Π.Π. Ταχύτητας & HTTC, 3ος Γύρος: Νέες Παρουσίες Και Έντονος Συναγωνισμός

Ο 3ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2019 ήταν ιδιαίτερα θεαματικός, με διεκδικήσεις θέσης ή ανατροπή των προγνωστικών σε όλες τις κατηγορίες.

Οι προσδοκίες για αυτή την Κυριακή ήταν ούτως ή άλλως υψηλές, τόσο λόγω της βαθμολογικής σημασίας που είχε ο αγώνας για πολλούς συμμετέχοντες, όσο και χάρη σε νέες ελεύσεις στους αγώνες ταχύτητας, όπως είναι οι εντυπωσιακοί συνδυασμοί της Formula Saloon που ήρθαν από το χώρο των Αναβάσεων. Άλλωστε,στις κατηγορίες του πρωταθλήματος αυτή τη φορά είχε προστεθεί και το πάντα ανταγωνιστικό ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda, μεδύο αγώνες!

Έντονος ήταν ο συναγωνισμός και στους αγώνες της ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge, με πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς αλλά και έμπειρους οδηγούς αγώνων με ξεχωριστές κατασκευές, να δίνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο θεσμό. Μπορεί ο καυτός ήλιος και η πολλή υγρασία να δυσκόλεψαν οδηγούς, αυτοκίνητα και θεατές, όμως στο τέλος όλοι έφυγαν με ένα χαμόγελο ικανοποίησης ζωγραφισμένο στα χείλη. Ας δούμε όμως αναλυτικά πώς εξελίχθηκε κάθε αγώνας.

Ομάδα Ν & Ομάδα Α

Συναγωνισμό και αρκετές εναλλαγές θέσεων είχε ο κοινός αγώνας των Ομάδων Ν και Α. Ο πρωτοπόρος των δοκιμαστικών του Σαββάτου Π. Ευθυμίου με Ford Escort Cosworth A8 έφυγε μπροστά, ακολουθούμενος από τον Κ. Κάκο με Mitsubishi Lancer Evo IX Ν4, με τους δύο τους να παραμένουν έτσι μέχρι το τέλος, κερδίζοντας ο καθένας τη νίκη για την κατηγορία του.

Πιο πίσω, ο Χ. Μπουροθανασόπουλος (Honda Civic SiR A6) έχασε στην 1η στροφή την 3η θέση από τον Δ. Γιαννούλη (Honda Civic Type R N3). Στο ίδιο σημείο επιχείρησε στη συνέχεια να τον περάσει ο Α. Τζαβάρας (Opel Astra F GSi), αρχικά χωρίς επιτυχία. Τα κατάφερε όμως με τη 2η προσπάθεια, λίγο αργότερα, ενώ στην ευθεία πριν την Κ3 προσπέρασε το Civic και ο Β. Κοκλάνης (Mitsubishi Lancer Evo IX Ν4) που ακολουθούσε από κοντά. Η σειρά ήταν πλέον Γιαννούλης, Τζαβάρας, Κοκλάνης, Μπουροθανασόπουλος, και έμεινε έτσι μέχρι τον 5ο γύρο, όταν ο Τζαβάρας αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη.

Πιο πίσω, τον Γ. Σηφάκη με Citroen Saxo VTS A6 ακολουθούσε ένα τρενάκι από αυτοκίνητα της Ν2:Ρ. Καίσαρ, Χ. Γιαννούλης, «Filon» και Π. Παντελάκης. Οι δύο τελευταίοι είχαν μια έντονη κόντρα μέχρι το τέλος, με μια επαφή και δύο εναλλαγές θέσεων μεταξύ τους. Η τελευταία από αυτές, που ανέδειξε νικητή της κόντρας τον «Filon», έγινε στη μεγάλη ευθεία της πίστας, τη στιγμή που και οι δυο τους προσπερνούσαν τον Γιαννούλη. Ο οδηγός του άσπρου 106 πίεζε τον πρωτοπόρο της κλάσης Ρ. Καίσαρ, μέχρι τη στιγμή που τον πρόδωσε ο κινητήρας του αυτοκινήτου του.

Πιο πίσω βρέθηκε ένας ακόμη οδηγός της Ν2, ο Ν. Κόκκοτας, μπροστά από τον Γ. Παπαδόπουλο με Peugeot 206 XS A6. Οοδηγός του 206 είχε ξεκινήσει 7ος, όμως μια έξοδος στην εσωτερική της 1ης στροφής του αγώνα τον έριξε στην τελευταία θέση, κι όταν ανέκαμψε κατάφερε να περάσει μόνο τον Π. Κανσό με Peugeot 106 RallyeA5, ο οποίος τερμάτισε 12ος.

Ομάδα Ε

Η Ομάδα Ε επιφύλασσε πολλές εκπλήξεις. Ο ταχύτερος των χρονομετρημένων Γ. Κεχαγιάς δεν μπόρεσε να τρέξει στον αγώνα, λόγω μηχανικής βλάβης του Sierra του, ενώ από την εκκίνηση απουσίαζε και η BMWΕ30 M3 E12 του Ε. Καλκούνου, που θα ξεκινούσε από την 3η θέση. Έτσι, στην 1η γραμμή του gridβρέθηκαν οΓ. Mαραβέλιας (BMW 318 iS Ε11) και ο Η. Τσαγγαράς (Opel Astra G GSi Ε11). Και οι δυο τους όμως καθυστέρησαν πάρα πολύ στην εκκίνηση, με αποτέλεσμα να βρεθούν κατευθείανστις δύο τελευταίες θέσεις! Στην 1η θέση είχε περάσει πλέον ο Ι. Λούκος με Citroen Saxo VTSμετά από ιδανική εκκίνηση, ενώ αρκετά πίσω του ακολουθούσε ο Χ. Κύρτσιος με Citroen AX Sport.

Η πίεση του Μαραβέλια και του Τσαγγαρά στον Δ. Καπράλο (Opel Astra G) και τον Δ. Ρηγόπουλο (Opel City 2.0), για να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος, απέδωσε καρπούς φέρνοντάς τους στις θέσεις 3 και 4, στον 4ο γύρο του αγώνα. Είχαν όμως και τη μεταξύ τους μάχη, με τον Τσαγγαρά να καταφέρνει τελικά να περάσει μπροστά στα φρένα της Κ1.Ο Μαραβέλιας παρέμεινε κοντά του, μέχρι τη στιγμή που φάνηκε να αντιμετωπίζει προβλήματα με το αυτοκίνητό του και να μην μπορεί να ακολουθήσει.

Ο Τσαγγαράς συνέχισε στον ίδιο γρήγορο ρυθμό, σημειώνοντας και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, 1:07.672. Έτσι, κατάφερε να πάρει τη 2η θέση από τον Κύρτσιο. Δεν μπόρεσε όμως να απομακρυνθεί από εκείνον και να πλησιάσει τον Λούκο, ο οποίος γυρνούσε σε αντίστοιχο ή γρηγορότερορυθμό σε κάθε γύρο, βλέποντας τελικά πρώτος την καρό σημαία.

ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda

Από τους δύο αγώνες του Ενιαίου που πραγματοποιήθηκαν αυτή την Κυριακή, ο 1ος ήταν ο πιο επεισοδιακός. Όχι για τους ταχύτερους των χρονομετρημένων, οι οποίοι διατήρησαν την κατάταξή τους. Μπορεί ο «LeMan» να πίεζε τον poleman Ι. Χαραλαμπόπουλο σχεδόν σε κάθε γύρο, όμως εκείνος άντεξε και τελικά πήρε πρώτος την καρό σημαία. Και η πρώτη 3άδα έκλεισε με τον Σ. Γαλεράκη, ο οποίος δεν απειλήθηκε από κανέναν.

Πιο πίσω όμως έγιναν αρκετές ανακατατάξεις. Ο Σ. Κουκέας έχασε την 4η θέση από τον Κ. Γιαννίκο στην 1η στροφή του αγώνα και πιέζοντας για να την ξανακερδίσει έσπρωξε τον αντίπαλό του σε τετακέ στην Κ10. Από αυτή την επαφή ο Κουκέας δεν κέρδισε θέση, αφού τον πέρασε ο Θ. Πετράκης, ενώ ο Γιαννίκος έπεσε προτελευταίος και επιπλέον αναγκάστηκε να μπει στα pits για να αφαιρέσει τον μισοξεκολλημένο πίσω προφυλακτήρα του.

Ο Κουκέας λίγο αργότερα πέρασε τον Πετράκη, οπότε ξαναβρέθηκε 4ος. Δέχτηκε όμως ποινή 30″ για αντιαθλητική συμπεριφορά, κάτι που τον έριξε τελικά στην τελευταία θέση της κατάταξης.Ωραία μάχη έγινε όμως για την 5η θέση, σε ένα τρενάκι αποτελούμενο από τους Πετράκη, Χαλιβελάκη και Παπαδόπουλο, με τον Χαλιβελάκη να περνάει μπροστά λίγο πριν το τέλος του αγώνα.

Αρκετά πιο ήρεμος ήταν ο 2ος αγώνας του Ενιαίου. Ο I. Χαραλαμπόπουλος έφυγε ξανά μπροστά και αρχικά έδειξε να απομακρύνεται από τον «LeMan». Από τα μισά του αγώνα όμως, ένα πρόβλημα σε ένα πίσω ελαστικό του μείωσε τη διαφορά τους, τόσο ώστε ο «LeΜan» να απειλεί ξανά για προσπέρασμα μέχρι τον τελευταίο γύρο, χωρίς όμως τελικά να το τολμά. Με αυτή του τη νίκη ο Χαραλαμπόπουλος στέφθηκε ήδη νικητής του Ενιαίου, με έναν αγώνα να απομένει για το τέλος του θεσμού.

Ο Σ. Γαλεράκης από την 3η θέσηέδειξε να μην μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό των πρώτων, και στον 2ο γύρο έχασε τη θέση του από τον Α. Χαλιβελάκη, στα φρένα της Κ6. Πίσω τους βρέθηκε ο Σ.Κουκέας, ο οποίος στο μεταξύ είχε προσπεράσει τον Θ. Πετράκη, και πιέζοντας τον Γαλεράκη στην Κ6, κατάφερε να πάρει την 4η θέση.Τέλος, για αρκετούς γύρους ο Δ. Ρεμέντζης προσπαθούσε να πάρει την 8η θέση από τον «David 28», κάτι που τελικά κατάφερε στο μέσο του αγώνα, στα φρένα της Κ1.

Ιστορικά

Ο Μ. Σταφυλοπάτης (Ford Sierra Cosworth 4×4) ξεκίνησε από την 1η θέση του grid και παρέμεινε εκεί μέχρι το τέλος, παρότι για κάποιους γύρους δέχτηκε έντονη πίεση από τον Δ. Σκεπασιανό (Ford Escort RS2000). Πιο πίσω, χωρίς να απειλούν τους πρώτους, τη δική τους μάχη είχαν οι Χ. Αναστασιάδης (Alfa Romeo Alfetta GTV 2.5) και Δ. Χαραλαμπάκης (Porsche 911 SC 3.0 GRB).

Πιέζοντας, ο Χαραλαμπάκης κατάφερε να περάσει μπροστά στην Κ6 και έδειξε να ανοίγει τη μεταξύ τους διαφορά. Στους τελευταίους γύρους του αγώνα όμως τα δύο αυτοκίνητα βρέθηκαν και πάλι κοντά και ο Αναστασιάδηςέδειχνε απειλητικός, όμως τελικά τερμάτισαν με αυτή τη σειρά.Ο Ι. Τσαλαματάς με Peugeot 309 GTi ολοκλήρωσε την προσπάθειά του 5ος χωρίς να απειληθεί από κανέναν, όμως η 6η θέση άλλαξε πολλές φορές χέρια.

Αρχικά ο Α. Εδιπίδης (Ford GT40) βρισκόταν μπροστά από τον Π. Πουλιάδη (Porsche 911 Carrera 3.0), όμως στον 3ο γύρο η 911 κατάφερε μια προσπέρασηστην Κ1. Η χαρά του Πουλιάδη κράτησε λίγο, αφού στη μεγάλη ευθεία το GT40 ξαναπέρασε μπροστά, όμως λίγους γύρους αργότερα η 911 πέρασε για άλλη μια φορά! Η τελευταία πράξη της μάχης τους γράφτηκε ξανά στην Κ1, όταν ο Εδιπίδης επιχείρησε να προσπεράσει αλλά έκανε τετακέ, με αποτέλεσμα να μείνει αρκετά πίσω.

 

Formula Saloon

Αρκετά αποδυναμωμένη εμφανίστηκε την Κυριακή η Formula Saloon, αφού στην εκκίνηση βρέθηκαν μόνο 4 αυτοκίνητα. Ο «Samino» με τη Lamborghini Huracan, ελλείψει κάποιου άλλου συνδυασμού ικανού να τον συναγωνιστεί, έφυγε μπροστά κι έμεινε εκεί μέχρι το τέλος. Αυτό δεν σημαίνει ότι… χαλάρωσε, αφού κινήθηκε με το γνώριμο, πολύ γρήγορο ρυθμό του, κάνοντας ταχύτερο γύρο 58.780.

Ο Σ. Παπαδόπουλος που ξεκινούσε 2ος με το πολύ εντυπωσιακό Ford Escort RS2000, έμεινε ακινητοποιημένος στην εκκίνηση, με αποτέλεσμα να βρεθεί πίσω από τον Σ. Σταυρουλάκη (Honda CivicType R) και τον Γ. Ζυγογιάννη (Audi A3). Το Escort ακολουθούσε από κοντά το A3 και ερχόταν σχεδόν δίπλα του στη μεγάλη ευθείαχωρίς να καταφέρνει να περάσει. Κάτι που τελικά συνέβη όμως στον 3ο γύρο. Στον επόμενο πέρασε και τον Σταυρουλάκη, και λίγο αργότερα έγραψε τον ταχύτερο γύρο του, 1:04.443.

Η κόντρα που περιμέναμε μεταξύ Civic και A3 δεν ήρθε ποτέ, αφού και οι δύο οδηγοί αντιμετώπισαν προβλήματα, τα οποία τους ανάγκασαν να βγουν στα pits και να διακόψουν πρόωρα την προσπάθειά τους.

Ατομική χρονομέτρηση HTTC / Stock

Την Κυριακή, ο Δ. Δημολάς με Audi TTS ήταν και πάλι ο ταχύτερος της κατηγορίας Stock. Δεν επανέλαβε το 1:07.956 που είχε γράψει στο 1ο σκέλος, όμως με συνολικό χρόνο 5:44.581 έμεινε μπροστά από τον «0+» με Lotus Elise 111S, ο οποίος χρειάστηκε 5:53.339.

Την 3η θέση κατέκτησε ο Ι. Κοντογεωργίου με SEAT Leon, ένας οδηγός ο οποίος όμως δεν είχε αγωνιστεί στο σκέλος του Σαββάτου, με χρόνο 6:03.552.Πιο πίσω, ο Δ. Καροφυλάκης (SEAT Leon Cupra R) βελτίωσε την επίδοσή του, με συνολικό χρόνο 6:11.596. Ο Γ. Καλοβυρνάς (VW Golf GTI), ο οποίος το Σάββατο ήταν 3ος, την Κυριακή αντιμετώπισε ένα μηχανικό πρόβλημα που δεν του επέτρεψε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την 5η θέση.

Sport

Το ζευγάρι της κορυφής στην κατηγορία Sport, Ε. Ντελμπεντέρης (MazdaMX-5) και Σ. Σταύρου (Peugeot 106), είχε άλλη μια πολύ όμορφη μάχη. Αρχικά ο πρώτος ήτανγρηγορότερος κατά 1-2 δέκατα/γύρο, ενώ ο 3ο γύροςτους είχε διαφορά μόλις 6 χιλιοστά! Στη συνέχεια ο Σταύρου πέτυχε τον ταχύτερο γύρο του σκέλους, 1:09.982, και ο Ντελμπεντέρης τον ταχύτερο δικό του, 1:10.093! Ο αγώνας κρίθηκε στον τελευταίο γύρο, όταν ο οδηγός του MX-5 έχασε λίγο από το ρυθμό του γράφοντας1:10.808, ενώ το 106έμεινε στο 1:10.195.Ο Σταύρου πήρε έτσι την 1η θέση, με συνολικό χρόνο 5:51.598, έναντι 5:52.046.

Στην 3η θέση βρέθηκε όπως και το Σάββατο ο Κ. Καίσαρ, με Peugeot 106 Rallye, με οριακή διαφορά από τον 4ο Χ. Καλοβυρνά με VW GolfGTi. Ο συνολικός χρόνος τους ήταν 6:07.398 και 6:07.463, ενώ ο Καλοβυρνάς σημείωσε ταχύτερο γύρο, με 1:12.619 έναντι 1:12.907. Πιο πίσω, ο Γ. Μητρόπουλος με Citroen AX, ο οποίος στο σκέλος του Σαββάτου δεν είχε ολοκληρώσει την προσπάθειά του, χρειάστηκε 6:10.715.

Extreme

Για πρώτη φορά σε αυτό τον αγώνα του HTTC εφαρμόστηκε ο νέος κανονισμός της κατηγορίας Extreme. Σύμφωνα με αυτόν, για την κατάταξη μετρά το άθροισμα των 4 καλύτερων γύρων του κάθε οδηγού, κι όχι και των 5, όπως συμβαίνει στις Stock και Sport.

Ο Δ. Γαζέτας με Subaru Impreza WRX STi ανέβασε κι άλλο τον πήχη σε σχέση με το Σάββατο, γράφοντας μέχρι1:04.365 και κερδίζοντας εύκολα την 1η θέση, με συνολικό χρόνο 4:18.806. Πίσω του, τη δική τους κόντρασυνέχισαν οι Μ. Γεωργιάδης (Toyota MR2) και Α. Καραγιάννης (Opel Vectra). Αυτή τη φορά τοMR2 έπεσε μέχρι το 1:05.982, ενώ το Vectra ως το 1:06.819. Αυτή ήταν και η τελική κατάταξη, με συνολική επίδοση 4:26.938 και 4:28.336, αντίστοιχα.

Στην 4η θέση, όπως είχε συμβεί και στο 1ο σκέλος, βρέθηκε ο Σ. Μπήτρος (Honda S2000) με 4:37.420. Αυτή τη φορά όμως απειλήθηκε από τον Κ. Κλωνάρη (Toyota Starlet), ο οποίος χρειάστηκε 4:40.989. Οι ταχύτεροι γύροι των δύο οδηγών ήταν αρκετά κοντά, με 1:08.909 και 1:09.153, αντίστοιχα.

Μεταξύ των τριών μονοθεσίων U.S. LegendsCars που συμμετείχαν στο HTTC, γρηγορότερος ήταν ξανά ο Μ. Καλογηράτος. Ο πρώτος γύρος του ήταν ο καλύτερος(1:09.794) αλλά στη συνέχεια ο ρυθμός του ανέβηκε, οπότε χρειάστηκε συνολικά 4:43.316. Τον πλησίασε έτσι ο Δ. Αμαξόπουλος, του οποίου το Legend δεν είχε σλικ λάστιχα, με επίδοση 4:44.116 και ταχύτερο γύρο 1:10.641. Αρκετά βελτιωμένη σε σχέση με το 1ο σκέλος ήταν η επίδοση της Ι. Φαμπιάτου, με 4:49.950.

Ο αγώνας διοργανώθηκε από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής με την υποστήριξη των εταιριών Λουξ, Puma, SKAG, LineaSport, Ρεκτιφιέ Original, Α. Μακρής Α.Ε. και Αξοτεχνική.Πλέον το ραντεβού με το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρωνανανεώθηκε για το Σαββατοκύριακο 7-8 Δεκεμβρίου, με τον τελευταίο αγώνα τουφετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας αλλά και της SuperSeason 2018-2019.

Πηγή : ΟΜΑΕ-ΕΠΑ

 

BC RACING

ST suspensions

Auto MArine gas

ζημινοπουλοσ ελαστικα κορινθοσ

ELESPO ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ

CTD AUTO MOTO ACCESSORIES

CTD ACCESSORIES

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

KOLIOUSIS SUZUKI PARTS

ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΦΑΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ OPEL ΧΑΛΚΙΔΑ

  • proth-anavash-agriniou-2025-engine-power
    4 τροχοί

    Πρώτη Ανάβαση Αγρινίου 2025

    Πρώτη Ανάβαση Αγρινίου 2025 1ος ΓΥΡΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ Ν. ΕΛΛΑΔΟΣ Η 1η Ανάβαση Αγρινίου είναι γεγονός! Η ΦΙΛ.Μ.Α. Αγρινίου είναι στην ευχάριστη θέση να προσκαλέσει όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αγωνιζόμενους, στελέχη και φιλάθλους [...]
  • Engine-power-h-epistrofh-4-2-25-proto-epeisodio-michail-kontizas-engine-power
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Engine Power η επιστροφή 4/02/2025

    Engine Power η επιστροφή 4/02/2025 ΠΡΩΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ! Η σατιρική εκπομπή που θα ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕΙ τον μηχανοκίνητο κόσμο! 🏁💥 Κυρίες και κύριοι, φορέστε τις ζώνες σας γιατί η απόλυτη σατιρική εκπομπή για τον μηχανοκίνητο κόσμο είναι εδώ [...]
  • drift-sto-hrakleio-krhths-8-9-fevrouariou-protos-agonas-41-symmetoxes-engine-power
    4 τροχοί

    Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 Συμμετοχές

    Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 Συμμετοχές Με 41 συμμετοχές θα διεξαχθεί στις 8 και 9 Φεβρουαρίου ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στο Ηράκλειο Κρήτης. Αναλυτικά οι συμμετοχές στις τρεις κατηγορίες του αγώνα, έχουν ως [...]
  • amotoe-programma-agonon-2025-engine-power
    2 τροχοί

    ΑΜΟΤΟΕ πρόγραμμα αγώνων 2025

    ΑΜΟΤΟΕ πρόγραμμα αγώνων 2025   ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ AMOTOE 2025  Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΜΟΤΟΕ, ενέκρινε το Αγωνιστικό ημερολόγιο για το έτος 2025 και είναι το παρακάτω:   ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ENDURO  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ENDURO  1ος Αγώνας [...]
  • rotax-2025-epathlo-agones-kart-dyo-agones-engine-power
    4 τροχοί

    Έπαθλο Rotax 2025 το πρόγραμμα

    Έπαθλο Rotax 2025 το πρόγραμμα Το πρόγραμμα του Επάθλου ROTAX του 2025 απαρτίζεται από δύο αγώνες, έναν μονό και έναν διπλό. Η αρχή θα γίνει στις 3-4 Μαΐου στην Καλαμάτα με τη διεξαγωγή του μονού [...]

4ος Αγώνας, Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσυκλετών, Μέγαρα 15 Σεπτεμβρίου 2019

2 τροχοί

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Έναρξη εγγραφών                                           Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου Λήξη εμπρόθεσμων εγγραφών :                     Πέμπτη   12 Σεπτεμβρίου 23:59 Λήξη εκπρόθεσμων εγγραφών :                     Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 23:59 Έλεγχος εξακρίβωσης:                         Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 8:30-10:30 Ενημέρωση αγωνιζομένων:                            […]

Τρέϊλερ τηλεοπτικής εκπομπής 1/7/21

Τηλεοπτική εκπομπή

Τρέϊλερ τηλεοπτικής εκπομπής 1/7/21 Αυτή την Πέμπτη στις 21:00 το βράδυ στο κανάλι Εψιλον κάνουμε ανάβαση στην τηλεθέαση και στο θέαμα στα βουνά της Ριτσώνας και ζούμε με σειρά παρουσίασης: Κορίνθιος Γρηγόρης Ρουσόπουλος Χρήστος Χατούπης […]

papalexandrakis piaggio,engine power

Papalexandrakis Piaggio Vespa Gilera Aprilia

2 τροχοί

Papalexandrakis Piaggio Vespa Gilera Aprilia Έτος Ίδρυσης: 1965 Η πολυετής μας πείρα στις μηχανές της Piaggio και με κύρια εργαλεία το μεράκι και την τεχνογνωσία μας κατατάσσει στα πιο αξιόπιστα συνεργεία Piaggio στην Ελλάδα! Το […]

Tο ανανεωμένο Audi Q2

4 τροχοί

Η Audi προχωρά σε ένα φρεσκάρισμα του Q2, με αισθητικές παρεμβάσεις που το φέρνουν πιο κοντά στα μεγάλα SUV της μάρκας, τη στιγμή που το εξοπλίζει με τις πιο σύγχρονες προηγμένες τεχνολογίες.Εξωτερικά, νέοι προβολείς κάνουν το Q2 ακόμα πιο εντυπωσιακό ενώ […]

Καταρρίπτοντας τα στερεότυπα: Οι γυναίκες στη συντήρηση αεροσκαφών της Aegean

Πολιτική αεροπορία

Oι γυναίκες μηχανικοί του τμήματος συντήρησης γνωρίζουν με κλειστά μάτια κάθε λειτουργία του Airbus A320. Το A320 έχει πάνω από 2.000 διακριτά εξαρτήματα και οι μηχανικοί του τα γνωρίζουν όλα. Άλλες έξι συνάδελφοί τους, σε […]

ΧΑΛΕΠΛΗΣ SERVICE ΛΑΜΙΑ

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΣ

ΚΟΥΛΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟ

latsis συνεργειο αυτοκινητων

Φανοποιεια Ζηκοσ team περιστερι

Καππασ φανοποιειο

borbolis bmw service

παραδοσιακη ταβερνα go gos