
Το νέο αγωνιστικό μοντέλο της Aston Martin, Valkyrie, που βρίσκεται υπό κατασκευή για να είναι έτοιμο για το πρωτάθλημα FIA World Endurance 2020/21 δεν θα είναι υβριδικό.
Το μοντέλο δρόμου Valkyrie έχει σύστημα ανάκτησης ενέργειας πίσω από τον άξονα, αλλά ο David King, ο διευθυντής ειδικών επιχειρήσεων και πρόεδρος της Aston Martin Racing, εξήγησε ότι δεν θα είχε νόημα η αγωνιστική έκδοση.
Οι νέοι κανονισμοί που ισχύουν από 2020/21 WEC απαιτούν μέγιστη ισχύ 750bhp, αριθμός που περιλαμβάνει ηλεκτρική ισχύ για αυτοκίνητα με υβριδικά συστήματα και το Valkyrie για το δρόμο έχει 1000bhp από τον κινητήρα V12 6.5 λίτρων που αναπτύχθηκε από την Cosworth.
“Έχουμε ένα τεράστιο V12 που πρόκειται να του μειώσουμε την απόδοση για να το κάνουμε κατάλληλο για αγώνες”, είπε. «Το οδικό αυτοκίνητο έχει κάποιο υβριδικό στοιχείο ενώ το αγωνιστικό αυτοκίνητο όχι».
Ο King εξήγησε ότι η απόφαση να λειτουργήσει ως μη υβριδικό ήταν πίσω από την επιμονή του στην επανεισαγωγή του κανόνα που επιτρέπει την ενέργεια από ένα υβριδικό σύστημα με μπροστινό άξονα να αναπτυχθεί μόνο όταν το αυτοκίνητο έχει φθάσει 120km / h (74,5mph).
Οι κανόνες επιτρέπουν στα πρωτότυπα υπερκατασκευών, όπως ο υποψήφιος WEC της Toyota 2020/21, να εκτελούν ένα μόνο σύστημα εμπρόσθιου άξονα ανάκτησης ενέργειας. Τα μηχανήματα που αναπτύσσονται από οδικά οχήματα πρέπει να διατηρούν το υβριδικό σύστημα στον ίδιο άξονα με το οδικό όχημα.
Ο βασιλιάς αρνήθηκε να αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με τους συνεργάτες με τους οποίους θα συνεργαστεί για την ανάπτυξη του αυτοκινήτου και τη σύνθεση της ομάδας που θα τρέξει τα εργοστάσια το 2019/20.