Δώδεκα αναβαθμισμένα μαχητικά F-16 MLU της Βελγικής Αεροπορίας. Επιχειρησιακή απαίτηση; Δέκα αεροσκάφη σε κάθε κύμα. Και σε εννέα ημέρες έχουν βάλει στόχο, μαζί με τα Ελληνικά φτερά, να «γράψουν» 180 εξόδους. Οι Βέλγοι πιλότοι προσγειώνονται τα επόμενα 24ωρα στην 116 Πτέρυγα Μάχης του Αράξου με τα εκσυγχρονισμένα F-16 που διαθέτει ο αεροπορικός τους στόλος. Επιστρέφουν ύστερα από οκτώ χρόνια. Τότε είχαν έρθει για συνεκπαίδευση ξανά δυο εβδομάδων και παρέμειναν για μήνες.
Ο λόγος η κρίση που είχε ξεσπάσει στη Λιβύη. Γραμμή από μαχητικά της 335 και 336 Μοίρας στην Αεροπορική Βάση του Αράξου, έτοιμα για εκπαιδευτική πτήση. Μια τέτοια εικόνα “ενισχυμένη” με τα Βελγικά F-16 θα είναι μια καθημερινή εικόνα από την ερχόμενη Δευτέρα. Πηγή εικόνας: Hellas Journal Μια ακόμη αεροπορική συνεκπαίδευση με ιδιαίτερο νόημα για την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία, διότι όπως εξηγούσαν ανώτατα χείλη, «όταν θέλεις εσύ σαν Πολεμική Αεροπορία να συνεκπαιδευτείς με κάποιον, εφόσον έχεις τη δυνατότητα, διαλέγεις. Αν διαλέξεις τον μέτριο, θα νομίζεις πως είσαι δυνατός, όταν όμως διαλέξεις τον καλύτερο, έχεις να μάθεις, άρα οι Βέλγοι είπαν, πάμε να εκπαιδευτούμε με την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία».
Ο διάδρομος απογειώσεων του Αράξου, ίσως να πάρει για τουλάχιστον εννέα ημέρες κάτι από την αίγλη του «Ηνιόχου» που φιλοξενείται κάθε χρόνο στην γειτονική αεροπορική βάση της Ανδραβίδας. Βέβαια δεν θα είναι πολλές οι αεροπορικές δυνάμεις από διαφορετικές χώρες, αλλά το πρόγραμμα ήδη δείχνει πολύ βαρύ σε διμερές επίπεδο. Air to Air με τους καλύτερους της αναχαίτισης Η σχεδίαση έχει γίνει από τους «Best Warrior» του TLP της 335 & 336 Μοίρας. Οι Βέλγοι φτάνουν από την 349 Μοίρα, με έδρα το Klein Broguel και την 350 από την Florans. Πρώτη εβδομάδα οι σύμμαχοι ζήτησαν να εντρυφήσουν στα «μυστικά» της air to air μάχης. Για τα Ελληνικά γεράκια, αυτό δεν είναι μόνο ένα σχολείο, είναι η σκληρή καθημερινή πραγματικότητα που βιώνουν στο Αιγαίο. Ως ασπίδες του FIR Αθηνών και του Εθνικού Εναέριου Χώρου, έχουν αυτοσκοπό να παίρνουν την «ώρα έξι» του Τούρκου εναέριου εισβολέα, να τον καταδιώκουν, αναγκάζοντάς τον σε άτακτη υποχώρηση. Ιπτάμενος και F-16 Block 52 Adv της 335 Μοίρας κατά τη διάρκεια της τροχοδρόμησης για νυχτερινή πτήση με την χρήση NVGs στην πρόσφατη άσκηση στο ισραήλ “Blue Flag”.
Τα ποσοστά των αερομαχιών, γνωστά στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ, άρα οι φίλιες αεροπορίες γνωρίζουν πως οι Έλληνες στην εναέρια μάχη ξεχωρίζουν και ζητούν να πετάξουν με τους «τιμωρούς του Αιγαίου». Αυτό άλλωστε έχει γίνει παραδεκτό από σχεδόν όλους τους πιλότους στο απαιτητικό Νατοϊκό σχολείο της Ισπανίας, το TLP, όπου σχεδόν πάντα τα τελευταία χρόνια, η πρωτιά έχει Ελληνικά χρώματα. Πιλότοι της 336 Μοίρας καθώς κατευθύνονται προς τα αεροσκάφη τους για νυχτερινή πτήση.
Στην 336 Μοίρα “Όλυμπος” θα φιλοξενηθεί η Βελγική αποστολή. Πηγή: Hellas Journal Σύμφωνα με πληροφορίες η πρώτη εβδομάδα θα ξεκινήσει με πτήσεις εξοικείωσης, σε πολλά σημεία της ενδοχώρας αλλά και του Αιγαίου. Την ίδια όμως μέρα το πρόγραμμα μετατρέπεται σε full air to air μάχες. Πρώτα ένας εναντίον ενός και κλιμακωτά η συνεκπαίδευση θα περάσει σε δυο εναντίον ενός, μετά δυο εναντίον δυο, κ.ο.κ. Τα «COMAO» θα πάνε παντού Ελληνικά F-16 Block 52 Adv & τα Βελγικά «MLU», αναμένεται να μην αφήσουν ανεκμετάλλευτη κάθε γωνιά του εναέριου χώρου. Άλλωστε είναι ένας εκ των βασικών λόγων που οι Βέλγοι είχαν ως κύρια επιλογή την Ελλάδα.
Επιδιώκουν να εκπαιδευτούν με τους καλύτερους και σ’ ένα μεγάλο αεροπορικό πεδίο, μακριά από τους περιορισμούς του δικού τους FIR. Εκτός από την air to air μάχη, το πρόγραμμα περιλαμβάνει κρούσεις, βομβαρδισμούς, κατάδειξη στόχου από το έδαφος, στρατηγικά πλήγματα. Τα πάντα σχεδιασμένα κυρίως στο Αιγαίο έως και το πιο ανατολικό άκρο της Ελληνικής επικράτειας.
Ήδη Βέλγοι μηχανικοί έφτασαν στον Άραξο και μέσα τις επόμενες ημέρες θ’ αρχίσουν οι προσγειώσεις των Βελγικών F-16. Ιπτάμενος της 335 Μοίρας λίγα λεπτά πριν την απογείωση ενώ περιμένει στην γραμμή αναμονής για τον τελευταίο έλεγχο από τους μηχανικούς. Πηγή: Hellas Journal Την ίδια στιγμή σε πλήρη ετοιμότητα βρίσκονται οι επιτελείς του Αράξου για αποχαιρετίσουν ένα εκ των «F-16 M» το οποίο θα επιστρέψει- απ’ ότι όλα δείχνουν με καθυστέρηση- ως «Viper» κι αυτό συμπίπτει με τις ημέρες φιλοξενίας των Βέλγων. Ο χώρος φιλοξενίας των Βέλγων είναι στην 336 Μοίρα «Όλυμπος».
Όμως η εκπαίδευση από Ελληνικής πλευράς είναι κοινή για τις δυο μοίρες με τα πιο σύγχρονα F-16 της χώρας μας. Αυτό σημαίνει ότι τα μαχητικά του Αράξου δεν θα σταματήσουν να πετούν, το ίδιο και οι πιλότοι από τις δυο μοίρες που έχουν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να διαδώσουν και πάλι επί του πεδίου το μαχητικό πνεύμα που διακατέχει το σύνολο της Πολεμικής Αεροπορίας.
Πηγή: hellasjournal.com
MR ZERO
Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
Πώς λειτουργεί το GPS και πώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα “γνωρίζουν” τη θέση τους με ακρίβεια εκατοστού. Από τους δορυφόρους μέχρι τα αυτόνομα οχήματα, η φυσική της πλοήγησης. Πώς το GPS “βλέπει” τον δρόμο, η τεχνολογία [...]
Οι 7 τύποι οδηγών στη βροχή: από τον φοβισμένο με 30 μέχρι τον απτόητο με 100. Χιουμοριστική ματιά στην ελληνική οδήγηση υπό βροχή, μόνο στο Engine Power! Τα 7 πράγματα που κάνει κάθε οδηγός στη [...]
Οδήγηση και κινητό: η νέα “ασθένεια” των δρόμων και πώς να τη θεραπεύσεις. Τι συμβαίνει στον εγκέφαλο όταν κοιτάς την οθόνη και πώς να σταματήσεις τη συνήθεια που σκοτώνει. Παλιά λέγαμε ότι το πιο επικίνδυνο [...]
Τα 10 πράγματα που κάνει κάθε Έλληνας οδηγός και δεν θα παραδεχτεί ποτέ. Τα 10 πράγματα που κάνει κάθε Έλληνας οδηγός αλλά δεν το παραδέχεται ποτέ. Χιούμορ, αυτοσαρκασμός και… φλας που δεν ανάβουν, μόνο στο [...]
Οι τύποι οδηγών στα φανάρια από τον αγχωμένο sprinter μέχρι τον DJ με το subwoofer. Ένα χιουμοριστικό “manual” της ελληνικής οδήγησης, μόνο στο Engine Power! Αν υπάρχει ένα σημείο που αποκαλύπτει τον πραγματικό χαρακτήρα του [...]
Τι να κάνεις μετά από τροχαίο ατύχημα – τα σωστά βήματα διαχείρισης και ψυχραιμίας. Ο πλήρης οδηγός βημάτων – ασφάλεια, επικοινωνία, φωτογραφίες, αστυνομία, ασφάλεια, φιλικός διακανονισμός και ψύχραιμη διαχείριση. Ένα τροχαίο ατύχημα, ακόμα κι αν [...]
Τι είναι το διαφορικό και πώς λειτουργεί; Πώς λειτουργεί το διαφορικό (differential) και γιατί καθορίζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές. Μάθε τη μηχανική πίσω από LSD, Torsen, viscous και active differentials και γιατί καθορίζουν [...]
Πώς λειτουργεί το κιβώτιο ταχυτήτων; Μάθε τη μηχανική πίσω από τις σχέσεις, την τελική μετάδοση, τα DCT κιβώτια και τη βελτίωση της απόδοσης σε κινητήρες υψηλής ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων (gearbox) είναι ο μηχανισμός που [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση σε βελτιωμένους κινητήρες; Ανάλυση ροής, θερμότητας και backpressure, πολλαπλές εξαγωγής, downpipes και επιστήμη του ήχου στις επιδόσεις. Το σύστημα εξαγωγής είναι ο τελικός σταθμός της ενέργειας ενός κινητήρα, το σημείο όπου [...]
Πώς λειτουργεί το intercooler νερού–αέρα (water-to-air) και γιατί είναι πιο αποδοτικό σε κινητήρες υψηλής πίεσης. Πώς λειτουργεί το water-to-air intercooler; Μάθε γιατί προσφέρει ανώτερη ψύξη από τα air-to-air, πώς μειώνει τη θερμοκρασία εισαγωγής και γιατί [...]
Πώς να αυξήσεις την ιπποδύναμη του κινητήρα – από τη ροή αέρα στη διαχείριση καυσίμου και τον χρονισμό. Πώς αυξάνεται η ιπποδύναμη ενός κινητήρα; Ανάλυση ροής αέρα, AFR, χρονισμού, συμπίεσης και θερμοδυναμικής, για ασφαλή και [...]
Πώς να εντοπίσεις προβλήματα στα φρένα της μοτοσυκλέτας: σπογγώδη μανέτα, θόρυβοι, fading, στραβοί δίσκοι, φθορά τακακιών και λύσεις συντήρησης με τεχνική ανάλυση. Θες να διαγνώσεις προβλήματα φρένων στη μοτοσυκλέτα, φυσική, φθορά και πρακτικές λύσεις, πάρε [...]
Μετά την διετία ανασύστασης και αναζωογόνησης του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, χάρη στις προσπάθειες του Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., οι αγώνες πίστας περνούν πλέον στη φάση της ανάπτυξής τους: η νέα σεζόν, που περιλαμβάνει πλέον 5 αγώνες και [...]
Η Αθλητική ΜΟΤΟΕ προκήρυξε τα Πρωταθλήματα Enduro για το έτος 2019 To πρόγραμμα του Πανελλήνιου πρωταθλήματος αγώνων για το 2019 Enduro και Βορείου και Νοτίου Ελλάδος. Η Αθλητική ΜΟΤΟΕ προκήρυξε τα Πρωταθλήματα Enduro ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ENDURO 1.Ωρωπός [...]
Autorado στον Άγιο Δημήτριο Η Autorado είναι εταιρεία εξειδικευμένη στην παροχή υπηρεσιών με κύρια χαρακτηριστικά την υψηλή ποιότητα και την εγγυημένη εργασία. Η Autorado παρέχει Πανελλαδική κάλυψη στην αποκατάσταση ζημιών του οχήματός σας. – επαναφορά [...]
Bugatti La Voiture Noire: Το απόλυτο hypercar. Κυρίες και κύριοι, κρατηθείτε από τα καθίσματα του ΚΤΕΛ, γιατί σήμερα δεν θα μιλήσουμε για κανένα απλό «ι.χ.άκι». Όχι. Σας παρουσιάζουμε το υπερ-αμάξι που δεν ήρθε απλά να [...]
Drones και Formula 1: Η Formula 1 δοκιμάζει drones για έλεγχο πίστας και αερομετρικά δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Ο ουρανός γίνεται το νέο pit lane. Η Formula 1 μπαίνει και επίσημα σε μια νέα εποχή [...]
MXGP της Κίνας 2025: Το παγκόσμιο πρωτάθλημα Motocross έκανε στάση στη Σανγκάη για τον 19ο γύρο της σεζόν 2025, με το MXGP της Κίνας να αφήνει έντονα αποτυπώματα – ιδίως όσον αφορά τη μορφή των οδηγών, [...]
Η Επιτροπή Αγώνων (ΕΠ.Α.) της ΟΜΑΕ ανακοινώνει τα προγράμματα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και των Κυπέλλων Αναβάσεων για το 2019. Η Επιτροπή Αγώνων (ΕΠ.Α.) της ΟΜΑΕ ανακοινώνει τα προγράμματα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και των Κυπέλλων Αναβάσεων [...]
Η αγορά της μετακίνησης αγαθών με φορτηγά φτάνει τα 800 δισεκατομμύρια δολάρια στην Αμερική. Γενικά, θεωρείται μία απαρχαιωμένη αγορά η οποία ακόμα λειτουργεί με τηλέφωνα και φαξ. Εδώ και μερικά χρόνια υπάρχει ένας αγώνας να [...]
O Rubikong της τετρακίνησης θα είναι στο 22ο Motor Festival Rubikong: H απόλυτη περιπέτεια έρχεται στις 23-25 Μαρτίου στο 22ο Motor Festival στο MEC Παιανίας Rubikong: Το απόλυτο άρμα μάχης σε εθνικό επίπεδο και όχι [...]
Εμπιστοσύνη :
Για περισσότερα από 13 χρόνια βρισκόμαστε στην κορυφή της διαφήμισης, της προώθησης και της επικοινωνίας, αποτελώντας σημείο αναφοράς στον χώρο. Με περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που έχουν εμπιστευθεί τις υπηρεσίες μας, αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε απλά μια εταιρεία.
Συνεργάτης :
Είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης που κάθε επαγγελματίας χρειάζεται για να φτάσει στους στόχους του. Με αξιοπιστία, πάθος και διάθεση να προσφέρουμε τα μέγιστα, δημιουργούμε καταχωρίσεις και καμπάνιες που ξεχωρίζουν και αποδίδουν.Καινοτομία :
Η καινοτομία στον τρόπο που διαφημίζουμε και η προσήλωσή μας στα αποτελέσματα, μας κάνουν να ξεχωρίζουμε. Προσφέρουμε εγγυημένα, μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα, γιατί πιστεύουμε πως η επιτυχία των συνεργατών μας είναι και δική μας επιτυχία.https://magiclamp.gr/poioi-eimaste/
Φαίνονται εντυπωσιακά, είναι απίστευτα γρήγορα, εξαιρετικά ακριβά και τα χειρίζονται οι καλύτεροι και οι πιο θαρραλέοι πιλότοι στον κόσμο. Τα μαχητικά αεροσκάφη ανήκουν σε κάθε ισχυρή αεροπορία, αλλά κυρίως η Ρωσία, η Κίνα και οι […]
Και για τους nerds του μοντελισμού μοναδικές στιγμές επίδειξης αερομοντελισμού στο Weston Park International Model Airshow 2019 στο Ηνωμένο Βασίλειο, με μοντέλα πλήρους κλίμακας από τις Aerosparx, GliderFX, Rich Goodwin και το Supermarine Spitfire. MR […]
Μια ενδιαφέρουσα ελληνική πρόταση-μελέτη για την ανάπτυξη ενός αεροσκάφους που πραγματικά αποδεικνύει ότι στην χώρα μας υπάρχουν ακόμη και σήμερα άνθρωποι με όραμα και διάθεση να δημιουργήσουν νέα προϊόντα που θα μπορούσαν να καλύψουν τις […]
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.