Ναι είναι μοτοσυκλέτα! Ναι θα την ήθελε κάθε λάτρης των 2 τροχών! Η έμπνευση του σχεδιαστή Ludovic Lazareth όμως έχει σαν κύριο χαρακτηριστικό τους δύο τροχούς ανά άξονα, μια μοτοσυκλέτα με 4 τροχούς! Ποιος φίλος του μηχανοκίνητου κόσμου δεν θα την ήθελε!!!
Η LM 410 είναι μια «γυμνή» μοτοσυκλέτα με κινητήρα της Yamaha R1 η οποία επιπρόσθετα διαθέτει και σύστημα LMW (Leaning Multi Wheel), το σύστημα δηλαδή που υπάρχει και σε διάφορα τρίκυκλα όπως π.χ. το Piaggio MP3. Σε σχέση όμως με το τελευταίο εδώ ίσως δεν αρκεί το δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου για να κινηθεί κανείς μαζί της σε δημόσιους δρόμους, καθώς είναι θέμα της απόστασης των εμπρός τροχών μεταξύ τους. Το βέβαιο είναι πως δεν προσφέρεται σε τιμή ευκαιρίας, καθώς κοστίζει περίπου 100.000 ευρώ. Παρόλα αυτά ο Γάλλος σχεδιαστής τη θεωρεί φτηνή ή ακριβέστερα μια πιο φτηνή έκδοση της LM 847, η οποία κοστίζει περίπου τα διπλάσια, και κινείται από έναν V8 της Maserati με 470 ίππους και φυσικά είναι βαριά. Αυτό ίσως είναι και ο λόγος που υπάρχουν και οι δύο τροχοί ανά άξονα.
Παρά τις 200.000 ευρώ που κοστίζει έχουν βρεθεί ήδη 5, ενώ η όπως είπαμε πιο φτηνή LM 410 θα κατασκευαστεί συνολικά 10 φορές.
MR ZERO
Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
Τι είναι το διαφορικό και πώς λειτουργεί; Πώς λειτουργεί το διαφορικό (differential) και γιατί καθορίζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές. Μάθε τη μηχανική πίσω από LSD, Torsen, viscous και active differentials και γιατί καθορίζουν [...]
Πώς λειτουργεί το κιβώτιο ταχυτήτων; Μάθε τη μηχανική πίσω από τις σχέσεις, την τελική μετάδοση, τα DCT κιβώτια και τη βελτίωση της απόδοσης σε κινητήρες υψηλής ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων (gearbox) είναι ο μηχανισμός που [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση σε βελτιωμένους κινητήρες; Ανάλυση ροής, θερμότητας και backpressure, πολλαπλές εξαγωγής, downpipes και επιστήμη του ήχου στις επιδόσεις. Το σύστημα εξαγωγής είναι ο τελικός σταθμός της ενέργειας ενός κινητήρα, το σημείο όπου [...]
Πώς λειτουργεί το intercooler νερού–αέρα (water-to-air) και γιατί είναι πιο αποδοτικό σε κινητήρες υψηλής πίεσης. Πώς λειτουργεί το water-to-air intercooler; Μάθε γιατί προσφέρει ανώτερη ψύξη από τα air-to-air, πώς μειώνει τη θερμοκρασία εισαγωγής και γιατί [...]
Πώς να αυξήσεις την ιπποδύναμη του κινητήρα – από τη ροή αέρα στη διαχείριση καυσίμου και τον χρονισμό. Πώς αυξάνεται η ιπποδύναμη ενός κινητήρα; Ανάλυση ροής αέρα, AFR, χρονισμού, συμπίεσης και θερμοδυναμικής, για ασφαλή και [...]
Πώς να εντοπίσεις προβλήματα στα φρένα της μοτοσυκλέτας: σπογγώδη μανέτα, θόρυβοι, fading, στραβοί δίσκοι, φθορά τακακιών και λύσεις συντήρησης με τεχνική ανάλυση. Θες να διαγνώσεις προβλήματα φρένων στη μοτοσυκλέτα, φυσική, φθορά και πρακτικές λύσεις, πάρε [...]
Πώς να ρυθμίσεις σωστά την αλυσίδα της μοτοσυκλέτας σου – φυσική, φθορά και τεχνικές ακρίβειας. Θες να μάθεις πώς ρυθμίζεις σωστά την αλυσίδα της μοτοσυκλέτας σου; Μάθε τη φυσική πίσω από την τάση, τη λίπανση, [...]
Τα πιο συχνά προβλήματα στη μοτοσυκλέτα και πώς να τα εντοπίσεις: εκκίνηση, ρετάρισμα, υπερθέρμανση, δονήσεις και απώλεια ροπής. Πλήρης τεχνική ανάλυση και λύσεις. Πώς να εντοπίσεις και να αντιμετωπίσεις τα πιο συχνά τεχνικά προβλήματα στη [...]
Τι είναι το σύστημα λίπανσης κινητήρα πώς λειτουργεί το σύστημα λίπανσης κινητήρα; Ανάλυση πίεσης λαδιού, ιξώδους, αντλίας και dry sump, με έμφαση στη φυσική και τη θερμοδυναμική του λιπαντικού φιλμ. Το σύστημα λίπανσης είναι το [...]
Πώς λειτουργεί το camshaft: Πώς λειτουργεί ο εκκεντροφόρος και ο χρονισμός βαλβίδων; Μάθε τη φυσική πίσω από το valve timing, τη διάρκεια, την επικάλυψη και τα συστήματα μεταβλητής φάσης (VVT, VTEC, VANOS). Ο εκκεντροφόρος (camshaft) [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση επιδόσεων και ποια είναι η σημασία της ροής καυσαερίων; Ανάλυση πολλαπλής, καταλύτη, back pressure και υλικών για τη βελτίωση της απόδοσης. Η εξάτμιση δεν είναι απλώς ένας σωλήνας που βγάζει καπνό· [...]
Πώς λειτουργεί το σύστημα εισαγωγής αέρα; Μάθε τη φυσική πίσω από τη ροή, τη θερμοκρασία και την πίεση, τη σημασία της πολλαπλής και τις λύσεις για βελτίωση της απόδοσης. Η εισαγωγή αέρα είναι το σημείο [...]
Το πρόγραμμα «Άρτεμις» της NASA βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, στοχεύοντας το 2024 να στείλει έναν άντρα, αλλά και την πρώτη γυναίκα στη σελήνη. Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου εγχειρήματος, η NASA ζητάει βοήθεια από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, [...]
Η Williams ανακοινώνει νέο οδηγό δοκιμών και ανάπτυξης Η βρετανική ομάδα καλωσορίζει τον Oliver Turvey ως οδηγό δοκιμών και ανάπτυξης. Έχοντας εργαστεί για τη McLaren. F1, ο Βρετανός έχει μεγάλη εμπειρία σε πολλές κατηγορίες Ένας [...]
V-Kool and Koolskinz | Αντηλιακές μεμβράνες & Car Wrapping στην Γλυφάδα V Kool and Koolskinz η λύση για την μεταμορφώση και προστασία της επένδυση σας V-KOOL – Αντηλιακές μεμβράνες υψηλής τεχνολογίας. Η V-KOOL αναγνωρίζεται παγκοσμίως [...]
Οι Lawrence κάνουν ξανά το θαύμα τους στο Monster Energy FIM Motocross of Nations! Ironman Raceway – Κρόφορντσβιλ, Ιντιάνα (ΗΠΑ). Ο ήλιος έλαμπε δυνατά πάνω από την πίστα Ironman Raceway, και οι 60.000 θεατές έγιναν [...]
Η SpaceX και η εταιρεία διαστημικού τουρισμού Space adventures ανακοίνωσαν ότι θα ξεκινήσουν να μεταφέρουν τουρίστες στην τροχιά της γης μέσω μιας Crew Dragon κάψουλας τον επόμενο χρόνο. Η ιστορική αυτή αποστολή θα χαράξει ένα [...]
Φόρμουλα 1 Γκραν Πρι Ιταλίας μια μέρα φωτιά με όλα όσα πρέπει να ξέρεις: γκρίνιες,… πάθη, ρεκόρ, νικητές, χαμένους και σχόλια ομάδων. Αποτελέσματα Practice 1-3 FP1 (6 Σεπτεμβρίου): Η Ferrari έκανε 1-2 με τον Lewis [...]
Ο τρίτος αγώνας πρωταθλήματος Motocross Βορείου Ελλάδος 2019 πραγματοποιήθηκε στην Πίστα του Πρίνου με 77 δηλωμένες συμμετοχές. Ανάμεσα στους βορειοελλαδίτες αναβάτες βρέθηκαν οι ΚΟΥΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ και ΠΑΠΙΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, που έδωσαν άρωμα πανελληνίου μαζί με τους [...]
Punda Coast Beach Club PAROS Δεν γίνεται να πάτε στην Πάρο και να μην επισκεφτείτε το «Punda Coast Beach Club» έστω και μία φορά. Ξέφρενη διασκέδαση από το πρωί μέχρι το βράδυ. Στις εγκαταστάσεις [...]
Το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2025 Έναν αγώνα περισσότερο σε σχέση με το 2024 περιλαμβάνει το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift του 2025. Το καλεντάρι απαρτίζεται από 8 συναντήσεις, καταμερισμένες σε ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια. [...]
143ο τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power O Μιχάλης Κοντιζάς στο 143ο τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power με τον πιο ανατρεπτικό τρόπο παρουσιάζει την επικαιρότητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού αθλητές σε εθνικό αλλά και διεθνή επίπεδο 143ο τηλεοπτικό επεισόδιο [...]
Electric Scooter – TIGER 7000W της Efun Ηλεκτρικό Σκούτερ – TIGER Το πολυαναμενόμενο πανέμορφο ηλεκτρικό σκούτερ (scooter), TIGER είναι η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα από την EFUN (γνωστή ως ηλεκτρικά σκούτερ με τη μοναδική εγγύηση μπαταρίας [...]
Εμπιστοσύνη :
Για περισσότερα από 13 χρόνια βρισκόμαστε στην κορυφή της διαφήμισης, της προώθησης και της επικοινωνίας, αποτελώντας σημείο αναφοράς στον χώρο. Με περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που έχουν εμπιστευθεί τις υπηρεσίες μας, αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε απλά μια εταιρεία.
Συνεργάτης :
Είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης που κάθε επαγγελματίας χρειάζεται για να φτάσει στους στόχους του. Με αξιοπιστία, πάθος και διάθεση να προσφέρουμε τα μέγιστα, δημιουργούμε καταχωρίσεις και καμπάνιες που ξεχωρίζουν και αποδίδουν.Καινοτομία :
Η καινοτομία στον τρόπο που διαφημίζουμε και η προσήλωσή μας στα αποτελέσματα, μας κάνουν να ξεχωρίζουμε. Προσφέρουμε εγγυημένα, μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα, γιατί πιστεύουμε πως η επιτυχία των συνεργατών μας είναι και δική μας επιτυχία.https://magiclamp.gr/poioi-eimaste/
Με την τεχνολογία της αγωνιστικής YZR-M1 MotoGP, κινητήρα crossplane, πλαίσιο με κοντό μεταξόνιο και ηλεκτρονικά συστήματα υψηλής τεχνολογίας, η YZF-R1 είναι έτοιμη να γίνει ένα με εσάς και να σας προσφέρει ένα νέο επίπεδο οδήγησης. […]
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.