Οι οδηγοί της F1 θα συνεχίσουν να γονατίζουν το 2021;

Οι οδηγοί της F1 θα συνεχίσουν να γονατίζουν το 2021;

Οι δοκιμές στο Μπαχρέιν σηματοδοτούν τον πρώτο αγώνα του 2021, και συγκεντρώνει όλους τους οδηγούς της F1 μετά το Αμπουνταμπι

Πέρα από το τυπικό πίσω στο γραφείο “πώς ήταν τα Χριστούγεννα σας;” συνομιλία, οι οδηγοί θα έχουν πολλά σημαντικά θέματα για να συζητήσουν πριν από τη νέα σεζόν.Θα σηματοδοτήσει μια πρώτη ομαδική συνάντηση για τους οδηγούς από τότε που ο Stefano Domenicali ξεκίνησε ως νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της F1, δίνοντας στους Ιταλούς την ευκαιρία να μιλήσουν για ιδέες και σχέδια για το 2021.

Ένα θέμα που η Domenicali θέλει να συζητήσει με τους οδηγούς περιβάλλει τα μηνύματα πριν από τον αγώνα ενάντια στον ρατσισμό και τονίζει κοινωνικά ζητήματα σε όλο τον κόσμο, τα οποία παρουσιάστηκαν στις αρχές της σεζόν 2020 στην Αυστρία.”Τους κάλεσα για μια συνάντηση που πρέπει να έχουμε όσο το δυνατόν συντομότερα φυσικά”, δήλωσε ο Domenicali τον περασμένο μήνα. “Ο στόχος θα είναι να το έχουμε στο Μπαχρέιν, εάν είναι δυνατόν, να συζητήσουμε πραγματικά και να μοιραστούμε αυτήν την ευκαιρία.«Δεν είχαμε ποτέ, θα έλεγα στην F1, τόσους πολλούς φανταστικούς οδηγούς, νέους, ταλαντούχους, πολύ δυνατούς και δεν μπορούμε να χάσουμε την ευκαιρία να βεβαιωθούμε ότι καταλαβαίνουν ότι είναι κάτι περισσότερο από τους οδηγούς.”Έχουν μεγάλη ευθύνη επειδή είναι το πρόσωπο του αθλήματος. Πρέπει να καταλάβουν [τη σημασία] της συμπεριφοράς τους, των λέξεων τους και [που] ακολουθούμε για παράδειγμα, είναι η προσέγγιση με την οποία περιμένω να μοιραστώ.

Η F1 έχει ήδη ανακοινώσει τροποποιήσεις στα μηνύματα «We Race As One» για το 2021, ρίχνοντας το λογότυπο του ουράνιου τόξου. Η σειρά επιβεβαίωσε ότι «σκοπεύει να συμπεριλάβει μια στιγμή πριν από την έναρξη κάθε αγώνα αυτής της σεζόν για να δείξει την ενωμένη υποστήριξή μας για σημαντικά θέματα», όπως έκανε πέρυσι.Το πιο αξιοσημείωτο κομμάτι των προ-αγώνων μηνυμάτων πέρυσι ήταν η ευκαιρία για τους οδηγούς να κάνουν ένα γόνατο στο πλέγμα πριν από την έναρξη. Η χειρονομία διαίρεσε την άποψη μέσω του πλέγματος. Έξι από τους 20 οδηγούς – Charles Leclerc, Carlos Sainz Jr, Max Verstappen, Daniil Kvyat, Antonio Giovinazzi και Kimi Raikkonen – δεν πήραν γόνατο σε κανέναν αγώνα, ενώ ο Kevin Magnussen από την Haas πήρε μόνο ένα γόνατο για τους δύο πρώτους αγώνες.

Και οι επτά οδηγοί επανέλαβαν την υποστήριξή τους στην εκστρατεία End Racism της F1, αλλά ένιωθαν ότι υπήρχαν άλλοι τρόποι για να το μεταφέρω. Ο Magnussen συγκεκριμένα εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με τους δεσμούς μεταξύ της γονατιστής και της οργάνωσης Black Lives Matter, λέγοντας ότι ήθελε να διαχωριστεί από την πολιτική οργάνωση.

F1, Formula One

Οι ερωτήσεις σχετικά με τη σημασία του γόνατος στο άθλημα έχουν επαναληφθεί τους τελευταίους μήνες. Οι παίκτες έκαναν ένα γόνατο πριν από κάθε αγώνα της Premier League από τότε που το ποδόσφαιρο κορυφαίας πτήσης ξαναρχίζει πέρυσι και συνέχισε να το κάνει καθ ‘όλη τη σεζόν 2020-21.Το ποδόσφαιρο Crystal Palace Wilfried Zaha είπε κατά τη διάρκεια ενός γεγονότος των Financial Times τον περασμένο μήνα ότι δεν θα έπαιρνε πλέον γόνατο πριν από τους αγώνες, αποκαλώντας το «εξευτελιστικό».«Μεγαλώνοντας, οι γονείς μου απλώς με ενημέρωσαν ότι θα έπρεπε να είμαι περήφανος που είμαι μαύρος, ανεξάρτητα από το τι και αισθάνομαι ότι πρέπει να σηκωθούμε ψηλά», είπε η Zaha.«Το κάνουμε πριν από τα παιχνίδια και ακόμη και μερικές φορές οι άνθρωποι ξεχνούν ότι πρέπει να το κάνουμε πριν από τα παιχνίδια.”Προσπαθώντας να αποκτήσω το νόημα πίσω από αυτό, γίνεται κάτι που κάνουμε τώρα και αυτό δεν είναι αρκετό για μένα. Δεν πρόκειται να πάρω το γόνατο.”

Ο Lewis Hamilton υπήρξε φωνητικός καθ ‘όλη τη διάρκεια της εκστρατείας του τους τελευταίους 12 μήνες ότι όλες οι ενέργειες της F1 δεν μπορούν να έχουν απόδοση: πρέπει να έχουν νόημα. Ο ίδιος ο Χάμιλτον ξεκίνησε την Επιτροπή Χάμιλτον, η οποία θα εργαστεί για τη βελτίωση της διαφορετικότητας σε όλο το μηχανοκίνητο αθλητισμό, και επίσης δημιουργεί φιλανθρωπία με τη Mercedes για την επίτευξη του ίδιου στόχου.Μιλώντας κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας του νέου αυτοκινήτου της Mercedes αν θα συνέχιζε να παίρνει ένα γόνατο, ο Χάμιλτον αναγνώρισε ότι ενώ το γόνατο ήταν τελικά συμβολικό, ένιωσε επίσης ότι θα μπορούσε να είναι «πραγματικά επηρεασμένο».Αλλά τόνισε και πάλι τη σημασία της πραγματικής δράσης και της ευρείας αλλαγής που πραγματοποιείται πίσω από τα παρασκήνια στο F1 και σε όλο το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

«Μπαίνουμε σε ένα ακόμη έτος, προς το παρόν δεν έχει αποφασιστεί τι θα κάνουμε», δήλωσε ο Χάμιλτον.«Αλλά συναντιόμαστε όλοι όταν φτάνουμε στο Μπαχρέιν, οπότε είμαι σίγουρος ότι θα είναι μέρος της συζήτησης με τον Stefano για παράδειγμα.«Δεν νομίζω ότι είναι το πιο σημαντικό πράγμα που όλοι παίρνουν το γόνατο. Νομίζω ότι είναι περισσότερο η δράση που κάνουμε στο βάθος.«Τα πράγματα περνούν και τα πράγματα πεθαίνουν. Είναι σημαντικό να συνεχίσει να είναι ένα ζήτημα που επηρεάζει την καθημερινή μου ζωή και τόσους πολλούς ανθρώπους εκεί έξω.«Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να συνεχίσεις να κάνεις αυτή τη συνομιλία. Επιστρέφει στη λογοδοσία και συνεχίζει να πραγματοποιεί δυσάρεστες συνομιλίες με ανθρώπους, επειδή η αλλαγή είναι δυνατή και η αλλαγή απαιτείται.«Θα δούμε πώς μπορούμε να συνεργαστούμε συλλογικά για να βεβαιωθούμε ότι οδηγούμαστε περισσότερο σε αυτό το άθλημα, και αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα το γόνατο».Ο σχηματισμός μιας νέας φιλανθρωπίας με τη Mercedes ήταν το βασικό μέρος της ανακοίνωσης της ομάδας για το νέο μονοετές συμβόλαιο του Χάμιλτον για το 2021.

«Είμαι πολύ περήφανος για τη Mercedes για το ότι είμαι ανοιχτόμυαλος για αλλαγή, και όχι απλώς κάνοντας τα μικρότερα βήματα, κάνοντας ένα βήμα πίσω και βλέποντας τι μπορούμε να κάνουμε», δήλωσε ο Hamilton.«Έχουμε κάνει μια πραγματική βαθιά βουτιά σε αυτό που μπορούμε να κάνουμε εδώ, όχι μόνο στο εργοστάσιο αλλά και πίσω στη Mercedes-Benz. Για να είναι ανοιχτοί στο να βρουν ένα ίδρυμα και να βάλουν πραγματικά χρήματα για να πιέσουν για πραγματική συστηματική αλλαγή στον οργανισμό μας, νομίζω ότι είναι φανταστικό.”Αν κάνουμε πραγματικά αυτό που σκοπεύουμε να κάνουμε, νομίζω πραγματικά ότι θα δημιουργήσουμε και θα ανοίξουμε δρόμους για τις νέες μειονότητες να μπουν στα μαθήματα STEM.

«Είμαι πραγματικά ελπιδοφόρος ότι στο μέλλον θα το βλέπουμε να είναι πιο διαφορετικό. Επειδή λειτουργεί καλύτερα για όλους. ”

Πηγη: autosport.com

BC RACING

ST suspensions

Auto MArine gas

ζημινοπουλοσ ελαστικα κορινθοσ

ELESPO ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ

CTD AUTO MOTO ACCESSORIES

CTD ACCESSORIES

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ENJOY THE RIDE

KOLIOUSIS SUZUKI PARTS

ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΦΑΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ OPEL ΧΑΛΚΙΔΑ

dragster agrinio,engine power

Η τελευταία αναμέτρηση της χρονιάς

4 τροχοί

Η τελευταία αναμέτρηση της χρονιάς Το τρήμερο 17-18-19/12 στο AGRINIO RACE WAY ο ΑΣΗ υπο την αιγιδα της ΟΜΑΕ – ΑΜΟΤΟΕ διοργανώνει τον 4ο αγωνα για το πανελλήνιο πρωτάθλημα Dragster αυτοκινήτων και φιλικο αγωνα μοτοσυκλετών.

ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΧΤΣΕΒΑΝΙΔΟΥ ΤΑΞΟΠΟΥΛΟΥ,ENGINE POWER

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ 9,1 ΡΙΧΤΕΡ

4 τροχοί

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ 9,1 ΡΙΧΤΕΡ Δεν είναι πολύς καιρός που ο χώρος των μηχανοκίνητων αθλημάτων θεωρούνταν αντρική υπόθεση. Θα λέγαμε ότι και μέχρι σήμερα σε όλα το moto sport συνεχίζει να ισχύει κάτι τέτοιο. […]

Moto Wash KYMCO Πειραιά

2 τροχοί

Moto Wash KYMCO Πειραιά. Moto Wash Παπακωνσταντίνου: Το όνομα που αξίζει να θυμάσαι Το Moto Wash διαθέτει πλήρως καταρτισμένο προσωπικό και παρέχει υπηρεσίες μεταπώλησης, επισκευών, moto accessories και πλυσίματος για μηχανάκια, scooters και μοτοσικλέτες… Με […]

ΧΑΛΕΠΛΗΣ SERVICE ΛΑΜΙΑ

ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΣ

ΚΟΥΛΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟ

latsis συνεργειο αυτοκινητων

Φανοποιεια Ζηκοσ team περιστερι

Καππασ φανοποιειο

borbolis bmw service

παραδοσιακη ταβερνα go gos