Για άλλη μια φορά που Stefan Pierer ήταν αποκαλυπτικός σχετικά με τα μελλοντικά πλάνα της KTM, κάτι που δεν συνηθίζεται από καμία άλλη μεγάλη εταιρεία. Ήδη γνωρίζετε από την άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη που δημοσιεύσαμε πριν λίγες ημέρες πως η KTM θα προσθέσει άλλον ένα δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα στη μεσαία κατηγορία με εμπορική ονομασία 490. Τώρα ο Pierer έδειξε και μια “αφίσα” με τα πέντε διαφορετικά μοντέλα που θα έχουν αυτόν το νέο κινητήρα, αλλά και μερικά ακόμη που θα επεκτείνουν την ήδη υπάρχουσα γκάμα μοντέλων της KTM. Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς, θα υπάρξουν τέσσερα νέα μοντέλα στην κατηγορία 690/790/890. Το ένα φαίνεται πως θα είναι on-off και (όπως το βλέπουμε εμείς…) θα έχει τον μονοκύλινδρο κινητήρα του 690. Τα άλλα τρία θα έχουν τροχούς 17 ιντσών και τον δικύλινδρο κινητήρα των 790/890. Οι μοτοσυκλέτες αυτές είναι Supermoto, SMT (αντίπαλος του Yamaha Tracer και του BMW 900 XR) αλλά και ένα supersport RC! Ακριβώς την ίδια γκάμα μοντέλων θα δούμε με τον νέο κινητήρα 490, που σύμφωνα με τον Pierrer θα αποτελέσει την premium κατηγορία στις αναπτυσσόμενες αγορές (Ινδία, Κίνα, Ασία, Λατινική Αμερική) αλλά και στην ευρωπαϊκή αγορά της Α2 κατηγορίας. Επίσης η γκάμα των 125/250/390 θα εμπλουτιστεί και αυτή με ένα supermoto και ένα… SMT.
Πηγή : motomag.gr/ Μπάμπης Μέντης
MR ZERO
Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
Τι είναι το διαφορικό και πώς λειτουργεί; Πώς λειτουργεί το διαφορικό (differential) και γιατί καθορίζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές. Μάθε τη μηχανική πίσω από LSD, Torsen, viscous και active differentials και γιατί καθορίζουν [...]
Πώς λειτουργεί το κιβώτιο ταχυτήτων; Μάθε τη μηχανική πίσω από τις σχέσεις, την τελική μετάδοση, τα DCT κιβώτια και τη βελτίωση της απόδοσης σε κινητήρες υψηλής ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων (gearbox) είναι ο μηχανισμός που [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση σε βελτιωμένους κινητήρες; Ανάλυση ροής, θερμότητας και backpressure, πολλαπλές εξαγωγής, downpipes και επιστήμη του ήχου στις επιδόσεις. Το σύστημα εξαγωγής είναι ο τελικός σταθμός της ενέργειας ενός κινητήρα, το σημείο όπου [...]
Πώς λειτουργεί το intercooler νερού–αέρα (water-to-air) και γιατί είναι πιο αποδοτικό σε κινητήρες υψηλής πίεσης. Πώς λειτουργεί το water-to-air intercooler; Μάθε γιατί προσφέρει ανώτερη ψύξη από τα air-to-air, πώς μειώνει τη θερμοκρασία εισαγωγής και γιατί [...]
Πώς να αυξήσεις την ιπποδύναμη του κινητήρα – από τη ροή αέρα στη διαχείριση καυσίμου και τον χρονισμό. Πώς αυξάνεται η ιπποδύναμη ενός κινητήρα; Ανάλυση ροής αέρα, AFR, χρονισμού, συμπίεσης και θερμοδυναμικής, για ασφαλή και [...]
Πώς να εντοπίσεις προβλήματα στα φρένα της μοτοσυκλέτας: σπογγώδη μανέτα, θόρυβοι, fading, στραβοί δίσκοι, φθορά τακακιών και λύσεις συντήρησης με τεχνική ανάλυση. Θες να διαγνώσεις προβλήματα φρένων στη μοτοσυκλέτα, φυσική, φθορά και πρακτικές λύσεις, πάρε [...]
Πώς να ρυθμίσεις σωστά την αλυσίδα της μοτοσυκλέτας σου – φυσική, φθορά και τεχνικές ακρίβειας. Θες να μάθεις πώς ρυθμίζεις σωστά την αλυσίδα της μοτοσυκλέτας σου; Μάθε τη φυσική πίσω από την τάση, τη λίπανση, [...]
Τα πιο συχνά προβλήματα στη μοτοσυκλέτα και πώς να τα εντοπίσεις: εκκίνηση, ρετάρισμα, υπερθέρμανση, δονήσεις και απώλεια ροπής. Πλήρης τεχνική ανάλυση και λύσεις. Πώς να εντοπίσεις και να αντιμετωπίσεις τα πιο συχνά τεχνικά προβλήματα στη [...]
Τι είναι το σύστημα λίπανσης κινητήρα πώς λειτουργεί το σύστημα λίπανσης κινητήρα; Ανάλυση πίεσης λαδιού, ιξώδους, αντλίας και dry sump, με έμφαση στη φυσική και τη θερμοδυναμική του λιπαντικού φιλμ. Το σύστημα λίπανσης είναι το [...]
Πώς λειτουργεί το camshaft: Πώς λειτουργεί ο εκκεντροφόρος και ο χρονισμός βαλβίδων; Μάθε τη φυσική πίσω από το valve timing, τη διάρκεια, την επικάλυψη και τα συστήματα μεταβλητής φάσης (VVT, VTEC, VANOS). Ο εκκεντροφόρος (camshaft) [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση επιδόσεων και ποια είναι η σημασία της ροής καυσαερίων; Ανάλυση πολλαπλής, καταλύτη, back pressure και υλικών για τη βελτίωση της απόδοσης. Η εξάτμιση δεν είναι απλώς ένας σωλήνας που βγάζει καπνό· [...]
Πώς λειτουργεί το σύστημα εισαγωγής αέρα; Μάθε τη φυσική πίσω από τη ροή, τη θερμοκρασία και την πίεση, τη σημασία της πολλαπλής και τις λύσεις για βελτίωση της απόδοσης. Η εισαγωγή αέρα είναι το σημείο [...]
Οι βασιλιάδες των μισθών F1 Edition: Τα πιο «χοντρά» biles στο motorsport , ποιοι βγάζουν τις πιο πολλές χιλιάδες. Έλα να δούμε ποιοι οδηγοί παίρνουν τα μεγάλα λεφτά και όχι μόνο από τους αγώνες, αλλά [...]
Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 28/11/23 171ο τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power και η Ανάβαση Διονύσου 2023 ζωντανεύει στην οθόνη σου!!! Στο 171ο τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power ο Μιχάλης Κοντιζάς είναι στα καλύτερα του και μας παρουσιάζει όλη την [...]
PITBIKES ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ Ημέρα προπόνησης σήμερα στα Μέγαρα για τους φίλους των δύο τροχών και πιο συγκεριμένα για τους φίλους των pitbikes. Αθλητές όλων των ηλικιών βρέθηκαν στην πίστα των Μεγάρων με ένα σκοπό ,να [...]
Αγώνας Kart στην Σπάρτη Συνέχεια στη Σπάρτη για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Kart με 22 συμμετοχές που θα μοιραστούν σε τρεις δημοφιλείς κατηγορίες: τη MINI, τη JUNIOR και τη SENIOR. Kart: Ο 3ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος [...]
Σε ευρεία σύσκεψη υπό τον υφυπουργό Μεταφορών κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη συμμετείχε η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας (Ο.Μ.Α.Ε.) και η Ελληνική Ομοσπονδία Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας (Ε.Ο. ΦΙΛ.Π.Α.) το απόγευμα της Τρίτης 24 Σεπτεμβρίου, με [...]
WRC 2025- Sébastien Ogier : Η Toyota θέλει να τον κρατήσει, ο ίδιος «παίζει» με τον χρόνο. Η Ιαπωνία δεν είναι απλώς άλλος ένας αγώνας στο καλεντάρι του WRC 2025. Είναι η σκηνή ενός αποχαιρετισμού [...]
Ο Λάμπρος Πετρόπουλος με το Piranhas Toyota Starlet KP60 20 VT έρχεται για να καταβροχθίσει τα πάντα την αρένα του 18th Motor Festival 19-20 September Olympic Stadium | Only Love Η συνεχής εξέλιξη της επιχείρησής [...]
Τηλεοπτικό τρέιλερ εκπομπής. Engine Power 20.5.21 τηλεοπτικό τρέιλερ εκπομπής Engine Power στο κανάλι ΕΨΙΛΟΝ την Πέμπτη και κάθε Πέμπτη στις 21:00 το βράδυ! Η ωρα του μηχανοκίνητου αθλητισμού επιστρέφει στις οθόνες σας γιαυτό φόρεσε κράνος [...]
Αφιέρωμα Robbie Maddison: Ο Αυστραλός που έγραψε ιστορία πάνω από το Σινικό Τείχος, τον Ισθμό της Κορίνθου και τα όρια του ανθρώπου. Υπάρχουν αναβάτες που αγαπούν τη μοτοσυκλέτα. Και υπάρχει ο Robbie Maddison ο άνθρωπος [...]
To νέο Δ.Σ. του ΣΟΑΑ καλεί SOS Η παραίτηση του προέδρου κου Μάριου Ηλιόπουλου από τον ΣΟΑΑ και η δημιουργία ενός Νέου Δ.Σ στον ΣΟΑΑ, δημιουργεί μεγαλύτερες ανησυχίες για το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού ή [...]
Φέτος θα διεξαχθεί για πρώτη φορά το Gran Prix του Βιετνάμ και το παρακάτω βίντεο μας χαρίζει έναν γύρο από την θέση του οδηγού στην πίστα στο Ανόι. MR ZERO Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που [...]
Εμπιστοσύνη :
Για περισσότερα από 13 χρόνια βρισκόμαστε στην κορυφή της διαφήμισης, της προώθησης και της επικοινωνίας, αποτελώντας σημείο αναφοράς στον χώρο. Με περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που έχουν εμπιστευθεί τις υπηρεσίες μας, αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε απλά μια εταιρεία.
Συνεργάτης :
Είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης που κάθε επαγγελματίας χρειάζεται για να φτάσει στους στόχους του. Με αξιοπιστία, πάθος και διάθεση να προσφέρουμε τα μέγιστα, δημιουργούμε καταχωρίσεις και καμπάνιες που ξεχωρίζουν και αποδίδουν.Καινοτομία :
Η καινοτομία στον τρόπο που διαφημίζουμε και η προσήλωσή μας στα αποτελέσματα, μας κάνουν να ξεχωρίζουμε. Προσφέρουμε εγγυημένα, μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα, γιατί πιστεύουμε πως η επιτυχία των συνεργατών μας είναι και δική μας επιτυχία.https://magiclamp.gr/poioi-eimaste/
Το Supermoto πάει Θεσσαλονίκη 3ος γύρος του Πανελληνίου Κυπέλλου Supermoto 2022, στις 5 Ιουνίου στην πίστα Του Νέου Ρύσιου στην Θεσσαλονίκη!!! Engine Power See Full Bio
Μετά τις ηχηρές εγκαταλείψεις των Adrien Van Beveren και Xavier de Soultrait από το στρατόπεδο της Yamaha, την πέμπτη ημέρα του Rally Dakar 2020 είχαμε την πρώτη μεγάλη εγκατάλειψη από το στρατόπεδο της ΚΤΜ. Ο […]
Όσοι είχαν την τύχη να βρεθούν σε ένα από τα KTM OFFROAD DAYS, εκτός από την οδήγηση των enduro και MX μοντέλων του 2020, έχουν απολαύσει και τις άριστες καιρικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα […]
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.