE TROPHY η καλύτερη ανταμοιβή σε όλους αφού κατάφεραν να ολοκληρώσουν με επιτυχία τον άθλο του Ηρακλή και να δαμάσουν την χώρα [...]
  • mpafetis piaggio-eko station-market-parts-accesories-car wash-thira-karterado-santorini-engine power
    2 Τροχοί - Moto

    Μπαφετης Gas Station – Bikes – Piaggio -Parts- Accessories Santorini

    Μπαφετης Gas Station – Bikes – Piaggio -Parts- Accessories Santorini ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ PIAGGIO VESPA APRILIA MOTO-BAFI Πρατήριο υγρών καυσίμων ΕΚΟ Βουλκανιζατέρ Ελαστικών Car Wash Parts & Accessories Εμπόριο auto-moto Διεύθυνση: ΚΑΡΤΕΡΑΔΟΣ ΘΗΡΑ Τ.Κ. 84700 Τηλέφωνο: [...]
  • pos-leitourgei-to-systima-eisagogis-aera-kai-giati-i-sosti-roi-kathorizei-tin-apodosi-tou-kinitira
    4 τροχοί - Auto

    Πώς λειτουργεί το σύστημα εισαγωγής αέρα και γιατί η σωστή ροή καθορίζει την απόδοση του κινητήρα

    Πώς λειτουργεί το σύστημα εισαγωγής αέρα; Μάθε τη φυσική πίσω από τη ροή, τη θερμοκρασία και την πίεση, τη σημασία της πολλαπλής και τις λύσεις για βελτίωση της απόδοσης. Η εισαγωγή αέρα είναι το σημείο [...]
  • o-romen-gkrozan-epistrefei-f1-apo-ti-fotia-tou-bachrein-sto-timoni-tis-haas
    4 τροχοί - Auto

    Ο Ρομέν Γκροζάν επιστρέφει στην F1: Από τη φωτιά του Μπαχρέιν στο τιμόνι της Haas

    Ο Ρομέν Γκροζάν επιστρέφει στην F1: Στις 29 Νοεμβρίου του 2020, ο κόσμος της Formula 1 πάγωσε. Ο Ρομέν Γκροζάν, στον πρώτο γύρο του Γκραν Πρι του Μπαχρέιν, χτύπησε βίαια στις μπαριέρες· το μονοθέσιο του [...]
  • anastasia-giousef-labros-makris-giousef-ANASTASIA-GIOUSEF
    Ελληνικές ιστορίες

    Ο Λάμπρος και η αδυναμία του Αναστασία Γιουσεφ

    Ο Λάμπρος και η αδυναμία του Αναστασία Γιουσεφ Ο Λάμπρος και η αδυναμία του Αναστασία Γιουσεφ μας ταξιδεύον σε μια ιστορία αληθινής αγάπης, εκτίμησης και θαυμασμού… Αναστασία Γιουσεφ και Λάμπρος Μακρής μια γνωριμία που κρύβει [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ