Πώς η Opel κατέκτησε το DTM

pos-h-opel-katekthse-to-dtm-Kadett GSi -Cliff-Calibra-engine-power

Πώς η Opel κατέκτησε το DTM

Τα αγαπημένα του κοινού Kadett GSi και Cliff-Calibra

Όλα τα αυτοκίνητα Opel στην ιστορία του DTM από το 1984 που οδήγησαν την OPEL στην κορυφή των προτιμήσεων του κοινού.

Opel Kadett GSi Cliff-Calibra: Η Opel ήταν ίσως η πιο δημοφιλής μάρκα στο DTM: Πώς το αντιλήφθηκε ο Klaus Ludwig και ποια αυτοκίνητα κέρδισε τους θαυμαστές η εταιρεία με έδρα το Rüsselsheim

Αν και η Opel σπάνια ήταν η απόλυτη αναφορά στο DTM, η εταιρεία με έδρα το Rüsselsheim ήταν η απόλυτη αγαπημένη του κοινού. Το έτος της πρεμιέρας του 1984, διάφορα οχήματα της Opel ήταν στην αρχή και πέτυχαν ακόμη και τερματισμό στο βάθρο, αλλά η πραγματική ανακάλυψη ήρθε μόνο με το Calibra V6 4×4, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 1993.

Εκτός από μερικούς ιδιωτικούς αγώνες στις πρώτες μέρες της σειράς, το Motorsport.com δείχνει όλα τα αυτοκίνητα Opel στο DTM σε μια σειρά φωτογραφιών και παρέχει επίσης τις πιο σημαντικές πληροφορίες για την πολυσύχναστη εποχή DTM με την Opel, η οποία διήρκεσε από το 1984 έως το 2005 – με τα αγαπημένα των θαυμαστών όπως αυτό το Kadett GSi 16 V με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς!

Ειδικά με την εισαγωγή των ακριβών κανονισμών Class 1 το 1993, η Opel έκανε τα πάντα στο DTM – και με το Calibra V6 4×4 όχι μόνο βασίστηκε στην υψηλή τεχνολογία, αλλά και στα απόλυτα αστέρια στο πιλοτήριο.

Opel-Kadett-GSi-Cliff-Calibra-DTM

Ludwig: «Το Calibra ήταν ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο»

Opel Kadett GSi Cliff-Calibra: Όταν το τετρακίνητο όχημα έκανε το ντεμπούτο του στα τέλη του 1993, ο πρώην πρωταθλητής της Formula 1 Keke Rosberg και ο Manuel Reuter οδήγησαν τα μονοθέσια. Το 1995, άλλοι οδηγοί κορυφαίας κατηγορίας επιβιβάστηκαν μαζί με τους Klaus Ludwig, Hans-Joachim Stuck και τους πρώην οδηγούς της F1 JJ Lehto και Yannick.

«Ήταν επίσης μια υπέροχη στιγμή», λέει ο Ludwig, ο οποίος πήγε στην Opel ως πρωταθλητής της Mercedes, σε μια συνέντευξη βίντεο που δημοσιεύτηκε στο κανάλι YouTube.

Πώς βίωσε τα δύο χρόνια της Opel; «Το Calibra ήταν ένα σούπερ κουλ αυτοκίνητο», λέει ο Ludwig, ο οποίος ήθελε πολύ να οδηγεί ένα αυτοκίνητο με κίνηση σε όλους τους τροχούς. «Είχατε απίστευτο αριθμό οπαδών στις εξέδρες επειδή η Opel είναι μια μαζική μάρκα». Οι οπαδοί είναι τώρα «εκεί σε μεγάλους αριθμούς για τη Mercedes, αλλά τότε ήταν δύσκολο στην αρχή», θυμάται.

Opel-Kadett-GSi-Cliff-Calibra-DTM

Opel Kadett GSi Cliff-Calibra: Τετρακίνηση και τεχνολογία Formula 1

Τι έκανε το αυτοκίνητο τόσο ξεχωριστό; Ήταν γεμάτο με τεχνολογία Formula 1: το σασί προερχόταν από τη Williams, ο κινητήρας από την Cosworth και τα ηλεκτρονικά από τη Bosch. Ο κινητήρας V6 των 2,5 λίτρων απέδιδε 12.000 στροφές και πάνω από 500 ίππους – κατανεμημένους και στους τέσσερις τροχούς. Το αυτοκίνητο ζύγιζε το πολύ 1.060 κιλά.

Διέθετε ρυθμιζόμενο πίσω φτερό, υδραυλικά ρυθμιζόμενους σταθεροποιητές και ένα ημιαυτόματο σύστημα στο οποίο οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονταν σε κλάσματα του δευτερολέπτου με χρήση ταχυτήτων στο τιμόνι. Οι χρόνοι γύρων των μονοθεσίων ITC έφτασαν εκείνους της Formula 3000, οι οποίοι είναι συγκρίσιμοι με τη σημερινή Formula 2.

Ήδη από το 1994, το Reuter έσπασε την κατάρα της νίκης της Opel στο DTM με την πρώτη έκδοση του Calibra V6 4×4. Η Opel έγινε δύναμη DTM μόνο μέσω του Calibra «Phase4», όπως ονομαζόταν η περαιτέρω εξελιγμένη έκδοση για τη σεζόν του 1995.

Opel-Kadett-GSi-Cliff-Calibra-DTM

Πώς η Reuter εξαργύρωσε την Opel το 1996

Ο Ludwig έδειξε τι μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο: Με δύο νίκες στο Hockenheimring, ο Ludwig σημείωσε συνολικά 80 πόντους στην κατάταξη του DTM και έτσι ήρθε τρίτος στη γενική. Στην κατάταξη ITC για αγώνες στο εξωτερικό, το Reuter τερμάτισε πέμπτο μπροστά από τον Ludwig.

Η πραγματικά μεγάλη επιτυχία έγινε τη σεζόν ITC του 1996, όταν η Reuter έδωσε τελικά στην Opel τον τίτλο με το Calibra στο θρυλικό σχέδιο Cliff. Τρεις νίκες του ήταν αρκετές για να αφήσει πίσω τον Μπερντ Σνάιντερ στη Mercedes. Ο Κλάους Λούντβιχ κέρδισε ακόμη και τέσσερις φορές, αλλά οι αποτυχίες αποδείχθηκαν η πτώση του πριν διακοπεί η σειρά.

Τι σημαντικό ρόλο έπαιξε η Opel στην επανίδρυση του DTM; Μπορείτε τώρα να μάθετε αυτό και μια συναρπαστική επισκόπηση της ιστορίας της μάρκας στην παραδοσιακή σειρά στη νέα μας σειρά φωτογραφιών.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Τα αγαπημένα του κοινού Kadett GSi και Cliff-Calibra: Πώς η Opel κατέκτησε το DTM», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.

 

author avatar
Engine Power
  • 2 Τροχοί - Moto

    Ένα σκουτεράκι σωστό θηρίο για drag racing

    Υποτίθεται πως οι λέξεις «scooter» και «drag racing» δεν θα μπορούσαν να μπουν ποτέ στην ίδια πρόταση, μιας και οι μικρές μηχανές δεν είναι ακριβώς το προτιμώμενο είδος για αγώνες ταχύτητας. Εκτός κι αν το [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Ανάβαση στην χιονισμένη Ζήρια

    Ένας κοντινός αλλά ασφαλής προορισμός με εναλλαγές στα τοπία όλο τον χρόνο. Η αναχώρηση θα είναι από το δημοτικό πάρκινγκ στα Μεσαία Τρίκαλα 10:30. Καφέ και πρωινό στην πλατεία, αλλά καύσιμα ή στα Ρίζα ή [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    AMA SX 2020, 6ος αγώνας, San Diego (ΗΠΑ)

    Θρίλερ στην κορυφή, καθώς ο Cooper Webb κερδίζει και χώνεται στη μονομαχία τίτλου των Ken Roczen και Eli Tomac. Ο έκτος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Supercross συνεχίστηκε με τον αγώνα του San Diego, ξανά στην [...]
  • Suzuka- Circuit- MotoGP-f1-mia-istoria-san-paramithi-engine-power
    4 τροχοί - Auto

    Suzuka Circuit ρεκόρ και μια ιστορία σαν παραμύθι

    Suzuka Circuit ρεκόρ και μια ιστορία σαν παραμύθι Suzuka Circuit MotoGP- F1: Η πίστα αγώνων που ανήκει στη Honda στη Suzuka έχει κερδίσει την παγκόσμια αναγνώριση λόγω της ασυνήθιστης διάταξης της, ας μάθουμε τα μυστικά της… [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    MotoGP: Ο Marco Bezzecchi κυριάρχησε στο GP Αργεντινής

    MotoGP: Ο Marco Bezzecchi κυριάρχησε στο GP Αργεντινής Motorsport News MotoGP : Ο Marco Bezzecchi κυριάρχησε στο GP Αργεντινής και δεν μπορεί να πιστέψει για μια ακόμη του νίκη σε έναν αγώνα υψηλών απαιτήσεων στο MotoGP [...]
  • motogp-2023-3 -giroi-gran pri ispanias
    2 Τροχοί - Moto

    MotoGP: 3 γύροι, 11 διαφορετικοί οδηγοί στο βάθρο

    MotoGP: 3 γύροι, 11 διαφορετικοί οδηγοί στο βάθρο MotoGP: 3 γύροι, και ζούμε τους πιο ανταγωνιστικούς αγώνες της πρόσφατης μνήμης και στην ιστορία του MotoGP  Motorsport News MotoGP: 3 γύροι , 11 διαφορετικοί οδηγοί στο [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    Κέντρο οδικής ασφάλειας και διαχείρισης κυκλοφορίας

    Κέντρο οδικής ασφάλειας και διαχείρισης κυκλοφορίας Κέντρο οδικής ασφάλειας και διαχείρισης κυκλοφορίας της περιφέρειας Αττικής. Ο Κίμωνας Λογοθέτης και ο Γιώργος Πατούλης μιλάνε για το έργο στην οδική ασφάλεια της περιφέρειας Αττικής και φροντίζει την [...]
  • Εμπορική ναυτιλία

    Το πρώτο τούνελ για πλοία σχεδιάζουν στην Νορβηγία

    Η Νορβηγία ενέκρινε τη χρηματοδότηση ενός φιλόδοξου σχεδίου για την κατασκευή του πρώτου τούνελ στον κόσμο για πλοία. Η σήραγγα θα έχει ύψος 45 μέτρα, πλάτος 36 μέτρα και μήκος 1,7 χιλιόμετρα και θα κατασκευαστεί [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ 2025 | Συμμετοχές

    Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ 2025 | Συμμετοχές Με 52 συμμετοχές θα διεξαχθεί η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος, το Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ την προσεχή Κυριακή 16 Μαρτίου. Engine Power See Full Bio
  • 4 τροχοί - Auto

    O Sebastien Buemi της Nissan e.dams στο βάθρο των νικητών στην Formula E

    O τέταρτος αγώνας του πρωταθλήματος, που πραγματοποιήθηκε στην επανασχεδιασμένη και γρηγορότερη διαδρομή του  Autodromo Hermanos Rodriguez, είxε αρκετό «συνωστισμό» στις πρώτες θέσεις, καθ’ όλη τη διάρκειά του, με τον Buemi στο αυτοκίνητο #23, να κάνει [...]
  • oi-vasiliades-ton-misthon-f1-edition-lefta-misthos-formula-1
    4 τροχοί - Auto

    Οι βασιλιάδες των μισθών F1 Edition

    Οι βασιλιάδες των μισθών F1 Edition: Τα πιο «χοντρά» biles στο motorsport , ποιοι βγάζουν τις πιο πολλές χιλιάδες. Έλα να δούμε ποιοι οδηγοί παίρνουν τα μεγάλα λεφτά  και όχι μόνο από τους αγώνες, αλλά [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ