Το πρόγραμμα για το MotoGP Ιαπωνικό GP 2023 29 Σεπτεμβρίου έως 1η Οκτωβρίου. Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2023, γύρος 14 – Motegi, Ιαπωνία Σιρκουί Twin Ring Motegi, Νομός Tochigi, Ιαπωνία
Το MotoGP Ιαπωνικό GP συνεχίζει την περιοδεία του στον Ειρηνικό με την εγκατάσταση στην Ιαπωνία, για την 14η διοργάνωση του πρωταθλήματος του 2023. Ένας γύρος που θα πραγματοποιηθεί στην πίστα Motegi με την υπόσχεση να είναι συναρπαστικός: μόνο 13 βαθμοί χωρίζουν ακόμη τον Francesco Bagnaia από τον πιο κοντινό του διώκτη, τον Jorge Martin . Προσοχή, όμως, στη σημαντική διαφορά ώρας!
Εκτός από τη διαιτησία ενός γύρου που θα μπορούσε να αποδειχθεί καθοριστικός για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος, η ιαπωνική συνάντηση θα MotoGP Ιαπωνικό GP είναι μια ευκαιρία για τον Marc Marquez να λάμψει στα εδάφη της Honda, κατά τη διάρκεια της τελευταίας τιμής του Grand Japan με τον τοπικό κατασκευαστή, μέλλον δεν είναι ακόμη σφραγισμένο. Σε προσωπικό επίπεδο, ο Ισπανός σίγουρα θα θέλει να εκδικηθεί και στην εξέδρα που έχασε στην Ινδία λόγω λάθους.
Ο κατάλογος των αποσύρσεων μεγαλώνει για τη συγκεκριμένη διοργάνωση, αφού τέσσερις τραυματίες οδηγοί δεν θα μπορέσουν να λάβουν μέρος στις γιορτές. Εκτός από τον Alex Rins που μάλλον οπως φαίνεται θα επιστρέψει(τραυματισμένη κνήμη) και τον Ennea Bastianini (τραυματισμένο χέρι και αστράγαλο) , ο Alex Marquez, ο οποίος έπεσε στα Προκριματικά κατά τη διάρκεια του GP της Ινδίας , ανακοίνωσε ότι στόχευε να επιστρέψει στην Ινδονησία. Ο Λούκα Μαρίνι , επίσης, θα πάρει χρόνο για να συνέλθει από το σπασμένο της κλείδας που υπέστη κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης στην αρχή του Σπριντ την περασμένη εβδομάδα.
Ο Stefan Bradl θα αναλάβει το τιμόνι της πρώτης πόλης, όπως συνέβη στην Ινδία, ενώ ο Michele Pirro θα συνεχίσει τον προσωρινό του ρόλο εν αναμονή της επιστροφής του Bastianini . Όσον αφορά τους Marquez και Marini , δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη ονόματα για να τους αντικαταστήσουν, είναι επίσης πιθανό να μην αντικατασταθούν.
Πώς λειτουργεί το κιβώτιο ταχυτήτων; Μάθε τη μηχανική πίσω από τις σχέσεις, την τελική μετάδοση, τα DCT κιβώτια και τη βελτίωση της απόδοσης σε κινητήρες υψηλής ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων (gearbox) είναι ο μηχανισμός που [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση σε βελτιωμένους κινητήρες; Ανάλυση ροής, θερμότητας και backpressure, πολλαπλές εξαγωγής, downpipes και επιστήμη του ήχου στις επιδόσεις. Το σύστημα εξαγωγής είναι ο τελικός σταθμός της ενέργειας ενός κινητήρα, το σημείο όπου [...]
Πώς λειτουργεί το intercooler νερού–αέρα (water-to-air) και γιατί είναι πιο αποδοτικό σε κινητήρες υψηλής πίεσης. Πώς λειτουργεί το water-to-air intercooler; Μάθε γιατί προσφέρει ανώτερη ψύξη από τα air-to-air, πώς μειώνει τη θερμοκρασία εισαγωγής και γιατί [...]
Πώς να αυξήσεις την ιπποδύναμη του κινητήρα – από τη ροή αέρα στη διαχείριση καυσίμου και τον χρονισμό. Πώς αυξάνεται η ιπποδύναμη ενός κινητήρα; Ανάλυση ροής αέρα, AFR, χρονισμού, συμπίεσης και θερμοδυναμικής, για ασφαλή και [...]
Πώς να εντοπίσεις προβλήματα στα φρένα της μοτοσυκλέτας: σπογγώδη μανέτα, θόρυβοι, fading, στραβοί δίσκοι, φθορά τακακιών και λύσεις συντήρησης με τεχνική ανάλυση. Θες να διαγνώσεις προβλήματα φρένων στη μοτοσυκλέτα, φυσική, φθορά και πρακτικές λύσεις, πάρε [...]
Πώς να ρυθμίσεις σωστά την αλυσίδα της μοτοσυκλέτας σου – φυσική, φθορά και τεχνικές ακρίβειας. Θες να μάθεις πώς ρυθμίζεις σωστά την αλυσίδα της μοτοσυκλέτας σου; Μάθε τη φυσική πίσω από την τάση, τη λίπανση, [...]
Τα πιο συχνά προβλήματα στη μοτοσυκλέτα και πώς να τα εντοπίσεις: εκκίνηση, ρετάρισμα, υπερθέρμανση, δονήσεις και απώλεια ροπής. Πλήρης τεχνική ανάλυση και λύσεις. Πώς να εντοπίσεις και να αντιμετωπίσεις τα πιο συχνά τεχνικά προβλήματα στη [...]
Τι είναι το σύστημα λίπανσης κινητήρα πώς λειτουργεί το σύστημα λίπανσης κινητήρα; Ανάλυση πίεσης λαδιού, ιξώδους, αντλίας και dry sump, με έμφαση στη φυσική και τη θερμοδυναμική του λιπαντικού φιλμ. Το σύστημα λίπανσης είναι το [...]
Πώς λειτουργεί το camshaft: Πώς λειτουργεί ο εκκεντροφόρος και ο χρονισμός βαλβίδων; Μάθε τη φυσική πίσω από το valve timing, τη διάρκεια, την επικάλυψη και τα συστήματα μεταβλητής φάσης (VVT, VTEC, VANOS). Ο εκκεντροφόρος (camshaft) [...]
Πώς λειτουργεί η εξάτμιση επιδόσεων και ποια είναι η σημασία της ροής καυσαερίων; Ανάλυση πολλαπλής, καταλύτη, back pressure και υλικών για τη βελτίωση της απόδοσης. Η εξάτμιση δεν είναι απλώς ένας σωλήνας που βγάζει καπνό· [...]
Πώς λειτουργεί το σύστημα εισαγωγής αέρα; Μάθε τη φυσική πίσω από τη ροή, τη θερμοκρασία και την πίεση, τη σημασία της πολλαπλής και τις λύσεις για βελτίωση της απόδοσης. Η εισαγωγή αέρα είναι το σημείο [...]
Πώς λειτουργεί το turbo και ποια είναι η διαφορά μεταξύ μονό, διπλό και twin-scroll υπερσυμπιεστή; Μάθε τη φυσική πίσω από την υπερτροφοδότηση και τη σημασία της θερμοκρασίας και της ροής. Το turbo δεν είναι απλώς [...]
Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 21/11/23 170ο τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power και σταθερά αλλάζουμε συνήθειες 170ο τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power και ο όλος ο κόσμος της μηχανοκίνησης ενώνεται σε ένα αφιέρωμα που μας πάει ακόμη πιο [...]
10ος αγώνας Ράλλυ Σπριντ Αιγίου στις 21-22 Απριλίου 10ος αγώνας Ράλλυ Σπριντ Αιγίου στις 21-22 Απριλίου στην πολύ δημοφιλή και ιδιαίτερα αγαπημένη κατηφορική ειδική διαδρομή της Φτέρης Μηχανοκίνητος Αθλητισμός: 10ος αγώνας Ράλλυ Σπριντ Αιγίου στις 21-22 [...]
Αν υπάρχει μια φράση που μπορεί να περιγράψει τη μηχανοκίνηση στην Ελλάδα, είναι «από τα υπόγεια στα φώτα της δημοσιότητας». Για δεκαετίες, το tuning στην Ελλάδα και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός πάλευαν να σταθούν ανάμεσα σε [...]
Motor Festival & Bazaar Festival 7/8/9 Octomper O.A.K.A Ο στόχος μας όπως αρχικά έχουμε ανακοινώσει είναι μια διεθνής διοργάνωση στην επόμενη 7ετια!!! Το πρώτο βήμα έγινε… #Faith #Unspeakabble #World Σας ευχαριστούμε εσείς κάνετε την διαφορά [...]
Ο Γιώργος Παπασταύρου είναι ένα οδηγός που έχει ξεχωρίσει στον χώρο της μοτοσυκλέτας και των αγώνων, ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα στην Ελλάδα που δεν αναπαύεται αλλά ζητά να ανεβεί πιο ψηλά, να βελτιωθεί και [...]
Η τελευταία νίκη F1 του Μίκαελ Σουμάχερ: Ο Μίχαελ Σουμάχερ ξεπέρασε τον Φερνάντο Αλόνσο και κατέκτησε ρεκόρ νίκης στον τελικό της F1 Η 1η Οκτωβρίου δεν είναι απλά μια ημερομηνία στο ημερολόγιο της Formula 1. [...]
Νέα γκάμα βενζινοκινητήρων … Συνδυάζοντας μια νέα γκάμα ελκυστικών κινητήρων από το Evolution, αυτή η μονάδα 26cc διαθέτει ένα ηλεκτρονικό σύστημα ανάφλεξης συμβατό με μπαταρίες Li-Po 2S 7.4v και καρμπυρατέρ Walbro. Ο κινητήρας ταιριάζει σε [...]
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΡΘΡΟ 1: ΓΕΝΙΚΑ -Το Αθλητικό Σωματείο Α.Μ.Ο.ΣΠΑΡΤΗΣ μετά από έγκριση της ΑΜΟΤΟΕ διοργανώνει τον 5ο αγώνα του Πρωταθλήματος Motocross Νοτίου Ελλάδος 2019. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στις 17/11/2019 στην πίστα ΦΕΛΕΚΟΣ KART-MOTOCROSS TRACK. Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τους όρους [...]
Πώς λειτουργεί το κιβώτιο ταχυτήτων; Μάθε τη μηχανική πίσω από τις σχέσεις, την τελική μετάδοση, τα DCT κιβώτια και τη βελτίωση της απόδοσης σε κινητήρες υψηλής ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων (gearbox) είναι ο μηχανισμός που [...]
Η Red Bull πήρε τον τίτλο στη Suzuka στο Ιαπωνικό Grand Prix αν Η Red Bull έχει μια δεύτερη ευκαιρία να κερδίσει έναν δεύτερο συνεχόμενο τίτλο Κατασκευαστών στο Ιαπωνικό Grand Prix… Είμαστε μόλις στο 16ο Ιαπωνικό [...]
Δύο στα δύο: είναι η Yamaha η πραγματική επιτυχία το 2021; Οι Viñales και Quartararo παρουσίασαν και οι δύο ένα διαφορετικό είδος νίκης στο YZR-M1 στο Losail, αλλά παραμένουν σταθερά μπροστά από το Portimao Το [...]
Η χθεσινή ημέρα στην Sepang ήταν η πρώτη που ο Jorge Lorenzo καβάλησε τη σέλα της Yamaha. Τα μάτια της κλειστής κοινωνίας των MotoGP ήταν διακριτικά πάνω του, καθώς ήθελαν να δουν τι θα κάνει ο […]
Τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power 19/9/23 Engine Power και η περιπέτεια αρχίζει!!! 161ο επεισόδιο Άλλο ένα τηλεοπτικό επεισόδιο που σε ταξιδεύει στον υπέροχο κόσμο της μηχανοκίνησης! Μείνε συντονισμένος και παρακολούθησέ μας! Θέματα του επεισοδίου: Ξεκινάμε με το […]
MotoGP: Ο Marco Bezzecchi κυριάρχησε στο GP Αργεντινής Motorsport News MotoGP : Ο Marco Bezzecchi κυριάρχησε στο GP Αργεντινής και δεν μπορεί να πιστέψει για μια ακόμη του νίκη σε έναν αγώνα υψηλών απαιτήσεων στο MotoGP […]
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.