Ράλλυ ΔΕΘ 2025: Ανασκόπηση & Αποτελέσματα

rally-deth-2025-anaskopisi-apotelesmata-tsolakidis.

Ράλλυ ΔΕΘ 2025: Το Ράλλυ ΔΕΘ του 2025 έγραψε ιστορία. Όχι μόνο γιατί γέμισαν οι ειδικές με κόσμο που μύριζε βενζίνη από μακριά, αλλά γιατί ο Σωκράτης Τσολακίδης έκανε αυτό που ξέρει καλύτερα: πήρε το τιμόνι, το λύγισε στα χέρια του και είπε σε όλους «εδώ είναι το σπίτι μου». Άλλωστε, το ΔΕΘ είναι δικό του… το αποδεικνύει κάθε φορά, σαν να βάζει την υπογραφή του σε έργο τέχνης.

Δίπλα του, ο Γιώργος Πολυζώης. Συνοδηγός; Όχι. Συγκυβερνήτης. Γιατί όταν μιλάμε για ράλλυ, το δίδυμο είναι σαν ζευγάρι που χορεύει τάνγκο με φουλ γκάζι. Ένα λάθος πάτημα και όλα πάνε στράφι. Μόνο που εδώ τα βήματα βγήκαν άψογα. Πίσω τους, ο Τίτος Τιτάκης με τον Αλέξανδρο Χαλκιαδάκη. Δεν έκαναν απλά μια δεύτερη θέση· έδωσαν την αίσθηση ότι αν ο αγώνας είχε λίγα χιλιόμετρα ακόμα, θα πίεζαν μέχρι να τρίζουν οι ζάντες. Έδειξαν δόντια, και αυτό αρέσει στον κόσμο. Και στην τρίτη θέση, ο Χρήστος Αυγερόπουλος με τον Παντελή Παπανδρέου. Με ένα Peugeot 208 Rally4 που απέδειξε πως δεν χρειάζεται να έχεις το «τέρας» για να κλέψεις καρδιές. Πήραν την κατηγορία F2 και το έκαναν με στυλ – σαν εκείνον τον τύπο που μπαίνει στο μαγαζί χωρίς πολλά-πολλά και όλοι γυρίζουν να τον κοιτάξουν.

Το Ράλλυ ΔΕΘ 2025 δεν είχε μόνο χρόνους και κατατάξεις. Είχε πάθος, μάχες, μυρωδιές από καμένα λάστιχα και στιγμές που θα μείνουν στις μνήμες. Είχε τους θεατές στις άκρες του δρόμου να ουρλιάζουν για το κάθε πέρασμα. Είχε οδηγούς που έγραψαν ιστορίες μικρές και μεγάλες. Και στο τέλος, αυτό που μένει δεν είναι ποιος βγήκε πρώτος, δεύτερος ή τρίτος. Είναι η αίσθηση πως για δύο μέρες η Χαλκιδική έβραζε από αδρεναλίνη. Και πως το ΔΕΘ, όσο υπάρχουν τύποι σαν τον Τσολακίδη και οι υπόλοιποι “τρελοί” με τα κράνη, θα συνεχίσει να είναι το ράλλυ που κάνει τον Σεπτέμβρη να μυρίζει γκάζι.

rally-deth-2025-anaskopisi-apotelesmata-tsolakidis.

Γενική Εκτίμηση Engine Power για το Ράλλυ της ΔΕΘ.

Ο αγώνας επιβεβαίωσε πως ο Σωκράτης Τσολακίδης παραμένει το μεγάλο “αφεντικό” του ΔΕΘ· με αυτή τη νίκη διεύρυνε το ρεκόρ του ως πολυνίκης του αγώνα.
Παρά το γεγονός ότι η μάχη για την κορυφή γενικής δεν έφτασε στα υψηλά επίπεδα έντασης που θα περίμενε κανείς, η χρονιά συνολικά για τις υπόλοιπες κατηγορίες έδειξε ότι υπάρχει ζωντάνια και ενδιαφέρον στην ειδική βαθμολογία των δικίνητων, των μικρότερων κατηγοριών, και των νεότερων οδηγών.

Ράλλυ ΔΕΘ 2025 Όταν ο δρόμος μίλησε

«Στο Engine Power ο κινητήρας της επικαιρότητας δεν σβήνει ποτέ, μείνετε στην τροχιά μας για κάθε στροφή, προσπέραση και έκρηξη αδρεναλίνης στον κόσμο της μηχανοκίνησης

Στην πίστα της ενημέρωσης: Μιχάλης Κοντιζάς

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ