Ο Αμερικανός αναβάτης της ομάδας κατάφερε γρήγορα να αποστασιοποιηθεί από την KTM. Στα μισά του αγώνα, ο Ισπανός είχε προβάδισμα άνω του ενός δευτερολέπτου έναντι του Pedro Acosta. Όσον αφορά τα ελαστικά, όλοι είχαν επιλέξει τη σκληρή γόμα μπροστά και τη μεσαία πίσω, αφού δυσκολεύτηκαν να διαχειριστούν την φθορά στην Sprint. Οι αναβάτες ήταν επομένως στην ίδια κατάσταση. Μόνο η ικανότητά τους να διαχειρίζονται τα ελαστικά μπορούσε να τους διαφοροποιήσει. Σε αυτό το παιχνίδι, ο #25 τα πήγε καλά. Διπλασίασε μάλιστα το προβάδισμά του έναντι του συμπατριώτη του, ο οποίος του έδωσε την πολυτέλεια να κρατήσει πίσω τον Alex Marquez για 5 γύρους.
Στον 17ο από τους 27 γύρους που απομένουν για να ολοκληρωθεί, ο Raúl Fernández έχει διαφορά τριών δευτερολέπτων από την Ducati που τον ακολουθεί. Ένα τεράστιο προβάδισμα, πολύ μεγάλο για να το πιάσει κανείς. Στο τέλος των 27 γύρων, ο Raúl Fernández κατακτά την πρώτη του νίκη στο MotoGP , η οποία είναι και η πρώτη για την ομάδα του, Trackhouse Racing, από τότε που εντάχθηκε στο πρωτάθλημα το 2024. Πίσω, ο Álex Márquez δέχεται την επιστροφή του Fabio Di Giannantonio και πρέπει να παραχωρήσει τη δεύτερη θέση στο Grand Prix στον 23ο γύρο. Στη συνέχεια, την τρίτη θέση πίσω από τον Marco Bezzecchi στον 26ο. Το βάθρο των αναβατών της VR46 θα παρηγορήσει την Ducati αυτή την Κυριακή, καθώς η μάρκα αποδοκιμάζει μια ακόμη πτώση του Pecco Bagnaia.
Ο Fabio Quartararo , που είχε την pole position της ημέρας , έπεσε στην κατάταξη μετά από πέντε γύρους, υποφέροντας από σοβαρή έλλειψη ρυθμού με την M1 του. Μετά από 27 γύρους δυσκολίας, ο Γάλλος τερμάτισε στην 11η θέση, χωρίς δύναμη. Αυτή δεν ήταν η μόνη απογοήτευση αυτή την Κυριακή για την Yamaha. Μετά από μερικούς γύρους, ο Jack Miller (Pramac Racing), ένας ντόπιος αναβάτης που εκκίνησε από την πρώτη σειρά, έπεσε και αποχαιρέτησε τις ελπίδες του για μια θέση στο βάθρο στην έδρα του. Η μόνη παρηγοριά της ημέρας για το εργοστάσιο της Iwata ήταν η εξαιρετική 7η θέση του Alex Rins.
Αυτή η Κυριακή ήταν επίσης ένας εφιάλτης για τον άλλο Γάλλο στην εκκίνηση, τον Johann Zarco. Στις αρχές του αγώνα, ο οδηγός των Καννών υπέστη άλλη μια πτώση από την αρχή του δεύτερου μισού της σεζόν και αποσύρθηκε. Ο Joan Mir ακολούθησε λίγους γύρους αργότερα με Honda. Ο Luca Marini, παρόλα αυτά, έσωσε την Κυριακή της μάρκας κατακτώντας μια εξαιρετική 6η θέση στον τερματισμό αυτού του GP Αυστραλίας.
MotoGP – Γκραν Πρι Αυστραλίας – Η κατάταξη του αγώνα:

MotoGP – Βαθμολογία 2025
μετά το Grand Prix Αυστραλίας
1) Marc Márquez (Ducati) – 545 pts
2) Álex Márquez (Gresini Ducati) – 379 pts
3) Marco Bezzecchi (Aprilia) – 282
pts 4) Francesco Bagnaia (Ducati
) – 274 TM3stapts
6) Fabio di Giannantonio (VR46 Ducati) – 216 πόντους
7) Franco Morbidelli (VR46 Ducati) – 208 pts
8) Fermín Aldeguer (Gresini Ducati) – 183 pts
9) Fabio Quartararo (166
) (Trackhouse Aprilia) – 146 πόντους
11) Johann Zarco (LCR Honda) – 128 πόντους
12) Brad Binder (KTM) – 126 pts
13) Luca Marini (Honda) – 120 pts
14) Enea Bastianini (Tech3 KTM) – 96 pts
15) Joan Mir (Honda) – 77 pts (Honda ) (77 pts 16)
Aiptas )
Maverick Viñales (Tech3 KTM) – 72 πόντους
18) Jack Miller (Pramac Yamaha) – 66 πόντους
19) Álex Rins (Yamaha) – 60 πόντους
20) Miguel Oliveira (Pramac Yamaha) – 36 πόντους
21 Martía) (21) Jorge
) Pol Espargaró (KTM) – 23 πόντοι
23) Takaaki Nakagami (Honda) – 10 βαθμοί
24) Lorenzo Savadori (Απρίλια) – 8 βαθμοί
25) Augusto Fernández (Yamaha) – 8 πόντοι
26) Somkiat Chantra (LCR Honda) – 6 βαθμοί
27) Aleix Espargaró (Honda)
– 0 πόντους (Micchelati)
«Στο Engine Power ο κινητήρας της επικαιρότητας δεν σβήνει ποτέ, μείνετε στην τροχιά μας για κάθε στροφή, προσπέραση και έκρηξη αδρεναλίνης στον κόσμο της μηχανοκίνησης!»