F1 :10 βασικά πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το νέο πρωτάθλημα!

  • Φέτος συμπληρώνονται 70 χρόνια από τότε που ξεκίνησε το επίσημο πρωτάθλημα της Formula 1 (Φόρμουλα 1). H ημέρα ορόσημο είναι στις 13 Μαΐου και είχε προγραμματισθεί στο Silverstone ένα ανεπανάληπτο πάρτι με όλους τους πρωταγωνιστές. Ωστόσο, το μπάτζετ δεν έβγαινε και το πρόγραμμα είναι βαρύ, οπότε ακυρώθηκε.
  • Από το 1999 έχουν μπει 11 νέες χώρες στο καλεντάρι και 14 νέες πίστες. Οι νέες χώρες είναι οι Μαλαισία (1999-2017), Κίνα (από το 2004), Μπαχρέιν (από το 2004), Τουρκία (2005-2011), Σιγκαπούρη (από το 2008), Άμπου Ντάμπι (από το 2009), Κορέα (2010-2013), Ινδία 2011-2013), Ρωσία (από το 2014), Αζερμπαϊτζάν (από το 2016) και τώρα το Βιετνάμ. Οι νέες πίστες είναι οι Sepang (Malaysia), Indy (USA), Shanghai (Κίνα), Sakhir (Μπαχρέιν), Otodrom (Τουρκία), Valencia Street Circuit (Ισπανία), Marina Bay Circuit (Σιγκαπούρη), Yas Marina Circuit (Άμπου Ντάμπι), Yeongam (Κορέα), Buddh International Circuit (Ινδία), Austin (ΗΠΑ), Sochi Autodrom (Ρωσία), Baku City Circuit (Αζερμπαϊτζάν) και Hanoi Street Circuit (Βιετνάμ).
  • Το highlight της φετινής σεζόν είναι η επιστροφή του Grand Prix της Ολλανδίας. Στο Zandvoort είχε κάνει την τελευταία του νίκη ο αείμνηστος Niki Lauda. Ήδη 105.000 θεατές έχουν αγοράσει το εισιτήριο τους! Πρόκειται για την πιο μακροχρόνια επιστροφή GP. Ακολουθούν το Μεξικό με 16 χρόνια (1970-1986) και το Φούντζι με 30 χρόνια (1977-2007).
  • Τα μονοθέσια είναι και πάλι πιο βαριά. Αυτή τη φορά κατά 3 κιλά. Από 743 στα 746. Το 1995 το ελάχιστο βάρος ήταν στα 595 κιλά. Από εκεί και πέρα ακολούθησαν σκαμπανεβάσματα όπως: 600 kg (1996), 605 kg (1998), 620 kg (2010), 640 kg (2011), 642 kg (2013), 691 kg (2014), 702 kg (2015), 722 kg (2017), 734 kg (2018), 743 kg (2019) και 746 kg για φέτος. Από την σεζόν του 2021 θα ζορίσει ακόμη περισσότερο αφού το ελάχιστο ανεβαίνει στα 768 κιλά!

  • Η επιστροφή της παραδοσιακής καρό σημαίας είναι γεγονός. Το GP της Ιαπωνίας τέλειωσε ένα γύρο νωρίτερα παρόλο που η σημαία δεν είχε σηκωθεί. Ήταν το ψηφιακό σήμα που ξεγέλασε τους πάντες μετά από λάθος του λειτουργικού ή για την ακρίβεια το λάθος αυτού που πάτησε το διακόπτη.
  • Μετά την αναβολή του Grand Prix της Κίνας ο αριθμός των MGU-K δεν αλλάζει καθόλου και λόγω της αύξησης των GP σε 22 κάθε οδηγός θα έχει στην διάθεση του 3 (από 2) μονάδες.
  • Ο 22ος αγώνας θα έφερνε επιπλέον 40 εκατομμύρια δολάρια εκ των οποίων το 65% θα μοιράζονταν οι ομάδες. Αν τελικά το GP της Κίνας ακυρωθεί τελείως τότε οι ομάδες θα έχουν μια χασούρα 30 εκατομμυρίων. Αλλά θα έχουν γλυτώσει τα έξοδα οπότε η χασούρα υπολογίζεται στα μόλις 3 εκατομμύρια. Ναι, τόσα πολλά στοιχίζει στις ομάδες η Formula 1!
  • Όποιος παίρνει το πρωτάθλημα βάζει και τα περισσότερα ως συμμετοχή. Η Mercedes καταβάλλει περίπου 5,49 εκ. δολάρια. Το στάνταρ ποσό είναι 556.509 δολάρια και για κάθε βαθμό καταβάλλεται 6.677 δολάρια. Οι άλλες ομάδες πληρώνουν λιγότερο το βαθμό στα 5.563 δολάρια. Έτσι, η Ferrari πληρώνει συνολικά 3,36 εκ. και η Red Bull 2,87 εκ. To μικρότερο κόστος έχει και η ουραγός και πλήρως απογοητευτική ομάδα του πρωταθλήματος. Η Williams με 563.072 δολάρια.
  • Το τεχνικό εγχειρίδιο αποτελείται από 111 σελίδες! Η FIA θέλει να επιβάλλει μεγαλύτερη συμμετοχικότητα του οδηγού και ανάμεσα στα διάφορα η απόσταση του διακόπτη αλλαγής σχέσεων έχει περιορισθεί έως τα 8 εκατοστά. Η παρατεταμένη πίεση του διακόπτη δεν επιτρέπεται. Αν υπάρχουν δύο διακόπτες και οι δύο πρέπει να λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο.
  • Σε καμία άλλη σεζόν δεν έχει υπάρξει τόσο μικρή διαφοροποίηση στο ρόστερ των ομάδων. 8 στις 10 ομάδες έχουν ίδια σύνθεση. Ο Esteban Ocon επέστρεψε για να αντικαταστήσει τον Nico Hulkenberg. Ο Nicolas Latifi είναι ο μόνος νέος οδηγός και αντικαθιστά τον Kubica στην Williams. Οι Ocon και Latifi έχουν μειώσει για φέτος το μέσο όρο ηλικίας από τα 27,4 έτη που ήταν το 2019 στα 26,7.

Πηγή : caroto.gr/Νίκος μαρινόπουλος

  • 4 τροχοί - Auto

    Η VW αποχαιρετά για πάντα το Beetle με ένα πολύ συγκινητικό βίντεο

    Από πέρυσι η VW έχει ανακοινώσει τον οριστικό τέλος στην παραγωγής του πασίγνωστου Σκαραβαίου. Για να τιμήσει το τεράστιο αυτό κεφάλαιο του Beetle στην ιστορία της μάρκας και της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας η VW δημιούργησε ένα [...]
  • efun lipo wheelnwater,engine power
    2 Τροχοί - Moto

    EFUN LIPO ένα απο τα καλύτερα στον κόσμο

    EFUN LIPO ένα απο τα καλύτερα στον κόσμο Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα (σκουτερ) – Lipo Ισχυρό, αξιόπιστο μηχανάκι, ένα απο τα καλύτερα στον κόσμο, το ηλεκτρικό σκουτερ Lipo. Powered με 2000W / 3000W / 4000W / 5000W [...]
  • oi-xorhgoi-tou-26ou-motor-festival-engine-power
    2 Τροχοί - Moto

    Οι χορηγοί του 26ου Motor Festival

    Οι χορηγοί του 26ου Motor Festival Με ενθουσιασμό σας παρουσιάζουμε τις επίσημες αφίσες και τους χορηγούς του 26ου Motor Festival! 06-15 Ιουνίου | ΔΕΘ Θεσσαλονίκης |26th Motor Festival Be your Own Hero Μια εθνική συνύπαρξη [...]
  • Πολιτική αεροπορία

    Καταρρίπτοντας τα στερεότυπα: Οι γυναίκες στη συντήρηση αεροσκαφών της Aegean

    Oι γυναίκες μηχανικοί του τμήματος συντήρησης γνωρίζουν με κλειστά μάτια κάθε λειτουργία του Airbus A320. Το A320 έχει πάνω από 2.000 διακριτά εξαρτήματα και οι μηχανικοί του τα γνωρίζουν όλα. Άλλες έξι συνάδελφοί τους, σε [...]
  • kranos-motogp-i-simone-klemm-ypogegrammeno-red-bull-ring
    2 Τροχοί - Moto

    Η Simone Klemm και το υπογεγραμμένο κράνος MotoGP

    κράνος MotoGP: Η στιγμή που δεν θα ξεχάσει ποτέ: Η Simone Klemm και το υπογεγραμμένο κράνος MotoGP. Στο Red Bull Ring, ανάμεσα σε χιλιάδες θεατές και τον εκκωφαντικό ήχο των μοτοσικλετών, γράφτηκε μια ιστορία που [...]
  • to-neo-yperaytokinito-ths-red-bull-rb17-tou-Newey-engine-power
    4 τροχοί - Auto

    Το νέο υπεραυτοκίνητο της Red Bull

    Το νέο υπεραυτοκίνητο της Red Bull Το νέο υπεραυτοκίνητο RB17 της Red Bull καταβροχθίζει τα πάντα στο περασμά του Ο Newey και η νεότερη δημιουργία του. Το νέο υπεραυτοκίνητο RB17 της Red Bull διαθέτει V-10 [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    Τρέλα στα δάση!

    Σίγουρα μια κατάβαση με mountain bike αποτελεί εντυπωσιακό θέαμα πόσο μάλλον όταν γίνεται μέσα απ’ τα δάση της ηγουμενίτσας. Ο τέλειος συνδυασμός αδρεναλίνης και φυσικής ομορφιάς.
  • Ελληνικές ιστορίες

    Κετεκίδης, Δαλάκας συναντηση και προπόνηση στο αυτοκινητοδρομίο των Μεγάρων

    Κετεκίδης, Δαλάκας συναντηση και προπόνηση στο αυτοκινητοδρομίο των Μεγάρων… Πολλοι φιλοι και οδηγοι του motorsport συναντήθηκαν με σκοπο να προπονηθουν στο αυτοκινητοδρομιο των Μεγάρων! Κετεκίδης και  Δαλάκας στις δοκιμές στα Μέγαρα  στο service park! https://www.facebook.com/akis.ketikidis/videos/10222448776626124
  • oi-thryloi-tou-motogp-xeschisan-tin-asfalto-ta-rekor-pou-charaxan-tin-istoria
    2 Τροχοί - Moto

    Οι Θρύλοι του MotoGP Ξέσκισαν την Άσφαλτο – Τα Ρεκόρ που Χάραξαν την Ιστορία

    Οι Θρύλοι του MotoGP: Το MotoGP είναι η κορυφαία μορφή αγώνων μοτοσυκλέτας, η διοργάνωση όπου συγκεντρώνονται οι καλύτεροι αναβάτες και οι πιο προηγμένες τεχνολογικά μηχανές στον κόσμο. Από τη δεκαετία του ’40 μέχρι σήμερα, η [...]
  • mercedes panorama,engine power
    4 τροχοί - Auto

    MERCEDES GLB 200 D AMG LINE PANORAMA

    MERCEDES GLB 200 D AMG LINE PANORAMA BITROS.COM Το μεταχειρισμένο του αύριο σήμερα. WWW.BITROS.COM ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ 329 ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ 18758 τηλ. 2104008323 κιν. 6947723105 – 6937213531 mail: info@bitros.com  
  • 3os agonas kypelou ellados motocross sto aigio
    2 Τροχοί - Moto

    2ος Αγώνας Κυπέλλου Motocross στο Αίγιο

    2ος Αγώνας Κυπέλλου Motocross στο Αίγιο Μία σπουδαία διοργάνωση θα φιλοξενήσει το Αίγιο την  Κυριακή (5/3) με συμμετοχές αθλητών από όλη σχεδόν την Ελλάδα. Πρόκειται για τον 2ο αγώνα του κυπέλλου Ελλάδας motocross για το [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    Rainey: Ο Alex μπορεί να δυσκολέψει τον Marc

    Ο μεγάλος Wayne Rainey έτρεξε στην εποχή των δίχρονων αγωνιστικών των 500 κυβικών, κερδίζοντας μάλιστα 3 συνεχόμενους τίτλους από το 1990 μέχρι το 1992. Έχοντας αποσυρθεί από την ενεργό δράση μετά τον τραυματισμό του, ο [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ