
Μετά από ένα διάλειμμα δύο εβδομάδων, η F1 κατευθύνεται στις ΗΠΑ για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν, καθώς η σεζόν του 2025 συνεχίζεται με ταχύ ρυθμό.
Το παγκόσμιο πρωταθλημα έχει έναν νέο πρωτοπόρο και πιθανό φαβορί για τον τίτλο μετά από έναν έντονο τριπλό αγώνα στην Ιαπωνία και τη Μέση Ανατολή, αλλά αν οι τελευταίοι τρεις αγώνες έχουν δείξει κάτι, είναι ότι η ορμή μπορεί να αλλάξει γρήγορα.
Ακολουθούν μερικά από τα σημαντικότερα θέματα συζήτησης καθώς η F1 κατευθύνεται στη Φλόριντα για το Grand Prix του Μαϊάμι…
Μπορεί ο Lewis Hamilton να ανέβει πάνω στη Ferrari του;
Οι συνεχιζόμενες δυσκολίες του Lewis Hamilton στη Ferrari κυριάρχησαν στα πρωτοσέλιδα την τελευταία φορά στην Τζέντα, αφού προκρίθηκε και τερμάτισε απογοητευτικά έβδομος.
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής περιέγραψε το Γκραν Πρι της Σαουδικής Αραβίας ως «φρικτό» και άφησε να εννοηθεί ανησυχητικά ότι θα μπορούσε να έχει μια «επώδυνη» σεζόν, αφού δεν έχει καμία εξήγηση για την τρέχουσα έλλειψη ταχύτητας.
Αυτό συνέβη μόλις μια εβδομάδα αφότου ο Χάμιλτον ήταν αισιόδοξος, έχοντας νιώσει ότι είχε κάνει μια σημαντική ανακάλυψη με το μονοθέσιο της Ferrari για το 2025, μετά από μια θετική ανάκαμψη στο Γκραν Πρι του Μπαχρέιν.
Αλλά ο Lewis Hamilton και η Φερράρι έχουν μείνει να αναζητούν απαντήσεις σε μια προσπάθεια να ξεπεράσουν τα προβλήματα που αυτή τη στιγμή δυσκολεύουν τον 40χρονο Βρετανό.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Φρεντ Βασέρ, υπερασπίστηκε σθεναρά τον σταρ οδηγό του και επέμεινε ότι η ομάδα θα κάνει τα πάντα για να υποστηρίξει τον Χάμιλτον, ο οποίος αυτή τη στιγμή έχει πειστικά καλύτερες επιδόσεις από τον συμπαίκτη του, Σαρλ Λεκλέρ .
Θα έρθει το Μαϊάμι πολύ νωρίς για να κάνει ο Χάμιλτον κάποια αξιοσημείωτη βελτίωση ή μήπως υπήρξε αρκετός χρόνος στο σύντομο διάλειμμα για να βρεθούν πιθανές λύσεις;
Ώρα για τον Λάντο Νόρις να ανακάμψει;
Ο Λάντο Νόρις έχασε το προβάδισμα του για τον τίτλο από τον συμπαίκτη του στη McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, στη Σαουδική Αραβία.
Ο Νόρις πλήρωσε το τίμημα για κάποια δαπανηρά λάθη που έκανε στις προκριματικές, ενώ ο Πιάστρι ήταν εξαιρετικά σταθερός, προκριματικός όχι κάτω από την τρίτη θέση μέχρι στιγμής φέτος.
Παρά το γεγονός ότι ο Norris ανέκαμψε από την 10η στην τέταρτη θέση μετά την πτώση του στην αρχή του Q3, μια τρίτη νίκη σε πέντε αγώνες για τον Piastri έφερε τον Αυστραλό 10 βαθμούς μπροστά στην κορυφή του πρωταθλήματος.
Ο Νόρις φτάνει στον χώρο όπου κατέκτησε την αξέχαστη πρώτη του νίκη σε grand prix πέρυσι και ελπίζει να επιστρέψει σε αυτή τη φόρμα σε ένα Σαββατοκύριακο που θα μπορούσε να κάνει με μια πολύ αναγκαία αντεπίθεση.
Μοναδικό περιστατικό ή σημάδι για το τι θα ακολουθήσει τη Mercedes;
Ο Τότο Βολφ δεν μάσησε τα λόγια του καθώς περιέγραψε την Τζέντα ως τη «χειρότερη απόδοση της Mercedes μέχρι στιγμής» φέτος.
Ήταν μια μάλλον ανώνυμη εμφάνιση από τους Silver Arrows, με τον George Russell να υποχωρεί από την τρίτη θέση στην πέμπτη, και τον Kimi Antonelli να πέφτει μία θέση από την 5η στην έκτη.
Ο Russell αντιμετώπισε ιδιαίτερα δυσκολίες με τη διαχείριση των ελαστικών στη σκληρή γόμα του και ανέφερε ανησυχίες για φουσκάλες στα τελευταία στάδια καθώς οδηγούσε το αυτοκίνητό του μέχρι το τέλος. Πριν από τη Σαουδική Αραβία, ο Russell ήταν ένας από τους πιο έμπειρους οδηγούς του 2025, έχοντας κατακτήσει τρία βάθρα σε τέσσερις αγώνες.
Ήταν μια εμφάνιση που άφησε τη Mercedes άναυδη χωρίς καμία εξήγηση για τη δραματική πτώση της φόρμας της ενόψει του Μαϊάμι, το οποίο δεν ήταν ένα ευχάριστο πεδίο κυνηγιού για τη Mercedes από τότε που μπήκε στο ημερολόγιο το 2022.
Με τον Russell 26 βαθμούς πίσω από τον Piastri, η Mercedes ελπίζει ότι η Jeddah απλώς αντιπροσώπευε ένα μικρό σφάλμα, παρά την αρχή μιας ανησυχητικής τάσης απόδοσης.
Τι αντίκτυπο θα έχει η επιστροφή του σπριντ;
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Μαϊάμι θα φιλοξενήσει τον αγώνα σπριντ της F1.
Θα είναι το δεύτερο Σαββατοκύριακο σπριντ της σεζόν του 2025 μετά την Κίνα, όπου ο Χάμιλτον κατέγραψε μια εντυπωσιακή πρώτη pole position και νίκη για τη Ferrari.
Η Σαγκάη κατέληξε επίσης να είναι ένα Σαββατοκύριακο όπου η Ferrari έκανε λάθος στο ύψος οδήγησης του αυτοκινήτου του Hamilton, με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό του από το κύριο Grand Prix λόγω υπερβολικής φθοράς των σανίδων.
Ο μειωμένος χρόνος προπόνησης κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου σπριντ καθιστά πιο δύσκολο για τις ομάδες να ρυθμίσουν σωστά τα αυτοκίνητά τους, αυξάνοντας την πιθανότητα πιθανών αποκλεισμών.
Το περσινό σπριντ στο Μαϊάμι δεν ήταν αξιομνημόνευτο, καθώς οι έξι πρώτοι τερμάτισαν από εκεί που ξεκίνησαν, αλλά η Pirelli έχει φέρει μια πιο μαλακή γκάμα ελαστικών που μπορεί να βοηθήσει να δώσει μια πιο πικάντικη νότα στη δράση αυτό το Σαββατοκύριακο.
Οι επιπλέον βαθμοί που θα διεκδικηθούν θα είναι κρίσιμοι δεδομένου του πόσο καλά ισορροπημένο είναι το πρωτάθλημα σε αυτό το πρώιμο στάδιο.
Ποιος θα φέρει αναβαθμίσεις;
Το διάστημα των δύο εβδομάδων μεταξύ Σαουδικής Αραβίας και Μαϊάμι παρουσιάζει ένα μικρό παράθυρο ευκαιρίας για τις ομάδες να φέρουν νέα εξαρτήματα σε μια προσπάθεια να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά τους.
Η αναβάθμιση της McLaren στο Μαϊάμι πέρυσι ήταν ένα βασικό στοιχείο στην διεκδίκηση του τίτλου, καθώς ο Norris κατέκτησε την πρώτη του νίκη και η ομάδα άρχισε να κατακτά την Red Bull στην κατάταξη της F1 2024.
Τέτοιες ενημερώσεις μπορούν να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην τύχη μιας ομάδας για το υπόλοιπο της σεζόν, ειδικά καθώς η προσοχή σύντομα θα στραφεί στους κανονισμούς του 2026, αν δεν το έχει κάνει ήδη.
Αρκετές ομάδες, συμπεριλαμβανομένης της Ferrari, σχεδιάζουν να φέρουν αναβαθμίσεις από τον επόμενο αγώνα στην Imola, ενώ η Red Bull πρόκειται να εισαγάγει αναβαθμίσεις στους επόμενους γύρους, με μια νέα πίστα να συζητείται για ένα πιθανό ντεμπούτο στο Μαϊάμι.
Η McLaren έφερε μια αναβάθμιση στο δάπεδο της Σαουδικής Αραβίας, αλλά επέλεξε να μην αγωνιστεί. Θα κάνει την πρώτη της αγωνιστική εμφάνιση αυτό το Σαββατοκύριακο;