Μαύρα σύννεφα στη Ferrari

mavra-synnefa-sth-formula-one-f1-formula-one-2023-engine-power

Μαύρα σύννεφα στη Ferrari

Τα κόκκινα μονοθέσια της Ferrari απογοήτευσαν τόσο στις κατατακτήριες δοκιμές όπου βρέθηκαν πίσω από τις McLaren και τη Red Bull στην 4η και 5η θέση, όσο και στον αγώνα, όπου τερμάτισαν στις δυο τελευταίες θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας

Για έναν ακόμη αγώνα τα κόκκινα μονοθέσια δεν απέδωσαν βάση της δυναμικής τους. Η Ferrari πήγαινε στο Σίλβερστον με τον αέρα της Αυστρίας, όπου ο Λεκλέρκ τερμάτισε 2ος πίσω από το Φερστάπεν. Έναν αέρα δικαιολογημένο καθώς η SF23 με τις αναβαθμίσεις που δέχτηκε έδειχνε ανταγωνιστική πόσο μάλλον σε μια πίστα που θεωρητικά ταιριάζει γάντι στα δυνατά της σημεία (γρήγορες καμπές).

Κι όμως τα κόκκινα μονοθέσια της Ferrari απογοήτευσαν τόσο στις κατατακτήριες δοκιμές όπου βρέθηκαν πίσω από τις McLaren και τη Red Bull στην 4η και 5η θέση, όσο και στον αγώνα, όπου τερμάτισαν στις δυο τελευταίες θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας. Αναλύοντας το τι συνέβη σίγουρα έπαιξε ρόλο η συννεφιά. Η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν σχετικά χαμηλή και αυτό δεν βοηθούσε τους Λεκλέρκ και Σάινθ να κρατήσουν τα λάστιχά τους εντός του παραθύρου λειτουργίας.
ferrari-formula-one-f1-provlimata-2023

Κάποιος θα μπορούσε να σταθεί εδώ στο γεγονός ότι και στην Αυστρία η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν χαμηλή. Υπάρχει όμως μια σημαντική διαφορά, ο νέος σκελετός των ελαστικών της Pirelli. Που όπως φάνηκε στην πράξη πέτυχε απόλυτα το σκοπό του, που ήταν να αντιμετωπίσει τα αυξημένα ενεργειακά φορτία λόγω αντίστοιχης εξέλιξης/βελτίωσης στο ρυθμό των μονοθεσίων.

O νέος αυτός σκελετός ανέτρεψε τα δεδομένα: Ενώ περιμέναμε δυο αλλαγές ελαστικών ή έστω μια με μέση/σκληρή γόμα, οι περισσότεροι είχαν την δυνατότητα να κάνουν πολλούς γύρους με τη μαλακή γόμα και όπως αποδείχτηκε ήταν εφικτή μια στρατηγική μαλακής/μέσης γόμας ακόμη και χωρίς την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας που οριοθέτησε το ρυθμό για 5 γύρους.

ferrari-formula-one-f1-provlimata-2023

Στη Ferrari δε χρησιμοποίησαν καθόλου τη μαλακή γόμα, ενδεικτικό των αποφάσεων που είχαν πάρει για το σετάρισμα του μονοθεσίου τους. Ήταν οι μόνοι οδηγοί, μαζί μ’ αυτούς της McLaren που δεν χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα.

Ερωτηματικά προκάλεσε η επιλογή των κόκκινων να αλλάξουν τη μέση γόμα από το Λεκλέρκ στον 18ο γύρο. Κανείς άλλος από τους οδηγούς που εκκίνησαν με μέση γόμα δεν την άλλαξε τόσο νωρίς. Μάλιστα οι πρωτοπόροι έφτασαν ως τον 33ο γύρο μ’ αυτή και εκμεταλλεύτηκαν το αυτοκίνητο ασφαλείας, έβαλαν τη μαλακή και πήγαν ως το τέλος.

Στη Ferrari δεν μπόρεσαν να το εκμεταλλευτούν γιατί είχαν αλλάξει λάστιχα και στο Σάινθ στον 26ο γύρο λίγο πριν εμφανιστεί το αυτοκίνητο ασφαλείας. Έτσι ο Ισπανός βρέθηκε πίσω από οδηγούς όπως ο Χάμιλτον που άλλαξαν ελαστικά υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας.

ferrari-formula-one-f1-provlimata-2023

Ο Λεκλέρκ έκανε 2η αλλαγή υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας και έβαλε εκ νέου τη μέση γόμα. Αυτό τον έριξε στην 12η θέση και τελικά κατάφερε προσπερνώντας και τον Σάινθ που έχασε 3 θέσεις με την φθαρμένη σκληρή γόμα να τερματίσει 9ος.

Μετά τον αγώνα ήταν ξεκάθαρο πως, οι επιλογές στρατηγικής της Ferrari δεν προσαρμόστηκαν στα νέα δεδομένα. Οι κόκκινοι δεν επέδειξαν την ευελιξία που όφειλαν στις προβλέψεις τους. Την ίδια στιγμή στις δηλώσεις τους οι οδηγοί αποδίδουν την αστάθεια σε ρυθμό αγώνα, στην ευαισθησία της SF23 στον πλευρικό άνεμο.

ferrari-formula-one-f1-provlimata-2023

Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Φρεντερίκ Βασέρ τόνισε: «Το σχέδιό μας ήταν να κάνουμε μια αλλαγή από μέση σε σκληρή γόμα. Το πραγματοποιήσαμε και για τους δυο οδηγούς πριν την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που σίγουρα μας έφερε σε άσχημη κατάσταση. Ωστόσο, δεν φταίει μόνο αυτό για τις τελικές μας θέσεις. Η αρχή του κακού ήταν την Παρασκευή, όταν ο Σαρλ δεν μπόρεσε να τρέξει στο FP2 και έτσι είχαμε λίγες πληροφορίες για τη μαλακή γόμα και ανησυχούσαμε για την πτώση απόδοσης.

Γι’ αυτό αποφασίσαμε να πάμε ασφαλώς σε μέση/σκληρή το οποίο αποδείχθηκε πολύ συντηρητική επιλογή καθώς η πτώση απόδοσης ήταν χαμηλότερη από την αναμενόμενη. Αυτό είναι ένα σημαντικό μάθημα για εμάς. Θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει πολύ καλύτερη δουλειά με τη δυναμική που έχουμε τώρα. Ο επόμενος αγώνας θα είναι στην Ουγγαρία, σε ένα πολύ διαφορετικό είδος πίστας με υψηλότερες θερμοκρασίες.

Η δυνατότητα προσαρμογής του μονοθεσίου στις διάφορες πίστες που έρχονται θα είναι ένα κρίσιμο στοιχείο. Είναι ελάχιστες οι διαφορές από την 2η ως την 10η θέση, ακόμη και το μικρότερο πρόβλημα κάνει μεγάλη διαφορά».

πηγή:mononews

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο.

Δείτε όλα τα θέματα του Engine Power  στο SPORTIME!!!

Επιστροφή στην Αρχική

author avatar
Engine Power
  • to-engine-power-sas-eyxetai-xronia-polla
    Lifestyle

    To Engine Power σας εύχεται καλά Χριστούγεννα

    To Engine Power σας εύχεται καλά Χριστούγεννα  #χριστούγεννα #αγαπη #συναισθήματα #φροντίδα #ψυχή #merrychristmas #Christmas #χριστούγεννα #marketin #γιορτες #άνθρωποσ #santaclaus #ευτυχία #αγαπη #συντροφικότητα #συναισθήματα #ψυχή #enginepower #motorfestival Τα τηλεοπτικά κανάλια που εκπέμπει ο παλμός του Engine Power σε όλη την [...]
  • Αγώνες | Events

    20η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου 24/25 Ιουλίου

    20η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου 24/25 Ιουλίου Με 60 συμμετοχές η 20η ΑΝΑΒΑΣΗ ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ – ΖΥΓΟΒΙΣΤΙΟΥ Στην πανέμορφη κωμόπολη της Δημητσάνας, η οποία αποτελεί το στολίδι της ορεινής Αρκαδίας, θα διεξαχθεί η 20η Ανάβαση Δημητσάνας [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    3η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων Βελβεντού: Αποτελέσματα

    Στις 27 Οκτωβρίου 2019 ο Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Βελβεντού διοργάνωσε την 3η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων στον αύλιο χώρο του ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού. Ο αγώνας μετρούσε στο κύπελλο Δεξιοτεχνιών Βορείου Ελλάδος και ήταν ο 10ος κατά σειρά και [...]
  • i-amerikaniki-f1-epidromi-sti-formula-1-mia-anatomia-tis-stratigikis-anaptyxis
    4 τροχοί - Auto

    Η Αμερικανική F1 «Επιδρομή» στη Formula 1, μια ανατομία της στρατηγικής ανάπτυξης

    Αμερικανική F1: Η Liberty Media ιδιοκτήτρια της Formula 1  ακολουθεί εδώ και χρόνια μια σαφή στρατηγική: να επεκτείνει το προϊόν της υψηλού κόστους, high-profile motorsport στην αμερικανική αγορά. Η επέκταση δεν είναι απλώς θέμα επιπλέον αγώνα, [...]
  • ASKIANAKIS AUTO,ENGINE POWER
    4 τροχοί - Auto

    Askianakis Auto Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

    Askianakis Auto Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα Τα καλύτερα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα της αγοράς, με διαφορά! Στην εταιρεία μας, διατηρούμε την λογική πως τα αυτοκίνητα πρέπει να “μιλούν” από μόνα τους. Για αυτό κιόλας δεν χρειάζεται  να συνοδεύονται με [...]
  • Τηλεοπτική εκπομπή

    Engine Power 1/12/2019 ένα τηλεοπτικό αφιέρωμα στην πόλη των Ιωαννίνων

    https://www.facebook.com/tvenginepower/videos/2478974585708487/ Αυτή την Κυριακή ταξιδεύουμε στα Ιωάννινα και συνεχίζουμε την αποστολή μας να φερούμε κοντά νέους ανθρώπους απο καθε σημείο της Ελλάδος και να μπολιάσουμε την αγάπη για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Θέματα της εκπομπής: 1) [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    Ο Rossi αποκαλύπτει το 2019 κράνος Misano

    Ο «Γιατρός» θα φορέσει το μοναδικό κράνος το Σάββατο και την Κυριακή στο σπίτι του GP, σχεδιασμένο με τις αγαπημένες προτιμήσεις του πρωταθλητή όπως πίτσα, καρπούζι και τα κατοικίδια ζώα του. Όπως έχει γίνει παράδοση [...]
  • zakynthos-drift-panellinio-protathlima-agonas-2025
    4 τροχοί - Auto

    Ζάκυνθος Drift – Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift Ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο καπνό, λάστιχο και θέαμα!

    Ζάκυνθος Drift Battle 2025:  Η Ζάκυνθος έγινε για ένα ακόμα Σαββατοκύριακο το κέντρο του ελληνικού Drift, με τον αγώνα της 20-21 Σεπτεμβρίου 2025 να χαρίζει δυνατές συγκινήσεις, εντυπωσιακά περάσματα και μοναδικές μάχες. Το κοινό κατέκλυσε [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Έλληνες αθλητές της μηχανοκίνησης

    Έλληνες αθλητές της μηχανοκίνησης. Σήμερα στο αφιέρωμα των Ελλήνων αθλητών της μηχανοκίνησης στην ΖΟΥΓΚΛΑ, έχουμε τον Παύλο Σαμαρά ,το παιδί-θαύμα του drift! Δείτε το αφιέρωμα  εδώ MR ZERO Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Κατσαριδάκι αγάπη μου!!!

    Κατσαριδάκι αγάπη μου!!! ΑΦΟΙ ΟΡΦΑΝΙΔΗ ΟΕ – ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ – ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΟ Διεύθυνση: Φραγκούδη 21, Καλλιθέα 176 71 Τηλέφωνο: 21 0923 2585 Engine Power See Full Bio
  • liouis-chamilton-ferari-xanavriskei-ton-rythmo-tou-i-apla-mathainei-na-parkarei-ti-ferrari
    F1

    F1 Λιούις Χάμιλτον Φεράρι: Ξαναβρίσκει τον ρυθμό του… ή απλά μαθαίνει να παρκάρει τη Ferrari; 

    F1 Λιούις Χάμιλτον Φεράρι: Στο Μπακού, ο Λιούις Χάμιλτον τερμάτισε 8ος και ξαφνικά άρχισαν όλοι να λένε ότι «βρίσκει τον ρυθμό του». Συγγνώμη κιόλας, αλλά όταν μιλάμε για 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, το να πανηγυρίζουμε [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ