Οι νόμοι στην ευρωπαϊκή αγορά φτάνουν σε ένα σημείο όπου οι εκπομπές καυσαερίων και οι κανονισμοί ασφαλείας θα εξαλείψουν το αυτοκίνητο, όπως το ξέρουμε, από την ύπαρξή του. Για παράδειγμα, η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις οποιωνδήποτε καινούργιων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων θα απαγορευθούν έως το 2040, ενώ άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γερμανία, η Ιρλανδία και οι Κάτω Χώρες έχουν θέσει ακόμα πιο επιθετική προθεσμία για το 2030 – μόνο 10 χρόνια μακριά.
Έτσι, λοιπόν, δε μας προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι σε αυτό το σημείο το Ford Mustang Shelby GT500 2020 δεν πρόκειται να πωληθεί στις ευρωπαϊκές αγορές. Όπως και το Chevrolet Camaro SS και το C7 Corvette με τους κινητήρες LT1 V8 των 6,2 λίτρων, ο Mustang GT500 και ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας V8 των 5,2 λίτρων δεν είναι ευπρόσδεκτοι από τους ρυθμιστικούς φορείς της ΕΕ.
Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Ford, Jim Ownes, επιβεβαίωσε στο MC & T ότι το GT500 θα πωληθεί στη Βόρεια Αμερική, το Μεξικό και τη Μέση Ανατολή. Αλλά όχι στην Ευρώπη.