Περιορισμένη έκδοση Niki Lauda T.50s που αποκάλυψε ο Gordon Murray
Μια περιορισμένη σειρά αυτοκινήτων ειδικής έκδοσης T.50s αποκαλύφθηκε από τον Gordon Murray Automotive.
Ο Gordon Murray Automotive αποκάλυψε μια ειδική έκδοση supercar T.50s που πήρε το όνομά της από τον τρίτο παγκόσμιο πρωταθλητή της F1 Niki Lauda. Παρουσιάστηκε στα γενέθλια της Αυστρίας, η έκδοση Niki Lauda του T.50 έχει ως στόχο να προσφέρει «μια on-track εμπειρία όπως καμία άλλη».Το αυτοκίνητο με τη βοήθεια ανεμιστήρα τιμά τη διάσημη νίκη της Lauda στο ανεμιστήρα Brabham BT46B σχεδιασμένο από τον Gordon Murray στο Σουηδικό Grand Prix του 1978.Αντί να παράγει μια αγωνιστική έκδοση του supercar T.50, η έκδοση T.50s Lauda έχει αναπτυχθεί σε συνδυασμό με το αυτοκίνητο του δρόμου και βελτιστοποιείται περαιτέρω για χρήση στην πίστα.
Χτισμένο σε ακόμη πιο ακραίες προδιαγραφές από το σχετικό, ζυγίζει 852 κιλά, περίπου 38 κιλά ελαφρύτερο από πριν. Ο διακριτικός ανεμιστήρας στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα παράγει έως 1500 κιλά downforce και θα λειτουργεί σε συνδυασμό με ρυθμιζόμενους διαχύτες, μπροστινό διαχωριστή και αεροπλάνο κάτω από το αμάξωμα.Ο ενδελεχής επανασχεδιασμός του κινητήρα V12 Cosworth 3,9 λίτρων θα παράγει 725bhp και, σύμφωνα με τον Murray, μια σπλαγχνική εμπειρία όπως τίποτα άλλο.
Niki Lauda T.50s
«Το T.50 είναι το απόλυτο supercar που πηγαίνει στο δρόμο, αλλά πάντα ονειρευόμουν να το κάνω ένα βήμα παραπέρα… για να φτιάξω μια έκδοση που θα προσφέρει μια οδηγική εμπειρία στην πίστα, όπως κανένα άλλο αυτοκίνητο στην ιστορία», δήλωσε ο Murray.«Για το T.50 ο στόχος μας ήταν σαφής, να κάνουμε το καλύτερο αυτοκίνητο οδηγού για το δρόμο. Με τη Niki Lauda της δεκαετίας του 50 ήταν εξίσου σαφές, για να γίνει το καλύτερο αυτοκίνητο οδηγού για την πίστα.Θα φτιαχτούν μόλις 25 T.50 η Niki Laudas, κοστίζοντας 3,1 εκατομμύρια λίρες και η παραγωγή ξεκινά τον Ιανουάριο του 2023 μετά την ολοκλήρωση των 100 supercar T.50.
Κάθε μεμονωμένο πλαίσιο θα πάρει το όνομά του από μία από τις νίκες του Grand Mix του Gordon Murray και θα προσφέρει εκτεταμένες επιλογές στυλ για να διασφαλίσει ότι κάθε ένα είναι προσαρμοσμένο σε κάθε ιδιοκτήτη.Ενώ το σχήμα του T.50 παραμένει πιστό στο δρόμο, κάθε πλαίσιο της έκδοσης Lauda είναι βελτιστοποιημένο για αεροδυναμική απόδοση από μπροστά προς τα πίσω. Τα bargeboards στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου κατευθύνουν τη ροή του αέρα προς τα διαχωριστικά και τα επίπεδα κατάδυσης πιο κάτω κάτω από το αμάξωμα πριν αρχίσει να παίζει ο μεγαλύτερος πίσω διαχύτης και ο ανεμιστήρας.
Μια νέα πτέρυγα δέλτα που τοποθετείται πίσω βοηθά στη δημιουργία ακόμα περισσότερης δύναμης, με το σχεδιασμό εμπνευσμένο από αυτό του εμπρός πτέρυγα Brabham BT52 του 1983.