
Alonso vs Hamilton: Αν υπάρχει ένα πράγμα που δεν αλλάζει στη Formula 1, είναι ότι ο Φερνάντο Αλόνσο και ο Λιούις Χάμιλτον δεν θα γίνουν ποτέ κολλητοί. Δεκαεπτά χρόνια μετά τη θρυλική τους σύγκρουση στη McLaren του 2007, οι δύο βετεράνοι συνεχίζουν να ανταλλάσσουν… βλέμματα, φρένα και ειρωνικά σχόλια. Στη Σιγκαπούρη, το επεισόδιο είχε τίτλο:
“Φρένα, Ποινές και Γκρίνιες”.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο Χάμιλτον, σε μια προσπάθεια να κάνει late push με φρέσκα μαλακά ελαστικά, άρχισε να χάνει φρένα και… λογική. Σε έναν μόνο γύρο, βγήκε εκτός πίστας τέσσερις φορές προφανώς σε μια παράξενη εκδοχή “track limits challenge”. Ο Αλόνσο, που βρισκόταν από πίσω, είδε τον Βρετανό να κάνει το μονοθέσιό του… αεροπλάνο και έγινε έξαλλος:
«Γαμώτο ρε φίλε, δεν μπορώ να το πιστέψω! Είναι ασφαλές να οδηγώ χωρίς φρένα;»
Ο Ισπανός έβραζε. Όχι μόνο γιατί ο Χάμιλτον του έκοψε ρυθμό, αλλά γιατί όπως θα έλεγε κι ο ίδιος– «ο τύπος έκανε slalom και στο τέλος τον κρατούσε πίσω 0,4 δευτερόλεπτα». Στο Μαρανέλο έσβηναν φωτιές, στο pitwall της Aston Martin έπεφταν σκούφοι, και στα social media… ξεκίνησε ο τρίτος παγκόσμιος. Ο Χάμιλτον, πάντως, είχε τη δική του εκδοχή:
«Είδα τα φρένα μου να καίνε, αλλά δεν έλεγαν ότι ήταν στο μέγιστο. Μετά το πεντάλ μου έφυγε και… ήμουν απλώς ευγνώμων που μπήκα στη στροφή!»
Μετά ήρθε η ποινή των 5 δευτερολέπτων, που τον έριξε 8ο και ανέβασε τον Αλόνσο στην 7η θέση — ένα μικρό δώρο δικαιοσύνης για τον Ισπανό που έχει ορκιστεί να μην αφήσει ποτέ κανέναν να του “φάει τη θέση” χωρίς φωνές. Ο Φρεντ Βασέρ προσπάθησε να υποβαθμίσει το δράμα λέγοντας με χαμόγελο:
«Ο Λιούις ήταν τριάντα δευτερόλεπτα πιο αργός… αλλά στην ασφαλή πλευρά.»
Ναι, Fred, αλλά στο τέλος του αγώνα, μόνο το “safety” θυμόμασταν.
Ο Αλόνσο όμως δεν τελείωσε εκεί. Μετά την κόντρα του με τον νεαρό Hadjar, έριξε άλλη μια ατάκα που θα μείνει στην ιστορία:
«Αν μου μιλάς κάθε γύρο, θα αποσυνδέω τον ασύρματο!»
Ο 43χρονος Ισπανός παραμένει ο πιο “παραδοσιακός” οδηγός της Formula 1 — αυτός που μπορεί να γκρινιάξει, να μοιράσει καρφιά και να κάνει highlight αγώνα την ίδια στιγμή. Ο δε Hadjar απάντησε με τη φράση της χρονιάς:
«Αν δεν το απόλαυσε, τότε είναι πολύ γκρινιάρης!»
Και κάπου εκεί, το paddock γέλασε. Γιατί, ας είμαστε ειλικρινείς: κανείς δεν γκρινιάζει με τόσο πάθος όσο ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο άνθρωπος θα μπορούσε να κάνει podcast με τίτλο “Radio Complaints” και να βγάζει περισσότερα views από το Drive to Survive. Στο τέλος, ο Hamilton έκανε δηλώσεις “διαχείρισης κρίσης”:
«Δεν ξέρω πώς κράτησα τον Φερνάντο πίσω. Ήταν πολύ δύσκολο.»
Και ο Αλόνσο, πάντα ο κύριος του δράματος, απάντησε με χαμόγελο τύπου “ξέρεις τι έκανες”:
«Κάποιες κινήσεις με 300 χλμ/ώρα είναι λίγο οριακές… αλλά εντάξει, είναι δικό τους πρόβλημα.»
Η αιώνια κόντρα Alonso vs Hamilton:
Η κόντρα HamiltonAlonso δεν πεθαίνει ποτέ. Όσα χρόνια κι αν περάσουν, όσα μονοθέσια κι αν αλλάξουν, οι δυο τους θα βρίσκουν έναν τρόπο να ξαναζωντανεύουν το δράμα. Και το κοινό; Το απολαμβάνει κάθε φορά. Γιατί Formula 1 χωρίς Alonso και Hamilton να τσακώνονται… είναι σαν παέγια χωρίς ρύζι και ο Ελληνικός χωρίς δράμα και καφετζού.
«Στο Engine Power ο κινητήρας της επικαιρότητας δεν σβήνει ποτέ, μείνετε στην τροχιά μας για κάθε στροφή, προσπέραση και έκρηξη αδρεναλίνης στον κόσμο της μηχανοκίνησης!»