Μήπως γινόμαστε έρμαιο στο βωμό της ιπποδύναμης;

Οι νέες μοτοσικλέτες εκτός από ασφαλέστερες είναι και συνολικά καλύτερες σαν κατασκευές. Μήπως όμως μας οδηγούν και σε πιο ριψοκίνδυνη οδήγηση εξαιτίας της μεγαλύτερης ιπποδύναμης που διαθέτουν;

Πολλοί από εμάς πούλησαν την παλιά μοτοσυκλέτα τους,  για να αποκτήσουν το καινούργιο μοντέλο που βγάζει 15-20 επιπλέον ίππους με καλύτερα νούμερα επιτάχυνσης και τελικής ταχύτητας. Το θέμα είναι κατά πόσο ήταν χρήσιμη μια τέτοια κίνηση.  Οι δρόμοι έχουν γεμίσει με αποδοτικούς κινητήρες που αποδίδουν ένα σωρό ίππους και τα 100 άλογα του παρελθόντος είναι στραγάλια που δεν μας φτάνουν ούτε για να κινηθούμε στην πόλη! Δύναμη που μερικά χρόνια πίσω, είχαν μόνο οι γρήγορες κατασκευές.

Και ξαφνικά με τόση δύναμη στο δεξί μας καρπό ξυπνάει ο πρωταθλητής μέσα μας. Όταν τα 100 χλμ./ωρα τα έχουμε σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, ποιος άλλος μπορεί να μας ανταγωνιστεί; Ξαφνικά βλέπουμε δίπλα μας επίδοξους αντιπάλους ταχύτητας. Ποιός να τολμήσει να περάσει, να μας την βγει και γενικώς να κινηθεί πιο γρήγορα χωρίς να σημαίνει ότι μας προκαλεί σε μονομαχία; Η κόντρα είναι πλέον βασικό συστατικό του καθημερινού μενού. Το ίδιο και οι σφήνες. Γιατί κάποτε χωρούσαν μόνο οι καλοί παντού, τώρα χωράνε και οι γρήγοροι. Με τις ρεπρίζ που δίνει το καινούργιο δίτροχο καμάρι μας,  η αλλαγή λωρίδας μπορεί να γίνει εν ριπή οφθαλμού, την στιγμή που παλαιότερα ίσως να ήμασταν περισσότερο διστακτικοί.

Φυσικά δεν είναι όλοι έτσι.  Δε συμπεριφέρονται όλοι τόσο προκλητικά και επικίνδυνα. Ευτυχώς δηλαδή. Είναι όμως κοινή παρατήρηση πως από τότε που οι μοτοσυκλέτες απέκτησαν τόση ισχύ η συμπεριφορά στο δρόμο είναι πιο επιθετική, πιο ριψοκίνδυνη. Την ίδια στιγμή βέβαια βελτιώθηκαν τα φρένα, η οδική συμπεριφορά και προστέθηκαν και ένα σωρό δικλείδες ασφαλείας, όπως ABS και Traction Control, αλλά και ένα σωρό ηλεκτρονικά βοηθήματα που βελτιώνουν δραματικά τις συνθήκες ασφάλειας.

Αυτό που παρέμεινε δυστυχώς αναλλοίωτο στο πέρασμα του χρόνου, είναι οι κάκιστοι δρόμοι (με ελάχιστες εξαιρέσεις), η σήμανση, η ποιότητα της ασφάλτου και οι κακοτεχνίες, με τον ελλιπή ή απών φωτισμό το βράδυ. Ενώ συγχρόνως χειροτέρεψαν το στρες, η πίεση χρόνου, το άγχος για όλα όσα συμβαίνουν στην καθημερινότητά μας, και τελικά λιγόστεψε η ψυχραιμία, η υπομονή και η ευγένεια. 

Εσείς τι λέτε; Αλλάξατε οδική συμπεριφορά από την μεγαλύτερη ισχύ της μοτοσυκλέτας σας; Πως βλέπετε τους γύρω σας να συμπεριφέρονται με τη μεγαλύτερη ισχύ που έχουν οι μοτοσυκλέτες τους;

Πηγή : mototriti.gr

  • 4 τροχοί - Auto

    Rotax Max Challenge: Ο Δρόμος Προς Το Μπαχρέιν

    Το Grand Finals 2020 του Rotax MAX Challenge θα πραγματοποιηθεί στην σπουδαία πίστα ”Karting Circuit” του Μπαχρέιν από τις 7 έως τις 14 Νοεμβρίου αυτής της χρονιάς. Η συμμετοχή σε αυτό το Παγκόσμιο ραντεβού, αγώνα [...]
  • Ελληνικές ιστορίες

    Οι Ελληνες μηχανολόγοι διαπρέπουν στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία

    Οι Έλληνες διαπρέπουν στο εξωτερικό και δείχνουν την δύναμη του Ελλήνικου DNA και μέσα απο την εφευρετικότητα, την καινότομια και των ιδεών τους αλλά πιο πολύ της εργατικότητας τους, και ξεχωρίζουν σε χώρες όπως στην [...]
  • OPEL KRITIDIS,ENGINE POWER
    4 τροχοί - Auto

    ΓIA OPEL ΣΤΟΝ ΚΡΗΤΙΔΗ!!!

    ΓIA OPEL ΣΤΟΝ ΚΡΗΤΙΔΗ!!! Εταιρεία ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η θέση μας στον χώρο του αυτοκινήτου απο τις αρχές του 1960 και στο επίσημο δίκτυο της Opel απο το 1985, μας δίνει την δυνατότητα να διαθέτουμε [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    16η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτου Κοζάνης 2024 Αποτελέσματα

    16η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτου Κοζάνης 2024 Αποτελέσματα Ο Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης (ΣΜΑΚ) διοργάνωσε την Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2024 την 16η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων. Δείτε τα αποτελέσματα του αγώνα.
  • 4 τροχοί - Auto

    Συναρπαστικό φινάλε στα kart για το IAME Series Greece 2019

    Σε πανηγυρικό κλίμα ολοκληρώθηκε η δεύτερη σεζόν του IAME Series Greece, με το «σπίτι» του θεσμού, το Kartodromo, να φιλοξενεί τον τέταρτο και τελευταίο γύρο του 2019! Συνολικά 29 αγωνιζόμενοι έδωσαν συναρπαστικές μάχες, με στόχο [...]
  • Πολεμική αεροπορία

    Aυτό είναι το μαχητικό για χάρη του οποίου η Ιαπωνία «έριξε άκυρο» στα F-35

    Τον Φεβρουάριο του 2019, η Ιαπωνία έστρεψε τα βλέμματα πάνω της με την απόφασή να προχωρήσει στην ανάπτυξη ενός εγχώριου stealth μαχητικού αεροσκάφους. Αυτό υπόσχεται τη σταδιακή μείωση του στόλου των F-35 και την ολοκληρωτική [...]
  • Τηλεοπτική εκπομπή

    Engine Power τηλεοπτικό επεισόδιο 27.5.21

    Engine Power τηλεοπτικό επεισόδιο 27.5.21. Ενα τηλεοπτικό επεισόδιο που μας κάνει να βλέπουμε αισιόδοξα το μέλλον στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.. Engine Power γιαυτό φόρεσε κράνος βάλε ζώνη και ζήσε τους πρωταγωνιστές: Γιώργος Παπασταύρου Ματθαίος [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Ακόμα έναν απεγκλωβισμό πραγματοποίησε η Λέσχη 4χ4 Πάτρας

    Mετά από το κάλεσμα σε βοήθεια συμπολίτη μας, η Λέσχη 4χ4 Πάτρας προχώρησε σε απεγκλωβισμό οχήματος όπου είχε “κολλήσει” στο Παναχαϊκό όρος. Ο συμπολίτης μας, μετά από βόλτα στο βουνό κοντά στο καταφύγιο, έχασε τον [...]
  • Ελληνικές ιστορίες

    Ζήστε το πιο χαρισματικό εφευρέτη του supercar Korres P4

    Δημήτρης Κορρές, ο ανατρεπτικός, χαρισματικός εφευρέτης και αρχιτέκτονας  με πλήθος ευρεσιτεχνίες, έρευνες, μηχανολογικές κατασκευές και προπαντός το super car της Korres Project, ο αεικίνητος Έλληνας εφευρέτης είναι ένα σπάνιο πρόσωπο που ελάχιστοι γνωρίζουν. Η βασική [...]
  • 4 τροχοί - Auto

    Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 στη Χίο

    Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 στη Χίο Το Αθλητικό Σωματείο Αυτοκινητιστών Χίου (ΑΣΑΧίου) θα διοργανώσει τον πέμπτο γύρο του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στις 7 και 8 Ιουνίου στο Αεροδρόμιο των Ολύμπων. Στον αγώνα θα συμμετάσχουν 35 [...]
  • ken block rip
    4 τροχοί - Auto

    Ένας θρύλος ποτέ δεν πεθαίνει R.I.P. Κεν Μπλοκ

    Ένας θρύλος ποτέ δεν πεθαίνει R.I.P. Κεν Μπλοκ Άσχημα ξεκινάει για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό το 2023 με το δυσάρεστο γεγονός του θανάτου ίσως του πιο δημοφιλή οδηγού για το κόσμο της μηχανοκίνησης και του DRIFT [...]

Motor Festival ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

MOTOR-FESTIVAL-ΔΕΘ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ