Η Williams θα χρησιμοποιήσει τους κινητήρες της Mercedes στη Formula 1 τουλάχιστον έως το 2025.
Η ομάδα, η οποία έχει δεσμευτεί ήδη στη Mercedes για την επόμενη σεζόν, έχει υπογράψει νέα συμφωνία για τα επόμενα πέντε χρόνια.
Η Williams έχει μειώση τη φόρμα της από το 2014 και το 2015 που βρέθηκε στην τρίτη θέση, τις δύο πρώτες σεζόν με την Mercedes και μετά με τους turbo-υβριδικούς κινητήρες που τέθηκαν στην F1. Τερμάτησαν τελευταία το 2018 και βρίσκονται στο δρόμο για την ίδια θέση φέτος, αλλά ελπίζουν ότι μια αναδιάρθρωση του τεχνικού τμήματος θα αλλάξει τις τύχες τους.
“Η Mercedes ήταν ένας από τους πιο επιτυχημένους προμηθευτές κινητήρων του αθλήματος και πιστεύουμε ότι θα συνεχίσουν να έχουν ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό πακέτο εμπρόσθιων κινητήρων. Οι νέοι κανόνες που προβλέπονται για το 2021 αποσκοπούν στο να καταστήσουν το δίκτυο πιο ανταγωνιστικό. Έχει ήδη συμφωνηθεί ανώτατο όριο για τον προϋπολογισμό, ενώ έχουν οριστικοποιηθεί νέοι τεχνικοί κανόνες που επιτρέπουν την πλησιέστερη διοργάνωση, προτού οι ομάδες και οι προϊστάμενοι του αθλήματος προχωρήσουν στην επίτευξη συμφωνίας για πιο δίκαιη κατανομή των εσόδων.
“Η Williams είναι ένα από τα εικονικά εμπορικά σήματα στην F1”, δήλωσε ο moto sport boss Toto Wolff. “Έχει περάσει κάποιες δύσκολες στιγμές πρόσφατα αλλά αυτό έγινε μόνο για να αποδείξει την ανθεκτικότητα και τη δύναμη του χαρακτήρα της. “Είμαι βέβαιος ότι οι προοπτικές για τις ανεξάρτητες ομάδες είναι λαμπρές σύμφωνα με τους οικονομικούς κανονισμούς που θα εισαχθούν από το 2021 και είμαστε ευτυχείς να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας με την Williams σε αυτή τη νέα εποχή του αθλητισμού μας”.
Η κακή επίδοση από μια ομάδα που κυριάρχησε σε μεγάλες πίστες της δεκαετίας του ’80 και του ’90 έχει πλήξει την ομάδα οικονομικά. Αυτή την εβδομάδα σημείωσαν απώλειες ύψους £ 16,8 εκατομμυρίων για τους πρώτους έξι μήνες του τρέχοντος έτους, γεγονός που αποδόθηκε στο μειωμένο χρηματικό έπαθλο και στην απώλεια εσόδων από χορηγίες.
Ο διευθύνων σύμβουλος Mike O’Driscoll δήλωσε: “Αν και εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε προκλήσεις σε ένα πολύ δυναμικό περιβάλλον, πιστεύουμε ότι η πλειοψηφία των επιπτώσεων στο EBITDA [κέρδη προ φόρων, φόροι, αποσβέσεις] για ολόκληρο το έτος έχει ήδη ληφθεί σε αυτά τα ενδιάμεσα αποτελέσματα.
«Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε στις μελλοντικές προκλήσεις, με εγκαταστάσεις παγκόσμιας κλάσης και ισχυρό και ταλαντούχο οργανισμό». Η Ουίλιαμς έχει συμβόλαιο με τον βρετανό πρωταγωνιστή George Russell να συνεχίσει την επόμενη σεζόν. Δεν έχουν ακόμη αποφασίσει για ένα δεύτερο οδηγό, με τον καθιερωμένο Robert Kubica και τον εφεδρικό οδηγό Nicolas Latifi ως επιλαχών.