Γιάννης Πασχάλης η Ήπειρος πατάει γκάζι στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

giannis-paschalis-dragster-0-402m-paschali-gianni-drag-record-panellinios-protathlitis

Γιάννης Πασχάλης η Ήπειρος πατάει γκάζι στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο Γιάννης Πασχάλης από τα Ιωάννινα είναι ένας αθλητής του Dragster με πολλά ρεκόρ και διακρίσεις αλλά το πιο σημαντικό, με πολύ θετική διάθεση να προβάλει, μεταλαμπαδεύσει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την αγάπη που έχει για τα 402μ. σε νέα παιδιά, σε νέο κόσμο…

Μηχανοκίνητος Αθλητισμός: Tα Ιωάννινα από τότε που σας έχω γνωρίσει το 2017 και μετά με το Motor Festival συνεχώς ανεβαίνουν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό…  Ο Γιάννης Πασχάλης ως αθλητής του Dragster που πιστεύει οφείλετε αυτή η θετική εξέλιξη στην περιοχή;

Γιάννης Πασχάλης: Σαν πόλη μας πάντα είχαμε την βελτίωση στα αίμα μας πολλά παιδιά ενδιαφερόταν για των μηχανοκίνητο αθλητισμό απλά τα τελευταία χρόνια και με την θέληση που έχουμε καταφέραμε να αναδείξουμε τις δουλειές μας και να κατακτήσουμε σημαντικές θέσεις και όσο το βλέπουν αυτό και οι μικρότεροι ακολουθούνε και έτσι μέρα την μέρα το ανεβάζουμε και γινόμαστε και πιο πολλοί!

Πάμε τώρα στην δική σου εξέλιξη σας το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο… Πες μας πως προκύπτει αυτή η δυναμική και γενικά τα αποτελέσματα όλων αυτών των ετών και ρεκόρ σου

Όπως είπε και ένας φίλος τα ρεκόρ είναι για να σπάνε! Η δυναμική προκύπτει από την σκληρή δουλειά. Υπήρχαν και στιγμές αποτυχίας όλο αυτό το διάστημα αλλά ακόμα και αυτές προσπάθησα να τις κάνω δύναμη μου. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα καταφέρνω και συνεχίζω να προσπαθώ για το καλύτερο είτε σε προσωπικό είτε σε πανελλήνιο επίπεδο. Το ρεκόρ για εμάς αυτή την στιγμή είναι 1ος χρόνος Πανελλήνιος και 8ος καλύτερος χρόνος παγκοσμίως για την συγκεκριμένη κατηγορία που λέγεται real street!

giannis-paschalis-dragster-0-402m-paschali-gianni-drag-record-panellinios-protathlitis-vraveuseis-agrinio-omae-ioannina

Ο Γιάννης Πασχάλης πόσα χρόνια ασχολείται με την μοτοσυκλέτα και πόσα χρόνια πιο συγκεκριμένα είσαι ενεργός ως αθλητής στον μηχανοκίνητο αθλητισμό;

Είμαι στον μηχανοκίνητο αθλητισμό από το 2012 τότε ήμουν μόλις 15 ετών φυσικά προσπάθησα πολύ να πείσω τους γονείς μου να μου επιτρέψουν να συμμετάσχω σε αυτό και αφού με εμπιστεύτηκαν έγινε η αρχή και το μόνο που ήθελα είναι να γίνομαι όλο και καλύτερος. Προσπαθώ να προπονούμε; να συγκεντρώνομαι να αφοσιώνομαι όσο πιο πολύ μπορώ σε αυτό και όλα τα αλλά έρχονται από μόνα τους.

Τι σε κέρδισε στα Dragster;

Από πολύ μικρός παρακολουθούσα αγώνες με μηχανές όλο των ειδών. Αυτό που μου κέντριζε ανέκαθεν το ενδιαφέρον ήταν τα 400 μέτρα ευθεία! Γι αυτό και ακολούθησα τον δρόμο των dragster.Πολύ δυναμικοί με μεγάλο βαθμό δυσκολίας αν και πολλοί πιστεύουν το αντίθετο. Για να καταφέρουμε να κατακτήσουμε αυτές τις θέσεις έχουμε ρίξει πολύ δουλειά κόπο και χρήμα.Όταν βρίσκομαι πάνω στην μοτοσυκλέτα μου κλείνω το κράνος μου ξεχνάω ότι υπάρχει γύρω μου και απλά απολαμβάνω όλη την αδρεναλίνη που μου προσφέρει αυτή η ευθεία των 402 μέτρων φυσικά χωρίς να ξεχνάω ποτέ την ασφάλεια μου.

ΟΓιάννης Πασχάλης ποιον αγώνα έχει ξεχωρίσει ως σήμερα και του έχει μείνει αξέχαστος;

Εκτός από των πρώτο μου αγώνα που θα μείνει για πάντα χαραγμένος στο μυαλό μου πέρασαν πολλοί αγώνες που ο καθένας είχε κάτι ξεχωριστό είτε με χαρές είτε με λύπες με απογοητεύσεις, ζημιές πολύ κλάμα αλλά και πολύ γέλιο. Ο πιο ιδιαίτερος αγώνας όμως και ο πιο αξέχαστος είναι εκείνος στις 11-12-13 Νοεμβρίου του 2022 στην πίστα του Αγρινίου όπου ανταμείφτηκαν οι κόποι μας και η δουλειά μας! Καταφέραμε να κάνουμε πανελλήνιο ρεκόρ κατηγορίας πρώτη θέση του συγκεκριμένου αγώνα αλλά και 1η θέση στο πανελλήνιο πρωτάθλημα dragster για την συγκεκριμένη χρονιά! Οπότε αυτός ο αγώνας είναι ο πιο ξεχωριστός για εμένα ελπίζω να έρθουν στο μέλλον και άλλη αγώνες όπως εκείνος!

giannis-paschalis-dragster-0-402m-paschali-gianni-drag-record-panellinios-protathlitis-vraveuseis-agrinio-omae

Ποιοι άνθρωποι κρύβονται πίσω από τον Γιάννη Πασχάλη;

Πίσω από όλα αυτά και από τον Γιάννη λοιπόν υπάρχει ένα σύνολο ανθρώπων που είναι κάτι παραπάνω από ομάδα, όλους τους νιώθω οικογένεια που κάθε ένας έχει τον δικό του ρόλο σε κάθε αγώνα, η σκληρή δουλειά των μηχανικών, η υπομονή του ιδιοκτήτη τις μοτοσικλέτας τα παιδιά του team που ετοιμάζουν όλες τις λεπτομέρειες οι γονείς μου και η αδερφή μου που είναι δίπλα μου από την πρώτη μου φορά με την στήριξη τους και η κοπέλα μου που είναι βράχος δίπλα μου να με ανέχεται και να με στηρίζει σε κάθε μου βήμα πιστά! Τους ευχαριστώ πολύ όλους σε αυτούς χρωστάω ότι έχω γίνει έως τώρα!!!

Πως βλέπεις τον χώρο του dragster στην Ελλάδα και γενικότερα πως νιώθεις τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας;

Θα σας απαντήσω άμεσα. Ο χώρος μας είναι υποβαθμισμένος και με θλίβει αυτό. Δυστυχώς κανένας φορέας δεν ενδιαφέρεται για το άθλημα μας γιατί δεν το θεωρούν άθλημα. Σφάλλουν προσωπικά για εμένα γιατί είμαστε πολλοί αυτοί που έχουμε αυτό ως άθλημα ως hobby η σαν δουλειά. Επιπλέον αν έδιναν βάση ίσως και μερικά κονδύλια για την δημιουργία χώρων σε διαφορά μέρη τις Ελλάδας πιστεύω να καταφέρναμε να μειώνανε να ποσοστά ατυχημάτων διότι όλοι θα είχαμε κάπου να εκτονώσουμε το πάθος μας με ασφάλεια, ευτυχώς υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι που κρατάν ακόμη τον παλμό του dragster ζωντανό και μας δίνουν συνεχώς κίνητρο να συνεχίσουμε.

Ο Γιάννης Πασχάλης ποιους στόχους έχει  για το 2023;

Σίγουρα ο στόχος μου είναι ο καλύτερος δυνατός. Στον 1ο αγώνα τις χρονιάς 2023 καταφέραμε να καταρρίψουμε και άλλο το ρεκόρ μας αλλά θεωρούμε εγώ και οι άνθρωποι μου ότι έχουμε πολλά ακόμη να δείξουμε μέσα στην χρονιά. Σκοπός μας και στόχος μας είναι ότι όταν νιώσουμε έτοιμοι να δοκιμαστούμε και σε πίστες τις Ευρώπης να συλλέξουμε εμπειρίες και γνώσεις από κάτι διαφορετικό!

Για τους φίλους του Engine Power πάμε στα μηχανικά μέρη… Πες μας για τις βελτιώσεις της μοτοσυκλέτας σου και τα στάδια εξέλιξης ως σήμερα;

Στα μηχανικά μας μέρη τώρα έχουμε ένα Suzuki hayabusa γενιάς 2 1441 κυβικά με υποβοηθήσει νίτρο και αποδίδει γύρω στα 400 άλογα στην ρόδα, είναι βελτιωμένο σε όλους του τομείς από πλαστικά ανθρακόνημα (carbon) για να κερδίσουμε βάρος ζάντες μαγνησίου με ρουλεμάν κεραμικά με βίδες τιτάνιο γενικά έχει πολύ δουλειά και χρήμα για να φτάσει σήμερα να κάνει 7.569 με 285 χιλιόμετρα για το 1/4 του μιλίου!

giannis-paschalis-dragster-0-402m-paschali-gianni-drag-record-panellinios-protathlitis-vraveuseis

Ο Γιάννης Πασχάλης έχει κάποιο πρότυπο από το άθλημα του; Ποιον θεωρείς ποιο ταλαντούχο; ποιον το ποιο εξελίξιμος; και ποιον που πιστεύεις ότι έχει πολλά δώσει και προσφέρει στον χώρο ως σήμερα;

Από πριν ακόμη ξεκινήσω όταν μόνο παρακολουθούσα βιντεάκια σαν πρότυπο και αγαπημένος οδηγός μου ήταν ο Λαμπροπούλου γνωστός σε όλους ως (Casper) ειδικά και σαν αρχηγός στα παπάκια στην πίστα και εκτός όλοι τον θαυμάζαμε! Με κέρδιζε πάντα ο χαρακτήρας του και το ποσό καλός άνθρωπος είναι δίνει την βοήθεια του απλόχερα είναι καταπληκτικός οδηγός, εξελίσσεται κάθε μέρα και έχει αφήσει το στίγμα του στις ελληνικές πίστες!

Ο Γιάννης Πασχάλης τι έχει να πει για τις κόντρες και γενικά για το θέμα που χάνονται πολλά παιδιά στην άσφαλτο;

Είναι ένα πολύ ιδιαίτερο θέμα αυτό για εμένα γιατί αρκετοί γνωρίζουν το ποιος είμαι και τι κάνω. Θα πω αρχικά ότι οι κόντρες δεν είναι κάτι που ξεκίνησε τώρα αλλά κάτι που έκανε ακόμη και ο πατέρας μου στην δική του εποχή! Εμείς οι μηχανόβιοι δυστυχώς κάπως έτσι ξεκινήσαμε κοιτώντας τους παλιούς και απλά μπήκαμε στο παιχνίδι. Αν υπήρχαν καλύτερες συνθήκες υποδομές και περισσότερο ενδιαφέρον από ανώτερους όλα θα ήταν αλλιώς!

giannis-paschalis-dragster-0-402m-paschali-gianni-drag-record-panellinios-protathlitis-vraveuseis-amotoe

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο.

Δείτε όλα τα θέματα του Engine Power  στο SPORTIME!!!

Επιστροφή στην Αρχική

BC RACING

ST suspensions

Auto MArine gas

ζημινοπουλοσ ελαστικα κορινθοσ

ELESPO ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ

CTD AUTO MOTO ACCESSORIES

CTD ACCESSORIES

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

KOLIOUSIS SUZUKI PARTS

ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΦΑΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ OPEL ΧΑΛΚΙΔΑ

  • amotoe-programma-agonon-2025-engine-power
    2 τροχοί

    ΑΜΟΤΟΕ πρόγραμμα αγώνων 2025

    ΑΜΟΤΟΕ πρόγραμμα αγώνων 2025   ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ AMOTOE 2025  Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΜΟΤΟΕ, ενέκρινε το Αγωνιστικό ημερολόγιο για το έτος 2025 και είναι το παρακάτω:   ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ENDURO  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ENDURO  1ος Αγώνας [...]
  • rotax-2025-epathlo-agones-kart-dyo-agones-engine-power
    4 τροχοί

    Έπαθλο Rotax 2025 το πρόγραμμα

    Έπαθλο Rotax 2025 το πρόγραμμα Το πρόγραμμα του Επάθλου ROTAX του 2025 απαρτίζεται από δύο αγώνες, έναν μονό και έναν διπλό. Η αρχή θα γίνει στις 3-4 Μαΐου στην Καλαμάτα με τη διεξαγωγή του μονού [...]
  • h-fia-tha-elegxei-perissotero-ta-pterygia-ton-agonistikon-f1-2025-engine-power
    4 τροχοί

    Η FIA θα ελέγχει περαιτέρω την ευελιξία των πτερυγίων το 2025

    Η FIA θα ελέγχει περαιτέρω την ευελιξία των πτερυγίων το 2025 Ένα αμφιλεγόμενο ζήτημα τη σεζόν 2024, η ευελιξία των πτερυγίων θα υπόκειται σε αυξημένους ελέγχους και πιο εκτεταμένες, εφάπαξ δοκιμές το 2025. Θα μπορούσε [...]
  • o-Robert- Virves-hgeitai-ths-skoda-to-2025-engine-power
    4 τροχοί

    Ο Robert Virves ηγείται της Skoda το 2025

    Ο Robert Virves ηγείται της Skoda το 2025 Ο Εσθονός οδηγός θα αγωνιστεί σε πλήρες πρόγραμμα WRC2 αυτή τη σεζόν. Για αυτό, θα ενταχθεί στην ομάδα Toksport που έχει χάσει αρκετούς σημαντικούς ανταγωνιστές. Θα φέρει [...]
  • panellinio-protathlima-karting-2025-programma-engine-power
    4 τροχοί

    Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting 2025

    Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting 2025 Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting για το 2025! Το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting για το 2025 ανακοινώθηκε από την ΟΜΑΕ, με το θεσμό να απαρτίζεται από 4 αγώνες. Αλυτάρχης σε [...]
proto-trial-ride-4x4-2024-engine-power

1ο Trail Ride 4×4 2024 | Αναγγελία

4 τροχοί

1ο Trail Ride 4×4 2024 | Αναγγελία Trail Ride 4×4 2024 : Μια χωμάτινη διαδρομή 4Χ4 στα πέριξ της Βόρειας Αττικής, με μήκος 125 χιλιόμετρα και 5 Ειδικές διαδρομές Regularity Trail Ride 4×4 2024 : Μετά […]

Μετατροπή FIAT SCUDO Combinato, σε μικρό, αυτοκινούμενο τροχόσπιτο

4 τροχοί

Πως μπορείς νά χωρέσεις, στό χώρο ἑνός 9θέσιου mini bus, ότι χρειάζονται, για νά κάνουν ελεύθερες διακοπές, δύο άτομα (καί με καλή θέληση και μιά μικρή σκηνή, τέσσερα)!

X- Tuning Ecu Repair | Επισκευή εγγεφάλων, sw, flashers, programmers, ρομποτική τεχνολογία

4 τροχοί

X- Tuning Ecu Repair | Επισκευή εγγεφάλων, sw, flashers, programmers, ρομποτική τεχνολογία. Η X -Tuning ecu repair electronic διαθέτει πάντα τα τελευταία διαγνωστικά μηχανήματα, sw, flashers, και programmers, ρομποτική τεχνολογία, για την εργοστασιακή επισκευη όλων […]

sto-sfyri-ola-ta-antikeimena-tou-Michael -Schumacher-kranh-gantia-stoles-mpotes-sampania-engine-power

Στο σφυρί όλα τα αντικείμενα του Michael Schumacher

4 τροχοί

Στο σφυρί όλα τα αντικείμενα του Michael Schumacher Μια ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ συλλογή με αναμνηστικά του Michael Schumacher αξίας 1,4 εκατομμυρίων λιρών πρόκειται να βγει σε δημοπρασία λίγες μόνο ημέρες αφότου το εμβληματικό αυτοκίνητό του βγήκε στην […]

AUTO LOUBARIS,ENGINE POWER

AUTO LOUVARIS BMW 750I

4 τροχοί

AUTO LOUVARIS BMW 750I AUTO LOUVARIS ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ EXTREME SUPER CARS – ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ 117 ΑΧΑΡΝΕΣ – ΑΤΤΙΚΗ Στην έκθεσή μας που θα βρείτε επιλεγμένα μεταχειρισμένα πολυτελή αυτοκίνητα από τις κατηγορίες: – SuperCars – Luxury Cars […]

ΧΑΛΕΠΛΗΣ SERVICE ΛΑΜΙΑ

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΣ

ΚΟΥΛΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟ

latsis συνεργειο αυτοκινητων

Φανοποιεια Ζηκοσ team περιστερι

Καππασ φανοποιειο

borbolis bmw service

παραδοσιακη ταβερνα go gos