Ο αστέρας του WRC Craig Breen πέθανε σε σύγκρουση στο Ράλι Κροατίας
Τραγικός θάνατος του Craig Breen ύστερα από την σφοδρή σύγκρουση και έξοδο που είχε κατά τη διάρκεια ομαδικής δοκιμής στους δρόμους της Κροατίας
WRC Craig Breen πέθανε, ένας αγαπημένος και δημοφιλής οδηγός του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι. Ο Κρεγκ Μπριν, πέθανε μετά από ατύχημα στις δοκιμές για το Ράλι Κροατίας.
Ο οδηγός WRC Craig Breen πέθανε σε σύγκρουση, ένας οδηγός του εργοστασίου της Hyundai, βγήκε από το δρόμο κατά τη διάρκεια ομαδικής δοκιμής σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους στην Κροατία και σήμερα υπέκυψε στα τραύματα. Ο συνοδηγός του Breen, James Fulton, γλίτωσε από σοβαρό τραυματισμό.
2023 και αρνητικός απολογισμός του παγκόσμιου Motorsport συνεχίζεται με ακόμη μια μεγάλη απουσία στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού!! Ο αστέρας του WRC Craig Bree έφυγε από την ζωή ύστερα από την σύγκρουση που είχε στα δοκιμαστικά του ράλι της Κροατίας.
Ο Craig Breen προετοιμαζόταν για τη δεύτερη έξοδό του στη σεζόν του WRC ως ο τρίτος οδηγός της Hyundai, αφού επέστρεψε στη Νοτιοκορεάτικη μάρκα για ένα δεύτερο πέρασμα μετά από μια πλήρη σεζόν με την M-Sport-Ford πέρυσι. Ο 33χρονος Ιρλανδός τερμάτισε δεύτερος στο Ράλι Σουηδίας τον Φεβρουάριο που σηματοδότησε την πρώτη του έναρξη στο WRC της σεζόν. Το αποτέλεσμα ισοφάρισε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στο WRC έχοντας τερματίσει τη δεύτερη θέση στη Σουηδία 2018, Εσθονία 2020-2021, Βέλγιο 2021 και Σαρδηνία 2022.
WRC : Η Hyundai επιβεβαίωσε την είδηση με σύντομη δήλωση. «Η Hyundai Motorsport με βαθιά θλίψη επιβεβαιώνει ότι ο οδηγός Craig Breen πέθανε, έχασε σήμερα τη ζωή του μετά από ένα ατύχημα κατά τη διάρκεια της δοκιμής πριν τον αγώνα για το Ράλι Κροατίας», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
«Ο συνοδηγός Τζέιμς Φούλτον δεν τραυματίστηκε στο περιστατικό που συνέβη λίγο μετά το μεσημέρι τοπική ώρα. «Η Hyundai Motorsport στέλνει τα ειλικρινή της συλλυπητήρια στην οικογένεια, τους φίλους και τους πολλούς θαυμαστές του Κρεγκ. «Η Hyundai Motorsport δεν θα κάνει περαιτέρω σχόλια αυτή τη στιγμή».
Το WRC πρόσθεσε σε μια δήλωση: ” Η οικογένεια του WRC είναι συγκλονισμένη και λυπημένη όταν πληροφορήθηκε τον θάνατο του Craig Breen. Οι σκέψεις και τα συλλυπητήρια μας βρίσκονται στην οικογένεια και τους φίλους του Craig αυτήν την απίστευτα θλιβερή στιγμή.”
Ο πρόεδρος της FIA Ben Sulayem δήλωσε: “Εκ μέρους της FIA, εκφράζω τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους φίλους του Craig Breen μετά το θάνατο του κατά τη διάρκεια ενός ιδιωτικού ατυχήματος δοκιμών στην Κροατία. Οι σκέψεις και οι προσευχές μας είναι με τους αγαπημένους του και την κοινότητα του Ράλι στο αυτή τη δύσκολη στιγμή».
Ο Craig Breen, ο γιος ενός πατέρα ράλι, Ray Breen, ξεκίνησε την καριέρα του στους αγώνες σιρκουί, αλλά έκανε πλήρη αλλαγή στο ράλι το 2009. Αφού συμμετείχε στο εγχώριο βρετανικό πρωτάθλημα ράλι και στο πρωτάθλημα ράλι Ιρλανδίας το 2010, προχώρησε στο WRC την επόμενη σεζόν, όπου αγωνίστηκε στην Ακαδημία WRC, και έγινε ο εναρκτήριος νικητής του Κυπέλλου Ακαδημίας. Ο Craig Breen έφτασε τελικά στην κορυφή των ράλι το 2016, όταν οδήγησε ένα Citroen DS3 με μερική απασχόληση, σημειώνοντας ένα παρθενικό βάθρο με ένα τρίτο στο Ράλι Φινλανδίας. Παρέμεινε στη Citroen πριν χάσει την οδήγησή του στο τέλος της σεζόν του 2018. Η Hyundai απέκτησε τις υπηρεσίες του σε βάση μερικής απασχόλησης από το 2019-2021, κατά την οποία σημείωσε τέσσερα βάθρα από εννέα ράλι. Ο Breen μεταπήδησε στην M-Sport πέρυσι, αλλά επέστρεψε στη Hyundai το 2023. Σημείωσε 30 νίκες στα στάδια του WRC και συνολικά οκτώ βάθρα από 81 ράλι.
WRC o Craig Breen πέθανε αλλά άφησε μια ιστορία με χιλιάδες αξέχαστες στιγμές… 2023 και ο δυσάρεστος απολογισμός συνεχίζεται με τον Craig Breen να βρίσκεται στην γειτονιά των αγγέλων. Ο κόσμος των ράλι δεν θα είναι ο ίδιος χωρίς τον Craig Breen.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο.
Πώς λειτουργεί το GPS και πώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα “γνωρίζουν” τη θέση τους με ακρίβεια εκατοστού. Από τους δορυφόρους μέχρι τα αυτόνομα οχήματα, η φυσική της πλοήγησης. Πώς το GPS “βλέπει” τον δρόμο, η τεχνολογία [...]
Οι 7 τύποι οδηγών στη βροχή: από τον φοβισμένο με 30 μέχρι τον απτόητο με 100. Χιουμοριστική ματιά στην ελληνική οδήγηση υπό βροχή, μόνο στο Engine Power! Τα 7 πράγματα που κάνει κάθε οδηγός στη [...]
Οδήγηση και κινητό: η νέα “ασθένεια” των δρόμων και πώς να τη θεραπεύσεις. Τι συμβαίνει στον εγκέφαλο όταν κοιτάς την οθόνη και πώς να σταματήσεις τη συνήθεια που σκοτώνει. Παλιά λέγαμε ότι το πιο επικίνδυνο [...]
Τα 10 πράγματα που κάνει κάθε Έλληνας οδηγός και δεν θα παραδεχτεί ποτέ. Τα 10 πράγματα που κάνει κάθε Έλληνας οδηγός αλλά δεν το παραδέχεται ποτέ. Χιούμορ, αυτοσαρκασμός και… φλας που δεν ανάβουν, μόνο στο [...]
Οι τύποι οδηγών στα φανάρια από τον αγχωμένο sprinter μέχρι τον DJ με το subwoofer. Ένα χιουμοριστικό “manual” της ελληνικής οδήγησης, μόνο στο Engine Power! Αν υπάρχει ένα σημείο που αποκαλύπτει τον πραγματικό χαρακτήρα του [...]
Τι να κάνεις μετά από τροχαίο ατύχημα – τα σωστά βήματα διαχείρισης και ψυχραιμίας. Ο πλήρης οδηγός βημάτων – ασφάλεια, επικοινωνία, φωτογραφίες, αστυνομία, ασφάλεια, φιλικός διακανονισμός και ψύχραιμη διαχείριση. Ένα τροχαίο ατύχημα, ακόμα κι αν [...]
Τι είναι το διαφορικό και πώς λειτουργεί; Πώς λειτουργεί το διαφορικό (differential) και γιατί καθορίζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές. Μάθε τη μηχανική πίσω από LSD, Torsen, viscous και active differentials και γιατί καθορίζουν [...]
Πώς λειτουργεί το κιβώτιο ταχυτήτων; Μάθε τη μηχανική πίσω από τις σχέσεις, την τελική μετάδοση, τα DCT κιβώτια και τη βελτίωση της απόδοσης σε κινητήρες υψηλής ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων (gearbox) είναι ο μηχανισμός που [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση σε βελτιωμένους κινητήρες; Ανάλυση ροής, θερμότητας και backpressure, πολλαπλές εξαγωγής, downpipes και επιστήμη του ήχου στις επιδόσεις. Το σύστημα εξαγωγής είναι ο τελικός σταθμός της ενέργειας ενός κινητήρα, το σημείο όπου [...]
Πώς λειτουργεί το intercooler νερού–αέρα (water-to-air) και γιατί είναι πιο αποδοτικό σε κινητήρες υψηλής πίεσης. Πώς λειτουργεί το water-to-air intercooler; Μάθε γιατί προσφέρει ανώτερη ψύξη από τα air-to-air, πώς μειώνει τη θερμοκρασία εισαγωγής και γιατί [...]
Πώς να αυξήσεις την ιπποδύναμη του κινητήρα – από τη ροή αέρα στη διαχείριση καυσίμου και τον χρονισμό. Πώς αυξάνεται η ιπποδύναμη ενός κινητήρα; Ανάλυση ροής αέρα, AFR, χρονισμού, συμπίεσης και θερμοδυναμικής, για ασφαλή και [...]
Πώς να εντοπίσεις προβλήματα στα φρένα της μοτοσυκλέτας: σπογγώδη μανέτα, θόρυβοι, fading, στραβοί δίσκοι, φθορά τακακιών και λύσεις συντήρησης με τεχνική ανάλυση. Θες να διαγνώσεις προβλήματα φρένων στη μοτοσυκλέτα, φυσική, φθορά και πρακτικές λύσεις, πάρε [...]
Ειδική Διαδρομή Rally Sprint Λιβαδειάς «Δίστομο» : Από την πρώτη στιγμή που άκουσα τα σχέδια της ειδικής, ήξερα ότι δεν πρόκειται για καμία “ήσυχη βόλτα”. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπεύθυνο της οργανωτικής επιτροπής [...]
Το 2020 ξεκινάει μια χρονιά διαφορετική, μια χρονιά που πλέον δεν ζητάμε να ξεπεράσουμε τα όρια μας, αλλά να μπολιάσουμε την αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό σε όλη την Ελλάδα. Ύστερα από 15 επιτυχημένες διοργανώσεις, [...]
Προκήρυξη Πρωταθλήματος Motocross Ν. Ελλάδας 2019 Η Αθλητική ΜΟΤ.Ο.Ε. για το 2019, προκηρύσσει Πρωτάθλημα MOTOCROSS Ν. Ελλάδας, για τους αθλητές και τις αθλήτριες των σωματείων των Περιφερειών, Αττικής, Πελοποννήσου, Στ. Ελλάδας, Κρήτης, Δυτικής Ελλάδας, Νήσων [...]
ΤΑ 9 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ: (ή αλλιώς, τα 9 “άγια δισκοφρένα” της αυτοκίνησης) Υπάρχουν αυτοκίνητα… και υπάρχουν θρύλοι. Αυτά που δε σε πάνε απλώς από το Α στο Β, αλλά σε στέλνουν στο Αμήν [...]
WorldSBK Championship 2025: Η τρέχουσα κατάσταση & προετοιμασία για το φινάλε Ρε παιδιά, τι γίνεται με τον Toprak Razgatlıoglu; Ο άνθρωπος είναι σε δικό του γαλαξία! Στο Magny-Cours έκανε το απόλυτο, τρία στα τρία, και [...]
Ο μεγαλύτερος στόλος υδροπλάνων : Μισό εκατομμύριο επιβάτες, μηδενικές εκπομπές ρύπων. Πριν από 70 χρόνια, το De Havilland DHC-2 Beaver πέταξε για πρώτη φορά και έγινε ένα από τα πιο εικονικά αεροπλάνα του Καναδά. Αργότερα [...]
Αυλαία για τα dragster στο Αγρίνιο Π.Π. Drag Racing 2021: Ανοίγει η αυλαία στο Αγρίνιο (14-16/5) To τριήμερο 14-15 και 16 Μαΐου, ο ΑΣΗ υπό την αιγίδα της ΑΜΟΤΟΕ και της ΟΜΑΕ και με την [...]
Οι αφίσες του 21th Motor Festival & Bazaar Festival Expo Edition Δεν μιλάμε για αφίσα, αλλά για έργο τέχνης! Είμαστε πλέον βέβαιοι ότι πάμε για ένα ακόμη αξεπέραστο Motor Festival!!! Εμείς συνεχίζουμε εσείς απλά ακολουθήστε [...]
Φυσικά η σκέψη αυτή ούτε καν θα πέρασε ποτέ από το νου του Elon Musk και το νέο σούπερ εργοστάσιο της Tesla θα οικοδομηθεί στη Γερμανία, λίγο έξω από το Βερολίνο. Εδώ και μήνες υπήρχαν [...]
Κόπηκε στα δύο το μονοθέσιο του Μικ Σουμάχερ Μετά από σφοδρή σύγκρουση, το μονοθέσιο του Γερμανού πιλότου κόπηκε κυριολεκτικά στα δύο, στον 26ο γύρο στην πίστα του Μονακό, ενώ κομμάτια του μονοθέσιου εκτοξεύτηκαν σε μεγάλη [...]
MXGP της Κίνας 2025: Το παγκόσμιο πρωτάθλημα Motocross έκανε στάση στη Σανγκάη για τον 19ο γύρο της σεζόν 2025, με το MXGP της Κίνας να αφήνει έντονα αποτυπώματα – ιδίως όσον αφορά τη μορφή των οδηγών, [...]
Η Volkswagen έχει πραγματοποιήσει τα τελευταία χρόνια μία σημαντική στροφή προς τις ηλεκτρικές κατασκευές, επενδύοντας τεράστια ποσά στη συγκεκριμένη μορφή ενέργειας. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν δίνει έμφαση μόνο στα μοντέλα παραγωγής που χρησιμοποιούν ηλεκτρική τεχνολογία, αλλά και [...]
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.