Tour de France τεράστιο τροχαίο ποδηλατών προκάλεσε χάος
Στο Tour de France bedlam ένας θαυμαστής που προσπάθησε να βγάλει selfie προκάλεσε ένα τεράστιο τροχαίο ποδηλατών σκορπισμένους και βαριά χτυπημένους στο δρόμο.
Μια βάναυση τεράστια σύγκρουση ένα τροχαίο ποδηλατών στο πίσω μέρος του peloton στο στάδιο 14 του Tour de France οδήγησε στον αγώνα να εξουδετερωθεί για λίγο καθώς οι αναβάτες στάλθηκαν να πετάνε στην άσφαλτο
Η σύγκρουση προκάλεσε τεράστιο χάος, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα πλήθος ποδηλατών στην άσφαλτο. Έχει αναφερθεί ότι όλες οι ομάδες που εμπλέκονται, η μπάρα Total Energies, ενεπλάκησαν στη συντριβή.
Ενώ ορισμένοι αναβάτες μπόρεσαν να συνεχίσουν στη σκηνή 14 μεταξύ Annemasse και Morzine Les Portes du Soleil, πολλοί χρειάζονταν ιατρική φροντίδα, με αποτέλεσμα τελικά ο αγώνας να διακοπεί για λίγο.
Ο Antonio Pedrero της Movistar χρειάστηκε ακόμη και να φορτωθεί σε φορείο, ενώ ο Louis Meintjes του Intermarché-Circus-Wanty υπέστη κάταγμα της κλείδας ως αποτέλεσμα.
Παρά το άγριο τρακάρισμα, ο αγώνας ξεκίνησε ξανά, 25 λεπτά αργότερα. Και είναι ασφαλές να πούμε ότι η συντριβή στο στάδιο 14, άφησε ορισμένους οπαδούς της ποδηλασίας σοκαρισμένους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ένας θαυμαστής έγραψε: “Τεράστια σύγκρουση στο Tour de France – Τροχαίο ποδηλατών. Ο αγώνας αυτή τη στιγμή έχει εξουδετερωθεί. Ελπίζω οι αναβάτες να είναι καλά, αυτό ήταν σοκαριστικό.” Ένας άλλος σχολίασε: «Απαίσιο να το βλέπεις».
Στο Tour de France bedlam ένας θαυμαστής που προσπάθησε να βγάλει selfie προκάλεσε ένα τεράστιο τροχαίο ποδηλατών σκορπισμένους και βαριά χτυπημένους στο δρόμο
Ένας θεατής που προσπαθούσε να βγάλει μια selfie προκάλεσε μια μεγάλη συντριβή στο Tour de France με πλήθος αναβατών να εμπλέκονται στη σκηνή 15 καθώς οι αναβάτες κατευθύνονταν στο St Gervais Mont Blanc.
Ένας θαυμαστής που βγάζει selfie προκάλεσε σφαγή στο Tour de France, αφήνοντας τους αναβάτες σκορπισμένους σε όλο το δρόμο.
Μια βάναυση τεράστια σύγκρουση ένα τροχαίο ποδηλατών στο πίσω μέρος του peloton στο στάδιο 14 του Tour de France οδήγησε στον αγώνα να εξουδετερωθεί για λίγο καθώς οι αναβάτες στάλθηκαν να πετάνε στην άσφαλτο
Στη σκηνή 15, καθώς οι αναβάτες κατευθύνονταν προς το St Gervais Mont Blanc, ένας θεατής εντοπίστηκε να προσπαθεί να τραβήξει μια φωτογραφία καθώς περνούσε το peloton. Ωστόσο, το άτομο ήρθε σε επαφή με έναν αναβάτη, που πιστεύεται ότι ήταν ο Sepp Kuss, με αποτέλεσμα να πέσει. Αυτό προκάλεσε μια τεράστια συσσώρευση που περιλάμβανε δεκάδες άλλους αναβάτες στο στενό τμήμα του δρόμου.
Ο εν λόγω θαυμαστής έχει δεχθεί έντονη κριτική στα social media. Ένας θαυμαστής εξοργίστηκε: “Ένας άλλος ανόητος που προσπαθεί να τα καταφέρει (με μια selfie αυτή τη φορά) προκαλεί άλλο ένα ατύχημα στο Tour de France. Πηγαίνετε, παρακολουθήστε τον αγώνα, αλλά κρατήστε απόσταση και αφήστε τους να κάνουν τη δουλειά τους με ασφάλεια – είναι αρκετά επικίνδυνο για αυτούς όπως είναι».
Ένα δεύτερο θλιμμένο: “Για άλλη μια φορά ένας θεατής προκάλεσε μια τεράστια συντριβή στον Γύρο της Γαλλίας. Οι διοργανωτές του αγώνα δεν κάνουν τίποτα για τον έλεγχο του πλήθους, παραμένει ένα αστείο.”
Ένας τρίτος πρόσθεσε: “Άλλο ένα ατύχημα που προκλήθηκε από περαστικό να κινηματογραφεί στο τηλέφωνό του. Ελπίζω να καταστράφηκε.”
Ένας τέταρτος είπε: “Οι θεατές αγγίζουν έναν αναβάτη ή επιδεικνύονται τρέχοντας δίπλα τους θα πρέπει να είναι πολύ καλός, να προκαλέσει ατύχημα κάποια στιγμή φυλακή.”
Τι πρέπει να γίνει με τους θεατές που προκαλούν ατυχήματα στον Γύρο της Γαλλίας; Πείτε μας στην ενότητα σχολίων
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο.
Πώς λειτουργεί το κιβώτιο ταχυτήτων; Μάθε τη μηχανική πίσω από τις σχέσεις, την τελική μετάδοση, τα DCT κιβώτια και τη βελτίωση της απόδοσης σε κινητήρες υψηλής ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων (gearbox) είναι ο μηχανισμός που [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση σε βελτιωμένους κινητήρες; Ανάλυση ροής, θερμότητας και backpressure, πολλαπλές εξαγωγής, downpipes και επιστήμη του ήχου στις επιδόσεις. Το σύστημα εξαγωγής είναι ο τελικός σταθμός της ενέργειας ενός κινητήρα, το σημείο όπου [...]
Πώς λειτουργεί το intercooler νερού–αέρα (water-to-air) και γιατί είναι πιο αποδοτικό σε κινητήρες υψηλής πίεσης. Πώς λειτουργεί το water-to-air intercooler; Μάθε γιατί προσφέρει ανώτερη ψύξη από τα air-to-air, πώς μειώνει τη θερμοκρασία εισαγωγής και γιατί [...]
Πώς να αυξήσεις την ιπποδύναμη του κινητήρα – από τη ροή αέρα στη διαχείριση καυσίμου και τον χρονισμό. Πώς αυξάνεται η ιπποδύναμη ενός κινητήρα; Ανάλυση ροής αέρα, AFR, χρονισμού, συμπίεσης και θερμοδυναμικής, για ασφαλή και [...]
Πώς να εντοπίσεις προβλήματα στα φρένα της μοτοσυκλέτας: σπογγώδη μανέτα, θόρυβοι, fading, στραβοί δίσκοι, φθορά τακακιών και λύσεις συντήρησης με τεχνική ανάλυση. Θες να διαγνώσεις προβλήματα φρένων στη μοτοσυκλέτα, φυσική, φθορά και πρακτικές λύσεις, πάρε [...]
Πώς να ρυθμίσεις σωστά την αλυσίδα της μοτοσυκλέτας σου – φυσική, φθορά και τεχνικές ακρίβειας. Θες να μάθεις πώς ρυθμίζεις σωστά την αλυσίδα της μοτοσυκλέτας σου; Μάθε τη φυσική πίσω από την τάση, τη λίπανση, [...]
Τα πιο συχνά προβλήματα στη μοτοσυκλέτα και πώς να τα εντοπίσεις: εκκίνηση, ρετάρισμα, υπερθέρμανση, δονήσεις και απώλεια ροπής. Πλήρης τεχνική ανάλυση και λύσεις. Πώς να εντοπίσεις και να αντιμετωπίσεις τα πιο συχνά τεχνικά προβλήματα στη [...]
Τι είναι το σύστημα λίπανσης κινητήρα πώς λειτουργεί το σύστημα λίπανσης κινητήρα; Ανάλυση πίεσης λαδιού, ιξώδους, αντλίας και dry sump, με έμφαση στη φυσική και τη θερμοδυναμική του λιπαντικού φιλμ. Το σύστημα λίπανσης είναι το [...]
Πώς λειτουργεί το camshaft: Πώς λειτουργεί ο εκκεντροφόρος και ο χρονισμός βαλβίδων; Μάθε τη φυσική πίσω από το valve timing, τη διάρκεια, την επικάλυψη και τα συστήματα μεταβλητής φάσης (VVT, VTEC, VANOS). Ο εκκεντροφόρος (camshaft) [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση επιδόσεων και ποια είναι η σημασία της ροής καυσαερίων; Ανάλυση πολλαπλής, καταλύτη, back pressure και υλικών για τη βελτίωση της απόδοσης. Η εξάτμιση δεν είναι απλώς ένας σωλήνας που βγάζει καπνό· [...]
Πώς λειτουργεί το σύστημα εισαγωγής αέρα; Μάθε τη φυσική πίσω από τη ροή, τη θερμοκρασία και την πίεση, τη σημασία της πολλαπλής και τις λύσεις για βελτίωση της απόδοσης. Η εισαγωγή αέρα είναι το σημείο [...]
Πώς λειτουργεί το turbo και ποια είναι η διαφορά μεταξύ μονό, διπλό και twin-scroll υπερσυμπιεστή; Μάθε τη φυσική πίσω από την υπερτροφοδότηση και τη σημασία της θερμοκρασίας και της ροής. Το turbo δεν είναι απλώς [...]
WRC Ott Tanak Hyundai: Ο Tanak θα κάνει αλλαγές στις προδιαγραφές της Hyundai για το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης του WRC Ο διεκδικητής του τίτλου του WRC πήρε μια κρίσιμη απόφαση ενόψει του γύρου της επόμενης [...]
Θωμάς Κρασώνης NASCAR Europe: Υπάρχουν νίκες… και υπάρχουν στιγμές που μένουν για πάντα. Στη δεύτερη κατηγορία ανήκει αυτό που έκανε ο Θωμάς Κρασώνης: ο νεαρός Έλληνας οδηγός που όχι μόνο μπήκε σε έναν από τους [...]
Rally WRC Χιλής Chile BioBío 2025: Το Rally Χιλής BioBío 2025 (11-14 Σεπτεμβρίου) είναι η 11η από τις 14 στροφές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) και διεξάγεται στην περιοχή Biobío με έδρα την Concepción. Όροι: [...]
Κλείνοντας παραδοσιακά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου, πάντα απρόβλεπτο με τις εναλλαγές των καιρικών συνθηκών, το Ράλλυ Παλάδιο αποτελεί έναν από τους διασημότερους αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Στην φετινή του μορφή προσμετρά στο Πρωτάθλημα Ασφάλτου [...]
OPEL SERVICE SERETAKIS στην Θεσσαλονίκη από το 1984 Η επιχείρηση OPEL SERETAKIS SERVICE δραστηριοποιείται στον χώρο της επισκευής και της συντήρησης των αυτοκινήτων OPEL για περισσότερο από 25 χρόνια και συνεχίζει να βρίσκεται κοντά σας [...]
Νέα γκάμα βενζινοκινητήρων … Συνδυάζοντας μια νέα γκάμα ελκυστικών κινητήρων από το Evolution, αυτή η μονάδα 26cc διαθέτει ένα ηλεκτρονικό σύστημα ανάφλεξης συμβατό με μπαταρίες Li-Po 2S 7.4v και καρμπυρατέρ Walbro. Ο κινητήρας ταιριάζει σε [...]
Το τελευταίο V12 της Ιστορίας: Όταν ο ήχος της μηχανής έγινε προσευχή, ο V12 κινητήρας που έγραψε ιστορία. Ferrari, Lamborghini, Pagani, Aston Martin και η τελευταία αναπνοή της μηχανοκίνητης ψυχής. Κάποτε, ο κόσμος της μηχανοκίνησης [...]
4ος ο Παναγιώτης Κολλάρος στο Ιταλικό Trofeo Prime Pieghe Ο 11χρονος Πάνος Κολλάρος αγωνίστηκε στην Ιταλία στην πίστα της Pomposa, για τον 3ο Γύρο του Ιταλικού Πρωταθλήματος CIV Junior και την κατηγορία Trofeo Prime Pieghe [...]
Ο Ντίνος Καψύλης έγινε ένας νέος Πάρης, αλλά της Χίου! Ο τρομερός Ντίνος έκλεψε την ωραία Ελένη με αποτέλεσμα να γίνει διπλωματικό επεισόδιο με το Patras Auto Moto Show & Motor Festival! Τα πράγματα είναι [...]
Ένας Έλληνας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSSP300 Ο Γιάννης Περιστεράς με Yamaha R3! H μεγάλη είδηση της αποδοχής από την DORNA και την FIΜ, της συμμετοχής του 16χρονου Γιάννη Περιστερά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport 300, ήταν [...]
Πρώτο Gp Tuning στην Pistapark Χανίων Η ΑΛΑ ΧΑΝΙΩΝ – ΑΛΑΧ διοργανώνει την Κυριακή 12 Μαρτίου το πρώτο GP Tuning που θα πραγματοποιηθεί στην Pista Park στο Βαρύπετρο, από τα τρία που έχει προγραμματίσει και [...]
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΧΑΡΑΓΚΙΩΝΗ Το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου είναι μουσείο αφιερωμένο στην ιστορία του αυτοκινήτου και βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας. Ανήκει στο Ίδρυμα Θεόδωρου Χαραγκιώνη και άνοιξε τον Μάρτιο του 2011. Το Μουσείο βρίσκεται [...]
Πώς μπορεί αυτό το Lotus να επαναφορτιστεί τόσο γρήγορα Η Lotus είχε ήδη ανακοινώσει εξαιρετικούς χρόνους επαναφόρτισης για το Emeya Supercar της. Ήρθε η επιβεβαίωση. Η Lotus είχε ήδη ανακοινώσει εξαιρετικούς χρόνους επαναφόρτισης για το Emeya […]
Τηλεοπτικό τρέιλερ του σημερινού επεισοδίου Μια μικρή γεύση για το τι θα δούμε απόψε στο τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 28/3/23 Θέματα του τηλεοπτικού επεισοδίου : 1η Ενότητα MOTORSPORT NEWS | Οι αγώνες, τα events του […]
142ο τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 142ο τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power και ο Μιχάλης Κοντιζάς συνεχίζει να προσθέτει αξία και ιπποδύναμη στον κόσμο της μηχανοκίνησης και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Engine Power η τηλεοπτική εκπομπή που ανεβάζει […]
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.