Κατά την τελευταία δεκαετία, η παγκόσμια ιδιοκτησία SUV έχει διπλασιαστεί. Όλο αυτόν τον καιρό, τα οχήματα συνέβαλαν περισσότερο στην αύξηση των παγκόσμιων εκπομπών CO2 και από τις αεροπορικές εταιρείες, τα φορτηγά ή τη βαριά βιομηχανία, σύμφωνα με ανάλυση της Διεθνούς Υπηρεσίας Ενέργειας. Ακόμα και αν προσθέσουμε σχεδόν 150 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο δρόμο έως το 2040, αν η ιδιοκτησία SUV αυξάνεται με τον τρέχοντα ρυθμό, θα αντισταθμίσουν αυτή τη μείωση των εκπομπών. Και ενώ εκπέμπουν ρύπους, έχουν επίσης πιο απτή δαπάνη: Είναι πιθανότερο από τα μικρότερα αυτοκίνητα να σκοτώσουν πεζούς, συμβάλλοντας σε μια απότομη αύξηση των θανάτων πεζών.
Κατά τη διάρκεια της ζωής του, ένα ηλεκτρικό SUV θα χρησιμοποιήσει περισσότερο ηλεκτρικό ρεύμα για να καταναλώσει από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και αυτό είναι ένα πρόβλημα όταν το δίκτυο δεν λειτουργεί ακόμη πλήρως με ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια. Το μη κερδοσκοπικό ίδρυμα υπολόγισε ότι στο Τέξας, για παράδειγμα, με το ηλεκτρικό δίκτυο της περιοχής, ένα ηλεκτρικό μοντέλο Tesla Model X, ένα SUV, θα εκπέμψει 2,9 επιπλέον τόνους CO2 καθ ‘όλη τη διάρκεια ζωής του από ένα μοντέλο S, το ισοδύναμο ενός sedan. Εταιρείες όπως η Mercedes δεσμεύεται να κάνει τα αυτοκίνητά της με ουδέτερο άνθρακα μέχρι το 2039, αλλά τα σχέδια της εταιρείας να συνεχίσει να παράγει SUVs είναι μια αντίφαση.
Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
Τι είναι το διαφορικό και πώς λειτουργεί; Πώς λειτουργεί το διαφορικό (differential) και γιατί καθορίζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές. Μάθε τη μηχανική πίσω από LSD, Torsen, viscous και active differentials και γιατί καθορίζουν [...]
Πώς λειτουργεί το κιβώτιο ταχυτήτων; Μάθε τη μηχανική πίσω από τις σχέσεις, την τελική μετάδοση, τα DCT κιβώτια και τη βελτίωση της απόδοσης σε κινητήρες υψηλής ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων (gearbox) είναι ο μηχανισμός που [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση σε βελτιωμένους κινητήρες; Ανάλυση ροής, θερμότητας και backpressure, πολλαπλές εξαγωγής, downpipes και επιστήμη του ήχου στις επιδόσεις. Το σύστημα εξαγωγής είναι ο τελικός σταθμός της ενέργειας ενός κινητήρα, το σημείο όπου [...]
Πώς λειτουργεί το intercooler νερού–αέρα (water-to-air) και γιατί είναι πιο αποδοτικό σε κινητήρες υψηλής πίεσης. Πώς λειτουργεί το water-to-air intercooler; Μάθε γιατί προσφέρει ανώτερη ψύξη από τα air-to-air, πώς μειώνει τη θερμοκρασία εισαγωγής και γιατί [...]
Πώς να αυξήσεις την ιπποδύναμη του κινητήρα – από τη ροή αέρα στη διαχείριση καυσίμου και τον χρονισμό. Πώς αυξάνεται η ιπποδύναμη ενός κινητήρα; Ανάλυση ροής αέρα, AFR, χρονισμού, συμπίεσης και θερμοδυναμικής, για ασφαλή και [...]
Πώς να εντοπίσεις προβλήματα στα φρένα της μοτοσυκλέτας: σπογγώδη μανέτα, θόρυβοι, fading, στραβοί δίσκοι, φθορά τακακιών και λύσεις συντήρησης με τεχνική ανάλυση. Θες να διαγνώσεις προβλήματα φρένων στη μοτοσυκλέτα, φυσική, φθορά και πρακτικές λύσεις, πάρε [...]
Πώς να ρυθμίσεις σωστά την αλυσίδα της μοτοσυκλέτας σου – φυσική, φθορά και τεχνικές ακρίβειας. Θες να μάθεις πώς ρυθμίζεις σωστά την αλυσίδα της μοτοσυκλέτας σου; Μάθε τη φυσική πίσω από την τάση, τη λίπανση, [...]
Τα πιο συχνά προβλήματα στη μοτοσυκλέτα και πώς να τα εντοπίσεις: εκκίνηση, ρετάρισμα, υπερθέρμανση, δονήσεις και απώλεια ροπής. Πλήρης τεχνική ανάλυση και λύσεις. Πώς να εντοπίσεις και να αντιμετωπίσεις τα πιο συχνά τεχνικά προβλήματα στη [...]
Τι είναι το σύστημα λίπανσης κινητήρα πώς λειτουργεί το σύστημα λίπανσης κινητήρα; Ανάλυση πίεσης λαδιού, ιξώδους, αντλίας και dry sump, με έμφαση στη φυσική και τη θερμοδυναμική του λιπαντικού φιλμ. Το σύστημα λίπανσης είναι το [...]
Πώς λειτουργεί το camshaft: Πώς λειτουργεί ο εκκεντροφόρος και ο χρονισμός βαλβίδων; Μάθε τη φυσική πίσω από το valve timing, τη διάρκεια, την επικάλυψη και τα συστήματα μεταβλητής φάσης (VVT, VTEC, VANOS). Ο εκκεντροφόρος (camshaft) [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση επιδόσεων και ποια είναι η σημασία της ροής καυσαερίων; Ανάλυση πολλαπλής, καταλύτη, back pressure και υλικών για τη βελτίωση της απόδοσης. Η εξάτμιση δεν είναι απλώς ένας σωλήνας που βγάζει καπνό· [...]
Πώς λειτουργεί το σύστημα εισαγωγής αέρα; Μάθε τη φυσική πίσω από τη ροή, τη θερμοκρασία και την πίεση, τη σημασία της πολλαπλής και τις λύσεις για βελτίωση της απόδοσης. Η εισαγωγή αέρα είναι το σημείο [...]
Mετά από το κάλεσμα σε βοήθεια συμπολίτη μας, η Λέσχη 4χ4 Πάτρας προχώρησε σε απεγκλωβισμό οχήματος όπου είχε “κολλήσει” στο Παναχαϊκό όρος. Ο συμπολίτης μας, μετά από βόλτα στο βουνό κοντά στο καταφύγιο, έχασε τον [...]
Αγώνας Επάθλου Ατομικής Χρονομέτρησης Γρύλλος 16 Ιουλίου 2023 2ος Αγώνας Επάθλου Ατομικής Χρονομέτρησης 2023 – Γρύλλος – 16 Ιουλίου Η Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ) διοργανώνει το διήμερο 15 και 16 Ιουλίου τον δεύτερο [...]
MotoGP Valentino Rossi- Pecco Bagnaia: Ο Valentino Rossi κάνει μια ενδιαφέρουσα δήλωση για τις δυσκολίες του Pecco Bagnaia στο MotoGP. Ο Valentino Rossi έδωσε την υποστήριξή του στον Pecco Bagnaia εν μέσω μιας δύσκολης σεζόν. [...]
WRC Ράλι Χιλής: Το Rally Chile έχει ξεκινήσει με δυναμισμό. Ο αγώνας αποτελεί τον 11ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) για το 2025, και έχει συνολικά 16 ειδικές διαδρομές (special stages) πάνω σε χωμάτινες [...]
Ξεκίνησε η τρισδιάστατη διαγράμμιση σε όλα τα σχολεία της Τήνου – και όχι μόνο – μία ιδέα που ξεκίνησε από την Ινδία για την προστασία των πεζών από τους απρόσεκτους οδηγούς, εφαρμόστηκε και στην Ισλανδία, [...]
Η Επιτροπή Αγώνων (ΕΠ.Α.) της ΟΜΑΕ ανακοινώνει τα προγράμματα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και των Κυπέλλων Αναβάσεων για το 2019. Η Επιτροπή Αγώνων (ΕΠ.Α.) της ΟΜΑΕ ανακοινώνει τα προγράμματα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και των Κυπέλλων Αναβάσεων [...]
Απίστευτες επιδόσεις των 4×4 στο 1ο τουρνουά Trial Urbano που έγινε στην Oliveira de Azemeis της Πορτογαλλίας. MR ZERO Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να [...]
Η ιδέα για να σχεδιαστεί ένα Batmobile ήταν απλά πάρα πολύ καλή για να την απορίψει ο Gordon Murray. Στο νέο βιβλίο του One Formula, 50 χρόνια σχεδίασης αυτοκινήτων, ο Murray περιγράφει λεπτομερώς τη δημιουργική [...]
O Rubikong της τετρακίνησης θα είναι στο 22ο Motor Festival Rubikong: H απόλυτη περιπέτεια έρχεται στις 23-25 Μαρτίου στο 22ο Motor Festival στο MEC Παιανίας Rubikong: Το απόλυτο άρμα μάχης σε εθνικό επίπεδο και όχι [...]
Formula 1 2025: Η σεζόν του 2025 στη Formula 1 είναι ίσως η πιο εκρηκτική της τελευταίας δεκαετίας. Το πρωτάθλημα δεν είναι πια υπόθεση ενός και μόνο οδηγού. Ο Max Verstappen της Red Bull παραμένει [...]
Αφού είδε αυτό το βίντεο με ένα Pagani να πυροβολεί, κανείς δεν μπορεί να πιστέψει ότι δεν είναι αεροπλάνο, με τον απόλυτο θόρυβο και τη δύναμη. Αν νομίζατε ότι το να γυρίσετε το κλειδί στο αυτοκίνητό σας [...]
Το θρυλικό ISUZU D-MAX πρότυπο στα Pickup μας ταξιδεύει Ο επανασχεδιασμός του νέου D-MAX έγινε με τόλμη και αποφασιστικότητα. Η σφηνοειδής γραμμή του, το αυξημένο πλάτος του αναδεικνύουν ένα παρουσιαστικό που επιβάλει σεβασμό. Η νέα [...]
Εμπιστοσύνη :
Για περισσότερα από 13 χρόνια βρισκόμαστε στην κορυφή της διαφήμισης, της προώθησης και της επικοινωνίας, αποτελώντας σημείο αναφοράς στον χώρο. Με περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που έχουν εμπιστευθεί τις υπηρεσίες μας, αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε απλά μια εταιρεία.
Συνεργάτης :
Είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης που κάθε επαγγελματίας χρειάζεται για να φτάσει στους στόχους του. Με αξιοπιστία, πάθος και διάθεση να προσφέρουμε τα μέγιστα, δημιουργούμε καταχωρίσεις και καμπάνιες που ξεχωρίζουν και αποδίδουν.Καινοτομία :
Η καινοτομία στον τρόπο που διαφημίζουμε και η προσήλωσή μας στα αποτελέσματα, μας κάνουν να ξεχωρίζουμε. Προσφέρουμε εγγυημένα, μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα, γιατί πιστεύουμε πως η επιτυχία των συνεργατών μας είναι και δική μας επιτυχία.https://magiclamp.gr/poioi-eimaste/
Παρακολουθήστε με κομμένη την ανάσα εξωφρενικά παρολίγο μοιραία ατυχήματα από τρένα που δεν σταματούν σε τίποτα. MR ZERO Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον […]
Ποιος τράκαρε περισσότερο από τους αναβάτες MotoGP Moto2 και Moto3 Ποιοι, πόσες φορές και σε ποια πίστα συντρίβονται συχνότερα; Aναλύoυμε τα στατιστικά των ατυχημάτων στο MotoGP Moto2 και Moto3 για το 2023 Ατυχήματα MotoGP Moto2 και […]
Tο νέο compact SUV της SKODA κατέκτησε το «Χρυσό Τιμόνι 2019» (στα Γερμανικά: Das Goldene Lenkrad 2019), ένα από τα πιο σημαντικά βραβεία στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία! Το βραβείο απονέμεται από κοινού, από το περιοδικό αυτοκινήτου […]
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.