
Μιχάλης Παπουτσάς Trail Ride: Η Ιτέα, το περασμένο διήμερο 25-26 Οκτωβρίου, έγινε το επίκεντρο της μοτοσυκλετιστικής πλοήγησης και ακρίβειας, καθώς φιλοξένησε τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Κυπέλλου Trail Ride 2025 υπό την αιγίδα της Α.ΜΟΤ.Ο.Ε. Η διοργάνωση ήταν επισήμως ενταγμένη στο καλεντάρι, με κέντρο τη μαρίνα και διαδρομές που δοκίμασαν την υπομονή, το roadbook και την κόπωση των αναβατών σε δύο σκέλη· με άλλα λόγια, πλήρες διήμερο όπως προβλέπει ο κανονισμός.
(Α.ΜΟΤ.Ο.Ε)
Στη γενική κατάταξη του Trail Ride ο Ιωσήφ Μπουτσαξής έγραψε τον ταχύτερο συνολικό χρόνο και πήρε τη νίκη, μπροστά από τον Στέφανο Θεοχάρη, ενώ ο Μιχάλης Παπουτσάς ο Μυκονιάτης που μας απασχολεί εδώ ανέβηκε τρίτος στο βάθρο της γενικής, κερδίζοντας την κατηγορία Μ2 με στιβαρή παρουσία και δεύτερο σκέλος… σχεδόν σε «κοντέρ αλήθειας».
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ (TRIAL TIDE ΙΤΕΑΣ)
| Θέση | Αναβάτης | Κατηγορία | Χρόνος 1ου σκέλους | Χρόνος 2ου σκέλους | Σύνολο |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Joseph Boutsaxis | M5 | 3:17:08.756 | 3:27:13.859 | 6:44:22.615 |
| 2 | Stefanos Theocharis | M4 | 3:20:38.821 | 3:33:19.923 | 6:53:58.744 |
| 3 | Michalis Papoutsas | M2 | 3:32:30.438 | 3:23:22.808 | 6:55:53.246 |
| 4 | Gerasimos Gkogkas | M5 | 3:09:12.946 | 3:50:17.983 | 6:59:30.929 |
| 5 | Konstantinos Alexiou | M2 | 3:24:28.383 | 3:38:04.388 | 7:02:32.771 |
| 6 | Ioannis Thymiopoulos | M4 | 3:16:57.070 | 3:48:11.710 | 7:05:08.780 |
| 7 | Dimitris Varvakis | M3 | 3:26:51.907 | 3:44:35.619 | 7:11:27.526 |
| 8 | Sotiris Tsiavalias | M2 | 3:29:35.005 | 3:42:02.826 | 7:11:37.831 |
| 9 | Stylianos Karamanos | M3 | 3:29:32.375 | 3:43:43.958 | 7:13:16.333 |
| 10 | Konstantinos Hatzimichalis | M4 | 3:37:48.448 | 3:48:14.922 | 7:26:03.370 |
| 11 | Giannis Famelis | M3 | 3:29:50.469 | 3:58:00.866 | 7:27:51.335 |
| 12 | George Kalogirou | M5 | 3:50:10.111 | 3:47:52.491 | 7:38:02.602 |
| 13 | Stylianos Despiris | M2 | 3:39:28.570 | 4:18:43.430 | 7:58:12.000 |
| 14 | Apostolos Zeitounian | M5 | 4:00:56.334 | 4:10:53.213 | 8:11:49.547 |
| 15 | Lilly Daskalopoulou | M2 | 3:56:59.597 | 4:27:52.667 | 8:24:52.264 |
| 16 | Ioannis Polychronis | M3 | 3:52:21.893 | 4:47:08.137 | 8:39:30.030 |
| 17 | Charilaos Vostantzoglou | M3 | 4:20:35.969 | 4:21:49.617 | 8:42:25.586 |
| 18 | Politimi Kyriakopoulou | M2 | 4:03:34.185 | 4:42:30.355 | 8:46:04.540 |
| 19 | Emmanouil Anousakis | M2 | 4:36:31.521 | 4:37:21.924 | 9:13:53.445 |
| 20 | Petros Pissaridis | M2 | 7:36:31.521 | 3:30:46.902 | 11:07:18.423 |
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Μ2 (TRIAL TIDE ΙΤΕΑΣ)
| Θέση | Αναβάτης | Ομάδα | Χρόνος |
|---|---|---|---|
| 1 | Μιχάλης Παπουτσάς | Α.Σ.Μ.Μ. Μυκόνου | 6:55:53.246 |
| 2 | Κωνσταντίνος Αλεξίου | – | 7:02:32.771 |
| 3 | Σωτήρης Τσιαβαλιάς | – | 7:11:37.831 |
| 4 | Στυλιανός Δεσπύρης | – | 7:58:12.000 |
| 5 | Lilly Δασκαλοπούλου | – | 8:24:52.264 |
| 6 | Πολυτίμη Κυριακοπούλου | – | 8:46:04.540 |
| 7 | Εμμανουήλ Ανουσάκης | – | 9:13:53.445 |
| 8 | Πέτρος Πισσαρίδης | – | 11:07:18.423 |
Μιχάλης Παπουτσάς Trail Ride: Πάμε τώρα στη βαθμολογία, με το μικροσκόπιο.
Το σύστημα απονομής πόντων του Κυπέλλου αποδίδει 25–20–16–13–11–10–9–8… στους πρώτους δεκαπέντε κάθε κατηγορίας και κρίσιμη λεπτομέρεια — διπλασιάζει τους βαθμούς στους διήμερους αγώνες. Η Ιτέα ήταν διήμερη, άρα οι βαθμοί για την κατηγορία Μ2 στον συγκεκριμένο γύρο έγιναν 50–40–32–26–22–20–18–16 αντίστοιχα.
Εφαρμόζοντας αυτήν ακριβώς την κλείδα βαθμολόγησης στους χρόνους του αγώνα, ο Παπουτσάς παίρνει 50 πόντους από την Ιτέα και, προσθέτοντας τους 16 του 1ου γύρου στο Κρυονέρι, ανεβαίνει στους 66 συνολικά.
Το ιστορικό του πρώτου γύρου μάς το δίνει η επίσημη σελίδα βαθμολογιών της Α.ΜΟΤ.Ο.Ε.: μετά το Κρυονέρι (9/3) η Μ2 είχε κορυφή τον Πέτρο Πισσαρίδη με 25, ακολουθούσαν η Πολυτίμη Κυριακοπούλου με 20, ο Μιχάλης Παπουτσάς με 16, ο Θεόδωρος Ερμήλιος με 13, η Lilly Δασκαλοπούλου με 11, ο Μανώλης Ανουσάκης με 10 και ο Αντώνης Ντουμπάκης με 9. Αυτά είναι τα «κεφάλαια» που συνυπολογίσαμε για να φτιάξουμε την επικαιροποιημένη εικόνα μετά την Ιτέα.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Μ2 ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΙΤΕΑ
| Θέση | Αναβάτης | Σύλλογος | Βαθμοί |
|---|---|---|---|
| 1 | Μιχάλης Παπουτσάς | Α.Σ.Μ.Μ. Μυκόνου | 66 |
| 2 | Πέτρος Πισσαρίδης | – | 41 |
| 3 | Κωνσταντίνος Αλεξίου | – | 40 |
| 4 | Πολυτίμη Κυριακοπούλου | – | 40 |
| 5 | Lilly Δασκαλοπούλου | – | 33 |
| 6 | Σωτήρης Τσιαβαλιάς | – | 32 |
| 7 | Εμμανουήλ Ανουσάκης | – | 28 |
| 8 | Στυλιανός Δεσπύρης | – | 26 |
| 9 | Θεόδωρος Ερμήλιος | – | 13 |
| 10 | Αντώνης Ντουμπάκης | – | 9 |
Για την ταυτότητα του αναβάτη δεν χωρά αμφιβολία:
Ο Μιχάλης Παπουτσάς τρέχει με τον Α.Σ.Μ.Μ. Μυκόνου, κάτι που εμφανίζεται καθαρά στα επίσημα δελτία συμμετοχής της Α.ΜΟΤ.Ο.Ε. για τον 1ο αγώνα, όπου αναγράφεται ως «Α.Σ.Μ.Μ. ΜΥΚΟΝΟΣ» στον αριθμό συμμετοχής #51. Είναι ορισμός του «Μυκονιάτη αθλητή» και πλέον ο άνθρωπος που έβαλε τη Μ2 να… κοιτάζει Κυκλάδες.
Κλείνοντας, δυο καθαρές παρατηρήσεις για να ξέρουμε τι βλέπουμε.
Η Μ2 είναι η κατηγορία των 300–390 cc βάσει προκήρυξης, άρα ο ανταγωνισμός είναι στιβαρός και τεχνικός, με μοτέρ που ζητούν ρυθμό αλλά και σύνεση. Και ναι, στην Ιτέα ο αγώνας ήταν διήμερος, άρα οι βαθμοί μετράνε διπλοί· αυτό ακριβώς αποτυπώνεται στους υπολογισμούς που φέρνουν τον Παπουτσά πρώτο στη συνολική βαθμολογία μετά από δύο γύρους.
Όλα τα παραπάνω βασίζονται σε επίσημα έγγραφα της Α.ΜΟΤ.Ο.Ε. και στα λεπτομερή αποτελέσματα του Enduro24. Δημοσιογραφία χωρίς καπνό και καθρέφτες, με μια μόνο μικρή δόση υπερβολής για τον νικητή της Μυκόνου. Γιατί κάπου πρέπει να αφήνουμε χώρο και στο πάθος.



