Προπόνηση & Αγώνας Μοτοσυκλετών DRAGSTER Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Αγρινίου 16-17/11/2019

 Προπόνηση 

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ DRAGSTER 

Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Αγρινίου 15/11/2019

Ειδικός   Κανονισμός

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Έναρξη εγγραφών.

Δευτέρα  28/10/2019 ώρα 10.00

Λήξη εμπρόθεσμων εγγραφών

Τετάρτη 13/11/2019 ώρα 24.00

Λήξη εκπρόθεσμων εγγραφών

Πέμπτη 14/11/2019 ώρα 24.00

Άνοιγμα Πίστας.

Παρασκευή 15/11/2019 08.00

Διοικητικός Έλεγχος 

Παρασκευή 15/11/2019 08.30 – 10.30

Έλεγχος εξακρίβωσης.

Παρασκευή 15/11/2019 08.30 – 10.30

Υποχρεωτική Ενημέρωση αθλητών.                                    

Παρασκευή 15/11/2019 10.30             

Δημοσίευση πίνακα Εκκινούντων

Παρασκευή 15/11/2019 11.00

Περάσματα

Παρασκευή 15/11/2019 11.00

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ 

Η Γραμματεία της διοργάνωσης και ο πίνακας πληροφοριών, θα λειτουργεί από 28/10/2019 έως  14/11/2019 από 11.00-14.00, Ειρήνης & Φιλίας 20 Ηράκλειο-Κρήτης τηλ 2815104099-2815104098 φαξ 2815104087 κιν 6972872932-6953010500, Mail  asihellas@gmail.com και 15/11/2019 στον χώρο της προπόνησης από 08.00-19.00.

ΑΡΘΡΟ  1   ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ

1. ΟΡΙΣΜΟΣ.  

O Α.Σ.Η. διοργανώνει, με την έγκριση της ΑΜΟΤΟΕ προπόνηση μοτοσυκλετών DRAGSTER 2019 στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Αγρινίου , την 15/11/2019 σύμφωνα με:

   α. Τον Αθλητικό Νόμο 2725/1999 όπως αυτός ισχύει

   β. Τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Dragster, της ΑΜΟΤΟΕ

   γ. Του Κανονισμούς της ΑΜΟΤΟΕ όπως ισχύουν

   δ. Τον παρόντα Ειδικό Κανονισμό 

2ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

   Πρόεδρος:    ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

   Μέλη:     ΠΑΠΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

3.  ΣΤΕΛΕΧΗ                     

   Αγωνοδίκης-Παρατηρητής ΑΜΟΤΟΕ            : ΠΛΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

   Αγωνοδίκες                                              : ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ-ΚΑΠΡΟΥΤΣΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

   Αλυτάρχης                                               : ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

   Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος                     : ΜΑΝΙΑΔΗΣ ΜΑΝΟΣ

   Γραμματέας του Αγώνα                             : ΚΑΝΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

   Έφορος Χρονομέτρησης                            : PROACTION

   Επικεφαλής Γιατρός                                  : ΜΕΡΙΜΝΑ ΑΜΟΤΟΕ

ΑΡΘΡΟ  2.    ΓΕΝΙΚΑ

Η διοργάνωση δεν περιλαμβάνεται στο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας DRAGSTER 2019. 

ΑΡΘΡΟ  3.   ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ – ΘΕΣΗ – ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ 

1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Επίτευξη χρόνου επιτάχυνσης μεταξύ δύο μοτοσυκλετών από στάση για συγκεκριμένη διαδρομή.                      

2. ΠΙΣΤΑ

Θέση:ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚO ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Ηλεκτρονική Διεύθυνση :  asihellas@gmail.com

Μήκος Διαδρομής : 1800μ.

Πλάτος Διαδρομής:    36 μ.

3. ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα έχει μία σειρά κάθετων φώτων δίνοντας οπτικά την αντίστροφη μέτρηση σε κάθε αθλητή και είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. 

ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ

Καταγράφονται ο χρόνος αντίδρασης, ο χρόνος στα 18 μέτρα και στα 402,34 μέτρα και η ταχύτητα εξόδου καθώς το μοτοσυκλέτα περνάει από τις δέσμες των φωτοκύτταρων.

ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ

Το άναμμα του κόκκινου φωτός δεν οδηγεί στην ακύρωση του περάσματος του αθλητή.

ΑΡΘΡΟ 4.    ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΔΕΚΤΕΣ

FREE PASS

MINI PRO 

PRO Z  

STREET 2 

PRO STREET 1  

 

PRO STREET 2  

SUPER STREET

TRUE STREET MOTO  9,3

TRUE STREET MOTO  9

REAL STREET

SUPER PRO

APΘPO 5.    ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

1.   Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρο Αγωνιστικό Δελτίο, σύμφωνα με την ΑΜΟΤΟΕ.

2.   Κάθε μοτοσυκλέτα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στην προπόνηση μέχρι δύο φορές, αλλά κάθε φορά σε διαφορετική κατηγορία, εφόσον εμπίπτει στις διατάξεις της. Κάθε αθλητής μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.

ΑΡΘΡΟ 6.   ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Όποιος αθλητής επιθυμεί να λάβει μέρος στην διοργάνωση, πρέπει να συμπληρώσει και να στείλει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του Οργανωτή. 

Το Σωματείο που ανήκει ο αθλητής πρέπει να δηλώσει τον αθλητή στην ΑΜΟΤΟΕ, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, (μέσω του site της ΑΜΟΤΟΕ). HYPERLINK “http://www.e-amotoe.gr/http://www.e-amotoe.gr/ 

Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον Ειδικό κανονισμό της διοργάνωσης.

ΑΡΘΡΟ 7.     ΠΑΡΑΒΟΛΑ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Το παράβολο συμμετοχής καθορίζεται στα 65€ EURO ανά συμμετοχή.

Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή, αν ο αθλητής δεν βρεθεί στις συμμετοχές του site, της ΑΜΟΤΟΕ. Υπεύθυνο για την δήλωση συμμετοχής είναι το Σωματείο που ανήκει ο Αθλητής εφόσον αυτός έχει στείλει το ανάλογο παράβολο. Οι αθλητές υποχρεούνται να επιδείξουν κατά τον τεχνικό έλεγχο την ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΘΛΗΤΗ θεωρημένη. Χωρίς αυτή δεν δύναται να συμμετάσχει, ακόμα και αν έχει δηλωθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα της ΑΜΟΤΟΕ.

Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αθλητή που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους. Η ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης από τη στιγμή της εκκίνησής τους και παύει να ισχύει με τη λήξη της διοργάνωσης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης από την διοργάνωση ή του αποκλεισμού από αυτήν.

ΑΡΘΡΟ 8.    ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ 

Ο αγωνοδίκης, έχει το δικαίωμα με απόφασή του, να τροποποιεί τις διατάξεις του Ειδικού κανονισμού ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θα παρουσιασθούν. 

ΑΡΘΡΟ 9.    ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ 

Ο Αλυτάρχης της διοργάνωσης είναι επιφορτισμένος για την εφαρμογή του παρόντος κανονισμού και των διατάξεών της κατά τη διεξαγωγή της.

Παρόλα αυτά, για κάθε σημαντική απόφαση που χρειάσθηκε να πάρει σε σχέση με την ερμηνεία του γενικού ή του ειδικού κανονισμού της διοργάνωσης πρέπει να ενημερώνει τον Αγωνοδίκη.

ΑΡΘΡΟ 10.    ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ, ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Η σειρά εκκίνησης των μοτοσυκλετών θα ορίζεται από τον οργανωτή.

Οι αριθμοί συμμετοχής ορίζονται σε τετραψήφια νούμερα. Τα πρώτα 2 ψηφία του τετραψήφιου αριθμού θα καθορίζουν την κατηγορία της συμμετοχής και θα είναι περίπου το μισό μέγεθος από τα επόμενα 2 που θα καθορίζουν τον αριθμό της συμμετοχής.

ΑΡΘΡΟ 11.    ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Επιτρέπεται στους αθλητές να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα οχήματά τους οποιαδήποτε διαφήμιση με τους παρακάτω όρους:

Να μην αντιβαίνει το περιεχόμενο τους Νόμους του Ελληνικού Κράτους και τις διατάξεις του Αθλητικού Νόμου 2725/1999 όπως αυτός ισχύει. 

Να μην προσβάλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα.

Να μην καλύπτουν με τις επιγραφές διαφημιστικού περιεχομένου τις θέσεις που προορίζονται για την πινακίδα και τον αριθμό συμμετοχής.

Να μην εμποδίζουν την ορατότητα. 

Να μην είναι πολιτικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα.

O Οργανωτής έχει το δικαίωμα διαφήμισης του υποστηρικτή στους αριθμούς συμμετοχής.

Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε μοτοσυκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τα παραπάνω.

ΑΡΘΡΟ 12.      ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ

Μετά τη διοικητική – γραμματειακή τακτοποίηση των συμμετεχόντων, οι μοτοσυκλέτες θα ελεγχθούν από τους τεχνικούς εφόρους της διοργάνωσης και στη συνέχεια θα οδηγηθούν στον χώρο επισκευών 

Στις μοτοσυκλέτες θα χορηγείται από τον Οργανωτή ειδικό σήμα αναγνώρισης. 

ΑΡΘΡΟ 13.    ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

1. Κάθε μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Τεχνικό Κανονισμό. Όταν κάποιος αθλητής διαπιστώνει παρατυπία, ενημερώνει τον Τεχνικό Έφορο.

2. Όλοι οι αθλητές πρέπει να φοράνε φόρμα και κράνος, εγκεκριμένα. 

3. Απαγορεύεται στις μοτοσυκλέτες να κινηθούν αντίθετα προς την φορά του αγώνα και το σπρώξιμο από οποιονδήποτε μετά την εκκίνηση.

4.Στα προκριματικά οι αθλητές υποχρεωτικά θα περνούν κατά ζεύγη. Δεν θα υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαδρόμου από τον αθλητή. Αυτό θα καθορίζεται από την Οργάνωση. 

5.Οι αθλητές θα εισέρχονται στον χώρο του BURN OUT με τον αρχιμηχανικό τους και μόνο στην PRO STREET 2 με 2 βοηθούς  μηχανικούς. Θα φέρουν υποχρεωτικά μαζί τους και την αγωνιστική τους άδεια (license), την οποία θα επιδεικνύουν εάν τους ζητηθεί.

6.Η προσέλευση στον χώρο του BURN OUT θα γίνεται κατά κατηγορία και με την σειρά που ανακοινώνεται στα μεγάφωνα.                                                                            

7.Η παρουσία των αθλητών είναι υποχρεωτική στην ενημέρωση. Στο τέλος η υπογραφή θα μπαίνει μόνο από τον ίδιο τον αθλητή. 

8.Η τήρηση της σειράς του προγράμματος είναι υποχρεωτική σε όλους.

9.Οι αθλητές υποχρεούνται να τηρούν αυστηρά τους κανόνες ασφαλείας.

10.Απαγορεύεται η είσοδος στην πίστα και στον χώρο του BURN OUT σε οποιονδήποτε εκτός των αρμοδίων (αθλητών – οργανωτών), καθώς και μηχανικών με παντόφλες και χωρίς γάντια.

11.H παρουσία του Αρχιμηχανικού με πυροσβεστήρα, είναι υποχρεωτική στην εκκίνηση.

12.Απαγορεύεται ο δανεισμός της κάρτας συμμετοχής σε οποιονδήποτε. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρήση της κάρτας συμμετοχής από άλλο άτομο, θα επιβληθούν κυρώσεις στον αθλητή.

13.Για οποιαδήποτε καθυστέρηση προσέλευσης αθλητού, θα πρέπει να ενημερώνεται η Οργανωτική Επιτροπή έγκαιρα.

14.Κατά τον τεχνικό έλεγχο, η παρουσία αθλητού και αρχιμηχανικού είναι υποχρεωτική. Τα πιστοποιητικά για τα διάφορα εξαρτήματα που θα ζητηθούν θα πρέπει να είναι έτοιμα για να επιδειχθούν.

15.Oι μηχανικοί πρέπει να έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πυροσβεστήρα 5 kg, τουλάχιστον, σε εμφανές σημείο στον χώρο των Pits.       

16.Στο χώρο των Pits, απαγορεύεται ταχύτητα άνω των 20χλμ/ώρα.

17. Απαγορεύεται αυστηρά με ποινή αποκλεισμού το ξάπλωμα (ψαράκι) επάνω στην μοτοσυκλέτα.

ΑΡΘΡΟ 14.    ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ 

Οι σειρές εκκίνησης καθορίζονται από τον οργανωτή. 

Την Παρασκευή θα γίνουν από 2-4 προκριματικά περάσματα.

BURN OUT (Ζέσταμα ελαστικών)

Όλα τα Burn out πριν τον αγώνα περιορίζονται σε οριοθετημένους χώρους

ΓΡΑΜΜΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ

Άπαξ η μοτοσυκλέτα βρεθεί στην περιοχή στησίματος πριν τη γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις του οχήματος. Αν ένας  αθλητής δεν παρουσιασθεί στο burn out,  μέσα σε δύο λεπτά από τη στιγμή που τον κάλεσε ο Αλυτάρχης, αποκλείεται από το σκέλος. Μετά την παρέλευση αυτού του χρονικού ορίου ο άλλος αθλητής πραγματοποιεί τη δοκιμασία μόνος του.

ΣΤΗΣΙΜΟ

Μόλις η μοτοσυκλέτα φτάσει στην γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να είναι έτοιμη να εκκινήσει. Για να είναι έγκυρο το πέρασμα, η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να στηθεί και να ξεκινήσει μόνη της. 

Ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να δίδεται στους αθλητές για να στηθούν. Το χρονικό όριο αυτό είναι στην απόλυτη κρίση του Αφέτη του αγώνα (ο μέγιστος χρόνος καθορίζεται στο 1 λεπτό). Όταν και οι δύο αθλητές βρίσκονται στο pre stage, και ο ένας κλειδώσει στο stage, τότε ο άλλος, έχει δικαίωμα να καθυστερήσει να κλειδώσει μέχρι 10 δευτερόλεπτα. 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Η εκκίνηση θα δίδεται με τη χρήση του Christmas Tree.

ΠΡΟΚΡΙΣΗ

Για να είναι μια προσπάθεια έγκυρη, όλα τα οχήματα θα πρέπει να στηθούν και να εκκινήσουν μόνα τους

ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ, ΠΑΥΣΗ, ΑΠΟΒΟΛΗ ΠΟΙΝΗ

Ότι αναφέρεται στον Γενικό Κανονισμό.

 

Αγώνας 

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ DRAGSTER 

Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Αγρινίου 16-17/11/2019

Ειδικός   Κανονισμός

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Έναρξη εγγραφών.

Δευτέρα  28/10/2019 ώρα 10.00

Λήξη εμπρόθεσμων εγγραφών

Πέμπτη 14/11/2019 ώρα 24.00

Λήξη εκπρόθεσμων εγγραφών

Παρασκευή 15/11/2019 ώρα 24.00

Άνοιγμα Πίστας.

Σάββατο 16/11/2019 08.00

Διοικητικός Έλεγχος 

Σάββατο 16/11/2019 08.30 – 10.30

Έλεγχος εξακρίβωσης.

Σάββατο 16/11/2019 08.30 – 10.30

Υποχρεωτική Ενημέρωση αθλητών.                                    

Σάββατο 16/11/2019 10.30             

Δημοσίευση πίνακα Εκκινούντων

Σάββατο 16/11/2019 11.00

Περάσματα

Σάββατο 16/11/2019 11.00

Κόντρες

Κυριακή 17/11/2019  10.00

Δημοσίευση αποτελεσμάτων

10 λεπτά μετά τη λήξη της διοργάνωσης

Απονομή επάθλων

20 λεπτά μετά τη λήξη της διοργάνωσης

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ 

Η Γραμματεία της διοργάνωσης και ο πίνακας πληροφοριών, θα λειτουργεί από 28/10/2019 έως  15/11/2019 από 11.00-14.00, Ειρήνης & Φιλίας 20 Ηράκλειο-Κρήτης τηλ 2815104099-2815104098 φαξ 2815104087 κιν 6972872932-6953010500, Mail   asihellas@gmail.com” data-mce-href=”mailto: asihellas@gmail.com“> asihellas@gmail.com και 16 και 17/11/2019 στον χώρο του αγώνα από 08.00-19.00.

ΑΡΘΡΟ  1   ΟΡΙΣΜΟΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ

1. ΟΡΙΣΜΟΣ.  

O Α.Σ.Η. διοργανώνει, με την έγκριση της ΑΜΟΤΟΕ τον 6ο αγώνα Πανελληνίου Πρωταθλήματος μοτοσυκλετών DRAGSTER 2019 στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Αγρινίου , την 16-17/11/2019 σύμφωνα με:

   α. Τον Αθλητικό Νόμο 2725/1999 όπως αυτός ισχύει

   β. Τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Dragster, της ΑΜΟΤΟΕ

   γ. Του Κανονισμούς της ΑΜΟΤΟΕ όπως ισχύουν

   δ. Τον παρόντα Ειδικό Κανονισμό 

2ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

   Πρόεδρος:    ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

   Μέλη:     ΠΑΠΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

3.  ΣΤΕΛΕΧΗ                     

   Αγωνοδίκης-Παρατηρητής ΑΜΟΤΟΕ            : ΠΛΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

   Αγωνοδίκες                                              : ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ-ΚΑΠΡΟΥΤΣΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

   Αλυτάρχης                                               : ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

   Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος                     : ΜΑΝΙΑΔΗΣ ΜΑΝΟΣ

   Γραμματέας του Αγώνα                             : ΚΑΝΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

   Έφορος Χρονομέτρησης                            : PROACTION

   Επικεφαλής Γιατρός                                  : ΜΕΡΙΜΝΑ ΑΜΟΤΟΕ

ΑΡΘΡΟ  2.    ΓΕΝΙΚΑ

Η διοργάνωση περιλαμβάνεται στο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας DRAGSTER 2019, της AMOTOE και είναι ο 6ος αγώνας του Πρωταθλήματος. 

ΑΡΘΡΟ  3.   ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ – ΘΕΣΗ – ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ 

1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Επίτευξη χρόνου επιτάχυνσης μεταξύ δύο μοτοσυκλετών από στάση για συγκεκριμένη διαδρομή.                      

2. ΠΙΣΤΑ

Θέση:ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚO ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Ηλεκτρονική Διεύθυνση :   asihellas@gmail.com” data-mce-href=”mailto: asihellas@gmail.com“> asihellas@gmail.com

Μήκος Διαδρομής : 1800μ.

Πλάτος Διαδρομής:    36 μ.

3. ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα έχει μία σειρά κάθετων φώτων δίνοντας οπτικά την αντίστροφη μέτρηση σε κάθε αθλητή και είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. 

ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ

Καταγράφονται ο χρόνος αντίδρασης, ο χρόνος στα 18 μέτρα και στα 402,34 μέτρα και η ταχύτητα εξόδου καθώς το μοτοσυκλέτα περνάει από τις δέσμες των φωτοκύτταρων.

ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ

Το άναμμα του κόκκινου φωτός δεν οδηγεί στην ακύρωση του περάσματος του αθλητή.

ΑΡΘΡΟ 4.    ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΔΕΚΤΕΣ

FREE PASS

MINI PRO 

PRO Z  

STREET 2 

PRO STREET 1  

 

PRO STREET 2  

SUPER STREET

TRUE STREET MOTO  9,3

TRUE STREET MOTO  9

REAL STREET

SUPER PRO

JUNIOR

APΘPO 5.    ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

1.   Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρο Αγωνιστικό Δελτίο, σύμφωνα με την ΑΜΟΤΟΕ.

2.   Κάθε μοτοσυκλέτα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στον αγώνα μέχρι δύο φορές, αλλά κάθε φορά σε διαφορετική κατηγορία, εφόσον εμπίπτει στις διατάξεις της. Κάθε αθλητής μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.

ΑΡΘΡΟ 6.   ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Όποιος αθλητής επιθυμεί να λάβει μέρος στην διοργάνωση, πρέπει να συμπληρώσει και να στείλει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του Οργανωτή. 

Το Σωματείο που ανήκει ο αθλητής πρέπει να δηλώσει τον αθλητή στην ΑΜΟΤΟΕ, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, (μέσω του site της ΑΜΟΤΟΕ). HYPERLINK “http://www.e-amotoe.gr/http://www.e-amotoe.gr/ 

Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον Ειδικό κανονισμό της διοργάνωσης.

ΑΡΘΡΟ 7.     ΠΑΡΑΒΟΛΑ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Το παράβολο συμμετοχής καθορίζεται στα 135€ EURO ανά συμμετοχή και στα 20€ για την κατηγορία Junior.

Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή, αν ο αθλητής δεν βρεθεί στις συμμετοχές του site, της ΑΜΟΤΟΕ. Υπεύθυνο για την δήλωση συμμετοχής είναι το Σωματείο που ανήκει ο Αθλητής εφόσον αυτός έχει στείλει το ανάλογο παράβολο. Οι αθλητές υποχρεούνται να επιδείξουν κατά τον τεχνικό έλεγχο την ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΘΛΗΤΗ θεωρημένη. Χωρίς αυτή δεν δύναται να συμμετάσχει, ακόμα και αν έχει δηλωθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα της ΑΜΟΤΟΕ.

Για την δεύτερη συμμετοχή σε άλλη κατηγορία ή στην Free Pass το παράβολο συμμετοχής είναι 100€ και 60€ αντίστοιχα και καταβάλλεται στον διοικητικό έλεγχο.

Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αθλητή που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους. Η ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης από τη στιγμή της εκκίνησής τους και παύει να ισχύει με τη λήξη της διοργάνωσης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης από την διοργάνωση ή του αποκλεισμού από αυτήν.

ΑΡΘΡΟ 8.    ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ 

Ο αγωνοδίκης, έχει το δικαίωμα με απόφασή του, να τροποποιεί τις διατάξεις του Ειδικού κανονισμού ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θα παρουσιασθούν. 

ΑΡΘΡΟ 9.    ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ 

Ο Αλυτάρχης της διοργάνωσης είναι επιφορτισμένος για την εφαρμογή του παρόντος κανονισμού και των διατάξεών της κατά τη διεξαγωγή της.

Παρόλα αυτά, για κάθε σημαντική απόφαση που χρειάσθηκε να πάρει σε σχέση με την ερμηνεία του γενικού ή του ειδικού κανονισμού της διοργάνωσης πρέπει να ενημερώνει τον Αγωνοδίκη.

ΑΡΘΡΟ 10.    ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ, ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Η σειρά εκκίνησης των μοτοσυκλετών θα ορίζεται από τον οργανωτή.

Οι αριθμοί συμμετοχής ορίζονται σε τετραψήφια νούμερα. Τα πρώτα 2 ψηφία του τετραψήφιου αριθμού θα καθορίζουν την κατηγορία της συμμετοχής και θα είναι περίπου το μισό μέγεθος από τα επόμενα 2 που θα καθορίζουν τον αριθμό της συμμετοχής.

ΑΡΘΡΟ 11.    ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Επιτρέπεται στους αθλητές να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα οχήματά τους οποιαδήποτε διαφήμιση με τους παρακάτω όρους:

Να μην αντιβαίνει το περιεχόμενο τους Νόμους του Ελληνικού Κράτους και τις διατάξεις του Αθλητικού Νόμου 2725/1999 όπως αυτός ισχύει. 

Να μην προσβάλουν τα χρηστά ήθη και έθιμα.

Να μην καλύπτουν με τις επιγραφές διαφημιστικού περιεχομένου τις θέσεις που προορίζονται για την πινακίδα και τον αριθμό συμμετοχής.

Να μην εμποδίζουν την ορατότητα. 

Να μην είναι πολιτικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα.

O Οργανωτής έχει το δικαίωμα διαφήμισης του υποστηρικτή στους αριθμούς συμμετοχής.

Δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση σε μοτοσυκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τα παραπάνω.

ΑΡΘΡΟ 12.      ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ

Μετά τη διοικητική – γραμματειακή τακτοποίηση των συμμετεχόντων, οι μοτοσυκλέτες θα ελεγχθούν από τους τεχνικούς εφόρους της διοργάνωσης και στη συνέχεια θα οδηγηθούν στον χώρο επισκευών 

Στις μοτοσυκλέτες θα χορηγείται από τον Οργανωτή ειδικό σήμα αναγνώρισης. 

ΑΡΘΡΟ 13.    ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

1. Κάθε μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Τεχνικό Κανονισμό. Όταν κάποιος αθλητής διαπιστώνει παρατυπία, ενημερώνει τον Τεχνικό Έφορο.

2. Όλοι οι αθλητές πρέπει να φοράνε φόρμα και κράνος, εγκεκριμένα. 

3. Απαγορεύεται στις μοτοσυκλέτες να κινηθούν αντίθετα προς την φορά του αγώνα και το σπρώξιμο από οποιονδήποτε μετά την εκκίνηση.

4.Στα προκριματικά οι αθλητές υποχρεωτικά θα περνούν κατά ζεύγη. Δεν θα υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαδρόμου από τον αθλητή. Αυτό θα καθορίζεται από την Οργάνωση. 

5.Οι αθλητές θα εισέρχονται στον χώρο του BURN OUT με τον αρχιμηχανικό τους και μόνο στην PRO STREET 2 με 2 βοηθούς  μηχανικούς. Θα φέρουν υποχρεωτικά μαζί τους και την αγωνιστική τους άδεια (license), την οποία θα επιδεικνύουν εάν τους ζητηθεί.

6.Η προσέλευση στον χώρο του BURN OUT θα γίνεται κατά κατηγορία και με την σειρά που ανακοινώνεται στα μεγάφωνα.                                                                            

7.Η παρουσία των αθλητών είναι υποχρεωτική στην ενημέρωση. Στο τέλος η υπογραφή θα μπαίνει μόνο από τον ίδιο τον αθλητή. 

8.Η τήρηση της σειράς του προγράμματος είναι υποχρεωτική σε όλους.

9.Οι αθλητές υποχρεούνται να τηρούν αυστηρά τους κανόνες ασφαλείας.

10.Απαγορεύεται η είσοδος στην πίστα και στον χώρο του BURN OUT σε οποιονδήποτε εκτός των αρμοδίων (αθλητών – οργανωτών), καθώς και μηχανικών με παντόφλες και χωρίς γάντια.

11.H παρουσία του Αρχιμηχανικού με πυροσβεστήρα, είναι υποχρεωτική στην εκκίνηση.

12.Απαγορεύεται ο δανεισμός της κάρτας συμμετοχής σε οποιονδήποτε. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρήση της κάρτας συμμετοχής από άλλο άτομο, θα επιβληθούν κυρώσεις στον αθλητή.

13.Για οποιαδήποτε καθυστέρηση προσέλευσης αθλητού, θα πρέπει να ενημερώνεται η Οργανωτική Επιτροπή έγκαιρα.

14.Κατά τον τεχνικό έλεγχο, η παρουσία αθλητού και αρχιμηχανικού είναι υποχρεωτική. Τα πιστοποιητικά για τα διάφορα εξαρτήματα που θα ζητηθούν θα πρέπει να είναι έτοιμα για να επιδειχθούν.

15.Oι μηχανικοί πρέπει να έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πυροσβεστήρα 5 kg, τουλάχιστον, σε εμφανές σημείο στον χώρο των Pits.       

16.Στο χώρο των Pits, απαγορεύεται ταχύτητα άνω των 20χλμ/ώρα.

17. Απαγορεύεται αυστηρά με ποινή αποκλεισμού το ξάπλωμα (ψαράκι) επάνω στην μοτοσυκλέτα.

ΑΡΘΡΟ 14.    ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ 

Οι σειρές εκκίνησης καθορίζονται από τον οργανωτή. 

Το Σάββατο θα γίνουν από 2-4 προκριματικά περάσματα στις κατηγορίες Dragster και 2-4 περάσματα στην κατηγορία Free Pass.

Την Κυριακή θα γίνουν οι κόντρες. 

BURN OUT (Ζέσταμα ελαστικών)

Όλα τα Burn out πριν τον αγώνα περιορίζονται σε οριοθετημένους χώρους

ΓΡΑΜΜΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ

Άπαξ η μοτοσυκλέτα βρεθεί στην περιοχή στησίματος πριν τη γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις του οχήματος. Αν ένας  αθλητής δεν παρουσιασθεί στο burn out,  μέσα σε δύο λεπτά από τη στιγμή που τον κάλεσε ο Αλυτάρχης, αποκλείεται από το σκέλος. Μετά την παρέλευση αυτού του χρονικού ορίου ο άλλος αθλητής πραγματοποιεί τη δοκιμασία μόνος του.

ΣΤΗΣΙΜΟ

Μόλις η μοτοσυκλέτα φτάσει στην γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να είναι έτοιμη να εκκινήσει. Για να είναι έγκυρο το πέρασμα, η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να στηθεί και να ξεκινήσει μόνη της. 

Ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να δίδεται στους αθλητές για να στηθούν. Το χρονικό όριο αυτό είναι στην απόλυτη κρίση του Αφέτη του αγώνα (ο μέγιστος χρόνος καθορίζεται στο 1 λεπτό). Όταν και οι δύο αθλητές βρίσκονται στο pre stage, και ο ένας κλειδώσει στο stage, τότε ο άλλος, έχει δικαίωμα να καθυστερήσει να κλειδώσει μέχρι 10 δευτερόλεπτα. 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Η εκκίνηση θα δίδεται με τη χρήση του Christmas Tree.

ΠΡΟΚΡΙΣΗ

Για να είναι μια προσπάθεια πρόκρισης έγκυρη, όλα τα οχήματα θα πρέπει να στηθούν και να εκκινήσουν μόνα τους

ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ, ΠΑΥΣΗ, ΑΠΟΒΟΛΗ ΠΟΙΝΗ

Ότι αναφέρεται στον Γενικό Κανονισμό.

ΑΡΘΡΟ 15.  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ.

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει 20’ μετά την λήξη του αγώνα. 

ΑΡΘΡΟ 16.   ΕΠΑΘΛΑ.

Κύπελλα στους 3 νικητές κάθε κατηγορίας

ΑΡΘΡΟ 17.   ΑΠΟΝΟΜΗ.

Η απονομή των επάθλων θα γίνει 20’ μετά την έκδοση των προσωρινών αποτελεσμάτων.

Πηγή: ΑΜΟΤΟΕ

 

  • apotelesmata-1ou-agona-pan-protathlimatos-drift-sto-limani-tou-irakliou-τελικα
    4 τροχοί - Auto

    Μοναδικές στιγμές στον 1ο αγώνα του DRIFT

    Μοναδικές στιγμές στον 1ο αγώνα του DRIFT Τα αποτελέσματα στις κατηγορίας D1, D2 και τη D3 στον 1ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος DRIFT στο λιμάνι του Ηρακλείου. Τυχεροί όσοι έζησαν τον 1ο γύρο του Πανελληνίου [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Nissan Z Proto: Πρώτη ματιά στο 400Z που έρχεται…

    Αυτό είναι το Nissan Z Proto, ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο που αποτελεί προπομπό για το επερχόμενο twin–turbo V6, πισωκίνητο σπορ αυτοκίνητο που θα συνεχίσει το θρύλο της σειράς Ζ του Ιάπωνα κατασκευαστή.Το Nissan Z Proto διαθέτει πλήθος κλασικών Ζ [...]
  • Lifestyle

    Ο Μιχάλης Κοντιζάς κοιτάει ψήλα και ζεί το ονειρό του στο Motor Festival.

    Ο Μιχάλης Κοντιζάς είναι ο ανθρώπος που αλλάξε στην κυριολεξία τα δεδομένα, ταράζοντας τα νερά και τις συνήθειες στον χώρο της μηχανοκίνησης. Ενας  ανθρώπος που συνεχίζει να κοιτάζει ψηλά χωρίς να τον ενδιαφέρει τι συμβαίνει [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Πέτρος Μαυρέας εξουσιοδοτημένος επισκευαστής HYUNDAI Πειραιάς

    Πέτρος Μαυρέας εξουσιοδοτημένος επισκευαστής HYUNDAI Πειραιάς. Η Π. Μαυρέας & ΣΙΑ Ε.Ε., μέλος του επίσημου δικτύου επισκευαστών της HYUNDAI HELLAS, προσφέρει πρωτοποριακές, αναβαθμισμένες και εγγυημένες υπηρεσίες after sales, εξασφαλίζοντας σας απολαυστικά χιλιόμετρα οδήγησης. Επίσης εφόσον [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Το ημερολόγιο της αθλητικής λέσχης Κέρκυρας για το 2021 είναι έτοιμο…

    Το ημερολόγιο της αθλητικής λέσχης Κέρκυρας για το 2021 είναι έτοιμο για να μοιραστεί στο κοινό… Με μεγαλη χαρά και περηφανια σε μια πολυ δυσκολη εποχή η αθλητικη λεσχη αυτοκινητου Κέρκυρας καταφέρε να δημιουργήσει και [...]
  • thleoptiko-epeisodio-engine-power-michalis-kontizas-engine-power
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 3/10/23

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 3/10/23 Engine Power και όλος ο κόσμος της μηχανοκίνησης ζωντανεύει τώρα στην οθόνη σου Rally, Dtagster, MotoGP, WRC, Αναβάση, Enduro, Motocross, ότι και να ζητήσεις μονό στο Engine POWER θα το [...]
  • rally-sprint-molon-lave-2025-karyes-lakonias-engine-power
    4 τροχοί - Auto

    Rally Sprint Μολών Λαβέ 2025

    Rally Sprint Μολών Λαβέ 2025 Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας. Οι χωμάτινοι αγώνες για [...]
  • Αγώνες | Events

    Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης, Rd1: Με 33 συμμετοχές η Ανάβαση Μαλίων

    Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης, Rd1: Με 33 συμμετοχές η Ανάβαση Μαλίων. Με 33 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 16 Μαΐου η 1η Η&Κ ΑΕΒΕ Ανάβαση Μαλίων που ανοίγει την αυλαία του Κυπέλλου Αναβάσεων Κρήτης. Μάχες αναμένονται [...]
  • Εμπορική ναυτιλία

    Τρια υπερσύγχρονα aero catamaran φέρνει η Hellenic seaways στο πειραιά

    Ο όμιλος Attica , μια κορυφαία παράκτια ναυτιλιακή εταιρεία στην Ελλάδα, υπέγραψε συμφωνία με το ναυπηγείο Brødrene Aa της Νορβηγίας, για την κατασκευή τριών υπερσύγχρονων πλοίων Aero Catamaran που θα αντικαταστήσουν τρία από τα παλαιότερα τεχνολογικά πλοία του ομίλου [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Στέλιος Λαϊνόπουλος: Top class οδηγός

    Στέλιος Λαϊνόπουλος: Top class οδηγός. Σήμερα στην Ζούγκλα παρουσιάσαμε τον Στέλιο Λαϊνόπουλο!!! Δείτε μια υπέροχη συζήτηση με τον Στέλιο Λαϊνόπουλο που μιλήσαμε για το ελληνικό motorsport και για τις αξέχαστες στιγμές που έζησε στο εκπληκτικό [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Προσφορά Mitsubishi δύο μοντέλα σε μειωμένη τιμή

      Η Mitsubishi ανακοίνωσε ειδικές προσφορές, διαθέσιμες τόσο στο L200 Challenger όσο και στο Shogun Sport Commercial. Για περιορισμένο χρονικό διάστημα, οι τιμές σε αυτά τα δύο μοντέλα έχουν μειωθεί, με την τιμολόγηση να ξεκινάει [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ