F1 :10 βασικά πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το νέο πρωτάθλημα!

  • Φέτος συμπληρώνονται 70 χρόνια από τότε που ξεκίνησε το επίσημο πρωτάθλημα της Formula 1 (Φόρμουλα 1). H ημέρα ορόσημο είναι στις 13 Μαΐου και είχε προγραμματισθεί στο Silverstone ένα ανεπανάληπτο πάρτι με όλους τους πρωταγωνιστές. Ωστόσο, το μπάτζετ δεν έβγαινε και το πρόγραμμα είναι βαρύ, οπότε ακυρώθηκε.
  • Από το 1999 έχουν μπει 11 νέες χώρες στο καλεντάρι και 14 νέες πίστες. Οι νέες χώρες είναι οι Μαλαισία (1999-2017), Κίνα (από το 2004), Μπαχρέιν (από το 2004), Τουρκία (2005-2011), Σιγκαπούρη (από το 2008), Άμπου Ντάμπι (από το 2009), Κορέα (2010-2013), Ινδία 2011-2013), Ρωσία (από το 2014), Αζερμπαϊτζάν (από το 2016) και τώρα το Βιετνάμ. Οι νέες πίστες είναι οι Sepang (Malaysia), Indy (USA), Shanghai (Κίνα), Sakhir (Μπαχρέιν), Otodrom (Τουρκία), Valencia Street Circuit (Ισπανία), Marina Bay Circuit (Σιγκαπούρη), Yas Marina Circuit (Άμπου Ντάμπι), Yeongam (Κορέα), Buddh International Circuit (Ινδία), Austin (ΗΠΑ), Sochi Autodrom (Ρωσία), Baku City Circuit (Αζερμπαϊτζάν) και Hanoi Street Circuit (Βιετνάμ).
  • Το highlight της φετινής σεζόν είναι η επιστροφή του Grand Prix της Ολλανδίας. Στο Zandvoort είχε κάνει την τελευταία του νίκη ο αείμνηστος Niki Lauda. Ήδη 105.000 θεατές έχουν αγοράσει το εισιτήριο τους! Πρόκειται για την πιο μακροχρόνια επιστροφή GP. Ακολουθούν το Μεξικό με 16 χρόνια (1970-1986) και το Φούντζι με 30 χρόνια (1977-2007).
  • Τα μονοθέσια είναι και πάλι πιο βαριά. Αυτή τη φορά κατά 3 κιλά. Από 743 στα 746. Το 1995 το ελάχιστο βάρος ήταν στα 595 κιλά. Από εκεί και πέρα ακολούθησαν σκαμπανεβάσματα όπως: 600 kg (1996), 605 kg (1998), 620 kg (2010), 640 kg (2011), 642 kg (2013), 691 kg (2014), 702 kg (2015), 722 kg (2017), 734 kg (2018), 743 kg (2019) και 746 kg για φέτος. Από την σεζόν του 2021 θα ζορίσει ακόμη περισσότερο αφού το ελάχιστο ανεβαίνει στα 768 κιλά!

  • Η επιστροφή της παραδοσιακής καρό σημαίας είναι γεγονός. Το GP της Ιαπωνίας τέλειωσε ένα γύρο νωρίτερα παρόλο που η σημαία δεν είχε σηκωθεί. Ήταν το ψηφιακό σήμα που ξεγέλασε τους πάντες μετά από λάθος του λειτουργικού ή για την ακρίβεια το λάθος αυτού που πάτησε το διακόπτη.
  • Μετά την αναβολή του Grand Prix της Κίνας ο αριθμός των MGU-K δεν αλλάζει καθόλου και λόγω της αύξησης των GP σε 22 κάθε οδηγός θα έχει στην διάθεση του 3 (από 2) μονάδες.
  • Ο 22ος αγώνας θα έφερνε επιπλέον 40 εκατομμύρια δολάρια εκ των οποίων το 65% θα μοιράζονταν οι ομάδες. Αν τελικά το GP της Κίνας ακυρωθεί τελείως τότε οι ομάδες θα έχουν μια χασούρα 30 εκατομμυρίων. Αλλά θα έχουν γλυτώσει τα έξοδα οπότε η χασούρα υπολογίζεται στα μόλις 3 εκατομμύρια. Ναι, τόσα πολλά στοιχίζει στις ομάδες η Formula 1!
  • Όποιος παίρνει το πρωτάθλημα βάζει και τα περισσότερα ως συμμετοχή. Η Mercedes καταβάλλει περίπου 5,49 εκ. δολάρια. Το στάνταρ ποσό είναι 556.509 δολάρια και για κάθε βαθμό καταβάλλεται 6.677 δολάρια. Οι άλλες ομάδες πληρώνουν λιγότερο το βαθμό στα 5.563 δολάρια. Έτσι, η Ferrari πληρώνει συνολικά 3,36 εκ. και η Red Bull 2,87 εκ. To μικρότερο κόστος έχει και η ουραγός και πλήρως απογοητευτική ομάδα του πρωταθλήματος. Η Williams με 563.072 δολάρια.
  • Το τεχνικό εγχειρίδιο αποτελείται από 111 σελίδες! Η FIA θέλει να επιβάλλει μεγαλύτερη συμμετοχικότητα του οδηγού και ανάμεσα στα διάφορα η απόσταση του διακόπτη αλλαγής σχέσεων έχει περιορισθεί έως τα 8 εκατοστά. Η παρατεταμένη πίεση του διακόπτη δεν επιτρέπεται. Αν υπάρχουν δύο διακόπτες και οι δύο πρέπει να λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο.
  • Σε καμία άλλη σεζόν δεν έχει υπάρξει τόσο μικρή διαφοροποίηση στο ρόστερ των ομάδων. 8 στις 10 ομάδες έχουν ίδια σύνθεση. Ο Esteban Ocon επέστρεψε για να αντικαταστήσει τον Nico Hulkenberg. Ο Nicolas Latifi είναι ο μόνος νέος οδηγός και αντικαθιστά τον Kubica στην Williams. Οι Ocon και Latifi έχουν μειώσει για φέτος το μέσο όρο ηλικίας από τα 27,4 έτη που ήταν το 2019 στα 26,7.

Πηγή : caroto.gr/Νίκος μαρινόπουλος

BC RACING

ST suspensions

Auto MArine gas

ζημινοπουλοσ ελαστικα κορινθοσ

ELESPO ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ

CTD AUTO MOTO ACCESSORIES

CTD ACCESSORIES

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

KOLIOUSIS SUZUKI PARTS

ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΦΑΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ OPEL ΧΑΛΚΙΔΑ

Το τελευταίο τηλεοπτικό επεισόδιο για αυτή τη σεζόν,5/8/21

Τηλεοπτική εκπομπή

Το τελευταίο τηλεοπτικό επεισόδιο για αυτή τη σεζόν,5/8/21. Τελευταίο επεισόδιο γι αυτη την σεζόν με το παγκόσμιο γεγονός της μεγαλόπολης MX Junior world Championsip και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι στα καλύτερα του και ζούμε με […]

drift chania,engine power

1ος πανελλήνιος αγώνας drift στα Χανιά

4 τροχοί

1ος πανελλήνιος αγώνας drift στα Χανιά Ο θεσμός του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2022, θα κάνει πρεμιέρα στις 12-13 Μαρτίου στο νησί της Κρήτης και συγκεκριμένα στην πίστα “PISTAPARK” Χανίων. Οι θεαματικότεροι οδηγοί της […]

2 τροχοί

Να ‘ναι καλά η τεχνολογική πρόοδος και η…τρέλα ορισμένων κατασκευαστών που μας χαρίζουν συναρπαστικές στιγμές με τα πιο “κουλά” οχήματα για πάγο και χιόνι που έχουμε δει ποτέ!

h-lista-ptoseon-sto-mototgp-gia-to-2023-Marc-Marquez-engine-power

Η λίστα πτώσεων στο MotoGP 2023

2 τροχοί

Η λίστα πτώσεων στο MotoGP 2023 Έτσι κατατάχθηκε η λίστα πτώσεων στο MotoGP 2023, αγώνες και Sprint σε αναθεωρημένη μορφή Σαββατοκύριακου. Στην κορυφή της λίστας με νέο υψηλό ρεκόρ συναντάμε με 29 πτώσεις τον Marc […]

19oy-TRAIL-RIDE-EXPERIENCE-TROPHY-apotelesmata-4x4-adventure

Τα αποτελέσματα στο 19o TRAIL RIDE & EXPERIENCE TROPHY

4 τροχοί

Τα αποτελέσματα στο 19o TRAIL RIDE & EXPERIENCE TROPHY 19o TRAIL RIDE & EXPERIENCE TROPHY η καλύτερη ανταμοιβή σε όλους αφού κατάφεραν να ολοκληρώσουν με επιτυχία τον άθλο του Ηρακλή και να δαμάσουν την χώρα […]

ΧΑΛΕΠΛΗΣ SERVICE ΛΑΜΙΑ

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΣ

ΚΟΥΛΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟ

latsis συνεργειο αυτοκινητων

Φανοποιεια Ζηκοσ team περιστερι

Καππασ φανοποιειο

borbolis bmw service

παραδοσιακη ταβερνα go gos