Leclerc: Εγώ φταίω για την συντριβή του Verstappen

Ο οδηγός της Ferrari της Formula 1, Charles Leclerc, λέει ότι είναι απόλυτα υπεύθυνος για τη σύγκρουσή του με τον Max Verstappen που του επέβαλε μια ποινή και κατέστρεψε την συμμετοχή του στο Ιαπωνικό Grand Prix.

Ο Leclerc είχε ένα αργό ξεκίνημα από τη στιγμή που μπήκε στην πίστα και αφού τον προσπέρασε ο Verstappen από την εξωτερική στην 1η στροφή, δεν υπολόγισε σωστά την ταχύτητά του στη 2η στροφή και επιτάχυνε ανοιχτά προς την Red Bull.

Η σύγκρουση υποχρέωσε τον Verstappen να βγει εκτός πίστας και η ζημιά τον ανάγκασε να αποσυρθεί νωρίς από τον αγώνα, ενώ ο Leclerc πήγε στα pit για καινούργιο φτερό και ανακάμψε στην έκτη θέση αλλά μετά από την επιβολή ποινής για την σύγκρουση και την παραμονή του έξω από τον αγώνα για πολύ ώρα, έπεσε στην έβδομη.

Ο Leclerc είπε: “Είχα μια κακή αρχή, αποσπάστηκε η προσοχή μου, είδα τον Seb να κινείται λίγο [όταν ο Vettel βγήκε εμπρός πριν σβήσουν τα φώτα] και έπειτα ο χρόνος αντίδρασης μου ήταν πολύ κακός.”Η αρχή δεν ήταν τόσο κακή, αλλά η αντίδραση ήταν πολύ κακή.”Και με τον Max έκανα ένα λάθος, σαφώς. Ήμουν στο εσωτερικό και πίσω από τον Seb και τον Lewis κι έχασα την ορατότητα μπροστά για λίγο.”Κανονικά θα πρέπει να προβλέπει κανείς αυτά τα πράγματα και δεν το έκανα. Ναι, είμαι αυτός που φταίει”.

Ο Leclerc συνέχισε με σπασμένο εμπρόσθιο φτερό μέχρι τον τρίτο γύρο, πράγμα που σήμανε ότι το κατεστραμμένο αυτοκίνητο άφηνε αρχικά, διάσπαρτα συντρίμμια σε όσους βρίσκονταν πίσω – και επίσης κατέστρεψε τον αριστερό του καθρέφτη.Τελικά έπεσε τελείως, αλλά ο Leclerc είπε ότι δεν είχε σημαντική επίδραση στην απόδοση του αυτοκινήτου του όταν έβαλε νέο φτερό.”Αν είχε επηρεαστεί το πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα είχα χάσει πολύ περισσότερα.”

Αρχικά, σημειώθηκε σύγκρουση Leclerc / Verstappen, αλλά θεωρήθηκε άξια έρευνας.Μερικούς γύρους αργότερα, οι αγωνοδίκες επέλεξαν να ανατρέψουν την αρχική απόφαση. Ο διευθυντής του αγώνα της FIA Michael Masi εξήγησε: “Κάποια νέα αποδεικτικά στοιχεία έγιναν διαθέσιμα εκείνη την στιγμή και δεν ήταν αρκετά να ανοίξουν αποτελεσματικά μια έρευνα. Χρησιμοποίησαν κάποια άλλη λήψη που δεν είχαν [και ήταν μέσα στα δικαιώματά τους να επανεξετάσουν την υπόθεση] στην οποία υπήρχε ένα νέο στοιχείο και έτσι ξανάνοιξαν την υπόθεση».

BC RACING

ST suspensions

Auto MArine gas

ζημινοπουλοσ ελαστικα κορινθοσ

ELESPO ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ

CTD AUTO MOTO ACCESSORIES

CTD ACCESSORIES

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

KOLIOUSIS SUZUKI PARTS

ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΦΑΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ OPEL ΧΑΛΚΙΔΑ

lemon 16-18 september naxos,engine power

5ο After Summer Moto Happening από τη ΛΕ.ΜΟ.Ν στη Νάξο

2 τροχοί

5ο After Summer Moto Happening από τη ΛΕ.ΜΟ.Ν στη Νάξο Αγαπημένοι φίλοι σύντροχοι, με περίσσεια χαρά ανακοινώνουμε το 5ο After Summer Moto Happening, στις 16-17-18 του Σεπτέμβρη !! Καλεσμένοι μας οι δημιουργοί της 1ης Ελληνικής […]

Ζήστε το πιο χαρισματικό εφευρέτη του supercar Korres P4

Ελληνικές ιστορίες

Δημήτρης Κορρές, ο ανατρεπτικός, χαρισματικός εφευρέτης και αρχιτέκτονας  με πλήθος ευρεσιτεχνίες, έρευνες, μηχανολογικές κατασκευές και προπαντός το super car της Korres Project, ο αεικίνητος Έλληνας εφευρέτης είναι ένα σπάνιο πρόσωπο που ελάχιστοι γνωρίζουν. Η βασική […]

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καρπενησίου το γιορτάζει!!!

4 τροχοί

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καρπενησίου το γιορτάζει, νάτοι, νάτοι, οι πρωταθλητές!!! Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καρπενησίου μια επαρχιάκη λέσχη που συνεχίζει να εντυπωσιάζει, να ξεχωρίζει και να ανεβάζει στο βάθρο ολο και περισσότερους οδηγούς στους […]

ΧΑΛΕΠΛΗΣ SERVICE ΛΑΜΙΑ

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΣ

ΚΟΥΛΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟ

latsis συνεργειο αυτοκινητων

Φανοποιεια Ζηκοσ team περιστερι

Καππασ φανοποιειο

borbolis bmw service

παραδοσιακη ταβερνα go gos