
Χρήστος Χαντζαράς FIA IDC 2025: Από τις 2 έως τις 5 Οκτωβρίου 2025, ο αποκτά διεθνή εκπροσώπηση, ο Χρήστος Χαντζαράς θα στείλει την ελληνική σημαία στο FIA Intercontinental Drift Cup (IDC), ο πιο ισχυρός θεσμός drift υπό την αιγίδα της FIA, που φέτος διεξάγεται στο Biķernieki circuit, στη Ρίγα της Λετονίας.
Η μοναδική ελληνική συμμετοχή
Στην επίσημη ανακοίνωση της διοργάνωσης, το όνομά του Χαντζαράς εμφανίστηκε ως ο τρίτος επίσημα εγγεγραμμένος οδηγός, επιβεβαιώνοντας ότι η Ελληνική Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού τον πρότεινε ως εκπρόσωπό μας.
Μάλιστα, στα social media της FIA IDC αναφέρεται πως:
«Christos will be tearing up the Riga circuit with his BMW E36 M3 turbo — get ready!»
Αυτό ουσιαστικά σημαίνει πως η ελληνική συμμετοχή δεν είναι τυχαία — ο Χαντζαράς ετοιμάζεται να διεκδικήσει τη διάκριση σε μια σκηνή όπου συγκεντρώνονται οι κορυφαίοι του drift από όλο τον κόσμο.
Η διοργάνωση και η πίστα Biķernieki circuit
- Ο αγώνας θα διεξαχθεί στο Biķernieki Circuit, το μοναδικό μόνιμο αγωνιστικό αυτοκινητοδρόμιο της Λετονίας, που φιλοξενεί το FIA IDC 3–5 Οκτωβρίου.
- Η φετινή διοργάνωση προβλέπει συμμετοχή 45 οδηγών από 33 χώρες — ρεκόρ σε αριθμό εθνών στην ιστορία του IDC στο Biķernieki.
- Ο θεσμός περιλαμβάνει τόσο τον ατομικό τίτλο drift όσο και τη Nations Cup, όπου χώρες με παρουσία πολλών οδηγών θα ανταγωνιστούν και ως εθνικές ομάδες.
Κανονισμοί & συμμετοχές FIA IDC 2025
- Για να συμμετάσχει κάποιος, πρέπει να έχει αγωνιστική άδεια διεθνούς κύρους (ITD1, ITC-D ή υψηλότερη) και να τρέξει με αυτοκίνητο που πληροί τις τεχνικές προδιαγραφές FIA DC1.
- Οι εγγραφές άνοιξαν 16 Ιουνίου και έκλεισαν 1 Σεπτεμβρίου.
- Η FIA IDC επιστρέφει μετά από διάλειμμα (έκλεισε την προηγούμενη φορά το 2021), ενώ η φετινή διοργάνωση εκτιμάται ότι θα δώσει ισχυρό θεσμικό παλμό στο drifting παγκοσμίως.
Παρασκήνιο, προκλήσεις & πιθανές δηλώσεις
Ο Χρήστος Χαντζαράς δεν έρχεται απλά να «γεμίσει» τη λίστα — ετοιμάζεται να δώσει μάχη στο διεθνές σκηνικό. Είναι γνωστό ότι η ελληνική σκηνή drift λειτουργεί με περιορισμένους πόρους και υποστήριξη, οπότε η συμμετοχή σε ένα τέτοιο γεγονός είναι ήδη νίκη.
Οι δηλώσεις πριν τον αγώνα:
«Είναι τιμή να εκπροσωπώ την Ελλάδα στο FIA IDC. Έχω δουλέψει πολύ για να φτάσω ως εδώ, και θα “δώσω ό,τι έχω” στη Ρίγα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ελληνική Ομοσπονδία, την ομάδα μου και όσους με στηρίζουν – χωρίς αυτούς δεν θα ήμουν εδώ.»
Εσωτερικά, σε κύκλους του ελληνικού drift, λέγεται ότι η παρουσία αυτή αντιμετωπίστηκε με κάποια έκπληξη — πολλοί θεώρησαν ότι θα ήταν δύσκολο να στείλουμε εκπρόσωπο λόγω κόστους και logistics. Όμως η επιλογή του Χαντζαρά δείχνει ότι υπήρξε θετική ώθηση και από την ελληνική πλευρά να έχουμε παρουσία στο υψηλότερο διεθνές επίπεδο.
Προβλέψεις & τι να περιμένουμε από τον Χρήστο Χαντζαρά στο FIA IDC 2025:
- Αν και η συμμετοχή είναι πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα, αν ο Χαντζαράς περάσει κατατακτήριες, μπορεί να μπει δυνατά στο ταμπλό.
- Το να εκπροσωπείς μια χώρα με λίγες συμμετοχές είναι πρόκληση αλλά και ευκαιρία: κάθε πετυχημένος γύρος, κάθε διπλή μάχη (tandem drift), μπορεί να “μιλήσει” στα μάτια των θεατών και των κριτών.
- Αν οι συνθήκες της πίστας (υγρασία, λάστιχα, θερμοκρασία) είναι αντίξοες, η εμπειρία και η ψυχραιμία θα παίξουν μεγάλο ρόλο.
- Αν καταφέρει να προκριθεί στον κύριο αγώνα, η ελληνική παρουσία θα είναι δυναμική και σίγουρα θα τραβήξει τα βλέμματα, ειδικά από μέσα της κοινότητας του drift και των media.
Εμείς αυτό που έχουμε να πούμε είναι πως ο Χρήστος ξέρει να κερδίζει τα βλέμματα τις εντυπώσεις αλλα και τους αντιπάλους του εδώ και χρόνια… Ας τον Απολαύσουμε όπως και εκείνος ευχόμαστε τον αγώνα, καλή επιτυχία!!!
«Στο Engine Power ο κινητήρας της επικαιρότητας δεν σβήνει ποτέ, μείνετε στην τροχιά μας για κάθε στροφή, προσπέραση και έκρηξη αδρεναλίνης στον κόσμο της μηχανοκίνησης!»
Στην πίστα της ενημέρωσης: Μιχάλης Κοντιζάς