WRC Rally Acropolis Ο Ogier εξηγεί την έξοδο του στο ράλι Ακρόπολις

WRC- Rally- Acropolis - Ogier-WRC-2023-RALLY-FIA-ENGINE-POWER

WRC Rally Acropolis Ο Ogier εξηγεί την έξοδο του στο ράλι Ακρόπολις

WRC Rally Acropolis : Ο Ogier εξηγεί την έξοδο του στο ράλι Ακρόπολις στην τελευταία 12η ειδική στο Ελευθεροχώρι για την ήμερα του Σαββάτου.

WRC Rally Acropolis : Ο Sébastien Ogier εξήγησε τη σειρά των γεγονότων που τον οδήγησαν στην αποχώρησή του από το Ράλι Ακρόπολις Ελλάδας μετά τον τελικό του Σαββάτου.

Ο οδηγός της Toyota πήρε το προβάδισμα της διοργάνωσης όταν ο Thierry Neuville αποσύρθηκε με σπασμένη ανάρτηση στο πρώτο στάδιο του απογεύματος, και ο Ogier είχε τότε ένα υπερασπίσιμο περιθώριο έναντι του συμπαίκτη και του παγκόσμιου πρωταθλητή Kalle Rovanperä.

Προχωρώντας στο τεστ Ελευθεροχωρίου που τελείωσε την ημέρα, ο Ogier ήταν 12,4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Rovanperä, ο οποίος φαινόταν ικανοποιημένος να κατακτήσει τη δεύτερη θέση έχοντας κατά νου τον τίτλο.

Αλλά το SS12 αποδείχθηκε καταστροφικό για τον Ogier που έχασε τέσσερα λεπτά με δύο πίσω τρυπήματα και σπασμένη πίσω δεξιά ανάρτηση.

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν σχολίασε στον ρεπόρτερ της σκηνής για το τι είχε συμβεί, αλλά μόλις επέστρεψε (αργά) στο σέρβις παρκ άνοιξε στα μέσα ενημέρωσης και αποκάλυψε ότι η ίδια τρύπα που έβαλε στο περιθώριο ήταν ο Neuville. απογευματάκι πρώτα ξετυλίγεται.

«Όλο το απόγευμα ήταν στην πραγματικότητα αρκετά γεμάτο γεγονότα», είπε ο Ogier.

“Ξεκίνησε στην πραγματικότητα, νομίζω ότι η ίδια γωνία είχε το πρόβλημα του Thierry, είχα επίσης αντίκτυπο σε αυτό το μέρος γιατί είναι πολύ δύσκολο να αποφύγω αυτήν την τρύπα και το μπροστινό-δεξιό ψαλιδάκι μου ήταν επίσης λίγο κατεστραμμένο.

«Αλλά προφανώς ήταν ακόμα οδηγήσιμο και κατάφερα να το φτιάξω και ακόμα κατάφερνα να έχω καλό ρυθμό σε αυτή τη σκηνή αλλά και στην επόμενη.

«Δυστυχώς μετά το να έρθουμε στο regroup, όταν ξεκινήσαμε ξανά από το regroup, δεν υπήρχε πλέον υβρίδιο, είναι επίσης θαύμα που λειτουργεί συνεχώς.

 

Ogier-exodos-wrc-rally-acropolis-2023-toyota

WRC Rally Acropolis : «Ο τύπος από το Compact Dynamics ερχόταν με τον υπολογιστή του, έλεγξε ότι ήταν όλα εντάξει και έκανε επανεκκίνηση και έφυγε. Νομίζω ότι κάνουν πολύ καλή δουλειά… και μετά ναι προφανώς ήξερα ότι θα χάσω λίγο χρόνο σε αυτή τη σκηνή χωρίς υβριδικά, αλλά αυτό δεν ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχαμε στο τέλος γιατί μετά από μερικά χιλιόμετρα αρχίσαμε να κάντε ένα τρύπημα στο πίσω μέρος και σχεδόν αμέσως μετά εμφανίστηκε το δεύτερο, οπότε είχαμε διπλή παρακέντηση στο πίσω μέρος.

«Και μετά αποφάσισα να συνεχίσω αργά και είχα δύο λεπτά για να χάσω και να παραμείνω στη δεύτερη θέση, οπότε υποτίθεται ότι ήταν εντάξει.

«Αλλά δυστυχώς η έξοδος μιας φουρκέτας, δεν ξέρω [αν] μοιάζει με μια από τις πιο ομαλές αυτού του σταδίου που ήταν πολύ τραχύ, μια πολύ μικρή όχθη που χτύπησα στο πίσω μέρος και η όρθια θέση μου έσπασε. Έτσι από εκείνη τη στιγμή ήταν πολύ δύσκολο να συνεχιστεί».

Ο Ogier και ο συνοδηγός Vincent Landais βγήκαν από το Toyota Yaris Rally1 για να επιθεωρήσουν τη ζημιά, αρχικά περιμένοντας απλώς να αλλάξουν ένα τρύπημα. Αλλά μόλις είδαν τον πίσω δεξιό τροχό να κάθεται σε μια αστεία γωνία, κατάλαβαν ότι το πρόβλημα ήταν πιο σοβαρό.

Μόλις καθάρισαν τη σκηνή, οι δύο Γάλλοι προσπάθησαν να επισκευάσουν το μονοθέσιο ώστε να μπορέσουν να το επιστρέψουν στο σέρβις και να εξασφαλίσουν την τέταρτη θέση στη γενική.

Αλλά τελικά έπρεπε να παραδεχτούν την ήττα και να αποσυρθούν.

Ο Ogier είπε: «Ξέρεις ότι πάντα προσπαθώ να φέρω το μονοθέσιο και να κάνω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την ομάδα, και ακόμα κι αν δυστυχώς δεν ήταν αυτό που ήθελα, δεν παλεύω πια για ένα βάθρο, το έκανα. Το καλύτερο μου είναι να προσπαθήσω να το διορθώσω ακόμα κι αν ήταν πολύ δύσκολο.

«Όταν σπάσει ένας ορθοστάτης, είναι πολύ δύσκολο να φέρεις το αυτοκίνητο πίσω, αλλά δοκίμασα ό,τι μπορούσα με μερικά κλειδιά και καταφέραμε να κάνουμε μερικά χιλιόμετρα, αλλά μετά ήταν μόνο 12 χιλιόμετρα για να πάμε από το σέρβις, θα μπορούσαμε να είχαμε σχεδόν κάνει αλλά μετά άρχισε να μην είναι αξιοπρεπές να συνεχίσουμε γιατί χάναμε πολλά κομμάτια.

«Ο τροχός γυρνούσε ακόμα, ήταν ακόμα εντός των κανόνων, αλλά ήταν πάρα πολύ. Έκανε εξαιρετικά ζέστη και κάποια στιγμή άναψε λίγη φωτιά στη γωνία γιατί έτριβε τα πάντα. Προσπάθησα όσο μπορούσα αλλά κάποια στιγμή έπρεπε να σταματήσω».

Η αποχώρηση του Ogier τον ρίχνει στην ένατη θέση γενικής, σε περίπτωση επανεκκίνησης, και σκοπεύει να επιστρέψει για τα τρία ετάπ της Κυριακής.

Φυσικά θα συνεχίσουμε αύριο», είπε.

«Υπάρχει ακόμα ένα powerstage όπου ίσως μπορέσουμε να πάρουμε μερικούς βαθμούς για την ομάδα, οπότε δεν θέλαμε να κάνουμε αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά νομίζω ότι πριν από τον αγώνα σε όλες τις συνεντεύξεις όλοι με ρώτησαν τι χρειάζεσαι για να κερδίσεις εδώ;

«Λέω με βεβαιότητα ότι το μόνο πράγμα που χρειάζεσαι πολύ εδώ είναι η τύχη, και δυστυχώς με το γεμάτο περιπέτειες που είχα, φαίνεται ότι η τύχη δεν ήταν πραγματικά με το μέρος μου.

«Κάπως, αφού δεν κάνω πια πρωταθλητισμό, νομίζω ότι η τύχη με έχει χάσει λίγο και ίσως αυτό είναι το τίμημα που πρέπει να πληρώσεις όταν δεν κάνεις τη σεζόν πλήρους απασχόλησης!» Ο Ogier γέλασε.

«Αλλά σίγουρα δεν είναι ποτέ ωραίο. Από την άλλη, υπάρχουν ακόμα δύο μονοθέσια από την ομάδα στο βάθρο, ο Kalle έκανε πολύ καλή δουλειά έτσι κι αλλιώς δεν είναι… δεν μπορούμε να πούμε ότι έκλεψε αυτή τη νίκη.

«Από την πρώτη φορά που βρισκόταν στο δρόμο χθες, έκανε ό,τι μπορούσε, οπότε δεν έχω να πω τίποτα για αυτό, αλλά φυσικά θα μου άρεσε να συνεχίσω να παλεύω μαζί του μέχρι το τέλος».

Ogier-exodos-wrc-rally-acropolis-2023-toyota

 

author avatar
Engine Power
  • 4 τροχοί - Auto

    Τα Αυτοκίνητα με τις καλύτερες Πωλήσεις του 2020

    Πιθανότατα όλοι μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι το 2020 ήταν μια δύσκολη και ενδιαφέρουσα χρονιά, τουλάχιστον. Ευτυχώς για την αυτοκινητοβιομηχανία, τα πράγματα δεν πήραν πάρα πολύ ασχημα  και οι πωλήσεις σημείωσαν μεγάλη επιτυχία σε όλο τον [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Ο Παντελής Πολίτης θα βρίσκεται στο 18th Motor festival

    Όταν θες την Ελίτ, την πολυτέλεια και ότι πιο Ερωτικό να ζήσεις τότε φωνάζεις τον Παντελή Πολίτη, τον μετρ της ανατροπής!!! #supercars #luxury #elite #erotic #onlyLove #motorfetival #passion #theunspeakble #AutoHausPoliti MR ZERO Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας [...]
  • ta-pio-sychna-provlimata-sti-motosykleta
    2 Τροχοί - Moto

    Τα πιο συχνά προβλήματα στη μοτοσυκλέτα: Πώς να εντοπίσεις και να αντιμετωπίσεις

    Τα πιο συχνά προβλήματα στη μοτοσυκλέτα και πώς να τα εντοπίσεις: εκκίνηση, ρετάρισμα, υπερθέρμανση, δονήσεις και απώλεια ροπής. Πλήρης τεχνική ανάλυση και λύσεις. Πώς να εντοπίσεις και να αντιμετωπίσεις τα πιο συχνά τεχνικά προβλήματα στη [...]
  • o-mixanokinitos-athlitismos-sozei-zoes-troxaia-atychimata-safetyfirst
    Ελληνικές ιστορίες

    Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές

    Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές γιατί η γνώση σώζει ζωές! Μονόδρομος για την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα. Μια «Σύγχρονη γενοκτονία» είναι τα τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα. Ο Μηχανοκίνητος [...]
  • 147o-thleoptiko-epeisodio-engine-power
    Τηλεοπτική εκπομπή

    147ο Ένα επεισόδιο που μας ανεβάζει

    147ο Ένα επεισόδιο που μας ανεβάζει Engine Power η τηλεοπτική εκπομπή που ανεβάζει τον κόσμο της μηχανοκίνησης ακόμη πιο ψηλά! Θέματα του τηλεοπτικού επεισοδίου : 1η Ενότητα MOTORSPORT NEWS | Οι αγώνες, τα events του [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    Πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Motocross

    Στις 15 & 16 Φεβρουαρίου 2020, στην πίστα των Σερρών, ολοκληρώθηκε ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Motocross, στον οποίο παρευρέθηκαν αμέτρητοι θεατές για να παρακολουθήσουν ζωντανά το μοναδικό θέαμα που χαρίζουν πάντα οι αθλητές. Οι [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    ΓΚΕΙΣΑ ΜΕ ΓΟΝΙΔΙΑ ΣΑΜΟΥΡΑΙ

    Το Suzuki Katana επανέρχεται στους δρόμους με σκοπό να αφήσει για ακόμη μια φορά το δικό του στίγμα, θυμίζοντας σε όλους ότι πίσω από την ξεχωριστή εμφάνιση κρύβεται ένας πραγματικός πολεμιστής. Με μια ματιά Αναβίωση [...]
  • drift-sto-hrakleio-krhths-8-9-fevrouariou-protos-agonas-41-symmetoxes-engine-power
    4 τροχοί - Auto

    Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 Συμμετοχές

    Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 Συμμετοχές Με 41 συμμετοχές θα διεξαχθεί στις 8 και 9 Φεβρουαρίου ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στο Ηράκλειο Κρήτης. Αναλυτικά οι συμμετοχές στις τρεις κατηγορίες του αγώνα, έχουν ως [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Οι καλύτερες στιγμές της Formula Offroad Extreme Hill Climb

    Ένα teaser  για το πρωτάθλημα της Formula Offroad NEZ-championship 2019! Το πιο ακραίο γεγονός του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χρονιάς γίνεται στο Hønefoss της Νορβηγίας. Δείτε την απόλυτη Off Road αποδράση με τουμπες πετάγματα και στίγμες [...]
  • Lifestyle

    Τι σημασία εχεί ο Γιώργος, ο Κώστας, ο Φραπές και ο Λεβγιές σε ένα αγώνα Ραλύ; (video)

    Ενα απίστευτο βίντεο σε πραγματικό χρόνο μέσα απο ενα αγώνα rally και την αξία να απολαμβάνεις την κάθε προσπάθεια σου και να το διασκεδάζεις… Μοναδικοί ο Γιωργός και ο Κώστας εν δράση, απολαύστε τους !!! [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    TURBO EXELIXIS

    TURBO EXELIXIS|Εμπόριο, ανταλλακτικά, επισκευή τουρμπινών. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΑΝΑ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Ο ΠΛΕΟΝ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΣ ΕΓΓΥΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ