F1 :10 βασικά πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το νέο πρωτάθλημα!

  • Φέτος συμπληρώνονται 70 χρόνια από τότε που ξεκίνησε το επίσημο πρωτάθλημα της Formula 1 (Φόρμουλα 1). H ημέρα ορόσημο είναι στις 13 Μαΐου και είχε προγραμματισθεί στο Silverstone ένα ανεπανάληπτο πάρτι με όλους τους πρωταγωνιστές. Ωστόσο, το μπάτζετ δεν έβγαινε και το πρόγραμμα είναι βαρύ, οπότε ακυρώθηκε.
  • Από το 1999 έχουν μπει 11 νέες χώρες στο καλεντάρι και 14 νέες πίστες. Οι νέες χώρες είναι οι Μαλαισία (1999-2017), Κίνα (από το 2004), Μπαχρέιν (από το 2004), Τουρκία (2005-2011), Σιγκαπούρη (από το 2008), Άμπου Ντάμπι (από το 2009), Κορέα (2010-2013), Ινδία 2011-2013), Ρωσία (από το 2014), Αζερμπαϊτζάν (από το 2016) και τώρα το Βιετνάμ. Οι νέες πίστες είναι οι Sepang (Malaysia), Indy (USA), Shanghai (Κίνα), Sakhir (Μπαχρέιν), Otodrom (Τουρκία), Valencia Street Circuit (Ισπανία), Marina Bay Circuit (Σιγκαπούρη), Yas Marina Circuit (Άμπου Ντάμπι), Yeongam (Κορέα), Buddh International Circuit (Ινδία), Austin (ΗΠΑ), Sochi Autodrom (Ρωσία), Baku City Circuit (Αζερμπαϊτζάν) και Hanoi Street Circuit (Βιετνάμ).
  • Το highlight της φετινής σεζόν είναι η επιστροφή του Grand Prix της Ολλανδίας. Στο Zandvoort είχε κάνει την τελευταία του νίκη ο αείμνηστος Niki Lauda. Ήδη 105.000 θεατές έχουν αγοράσει το εισιτήριο τους! Πρόκειται για την πιο μακροχρόνια επιστροφή GP. Ακολουθούν το Μεξικό με 16 χρόνια (1970-1986) και το Φούντζι με 30 χρόνια (1977-2007).
  • Τα μονοθέσια είναι και πάλι πιο βαριά. Αυτή τη φορά κατά 3 κιλά. Από 743 στα 746. Το 1995 το ελάχιστο βάρος ήταν στα 595 κιλά. Από εκεί και πέρα ακολούθησαν σκαμπανεβάσματα όπως: 600 kg (1996), 605 kg (1998), 620 kg (2010), 640 kg (2011), 642 kg (2013), 691 kg (2014), 702 kg (2015), 722 kg (2017), 734 kg (2018), 743 kg (2019) και 746 kg για φέτος. Από την σεζόν του 2021 θα ζορίσει ακόμη περισσότερο αφού το ελάχιστο ανεβαίνει στα 768 κιλά!

  • Η επιστροφή της παραδοσιακής καρό σημαίας είναι γεγονός. Το GP της Ιαπωνίας τέλειωσε ένα γύρο νωρίτερα παρόλο που η σημαία δεν είχε σηκωθεί. Ήταν το ψηφιακό σήμα που ξεγέλασε τους πάντες μετά από λάθος του λειτουργικού ή για την ακρίβεια το λάθος αυτού που πάτησε το διακόπτη.
  • Μετά την αναβολή του Grand Prix της Κίνας ο αριθμός των MGU-K δεν αλλάζει καθόλου και λόγω της αύξησης των GP σε 22 κάθε οδηγός θα έχει στην διάθεση του 3 (από 2) μονάδες.
  • Ο 22ος αγώνας θα έφερνε επιπλέον 40 εκατομμύρια δολάρια εκ των οποίων το 65% θα μοιράζονταν οι ομάδες. Αν τελικά το GP της Κίνας ακυρωθεί τελείως τότε οι ομάδες θα έχουν μια χασούρα 30 εκατομμυρίων. Αλλά θα έχουν γλυτώσει τα έξοδα οπότε η χασούρα υπολογίζεται στα μόλις 3 εκατομμύρια. Ναι, τόσα πολλά στοιχίζει στις ομάδες η Formula 1!
  • Όποιος παίρνει το πρωτάθλημα βάζει και τα περισσότερα ως συμμετοχή. Η Mercedes καταβάλλει περίπου 5,49 εκ. δολάρια. Το στάνταρ ποσό είναι 556.509 δολάρια και για κάθε βαθμό καταβάλλεται 6.677 δολάρια. Οι άλλες ομάδες πληρώνουν λιγότερο το βαθμό στα 5.563 δολάρια. Έτσι, η Ferrari πληρώνει συνολικά 3,36 εκ. και η Red Bull 2,87 εκ. To μικρότερο κόστος έχει και η ουραγός και πλήρως απογοητευτική ομάδα του πρωταθλήματος. Η Williams με 563.072 δολάρια.
  • Το τεχνικό εγχειρίδιο αποτελείται από 111 σελίδες! Η FIA θέλει να επιβάλλει μεγαλύτερη συμμετοχικότητα του οδηγού και ανάμεσα στα διάφορα η απόσταση του διακόπτη αλλαγής σχέσεων έχει περιορισθεί έως τα 8 εκατοστά. Η παρατεταμένη πίεση του διακόπτη δεν επιτρέπεται. Αν υπάρχουν δύο διακόπτες και οι δύο πρέπει να λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο.
  • Σε καμία άλλη σεζόν δεν έχει υπάρξει τόσο μικρή διαφοροποίηση στο ρόστερ των ομάδων. 8 στις 10 ομάδες έχουν ίδια σύνθεση. Ο Esteban Ocon επέστρεψε για να αντικαταστήσει τον Nico Hulkenberg. Ο Nicolas Latifi είναι ο μόνος νέος οδηγός και αντικαθιστά τον Kubica στην Williams. Οι Ocon και Latifi έχουν μειώσει για φέτος το μέσο όρο ηλικίας από τα 27,4 έτη που ήταν το 2019 στα 26,7.

Πηγή : caroto.gr/Νίκος μαρινόπουλος

author avatar
MR ZERO
Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
  • 4 τροχοί - Auto

    TURBO EXELIXIS

    TURBO EXELIXIS|Εμπόριο, ανταλλακτικά, επισκευή τουρμπινών. Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΑΝΑ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Ο ΠΛΕΟΝ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΣ ΕΓΓΥΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, [...]
  • michail kontizas,engine power
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Μονόδρομος για να απογειωθείς… #OPENBEYONDTV

    Μονόδρομος για να απογειωθείς… #OPENBEYONDTV Πριν μας κρίνεται, πείτε απλά με τι μας συγκρίνεται; Εμείς συνεχίζουμε, εσείς απλά ακολουθήστε μας… Engine Power & Motor Festival γιατί είναι μονόδρομος για να απογειωθείς!!! @20th Motor Festival 9-11 [...]
  • auto louvaris,engine power
    Αυτοκίνητο

    Bentley Continental GΤ | AUTO LOUVARIS

    Bentley Continental GΤ | AUTO LOUVARIS AUTO LOUVARIS ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ EXTREME SUPER CARS ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ 117 ΑΧΑΡΝΕΣ – ΑΤΤΙΚΗ Engine Power See Full Bio
  • thleoptiko-epeisodio-engine-power-michalis-kontizas-motor-festival-motogp-motorsport-news-engine-power
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 19/9/23

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 19/9/23 Engine Power και η περιπέτεια αρχίζει!!! 161ο επεισόδιο Άλλο ένα τηλεοπτικό επεισόδιο που σε ταξιδεύει στον υπέροχο κόσμο της μηχανοκίνησης! Μείνε συντονισμένος και παρακολούθησέ μας! Θέματα του επεισοδίου: Ξεκινάμε με το [...]
  • Πολιτική αεροπορία

    Ίντερνετ από τη Viasat στα αεροσκάφη της JetBlue

    H JetBlue, η 6η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στις ΗΠΑ (με δρομολόγια σε 102 προορισμούς σε βόρεια, κεντρική και νότια Αμερική) επέλεξε τη Viasat για να παρέχει ίντερνετ στα αεροσκάφη της, Airbus A220-300. H συνεργασία ξεκίνησε [...]
  • ntounis cars,engine power
    4 τροχοί - Auto

    Ntounis car solution στην Καλλιθέα

    Ntounis car solution στην Καλλιθέα Από το 1977 η εταιρία ΑΦΟΙ ΝΤΟΥΝΗ Ο.Ε. σας φέρνει πιο κοντά από τον καθένα, με το αυτοκίνητο των ονείρων σας. Διαθέτοντας μία τεράστια γκάμα από προσεγμένα και ελεγμένα μεταχειρισμένα, [...]
  • Σούστες ο Ντίνος,engine power
    4 τροχοί - Auto

    Σούστες ο Ντίνος από το 1955

    Σούστες ο Ντίνος από το 1955 ΣΟΥΣΤΕΣ Ο ΝΤΙΝΟΣ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΒΑΡΕΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (ΣΟΥΣΤΩΝ) ΑΠΟ ΤΟ 1955. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΕΦΟΔΙΑΣΤΕΙ ΜΕ [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    O Giacomo Agostini εγκαινίασε το (ιδιωτικό) μουσείο του

    Με 123 νίκες και 15 παγκόσμιους τίτλους GP, 18 Ιταλικά πρωταθλήματα και 10 νίκες στο Isle of Man ο Giacomo Agostini παραμένει ο αναβάτης-σημείο αναφοράς για το παγκόσμιο πρωτάθλημα και τα επιτεύγματά του πολύ δύσκολα [...]
  • 171o-epeisodio-engine-power-anavash-dionysoy-apotelesmata-perasmata-mihalis-kontizas
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 28/11/23

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 28/11/23 171ο τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power και η Ανάβαση Διονύσου 2023 ζωντανεύει στην οθόνη σου!!! Στο 171ο τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power  ο Μιχάλης Κοντιζάς είναι στα καλύτερα του και μας παρουσιάζει όλη την [...]
  • formula1 monako,engine power
    4 τροχοί - Auto

    Κόπηκε στα δύο το μονοθέσιο του Μικ Σουμάχερ

    Κόπηκε στα δύο το μονοθέσιο του Μικ Σουμάχερ Μετά από σφοδρή σύγκρουση, το μονοθέσιο του Γερμανού πιλότου κόπηκε κυριολεκτικά στα δύο, στον 26ο γύρο στην πίστα του Μονακό, ενώ  κομμάτια του μονοθέσιου εκτοξεύτηκαν σε μεγάλη [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Περί MR ZERO 1453 Άρθρα
Εμπιστοσύνη : Για περισσότερα από 13 χρόνια βρισκόμαστε στην κορυφή της διαφήμισης, της προώθησης και της επικοινωνίας, αποτελώντας σημείο αναφοράς στον χώρο. Με περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που έχουν εμπιστευθεί τις υπηρεσίες μας, αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε απλά μια εταιρεία. Συνεργάτης : Είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης που κάθε επαγγελματίας χρειάζεται για να φτάσει στους στόχους του. Με αξιοπιστία, πάθος και διάθεση να προσφέρουμε τα μέγιστα, δημιουργούμε καταχωρίσεις και καμπάνιες που ξεχωρίζουν και αποδίδουν.Καινοτομία : Η καινοτομία στον τρόπο που διαφημίζουμε και η προσήλωσή μας στα αποτελέσματα, μας κάνουν να ξεχωρίζουμε. Προσφέρουμε εγγυημένα, μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα, γιατί πιστεύουμε πως η επιτυχία των συνεργατών μας είναι και δική μας επιτυχία.https://magiclamp.gr/poioi-eimaste/