Η μεγάλη στροφή των μοτοσυκλετών γιατί τα νέα ABS Cornering 2025 γίνονται υποχρεωτικά και πώς αλλάζουν την ασφάλεια στους ελληνικούς δρόμους

i-megali-strofi-ton-motosykleton-to-2025-giati-ta-nea-abs-cornering-ginontai-ypochreotika-kai-pos-allazoun-tin-asfaleia-stous-ellinikous-dromous

ABS Cornering 2025: η νέα υποχρεωτική τεχνολογία για μοτοσυκλέτες που αλλάζει την ασφάλεια στους ελληνικούς δρόμους. Πώς λειτουργεί, γιατί επιβλήθηκε και τι σημαίνει για τους αναβάτες. Πάμε να βουτήξουμε σε ένα θέμα που μυρίζει τεχνολογία, πραγματική ειδησεογραφία και ελληνική καθημερινότητα από εκείνη που συναντάς κάθε πρωί στις διασταυρώσεις της πόλης, όταν το ABS σου εύχεται “καλή τύχη”. Το 2025 φέρνει μια αλλαγή που δεν είναι απλώς άλλη μια ευρωπαϊκή οδηγία· είναι μια στροφή ασφαλείας που επηρεάζει όλη την αγορά μοτοσυκλέτας και –κυρίως– όλους εμάς που πατάμε το δρόμο πάνω σε δύο τροχούς.

Το ABS Cornering γίνεται πλέον υποχρεωτικό στα νέα μοντέλα, και αυτή η μικρή ηλεκτρονική “μαύρη μαγεία” υπόσχεται να μειώσει τα λάθη που μας έστελναν για… ασφάλιστρο ανανέωσης με το ζόρι. Η είδηση έσκασε σαν εκείνη την ψυχρή ριπή αέρα όταν βγαίνεις από το γκαράζ και συνειδητοποιείς ότι σήμερα ίσως χρειαστεί να κάνεις έναν πραγματικό ελιγμό. Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μετά από χρόνια δεδομένων, συγκρούσεων, συγκρίσεων και μελέτης για το τι πραγματικά σώζει ζωές, αποφάσισε πως ήρθε η ώρα να σταματήσει η μοτοσυκλέτα να “βουτάει” στα φρένα μέσα στη στροφή σαν ταινία του ’90. Η τεχνολογία το επιτρέπει, τα στοιχεία το απαιτούν, και η ελληνική πραγματικότητα… το επιβεβαιώνει πανηγυρικά.

Η αλήθεια είναι ότι το κλασικό ABS που ξέρουμε όλοι είναι καλό. Κάνει αυτό που υποσχέθηκε. Αλλά δεν είναι αρκετό. Γιατί ο δρόμος δεν είναι εργαστήριο, η ελληνική άσφαλτος δεν είναι πίστα και ο οδηγός –όσο καλός και να είναι– δεν είναι ρομπότ. Η στροφή είναι πάντα ο δύσκολος αντίπαλος, εκεί που το βάρος αλλάζει, η πρόσφυση χορεύει tango με τη φυσική και η μοτοσυκλέτα σου θυμίζει ότι η ζωή σου κρέμεται από έναν πόντο λάστιχο. Και όπως δείχνουν τα δεδομένα από Ευρώπη και Ελλάδα, τα περισσότερα σοβαρά ατυχήματα σε μοτοσυκλέτα συμβαίνουν σε φρενάρισμα μέσα ή πριν από τη στροφή. Εκεί που το απλό ABS σηκώνει τα χέρια ψηλά.

Το ABS Cornering λοιπόν είναι ο αόρατος συνεπιβάτης που όλοι θέλαμε και λίγοι παραδεχόμασταν. Χρησιμοποιεί IMU, αισθητήρες κλίσης και δεδομένα από τροχούς, ώστε να γνωρίζει σε ποια γωνία βρίσκεσαι, τι κάνεις, πόσο πιέζεις το φρένο και τι αντέχει το λάστιχο. Και εκεί που παλιά η μοτοσυκλέτα θα “κλείδωνε”, θα “άνοιγε”, θα “τρέμαγε”, τώρα μπαίνει ένα σύστημα που σου λέει “εντάξει, το ’χω εγώ”. Το φρενάρισμα γίνεται προσαρμοστικό ανάλογα με την κλίση και το διαθέσιμο grip, προστατεύοντάς σε από τον πιο ύπουλο εχθρό του μοτοσυκλετιστή: το low-side.

i-megali-strofi-ton-motosykleton-to-2025-giati-ta-nea-abs-cornering-ginontai-ypochreotika-kai-pos-allazoun-tin-asfaleia-stous-ellinikous-dromous

Διάβασε : 27th Motor Festival 2026 – Size Matters The Legend Returns to Larisa

Αυτό δεν είναι υπερβολή, ούτε marketing. Είναι τεχνολογία που ήδη σώζει ζωές. Και οι Ευρωπαίοι το ξέρουν. Γι’ αυτό το 2025 γίνεται υποχρεωτικό για νέα μοντέλα άνω συγκεκριμένων κυβικών και σε επόμενη φάση, όπως πάντα, θα περάσει ως κανόνας και στους υπόλοιπους κατασκευαστές. Για την Ελλάδα ειδικά, όπου οι δρόμοι είναι μια σύγκρουση φιλοσοφίας και… λακκούβας, αυτό το σύστημα δεν είναι “extra”. Είναι απολύτως απαραίτητο.

ABS Cornering 2025: Ρεαλιστικά μιλώντας, το ABS Cornering δεν κάνει τον αρχάριο Rossi. Δεν βοηθάει όταν το μυαλό “σβήνει”. Δεν διορθώνει άτσαλες γραμμές, υπερβολή, ή κακή κρίση. Αλλά σε εκείνα τα δευτερόλεπτα που το νευρικό σου σύστημα αρνείται να συνεργαστεί, αυτό το πράγμα πιάνει δουλειά. Σε ένα σενάριο καθημερινό που όλοι ζήσαμε: μπαίνεις στη στροφή, βλέπεις αυτοκίνητο ξεχασμένο στη μέση, ή λάδι, ή λακκούβα-κρατήρα της NASA. Εκεί που η παλιά μοτοσυκλέτα θα σου έλεγε “λυπάμαι, φτάσαμε στο όριο”, η νέα θα μαζέψει φρένο, θα κρατήσει τροχιά και θα σου δώσει μια δεύτερη ευκαιρία.

Αυτή η αλλαγή ρίχνει και μια ιδιαίτερη δυναμική στην ελληνική αγορά. Οι εισαγωγείς ήδη προσαρμόζουν τις παραγγελίες τους. Οι σχολές οδήγησης θα χρειαστεί να ανανεώσουν πρόγραμμα. Τα συνεργεία θα δουν μοντέλα με πιο εξελιγμένα συστήματα και οι εκπαιδευτές ασφαλούς οδήγησης θα έχουν έναν νέο σύμμαχο στη θεωρία και την πράξη. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι οι Έλληνες μοτοσυκλετιστές, οι άνθρωποι που ζουν τον δρόμο κάθε μέρα, αποκτούν ένα εργαλείο που “μιλάει” τη γλώσσα του πραγματικού κόσμου, όχι του τέλειου τεστ.

Κι εδώ είναι η είδηση μέσα στην είδηση: τα ατυχήματα με μοτοσυκλέτες στην Ελλάδα παραμένουν ψηλά, ειδικά σε ημιαστικές και επαρχιακές περιοχές. Η ενσωμάτωση του ABS Cornering μπορεί να γίνει πραγματικός πολλαπλασιαστής ζωής. Θα βοηθήσει τον νεοεισερχόμενο να μην πανικοβληθεί. Θα προσφέρει στον έμπειρο την ευκαιρία να διορθώσει ένα λάθος που κάποτε ίσως κόστιζε πολύ ακριβά. Και θα καταφέρει κάτι βαθιά ελληνικό: να μειώσει εκείνη την “κακή στιγμή” που όλοι ξέρουμε αλλά κανείς δεν παραδέχεται ότι παραμονεύει.

Η μοτοσυκλέτα του 2025 δεν είναι απλώς πιο δυνατή ή πιο όμορφη. Είναι πιο έξυπνη. Και αυτή η νοημοσύνη δεν κλέβει από τον οδηγό. Του δίνει χρόνο. Του δίνει πιθανότητες. Του δίνει ζωή. Οι δρόμοι θα παραμείνουν ό,τι είναι· το θέμα είναι το περιθώριο λάθους. Το ABS Cornering το μεγαλώνει, και αυτό δεν είναι απλώς είδηση· είναι πρόοδος.

Στο Engine Power η τεχνολογία δεν είναι ποτέ “στείρα”. Είναι εργαλείο, είναι ιστορία, είναι καθημερινότητα. Κι εδώ έχουμε ένα σημείο καμπής που αλλάζει το παιχνίδι.

Meta περιγραφή:

Λέξεις-κλειδιά:
ABS Cornering, μοτοσυκλέτες 2025, ασφάλεια μοτοσυκλέτας, ευρωπαϊκή οδηγία, IMU, ABS στην κλίση, φρενάρισμα σε στροφή, νέες τεχνολογίες μοτοσυκλετών, ελληνικοί δρόμοι, οδική ασφάλεια.

author avatar
MR ZERO
Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
  • thleoptiko epeisodio engine power 28.3.23
    Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 28/3/23

    Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 28/3/23 Άλλο ένα επεισόδιο Engine Power που τα έχει όλα! Engine Power η τηλεοπτική εκπομπή που ανεβάζει τον κόσμο της μηχανοκίνησης ακόμη πιο ψηλά! O Μιχάλης Κοντιζάς με τον πιο ανατρεπτικό [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Από την Ρωσία με αγάπη… Drift Car LADA 2 105 , Αδαμόπουλος Ανδρέας, Πύργος Ηλείας

    Από την Ρωσία με αγάπη… Drift Car LADA 2 105 , Αδαμόπουλος Ανδρέας, Πύργος Ηλείας MR ZERO Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Κατσαριδάκι αγάπη μου!!!

    Κατσαριδάκι αγάπη μου!!! ΑΦΟΙ ΟΡΦΑΝΙΔΗ ΟΕ – ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ – ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΟ Διεύθυνση: Φραγκούδη 21, Καλλιθέα 176 71 Τηλέφωνο: 21 0923 2585 Engine Power See Full Bio
  • 17h protathlimatikh anavash omalou-omae-alax-engine power
    4 τροχοί - Auto

    Ανάβαση Ομαλού 1 και 2 Απριλίου 2023

    Ανάβαση Ομαλού 1 και 2 Απριλίου 2023 Η Α.Λ.Α. Χανίων διοργανώνει την 17η Πρωταθληματική Ανάβαση Ομαλού που θα διεξαχθεί το διήμερο 1 και 2 Απριλίου 2023 . Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η ΑΛΑ [...]
  • Τηλεοπτική εκπομπή

    Τηλεοπτική εκπομπή 20/5/21 στο κανάλι Έψιλον

    Τηλεοπτική εκπομπή 20/5/21 στο κανάλι Έψιλον. Engine Power στο κανάλι ΕΨΙΛΟΝ την Πέμπτη και κάθε Πέμπτη στις 21:00 το βράδυ! Δείτε το επεισόδιο πατώντας εδώ Η ωρα του μηχανοκίνητου αθλητισμού επιστρέφει στις οθόνες σας γιαυτό [...]
  • 2 Τροχοί - Moto

    6ο Enduro Festival Μεγάρων

    Με καθυστέρηση ενός έτους επιστρέφει το κορυφαίο event στο χώρο του enduro. Φέτος το festival έχει ειδικό χαρακτήρα καί είναι αφιερωμένο στον Δημητράκη μας (Σακελλαρίου). Η εκκίνηση θα γίνει από το γνωστό σε αρκετούς πλέον [...]
  • engine-tuningi-epistimi-tis-ischyos
    4 τροχοί - Auto

    Engine Tuning:Η επιστήμη της ισχύος

    Engine Tuning :  Το tuning δεν είναι μαγεία αλλά επιστήμη. Από το remapping ECU μέχρι τα μηχανικά stages, μάθε πώς η σωστή ρύθμιση αλλάζει τη δύναμη, την απόδοση και την αξιοπιστία. Το tuning δεν είναι [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Περί MR ZERO 1562 Άρθρα
Εμπιστοσύνη : Για περισσότερα από 13 χρόνια βρισκόμαστε στην κορυφή της διαφήμισης, της προώθησης και της επικοινωνίας, αποτελώντας σημείο αναφοράς στον χώρο. Με περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που έχουν εμπιστευθεί τις υπηρεσίες μας, αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε απλά μια εταιρεία. Συνεργάτης : Είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης που κάθε επαγγελματίας χρειάζεται για να φτάσει στους στόχους του. Με αξιοπιστία, πάθος και διάθεση να προσφέρουμε τα μέγιστα, δημιουργούμε καταχωρίσεις και καμπάνιες που ξεχωρίζουν και αποδίδουν.Καινοτομία : Η καινοτομία στον τρόπο που διαφημίζουμε και η προσήλωσή μας στα αποτελέσματα, μας κάνουν να ξεχωρίζουμε. Προσφέρουμε εγγυημένα, μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα, γιατί πιστεύουμε πως η επιτυχία των συνεργατών μας είναι και δική μας επιτυχία.https://magiclamp.gr/poioi-eimaste/