Εκτός και αν τυχαίνει να έχετε εφεδρικά 200,000 € κάτω από το στρώμα, ένα μεγάλο μέρος ανοιχτού χώρου για να οδηγήσετε και, ενδεχομένως, μία ή έναν πολύ επιεική σύζυγο, τώρα είναι δυνατό να αγοράσετε ένα προσωπικό τανκ υψηλής απόδοσης.
Γνωρίστε το Ripsaw EV2, το προϊόν της Howe και της Howe Technologies, μια οικογενειακή επιχείρηση που ιδρύθηκε από τους δίδυμους αδελφούς Geoff και Mike Howe. Το 2000, όταν έμειναν σε βαρετές θέσεις εργασίας, οι αδελφοί αποφάσισαν ότι θα έπρεπε να δημιουργήσουν το ταχύτερο tracked αυτοκίνητο στον κόσμο. Έγιναν εργολήπτες Ε & Α για τους Αμερικανούς στρατιωτικούς το 2001 και πέτυχαν το στόχο τους σε ταχύτητα ρεκόρ με ένα ελαφρύ τανκ 65 mph – που ονομάζεται Ripsaw – για τον αμερικανικό στρατό. Σύντομα, οι αδελφοί πρωταγωνιστούσαν σε δύο σεζόν μιας τηλεοπτικής εκπομπής του Discovery Network που ονομάζεται Howe & Howe Tech και οι αιτήσεις έπεφταν βροχή για μια καταναλωτική έκδοση του Ripsaw.
“Στην αρχή μόλις είπαμε,” Όχι, είναι για το στρατό “και γελάσαμε”, θυμάται ο Geoff Howe. “Αλλά πριν από δύο χρόνια, αυτό άλλαξε στο” γιατί όχι; “” Επέτρεψαν την μη ταξινομημένη τεχνολογία τους χωρίς περιορισμούς γύρω από ένα φιλικό προς τους πολίτες πιλοτήριο και έβαλαν προς πώληση ένα από τα πιο ασυνήθιστα οχήματα στον κόσμο. “295 χιλιάδες δολάρια θα σας φέρουν το βασικό πακέτο”, λέει ο Howe. “Κάθε ένα είναι φτιαγμένο στο χέρι, και έχουμε μόνο ένα σε παραγωγή τη φορά. Έχουμε όμως παραγγελίες και θα φτιάξουμε 10 φέτος. “Το βασικό πακέτο είναι ένα τετρατόνο, ύψους 18 μέτρων, με καμπίνα αναρτημένη σε εξωσκληρωμένο αλουμίνιο αεροσκαφών και υψηλής ποιότητας χάλυβα. Ένα Duramax turbodiesel V8 από την General Motors αναβαθμίζει 600 ίππους (ρυθμιζόμενος για σημαντικά περισσότερα, λέει ο Geoff), επιτρέποντας μέγιστη ταχύτητα περίπου 60 μίλια / ώρα, με την οποία, λέει ο Howe, “αισθάνεσαι σαν να πετάς περίπου 200”.
Το πρώτο ολοκληρωμένο EV2 – το Extreme Vehicle 2 – είναι έτοιμο να μεταφερθεί σε έναν πελάτη που δεν έχει ανακοινωθεί και άλλοι υποψήφιοι αγοραστές σχεδιάζουν ταξίδια δοκιμαστικής οδήγησης στα κεντρικά γραφεία του Howe και Howe στην αμερικανική πολιτεία Maine. Ένα στούντιο παραγωγής ταινιών διέταξε ένα Ripsaw με ενσωματωμένο σύστημα κάμερας. Ένας άλλος πελάτης ζήτησε ένα σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί και αυτόματες ανοιγόμενες / κλειστές πόρτες gullwing. Φυσικά, είναι διαθέσιμο ένα πακέτο νυχτερινής όρασης (αν και μόνο στους πελάτες στις ΗΠΑ). Το Ripsaw EV2 είναι εύκολο στην οδήγηση, δεδομένου ότι έχει ένα τιμόνι και όχι τα παραδοσιακά χειριστήρια δεξαμενής. Η βόλτα, λέει ο Howe, είναι σαν να βρίσκεσαι σε σκάφος και εκπληκτικά ομαλή χάρη στην ανάρτηση του αμαξώματος που ρυθμίζεται με το βάθος και το ύψος του οχήματος. Το εσωτερικό είναι βιομηχανικό, με ένα συγκρότημα οργάνων αγωνιστικών αυτοκινήτων, μερικά εξειδικευμένα όργανα μέτρησης, ένα κομμάτι πολυμερούς με επένδυση κρεβατιών και πολλά μεταλλικά εξαρτήματα. Αυτό είναι ένα όχημα φτιαγμένο για να λερώνεται και έτσι η αληθινή πολυτέλεια είναι η δερμάτινη ταπετσαρία στα καθίσματα κουκέτα ρυθμιζόμενα με δύναμη οκτώ κατευθύνσεων, αν και οι αδελφοί θα προσθέσουν ότι άλλο διακοσμητικό στοιχείο για το πελάτη που το ζητάει.
Και ποιοι είναι οι άνθρωποι που κάνουν παραγγελίες; “Είναι άνθρωποι που έχουν αγροκτήματα στην έρημο ή τα βουνά και θέλουν να έχουν κάτι που κανείς άλλος δεν έχει”, λέει ο Howe. Αλλά αν έχουν όνειρα να τραβήξουν μέχρι το γήπεδο του γκολφ μέσα σε ένα από αυτά, θα πρέπει να ξανασκεφτούν. “Σίγουρα δεν είναι νόμιμο στο δρόμο”, λέει ο Howe, “και δεν θα είναι ποτέ.”