WorldSBK Alvaro Bautista Estoril: Σκληρή μάχη με τον Jonathan Rea

WorldSBK Alvaro Bautista Estoril

WorldSBK Alvaro Bautista Estoril: Μάχη με τον Alvaro Bautista στο Estoril: Το WorldSBK «αποθαρρυντικό» για τον Jonathan Rea. Ο Jonathan Rea λέει ότι ήταν «απογοητευτικό» να αντιμετωπίσει τον Alvaro Bautista στο Estoril WorldSBK.

Ενώ ο Jonathan Rea επέστρεψε στη μάχη για θέσεις στο βάθρο στο Estoril WorldSBK, η μάχη με τον Alvaro Bautista ήταν μια «απογοητευτική» εμπειρία για τον αναβάτη της Pata Yamaha. Από τότε που ο Bautista μετακόμισε στο World Superbike από το MotoGP το 2019, η ταχύτητα στις ευθείες ήταν ένα από τα μεγαλύτερα όπλα του έναντι των αντιπάλων του.

Πάντα ευγενικός με τα ελαστικά, θα ήταν άδικο να χαρακτηρίσουμε τον Bautista ως έναν μονοδιάστατο αναβάτη που βασίζεται στην απόδοση στην ευθεία για να πετύχει αποτελέσματα, αλλά ακόμη και απέναντι σε άλλους αναβάτες της Ducati και ακόμη και με το πρόσθετο βάρος που αναγκάζεται να οδηγήσει βάσει των κανονισμών ισορροπίας απόδοσης που εισήχθησαν στις αρχές του 2024, ο Ισπανός αναβάτης εξακολουθεί να παρουσιάζει συχνά ένα σημαντικό πλεονέκτημα ταχύτητας στην ευθεία έναντι των αντιπάλων του.

Αυτό ήταν ιδιαίτερα εμφανές στο Εστορίλ, το οποίο διαθέτει τη μεγαλύτερη ευθεία εκκίνησης-τερματισμού της σεζόν. Ο Μπαουτίστα διέπρεψε βγαίνοντας από την μεγάλη τελευταία στροφή και κατά μήκος της ευθείας, αλλά τον πρόλαβαν ξανά οι πίσω του – τουλάχιστον στους πρώτους γύρους των αγώνων – στα πιο στενά τμήματα της πίστας στους τομείς δύο και τρία.

Ήταν τέτοιο το πλεονέκτημα του Bautista μεταξύ της τελευταίας στροφής και της πρώτης στροφής που ο Rea λέει ότι το βρήκε «απογοητευτικό».

«Το πιο εύκολο σημείο για να προσπεράσεις είναι στην ευθεία», δήλωσε ο Jonathan Rea στο WorldSBK.com μετά τον 2ο αγώνα του Estoril.

«Δυστυχώς, δεν είχαμε αυτή την πολυτέλεια.» 

«Φυσικά, δεν είμαι ο πιο κοντός αναβάτης, ούτε ο πιο αποτελεσματικός αεροδυναμικά, αλλά δεν μπορούμε να χάσουμε τόσο χρόνο. Οπότε, είναι δύσκολο.» 

«Καταλαβαίνω επίσης την άποψή του, αλλά το να παλέψεις μαζί του είναι εξαιρετικά δύσκολο.»

Ο Rea έπεσε προς τα πίσω και στους τρεις αγώνες στο Estoril, αλλά πιο σημαντικά στον 2ο Αγώνα. Ο Βορειοϊρλανδός είπε ότι αυτό οφειλόταν σε μια αλλαγή στις ρυθμίσεις που έκανε για τον τελευταίο αγώνα που του κόστισε πρόσφυση στο πίσω μέρος.

«Αλλά, στην ουσία, μας πήγε εις βάρος μας. Δυσκολεύτηκα πολύ με την πρόσφυση του πίσω ελαστικού σε όλο τον αγώνα.» 

«Έτσι, στην αρχή του αγώνα ένιωθα καλά, αλλά μόλις μου έπεσε για πρώτη φορά το πίσω ελαστικό, ένιωσα σαν να καθόμουν στάσιμη πάπια, οπότε ήρθε η ώρα να πάρω τη μοτοσικλέτα σπίτι.»

Πρόσθεσε: «Απλώς μερικά προβλήματα ρύθμισης, απλώς μια λάθος κατεύθυνση που πήραμε. Αλλά πρέπει να κάνετε αυτές τις αλλαγές για να προσπαθήσετε να βελτιωθείτε.» 

«Οπότε, θα μάθουμε από αυτό και θα πάμε στη Χερέθ με, ας πούμε, ένα καλό προαίσθημα ότι καταφέραμε να παλέψουμε μέσα στην πρώτη πεντάδα και να προσπαθήσουμε να ολοκληρώσουμε τη χρονιά δυνατά.»

«Αλλά πρέπει να ήταν η φαντασία μου, επειδή ελέγξαμε τα δεδομένα και δεν υπήρχε τίποτα λάθος σε αυτό το σημείο».

WorldSBK Alvaro Bautista Estoril: «Απογοητευμένος» με το ατύχημα στον αγώνα Superpole

Οι αλλαγές στις ρυθμίσεις του Αγώνα 2 έγιναν μετά από μια σύγκρουση στον Αγώνα Superpole. Ήταν κάτι που άφησε τον Ρέα «απογοητευμένο» επειδή ένιωθε ότι είχε την ευκαιρία να πετύχει ένα καλό αποτέλεσμα. «Είμαι απογοητευμένος με [το ατύχημα στον αγώνα Superpole], για να είμαι ειλικρινής, επειδή είχα καλή θέση στην πίστα», είπε ο Rea.

«Όταν πέρασε ο Loka [Andrea Locatelli], είχα κατά νου την τρίτη θέση του στις φιλοδοξίες για το πρωτάθλημα, οπότε δεν ήθελα πραγματικά να εμπλακώ. Πίστευα ότι θα είχε ρυθμό για να ανταγωνιστεί τον Alvaro [Bautista] και ακόμα παραπέρα.» 

«Αλλά μετά από μερικούς γύρους φάνηκε ότι απλά δεν τα κατάφερνε στις πίστες. Έτσι, σκέφτηκα, “Εντάξει, πρέπει να προσπαθήσω να κάνω μια πρόκληση”, επειδή ένιωθα καλά με τη μοτοσικλέτα.» 

«Ήμασταν πολύ δυνατοί στους τομείς δύο και τρία, οπότε σκέφτηκα ότι αν μπορούσα να είμαι εκεί στον τελευταίο γύρο, θα ήταν η ευκαιρία μου.» 

«Αλλά έπεσα στην έβδομη στροφή, λίγο πάνω από το όριο. Λίγους βαθμούς περισσότερο από τον προηγούμενο γύρο και για αυτά τα περιθώρια μιλάμε.»

«Στο Engine Power ο κινητήρας της επικαιρότητας δεν σβήνει ποτέ, μείνετε στην τροχιά μας για κάθε στροφή, προσπέραση και έκρηξη αδρεναλίνης στον κόσμο της μηχανοκίνησης

 

author avatar
MR ZERO
Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
  • i-lista-me-tous-nikites-olon-ton-epochon-sto-motogp
    2 Τροχοί - Moto

    Η λίστα με τους νικητές όλων των εποχών στο MotoGP

    Η λίστα με τους νικητές όλων των εποχών στο MotoGP Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP όπως το γνωρίζουμε σήμερα διεξάγεται από το 1949.  Σε αυτό το διάστημα, αμέτρητα ονόματα έχουν έρθει και έχουν φύγει, χαραγμένα στην [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Λιβέρης: Δεύτερος Στο Φινάλε Του Πρωταθλήματος BNL

    Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και δημοφιλές πρωτάθλημε καρτ BNL των Κάτω Χωρών ανέβηκε τελικά το περασμένο Σαββατοκύριακο ο νεαρός Ελληνας οδηγός Διονύσης Λιβέρης στην περίφημη πίστα Γκένκ του Βελγίου. Στο πρωτάθλημα [...]
  • Πολιτική αεροπορία

    Το νέο Boeing 777X έρχεται το 2020;

    Το 777X θα είναι το μεγαλύτερο και αποδοτικότερο αεροσκάφος στον κόσμο σε όλους τους τομείς απόδοσης. Θα έχει πρωτοπορίες στην αεροδυναμική και στους κινητήρες, με 10% χαμηλότερους ρύπους και κατανάλωση καυσίμου, και 10% χαμηλότερο κόστος [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Η Huawei από τα Smartphone μπαίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία.

    Η Huawei μπαίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία, τα πρώτα EVs έρχονται το 2021 Εάν πιστεύατε ότι ένα ημι-αυτόνομο ηλεκτρικό αυτοκίνητο από την Apple είναι μια άγρια ​​ιδέα, ετοιμαστείτε να σοκαριστείτε καθώς ένας άλλος τεχνολογικός γίγαντας φέρεται να εργάζεται σε [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    Harley Davidson Iron 883

    Νιώστε την απλότητα δύο τροχών, ενός τιμονιού και ενός κινητήρα. Βλέπετε έναν πρωτοπόρο στο λιτό, κατάμαυρο γυμνό στιλ custom. Στα χρόνια που πέρασαν από την πρώτη του εμφάνιση, το Iron 883™ έγινε ακόμη καλύτερο. Αναβαθμισμένη [...]
  • giorgos-lagos-drift-apotelesmata-panellinios-agonas-drift-LIMANI-irakleio-kriti-OMAE-
    4 τροχοί - Auto

    Αποτελέσματα του 1ου αγώνα Παν. Πρωταθλήματος Drift

    Αποτελέσματα του 1ου αγώνα Παν. Πρωταθλήματος Drift Αποτελέσματα του 1ου αγώνα Παν. Πρωταθλήματος Drift στο λιμάνι του Ηρακλείου. Με πρώτο τον Γιώργο Λαγό να ξεχωρίζει στα δοκιμαστικά. 1ος αγώνας πανελλήνιου πρωταθήματος Drift τα αποτελέσματα της [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    Σπύρος Μάρκου και μιλάμε για FLAT TRACK

    Σπύρος Μάρκου και μιλάμε για FLAT TRACK MR ZERO Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    10 έξυπνες καινοτομίες και τεχνολογίες αυτοκινήτων

    Προετοιμαστείτε να εκπλαγείτε από αυτά τις απίστευτες καινοτομίες αυτοκινήτων που μας περνάνε στο επόμενο επίπεδο τεχνολογίας! MR ZERO Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    MotoGP: Νεύρα Crutchlow που περίμενε αυθαίρετα να του επιστρέψει το HRC 3 μηχανικούς

    Όταν ο Lorenzo πήγε στην Honda και ξεκίνησε δοκιμές, -τέτοια εποχή πέρσι- το HRC πήρε δύο σπεσιαλίστες των ηλεκτρονικών από την LCR και τον Crutchlow, τους Holterman και Barbiani και τους ανέθεσε στον Lorenzo μαζί [...]
  • giannis-peristeraw-yamaha-WorldSSP300-nikitis-tetartos-tsexia-engine-power
    2 Τροχοί - Moto

    Η Ελληνική ψυχή του Γιάννη Περιστερά έγραψε πάλι ιστορία

    Η Ελληνική ψυχή του Γιάννη Περιστερά έγραψε πάλι ιστορία Η Ελληνική ψυχή του Γιάννη Περιστερά έγραψε πάλι ιστορία με μια τεράστια επιτυχία στην Τσεχία με την κατάκτηση της 4ης θέσης στο WorldSSP300 ! Η Ελληνική [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Περί MR ZERO 1283 Άρθρα
Εμπιστοσύνη : Για περισσότερα από 13 χρόνια βρισκόμαστε στην κορυφή της διαφήμισης, της προώθησης και της επικοινωνίας, αποτελώντας σημείο αναφοράς στον χώρο. Με περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που έχουν εμπιστευθεί τις υπηρεσίες μας, αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε απλά μια εταιρεία. Συνεργάτης : Είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης που κάθε επαγγελματίας χρειάζεται για να φτάσει στους στόχους του. Με αξιοπιστία, πάθος και διάθεση να προσφέρουμε τα μέγιστα, δημιουργούμε καταχωρίσεις και καμπάνιες που ξεχωρίζουν και αποδίδουν. Καινοτομία : Η καινοτομία στον τρόπο που διαφημίζουμε και η προσήλωσή μας στα αποτελέσματα, μας κάνουν να ξεχωρίζουμε. Προσφέρουμε εγγυημένα, μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα, γιατί πιστεύουμε πως η επιτυχία των συνεργατών μας είναι και δική μας επιτυχία. https://magiclamp.gr/poioi-eimaste/