Με το δεξί ξεκινά το φετινό πρωτάθλημα η Hyundai με τον Thierry Neuville να κάνει ένα καταπληκτικό τρίτο σκέλος.
Με τον Ott Tanak να έχει βρεθεί εκτός αγώνα από την πρώτη ημέρα του Μόντε Κάρλο ο Neuville είχε να υπολογίζει σε ένα φαβορί λιγότερο. Κρατήθηκε πίσω από τα Toyota των Evans και Ogier για να κάνει μια εξαιρετική εμφάνιση με το Hyundai i20 WRC την Κυριακή από την τρίτη θέση.
Μάλιστα ο Βέλγος με το Hyundai i20 WRC ήταν ταχύτερος και στην power stage λαμβάνοντας τους έξτρα 5 βαθμούς. Στο βάθρο ανέβηκαν οι Ogier με το Toyota Yaris WRC και Evans με το Ford Fiesta WRC. Επόμενος αγώνας στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας (13-16 Φεβρουαρίου).
PROVISIONAL FINAL CLASSIFICATION, RALLYE MONTE-CARLO
1 Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) 3h10m57.6s
2 Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC) +12.6s
3 Elfyn Evans/Scott Martin (Toyota Yaris WRC) +14.3s
4 Esapekka Lappi/Janne Ferm (Ford Fiesta WRC) +3m09.0s
5 Kalle Rovanperä/Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC) +4m17.2s
6 Sébastien Loeb/Daniel Elena (Hyundai i20 Coupe WRC) +5m04.7s
7 Takamoto Katsuta/Daniel Barritt (Toyota Yaris WRC) +11m27.9s
8 Eric Camilli/François-Xavier Buresi (Citroën C3 R5) +13m42.2s
9 Mads Østberg/Torstein Eriksen (Citroën C3 R5) +14m21.8s
10 Nicolas Ciamin/Yannick Roche (Citroën C3 R5) +15m04.0s
Πηγή : caroto.gr/ Νίκος Μαρινόπουλος
MR ZERO
Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
MotoGP Engineering: Η μηχανολογία πίσω από το MotoGP, κινητήρες, αεροδυναμική, ECU, ανάρτηση, φρένα και τεχνολογίες που ταξιδεύουν από τις πίστες στους δρόμους. Όταν βλέπεις ένα MotoGP να σκίζει την ευθεία της Μουτζέλο με 360 km/h, [...]
Μύθοι και αλήθειες για τη μοτοσικλέτα, από το κράνος και τα λάστιχα μέχρι τα φρένα και την αλυσίδα. Χιουμοριστικός, αλλά τεκμηριωμένος οδηγός για κάθε αναβάτη. Η μοτοσικλέτα είναι ελευθερία, αλλά είναι και παρεξήγηση. Ειδικά στην [...]
Μύθοι αυτοκινήτου : Αστεία αλλά τεκμηριωμένη αποδόμηση των πιο δημοφιλών «μύθων αυτοκινήτου»: ζέσταμα στο ρελαντί, premium βενζίνη, νεκρά στην κατηφόρα, λάδια, κλιματισμός, φρένα, EV service. Μάθε τι ισχύει στ’ αλήθεια. Κάπου ανάμεσα στο συνεργείο της [...]
Σατιρικός οδηγός επιβίωσης στο συνεργείο: οι πιο κλασικές ατάκες πελατών και η τεχνική τους «μετάφραση». Γέλιο με δόσεις μηχανολογικής αλήθειας, από το check engine έως το «δεν το πατάω ποτέ». Υπάρχει ένας παράλληλος κόσμος όπου [...]
Οι πιο απίθανες και ξεκαρδιστικές “ πατέντες ” Ελλήνων οδηγών αποδεικνύουν ότι η εφευρετικότητα δεν έχει όρια ειδικά όταν υπάρχει σιλικόνη και φαντασία. Όταν ο οδηγός νομίζει ότι είναι μηχανικός – 10 “πατέντες” που θα τρόμαζαν [...]
Το ECU remapping μεταμορφώνει τον κινητήρα. Ανακάλυψε πώς ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου αυξάνει την ισχύ, τη ροπή και την απόδοση χωρίς να αλλοιώνει τη μηχανική αξιοπιστία. Κάθε κινητήρας έχει μέσα του περισσότερη δύναμη απ’ όση [...]
Το Torque Vectoring αλλάζει τον τρόπο που μοιράζεται η ισχύς. Πώς η τεχνολογία ρυθμίζει τη ροπή ανά τροχό, προσφέροντας κορυφαία πρόσφυση, ευελιξία και οδηγική ακρίβεια σε supercars και EVs. Στους αγώνες, η ισχύς από μόνη [...]
Το Thermal Management είναι το κρυφό όπλο της απόδοσης. Από τα radiators της F1 έως τα battery cooling systems των EVs, η θερμοκρασία είναι ο αόρατος παράγοντας που καθορίζει τη δύναμη. Αν ο κινητήρας είναι [...]
Active Aerodynamics: Η ενεργή αεροδυναμική μετατρέπει τον αέρα σε εργαλείο ελέγχου. Πώς τα adaptive flaps και τα smart spoilers αλλάζουν ριζικά τη συμπεριφορά των supercars και superbikes. Η αεροδυναμική ήταν πάντα η αόρατη δύναμη πίσω [...]
Το Cornering ABS επιτρέπει ασφαλές φρενάρισμα μέσα στη στροφή, προβλέποντας τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας μέσω αισθητήρων IMU. Η τεχνολογία που αλλάζει τη φυσική της οδήγησης. Η στροφή ήταν πάντα το σημείο που δοκιμάζει την ισορροπία [...]
Traction Control & Ride Modes : Το traction control και τα ride modes μεταμορφώνουν τις superbikes σε έξυπνες μηχανές. Ανακαλύψτε πώς η τεχνολογία προβλέπει τη συμπεριφορά του αναβάτη και κρατά τη μοτοσικλέτα στα όρια χωρίς [...]
Brake by Wire BBW : Όταν το φρενάρισμα γίνεται υπόθεση λογισμικού, Από τη Formula 1 έως τα supercars δρόμου, η τεχνολογία αντικαθιστά τα υδραυλικά κυκλώματα με software ακριβείας, προσφέροντας απόλυτο έλεγχο και ταχύτητα. Το φρενάρισμα [...]
Μηχανοκίνητος αθλητισμός: Engine Power η τηλεοπτική εκπομπή που ανεβάζει τον κόσμο της μηχανοκίνησης ακόμη πιο ψηλά! Τρίτο τηλεοπτικό επεισόδιο Engine Power και η ιστορία συνεχίζεται… O Μιχάλης Κοντιζάς με τον πιο ανατρεπτικό τρόπο παρουσιάζει την [...]
Ο μεγάλος Wayne Rainey έτρεξε στην εποχή των δίχρονων αγωνιστικών των 500 κυβικών, κερδίζοντας μάλιστα 3 συνεχόμενους τίτλους από το 1990 μέχρι το 1992. Έχοντας αποσυρθεί από την ενεργό δράση μετά τον τραυματισμό του, ο [...]
Το National Association for Stock Car Auto Racing, Inc. (συντομογραφία ως NASCAR) είναι αμερικάνικο επιχειρηματικό εγχείρημα που εγκρίνει και διέπει πολλαπλές αθλητικές εκδηλώσεις σε αγώνες αυτοκινήτων. Ο Μπιλ Φρανς Sr. ίδρυσε την εταιρεία το 1948. [...]
Πώς λειτουργεί το intercooler νερού–αέρα (water-to-air) και γιατί είναι πιο αποδοτικό σε κινητήρες υψηλής πίεσης. Πώς λειτουργεί το water-to-air intercooler; Μάθε γιατί προσφέρει ανώτερη ψύξη από τα air-to-air, πώς μειώνει τη θερμοκρασία εισαγωγής και γιατί [...]
MotoGP :Ο Jorge Martin στέλνει μήνυμα δύο λέξεων στον Fermin Aldeguer μετά τη νίκη του στη Mandalika και μια προειδοποίηση που «καίει» το paddock. Ο Φερμίν Αλντεγκέρ έγραψε ιστορία στη Mandalika, κατακτώντας την πρώτη του [...]
Τα 10 χειρότερα μηχανάκια: Τα 10 μηχανάκια που σε κάνουν να περπατάς πιο γρήγορα και να κράζεις από αγανάκτηση ΅Καλύτερα με τα πόδια! ή αλλιώς πώς να πληρώσεις για κάτι που θα προτιμούσες να σπρώχνεις… [...]
Ανάβαση Ριτσώνας 2025 | Αναγγελία Η Ανάβαση Ριτσώνας, η πιο αγαπημένη ανάβαση αγωνιζόμενων και θεατών έρχεται στις 29 και 30 Μαρτίου. Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και του αντίστοιχου θεσμού των Ιστορικών αυτοκινήτων θα [...]
Για να θυμηθούμε το χθες και να φανταστούμε το σήμερα… Το πανηπειρωτικό έχει περιορισμένο χώρο και οι συμμετοχές της τελευταίας στιγμής δεν υπάρχουν. Οι θέσεις είναι οι εξής: 1) Αυτοκίνητα 42 θέσεις 3×3μ. τέντα άρα [...]
Με τους Γιάννη Παπαδημητρίου-Νίκο Πετρόπουλο να είναι ταχύτεροι και στα τρία περάσματα από την ειδική διαδρομή «Χάβαρι-Κρυονέρι», ολοκληρώθηκε η τρίτη στροφή του Κυπέλλου Χώματος που διοργανώθηκε από την ΑΟΛΑΠ στην Ηλεία. Όλα ξεκίνησαν το βράδυ [...]
Ο Ναόκι Γιαμαμότο θα κάνει το ντεμπούτο του το Σαββατοκύριακο στη Formula 1 για την Toro Rosso στα πρώτα προκριματικά της Παρασκευής στο Grand Prix της Ιαπωνίας. Ο Yamamoto θα αντικαταστήσει τον Pierre Gasly στο [...]
Γιάννης Μπαντούνας ο πρωταθλητής των Ράλλυ Γιάννης Μπαντούνας ένας οδηγός αγώνων Ραλλύ πρότυπο για την τοπική κοινωνία, τον Πύργο, του Νομού Ηλείας και του ευρύτερου μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μηχανοκίνητος αθλητισμός: Γιάννης Μπαντούνας, ένας οδηγός αγώνων από [...]
2 Τροχοί - Moto
Να ‘ναι καλά η τεχνολογική πρόοδος και η…τρέλα ορισμένων κατασκευαστών που μας χαρίζουν συναρπαστικές στιγμές με τα πιο “κουλά” οχήματα για πάγο και χιόνι που έχουμε δει ποτέ! MR ZERO Μιχάλης Κοντιζάς: Ένας άνθρωπος που [...]
Εμπιστοσύνη :
Για περισσότερα από 13 χρόνια βρισκόμαστε στην κορυφή της διαφήμισης, της προώθησης και της επικοινωνίας, αποτελώντας σημείο αναφοράς στον χώρο. Με περισσότερες από 15.000 επιχειρήσεις που έχουν εμπιστευθεί τις υπηρεσίες μας, αποδεικνύουμε ότι δεν είμαστε απλά μια εταιρεία.
Συνεργάτης :
Είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης που κάθε επαγγελματίας χρειάζεται για να φτάσει στους στόχους του. Με αξιοπιστία, πάθος και διάθεση να προσφέρουμε τα μέγιστα, δημιουργούμε καταχωρίσεις και καμπάνιες που ξεχωρίζουν και αποδίδουν.Καινοτομία :
Η καινοτομία στον τρόπο που διαφημίζουμε και η προσήλωσή μας στα αποτελέσματα, μας κάνουν να ξεχωρίζουμε. Προσφέρουμε εγγυημένα, μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα, γιατί πιστεύουμε πως η επιτυχία των συνεργατών μας είναι και δική μας επιτυχία.https://magiclamp.gr/poioi-eimaste/
42ο Ράλλυ Παλάδιο Seajets 2/12/2023 Το 42ο Ράλλυ Παλάδιο είναι προ των πυλών Η Οργανωτική Επιτροπή εργάζεται πυρετωδώς ώστε ο ιστορικός αυτός ασφάλτινος αγώνας να γράψει ακόμη μία χρυσή σελίδα στο βιβλίο του Ελληνικού Μηχανοκίνητου […]
56ο Ράλλυ ΔΕΘ με 41 συμμετοχές Με 41 συμμετοχές θα διεξαχθεί το 56ο Ράλλυ ΔΕΘ, ο τρίτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου το διήμερο 14 και 15 Σεπτεμβρίου. Οι συμμετοχές του Ράλλυ ΔΕΘ Engine […]
Jari-Matti Latvala βάζει σε δεύτερη μοίρα το Ράλλυ Ακρόπολης WRC: Η Toyota δεν θα μπορεί να υπολογίζει στην κύρια ομάδα της Jari-Matti Latvala κατά τη διάρκεια του Ράλλυ Ακρόπολης γιατί θα είναι απασχολημένος αρκετές χιλιάδες […]
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.