Τα μυστικά του νέου μονοθέσιου RB16B της Red Bull
Οι ομάδες της Φόρμουλα 1 μπορεί να είναι οι κύριες προσπάθειες να συγκαλύψουν τα μυστικά των καινούργιων αυτοκινήτων τους όταν αποκαλύφθηκαν για πρώτη φορά – αλλά η Red Bull έχει πάρει τα πράγματα σε ένα νέο επίπεδο.
Η ομάδα που εδρεύει στο Milton Keynes φαίνεται να έχει ξεφύγει από το δρόμο της για να διασφαλίσει ότι δεν θα έχουν πρόσβαση σε αναλυτικές εικόνες του νέου RB16B από αντίπαλες ομάδες πριν από την πρώτη ημέρα των δοκιμών της σεζόν στο Μπαχρέιν. Μετά τη διεξαγωγή μιας ταινίας στο Silverstone με το αυτοκίνητο RB15 από το 2019 και το νέο RB16B την Τετάρτη, ήταν αξιοσημείωτο ότι από τις 76 εικόνες που κυκλοφόρησε η ομάδα μετά το τρέξιμο, καμία από αυτές δεν ήταν του νέου αυτοκινήτου.
Τα πλάνα τραβήχτηκαν από τον Max Verstappen, τον Sergio Perez και τον Alex Albon σε δράση και στο γκαράζ καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, αλλά το καθένα συλλήφθηκε μόνο με το RB15. Όλες οι πλήρεις λήψεις γκαράζ αυτοκινήτων, πυροβολισμοί και μπροστινή θέα ήταν από το παλιό αυτοκίνητο. Το RB16B έλειπε σε δράση.
PLUS: Αυτό που προσπαθεί να κρύψει η Red Bull με την κυκλοφορία του RB16B
Αν και δεν θα ήταν λάθος μιας δεύτερης κατηγορίας ομάδας και ενός φωτογράφου να στείλει κατά λάθος τις λάθος εικόνες του αυτοκινήτου και να παραλείψει τυχόν φωτογραφίες του νέου μηχανήματος, η Red Bull είναι μια απότομη στολή που ξέρει τι κάνει. Έτσι μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι η επιλογή των εικόνων που κυκλοφόρησαν και εκείνων που παραμένουν κρυμμένες προς το παρόν, ήταν σκόπιμη.
Και η πιο πιθανή εξήγηση για το γιατί η Red Bull δεν δείχνει ακόμα το RB16B της είναι ότι θέλει να κρατήσει μυστικά για το νέο του σχεδιασμό αυτοκινήτου.
Μια ομάδα τόσο ανταγωνιστικά μονόπλευρη στο να κερδίζει όσο η Red Bull θα θέλει πάντα να σταματήσει να παίρνει τους αντιπάλους να πάρει μια καλή ματιά σε κάθε σχέδιο που έχει κάνει μέχρι την τελευταία στιγμή – οπότε δεν θα θέλει να τους δώσει το προβάδισμα να είναι σε θέση να ζητήστε από τους ειδικούς να εξετάσουν τις φωτογραφίες του αυτοκινήτου τώρα.
Η περιοχή του αυτοκινήτου της που η Red Bull πιθανότατα θέλει να κρατήσει μυστική είναι η πίσω – και από την άποψη της ακριβούς διάταξης ανάρτησης μετά την υιοθέτηση της διαμόρφωσης της ράβδου στυλ Mercedes / κάτω βραχίονα, αλλά και το τμήμα που περιβάλλει τα καυσαέρια και το κιβώτιο ταχυτήτων.
Η ομάδα θα μπορούσε επίσης να έχει κάποια κόλπα στο μανίκι της όσον αφορά το πώς αντιμετώπισε τις αλλαγές του κανόνα που περιβάλλουν το πάτωμα – και πώς σκοπεύει να ανακτήσει οποιαδήποτε χαμένη δύναμη.
Οι δύο εικόνες εκτόξευσης που αποκάλυψε η Red Bull νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα εμφανίστηκαν σκοτεινές σε ορισμένες περιοχές και παρουσίασαν μια ενδιαφέρουσα κίνηση στο πάτωμα μπροστά από το πίσω ελαστικό που είχε δοκιμάσει η ομάδα πέρυσι.
Για μια περιοχή του αυτοκινήτου που ήταν τόσο ώριμη για ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του χειμώνα, είναι απίθανο η Red Bull να μην έχει προχωρήσει αρκετά ήδη.
Λοιπόν, πόσα από αυτά που είδαμε για τις εικόνες εκτόξευσης RB16B είναι ο πραγματικός σχεδιασμός για το 2021 και πόση δόλωμα, μόνο η Red Bull γνωρίζει μέχρι τώρα.
Οι ομάδες ήταν γνωστό στο παρελθόν ότι ταιριάζουν ψεύτικα ανταλλακτικά για να εκτοξεύουν αυτοκίνητα για να ρίχνουν τους αντιπάλους τους από το άρωμα ή να διασφαλίζουν ότι τα καλύτερα εξαρτήματα δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα όταν οι πρώτες λήψεις διαδίδονται στο κοινό.
Θα μπορούσε επίσης να είναι ότι η Red Bull δεν κρύβει τίποτα, αλλά θα θέλει να σπαταλήσει το χρόνο των αντίπαλων ομάδων προσπαθώντας να ανακαλύψει τι θα μπορούσε να είναι όταν οι δοκιμές ξεκινούν.
Με μόλις τρεις μέρες δοκιμών φέτος, δεν υπάρχει πολύς χρόνος για τις ομάδες να αντιγράψουν ενδιαφέρουσες ιδέες από τους αντιπάλους τους μόλις κυκλοφορήσουν τα αυτοκίνητα στο κοινό.
Η πραγματική απάντηση σχετικά με το τι κρύβει η Red Bull δεν θα είναι γνωστή μέχρι τη δοκιμή του Μπαχρέιν, και ακόμη και τότε μπορεί να χρειαστεί κάποια προσπάθεια από τους αντιπάλους για να μάθει τι έχει να κάνει.
Στο παρελθόν, η Red Bull ήταν γνωστό ότι καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να κρύψει τα τελευταία της σχέδια σε δοκιμές – με τα μέλη της ομάδας να χρησιμοποιούν ομπρέλες το 2012 για να κρύψουν τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου κάθε φορά που το μηχάνημά του γυρίστηκε πίσω στο γκαράζ.
Τα μυστικά του νέου μονοθέσιου RB16B της Red Bull